-
Já také obchod nedoporucuji. Kdybych mohla reagovat na odpověď od pana Rohlika, tak bych uvedla na pravou míru jak to všechno opravdu bylo. Uhaneni obchodu o doskladneni zboží. Nejdřív zboží připraveno k odeslání a pak už jen mlžení. Kdyby hned řekl,že netuší kdy zboží doskladni,tak je nikdo neotravoval z neustálým dotazem. Pan Rohlik by měl uznat svoji chybu v komunikaci. Je normální,že chci vědět, kdy zboží dostanu. Nehledě na to,že už sem měla platit první splátku a zboží nikde. Kdyby měla info,že netuší,tak sem objednávku hned stornovala.
-
Mám velice špatná zkušenost s tímto obchodem, již 3krát jsem psal na jejich kontakní email a stále bez odezvy.
-
Nedoporučuji, ikdyž mi zboží bylo expedováno po zaplacení dané částky, což trvalo 2 dny, tak při výdeji po mně chtěli zaplatit plnou částku, jediné co je na tom pozitivního že pán na ulozence mi dal kontakt a do obchodu se zavolalo po cca 20 minutách mi vydali zboží, takže z osobní zkušenosti určitě nedoporučuji, morální újma co mi byla způsobena byla příliš veliká :D Jsem si zboží mohl rovnou dát na dobírku a měl bych jej rychleji.. Děkuji pulsmetry první a pravděpodobně poslední zkušenost s vámi..