Přihlásit se a přidat recenzi
  • 20 %

    • Zboží sice posláno, ale ne všechno...
    • Doposlání zboží slibováno asi 2 měsíce a po neustálém telefonování a vymlouvání to pána na kde co všechno, to vzdávám...VELMI SI ROZMYSLETE NÁKUP ZDE, záručního servisu se nedočkáte. Raději nakupte jinde...
  • 10 %

    • Zboží za dobrou cenu
    • Když zboží neposlali dle slibu, vrátili peníze zpět
    • Zmatečnost u toho, co je nebo není skladem a kdy to bude odesláno
    • Arogance mgr. Brodského v komunikaci
    • Obchod nesplnil termín odeslání a ještě mi doporučil, abych příště objednával jinde! Toto si beru k srdci a doporučuji všem objednávat jinde

    Na webu uvádějí, že zboží je na dotaz. Tak jsem poslal dotaz a Brodský mi odpověděl jako blbému, že to mají a pošlou za dva dny. Tak jsem zaplatil okamžitou platbou a když za dva dny nebylo zboží na cestě, chtěl jsem objednávku stornovat. Bylo mi vyhověno a vráceny peníze. Jako bonus jsem dostal doporučení už u nich nic nenakupovat, což rád splním. A doporučuji i vám kupovat jinde a nebo jen na dobírku.

  • 10 %

    • Nic
    • Vyhněte se obchodu

    Zaplatil jsem vloni v srpnu 180 tisíc za zboží. Do teď nemám ani zboží a ani peníze. Jednal jsem s Mgr.Brodským a slyšel jsem jen výmluvy a lži.Tomuto obchodu se obloukem .Soukup

  • 20 %

    Rozhodně tento e-shop nedoporučuji. Zdaleka se mu vyhněte. Sliby, lži, špatná komunikace. Žádný další komentář nepotřebuje.

  • 10 %

    • Můžete platit na dobírku
    • Nikdy s tímto obchodem neobchoduje. Zrušil jsem objednávku,protože pan mi slíbil po telefonu, že druhý den jí pošle což se nestalo, odstoupil jsem proto od smlouvy. Následovalo storno objednávky a že mám zaplatit náklady za dopravu, ale nebyl schopen dodat kód balíku. Za dva dny kód dodal volám přepravní společnosti vysvětlují situaci ať balík vrátí. Paní mi zdeluje, že je to opravdu podivné a datum je upraveny. Následně jsem tedy ještě požadoval formulář odstoupení od smlouvy se správným datem nebylo mi vyhověno.

    Nikdy s tímto obchodem neobchoduje. Zrušil jsem objednávku,protože pan mi slíbil po telefonu, že druhý den jí pošle což se nestalo, odstoupil jsem proto od smlouvy. Následovalo storno objednávky a že mám zaplatit náklady za dopravu, ale nebyl schopen dodat kód balíku. Za dva dny kód dodal volám přepravní společnosti vysvětlují situaci ať balík vrátí. Paní mi zdeluje, že je to opravdu podivné a datum je upraveny. Následně jsem tedy ještě požadoval formulář
    odstoupení od smlouvy se správným datem nebylo mi vyhověno.

  • 100 %

    • Pěkný eshop, velký výběr zboží pro kutily, většina je velmi levná
    • Je potřeba si pohlídat skladníka, aby vaše zboží neposlal někomu jinému ;-)
  • 10 %

    • Podvodník najhrubšieho zrna.

    Patrím k podvedeným zákazníkom tohoto obchodu. Prosím, všetkých podvedených, ktorí to nechcú pánovi Brodskému tolerovať, aby mi poslali na seba kontakt. Určite nás nie je málo a políciu to bude zaujímať. Kontakt na mňa [email protected]

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • 10 %

    4.2. 2020 som si objednal mikropájku, ktorú eshop ukazoval, že ju majú skladom. Realizoval som platbu bankovým prevodom. Na druhý deň mi poslali mail, že tento typ nemaju, tak som to stornoval. Do dnešného dňa 8.3. 2020 mi nevrátili peniaze. Aj keď som mailom im poslal čo požadovali IBAN a SWIFT KÓD. V tomto obchode neodporúčam nakupovať. Škoda že som si neprečítal skôr recenzie.

  • 10 %

    • BLACK FRIDAY v PULLOTREDE po celý rok,všetko za cca 50 %....Fajn obchod...stačí zaplatiť zálohu..cca 50 % a tovar Vám doručia na adresu,vodič tovar vyloží a odíde....netreba doplatok..ja som doplatil ,no,,,, Jednatel společnosti uvádí, že doplatek nebyl dosud uhrazen,,,, to keby som vedel,že to netreba doplatiť,objednal by som si tovar aj v hodnote 1000000 kč...veď by bol za polovicu,no nekúp...asi idem objednať ešte niečo,idú vianoce,budem mať darčeky pre celú rodinu....neviem,do kedy tá akcia platí...black
    • Pozor...nič nekupujte.....podvodná firma, klamú,neriešia reklamácie.....nikdy viac....nedoporučujem...kto chce prísť o peniaze,nech kúpi....čítaj môj príbeh v nevýhodách obchodu....
    • 27.9. som posielal odfotené doklady,objednávku a faktúru-daňový doklad,tie doklady,čo som dostal od vodiča,ktorý vyvyžovačku priviezol,pánovy .Alešovi Kořínekovi...a on mi 16.10. 2019 poslal email..
    • Vase reklamace je vyrizena,poslanim displeje na vasi uvedenou adresu,pekny den Pullotrade
    • Dnes je 5.11. 2019 a display,ktorý poslali 16.10. 2019 mi stále neprišliel...neviem kam ho poslali,no na moju adresu určite nie...myslím si,že to vôbec nikto neriešil ....a načo??? Fakt zaujímavá firma ......treba kupovať v tejto firme,majú fakt zaujímavý tovar...inak,kto chce vidieť objerdnávku a aj faktúru,pošlem foto ..moj email [email protected] a pošlem Vám aj celú komunikáciu s týmto obchodom..od začiatku ako som objednal vyvažovačku až po posledné emaily...asi nepochopíte....píšte,ďakujem..
    • Po doručení mi vodič s firmy Pullotrade dal 2 doklady,objednávku + faktúru-daňový doklad....tie som poslal odfotené na emai pullotrade..... a toto je info o platbe....Dobrý den,
    • po telefonické dohodě posílám pokyny k platbě za vyvažovačku W-220. Na účet zaslat 407 eur
    • číslo účtu: SK 6075000000004024203628
    • varia.symbol: 4570 Na místě při předání bude doplatek 10 000 korun. -- Antonín Engelhart
    • jednatel
    • PULLOTRADE TOOLS spol.,s.r.o.
    • Pihel 5
    • 47118 Nový Bor

    Neodporúčam v tejto firme kúpiť ani skrutkovač....kúpil som v tejto firme vyvažovačku...super stroj,pri otázke,kto ho vyrába,mi pán Antonín Engelhart
    jednatel firmy tvrdil,že plechy sú z Polska a vnútro,elektronika Taliansko...a na krabici napísané Made in China to Poland...keď som sa na to v emaili informoval,poslal mi toto....
    Tyto informace dostáváme od dodavatele,musíte se s dotazem obrátit na našeho dodavatele......ja mám riešiť ich dodávatela? Veď moj dodávatel bola firma Pullotade,nie niekto z Polska či Číny......takže akože ani oni nevedia,čo predávajú???....no myslím,že dobre vedia...len Vás namotajú a je zarobené...
    Ale píšem skôr kôli reklamácii....
    Na vyvažovačke sa po 3 mesiacoch pokazil display.....pre info...v emaili od Pullotrade som mal toto.....reklamace oprávněné řešíme do 24 hodin ...
    19.08. 2019 som oznámil problém...odpísali....Zítra se s vámi spojí technik a domluví vše potřebné
    Nikto sa neozval.....písal som im znova ..odpoveď...Technik se spoji,jen vydrzte ma toho vice....nikto....
    27.10...som im napísal,že chcem vyvažovačku vrátiť,podľa obchodných podmienok....nič,nastal problém,výhovorky,že nikto nič nenahlásil a X hlúpostí okolo toho...nakoniec mi pán Aleš Kořínek....uznal reklamáciu a mal mi poslať poškodený display....ten nie že by prišiel vymeniť technik-servis,mám si ho vymeniť sám,to je už čo za spôsob? A keď si ho vymením sám,pri ďalšej reklamácii mi povedia,že som nemal do toho ísť..alebo????....Napísal... Ok v pondeli zavolam a domluvime presnou adresu na zaslani noveho displeje---nevolal,nedovoláte sa tam...adresu majú predsa aj vo faktúre a nič...je 24.10.....asi to poslali cez Kanadu a sa to stratilo niekde nad oceánom,možno bernudský trojuholník,ja neviem......nerozumiem....ešte počkám a rád by som ten kvalitný stroj vrátil,no myslím,že bez šancí,asi sa budem musieť obrátiť na Českú Obchodnú Inšpekciu...no moc tomu nedávam.....nikdy viac nekúpim v tejto firme nič a ani Vám,kto toto bude čítať neodporúčam nič kupovať...,od takejto fimy..keby som si bol prečítal skúsenosti iných oklamaných ľudí s týmto obchodom,určite by som tam nič nekúpil...tak je to na Vás....Dovidenia...

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • 10 %

    • Nic
    • Ignorace, arogance, komunikace

    26.2.2019 jsem provedl objednávku v tomto "obchodě". Jednalo se o dvě položky - obě měl e-shop "skladem".
    První položka byla vyřízena celkem rychle - poslali ji zvlášť. U druhé to bylo horší - najednou skladem nebyla (to se dá ještě pochopit). Cca po týdnu, kdy jsem si zavolal, abych zjistil, kde je problém a jestli mi tu druhou část objednávky pošlou, mi bylo řečeno, že zboží v tom balení jaké jsem chtěl není nikde na skladě (jednalo se o motorový olej), ale že mi nabízejí poslat zboží v menších baleních za stejnou cenu - souhlasil jsem - neměl jsem s tím problém. Za cca další týden mi přišel balík, ve kterém jsem našel úplně jiné zboží než jsem si objednal - jiná značka oleje (a navíc s jinou specifikací) než jsem potřeboval. Do obchodu jsem volal a sdělil tuto skutečnost. Tak prý ať zboží pošlu zpět a budou mi vráceny peníze na účet. OK. Zboží balím, odesílám poštou. Po domluvě s p. Engelhartem mu posílám SMS s údaji (číslo účtu, kam mají poslat peníze zpět). Po cca týdnu zjišťuji, že peníze na účtu zatím nejsou. Volám tedy do "obchodu", jestli je nějaký problém. Peníze prý pošlou následující den. Po dvou dnech na účtu opět NIC. Opět volám do "obchodu" a je mi přislíbeno zase poslání peněz na účet. Po dvou dnech zase NIC. Poslední komunikace proběhla minulý čtvrtek 4.4.2019 formou SMS (jelikož volat těmhle "obchodním amatérům" už fakt nechci - musel bych je poslat "někam" ) s tím, že už mi dochází trpělivost a jestli nebudu mít peníze do pondělí (8.4.2019) na účtu, tak celou záležitost budu řešit přes ČOI. Bylo mi dosti arogantně formou SMS řečeno, že peníze pošlou v pátek (5.4.2019) a klidně ať to přes ČOI řeším. Dnes je 11.4.2019 a peníze na účtu pořád nemám (několikrát jsem si po sobě raději zkontroloval odeslanou SMS s číslem mého účtu, aby náhodou nedošlo k omylu a já neposlal špatné číslo - ne číslo je správně). Dejte si na tento obchod velký POZOR!!!. Z mého pohledu jsou to neféroví lidé a divím se, že jim obchod vůbec funguje. NEDOPORUČUJI.
    Antonín Janoušek.

    15.4.2019 - odpovídám na vyjádření Pullotrade s.r.o.
    A proč vy uvádíte zboží skladem, když skladem není. Proč potom odešlete něco, co jsem si neobjednal. Proč potom slibujete v komunikaci termíny (telefonáty s vámi mám uložené a SMS také) kdy peníze odešlete zpět na můj účet, a tady se teď oháníte 30-ti denní lhůtou. Vy jste "slibotechny", ubožáci a lháři. Každý ať si udělá obrázek sám. A taky jsem se dnes díval na podací lístek, kdy jsem vám balík odeslal a na potvrzující SMS o doručení od Pošty..............
    Doufám, že tahle recenze pomůže udělat si názor na váš "obchod". Pěkný den. Janoušek.

    15.4.2019 - tak znovu.
    Krásně to překrucujete. Já si objednal určitou značku oleje. V balení které jste měli v nabídce. Pak jste se ozvali, že v tomto balení není (což jsem už poprvé napsal) a že mi ho dodáte v menších baleních (s tím jsem souhlasil). Bohužel jste mi poslali úplně jinou značku oleje a s jinou specifikací, což jsem samozřejmě nechtěl. Dál už bylo vše popsáno. Jestliže nevíte, že např. olej se specifikací 15W50 API SJ je na úplně jiné kvalitativní úrovni než 15W50 API SF, tak byste neměli oleje prodávat. Já vám pokoj nedám, dokud nebudu mít své peníze zpátky. Já si tohle líbit nenechám. Jestli vám takové jednání prochází u jiných zákazníků, tak u mě bohužel ne. A klidně se tu zase ozvěte s nějakou vaší lživou slátaninou. I špatná reklama je přece reklama. Pěkný den. Janoušek.

    15.4.2019 - opět pro asi "přitroublé, nechápající" lidi z Pullotrade.
    1. Produkt v době mé objednávky jste měli skladem - nevidím důvod objednávat něco, co skladem není.
    2. Volal jsem vám cca po týdnu, jelikož z vaší strany nebyla žádná informace - vykomunikovali jsme spolu jen to co jsem již sdělil na začátku - tzn. že produkt nemáte skladem, a že mi ten STEJNÝ PRODUKT ve stejném množství -akorát po menších baleních - jste schopni dodat. S tím jsem souhlasil. Nikdy jste mi nesdělili, že mi pošlete jinou značku oleje a s jinou specifikací (proč bych vám měl tohle schvalovat - zase lžete).
    3. Přes e-shopy nakupuji docela často (asi jako spousta lidí) a popravdě jsem ještě nikdy nemusel zboží vracet kvůli tomu, že mi prodejce poslal něco, co jsem si neobjednal - prostě mi vždy poslali to, co jsem si objednal. Poprvé jsem něco vracel až teď vám.
    4. Vrátil jsem vám snad první část objednávky? - tam bylo vše v pořádku, tak pro to nebyl důvod.
    Kdyby jste mi hned od začátku, kdy jsem vám volal že jste mi poslali něco jiného neslibovali termíny kdy mi peníze zpět pošlete (zrovna v jedné z těch posledních SMS stojí, že peníze pošlete 5.4. z účtu RB) a řekli rovnou, že si budu muset podle obchodních podmínek 30 dní počkat, tak tu teď nic neřešíme. Jenže vy jste sliboval - a já čekal a nechal se vodit za nos. Tak kdo tu tedy lže?
    5. Mě samozřejmě nebaví tohle s vámi řešit. Žádné potěšení z toho nemám. Bohužel se musím bránit těm lžím, které tu produkujete.
    Janoušek.

    18.4. už jste fakt trapní. Já vám po telefonu žádnou jinou značku oleje neschválil (natož s jinou specifikací). Schválil jsem vám pouze dodávku v menších baleních - toť vše.
    ...a proč si píšete "SPOKOJENOU" recenzi sami na sebe, když podle zjištěné IP adresy a e-mailu vám ji Heuréka smaže? Divím se, že to není pod vaší úroveň, když si tak zakládáte na pověsti dobrého obchodníka (a ostatní nespokojení zákazníci /v recenzích níže/ jsou jen ubožáci a lháři a kdoví co ještě)....Nemůže být třeba chyba na vaší straně?

    25.4. Jak před zákonnou lhůtou :-)))) ? Vždyť balík jsem vám odeslal 20.3. a zpráva od České pošty o převzetí zakázky příjemcem mi přišla 22.3. Takže jste to poslali přesně na nejpozdější možný termín. A ještě s měsíčním taháním za nos, spoustou urážek apod. A taky by mě zajímal ten telefonát (kopie) ohledně schválení jiné značky a jiné specifikace oleje, kterým se oháníte výše - rád bych si ho poslechl - jsem si na 100% jistý, že jsem vám nic takového neschválil. Můžu poprosit o zaslání kopie. Jestliže by se totiž potvrdilo, že jsem mluvil "z cesty", tak se vám tu budu muset veřejně omluvit a vše smazat. Díky za platbu a ujišťuji vás, že z vašeho e-shopu si již nikdy nic neobjednám a taky nikdo z mé rodiny a okruhu známých. Pěkný den.

  • 10 %

    • Neférový obchodníci

    Dňa 29.3.2018 som objednaj dvojstľpikový zdvihák obj.č.1386
    4.4.2018 som zaplatil zálohu 800€ zál.faktura ES4052018.
    Po niekolkodesiatok urgencií,telefonátov,e-mailov zostalo sa pri sluboch
    či u pána Brockého,Engerharta,Škodu...
    Po novom už mi ani telefón neberú.
    Nezaslúžia byť na trhu.
    s Pozdravom
    Zahorec

  • 10 %

    • Utužite si nervy.
    • U Pollutradu jsem objednal stahovák pneu na nákladní auta a nízkozdvižný zvedák do 1metru. (cena cca 220000kč).Objednal a zaplatil v prosinci 2017. Domluva dodání začátkem roku 2018. Po několika týdnech jsem se zeptal na dodávku zboží. Není problém zboží ihned dodat. Po nějaké době jsem urgoval dodávku. Výmluva (p.Černý) Zboží se již vezlo, ale řrdič ukradl auto i s nákladem!!! A dále jen výmluva, výmluva,výmluva. Stahovák se jim podařilo dodat , ale jiná značka než objednané. Ale aspoň něco. Na zvedák čekám dodnes. Stále jen výmluvy. Dnes už se mnou nikdo nekomunikuje, telefony nezvedaj, SMS nereagují. Dnes jsem zjistil, že firma Pullo trase už neexistuje. Firmu přejmenovali na Pullo trase Tools s.r.o. Firmu převzal bývalý pracovník zrušené firmy . Změnilo se sídlo, majitel, ale ostatní zůstalo. Logo, telefony, činnost. Jen pan Černý zmizel. Dluh se vypařil a jede se dál. Čistí já slovo Boží. Dejte si na tuto firmu velký pozor, ať nedopadnete jak já.

    Dejte si pozor na tuto firmu

  • 90 %

    • Doporučuji
    • cena
    • výběr zboží
    • doručení

    zboží dorazilo v pořádku, půl hvězdičky strhávám za že měli na obrázku i v popisu jinýho výrobce než to co mi přišlo domů, naštěstí bylo zboží shodné co bylo popsáno ,ale výrobce se lišil.

  • 100 %

    • vše proběhlo v pořádku, spokojen s nákupem,

    Vyvažovačka pro kola osobních vozidel ATS W-200
    Zouvačka pro kola osobních vozidel ATS M-200
    + příslušenství
    i výměna špatně objednaného zboží proběhla bez problémů,
    komunikace v pohodě, dodáno do 4 dnů firmou.
    K.R.

  • 100 %

    • Komunikace s prodejci na vysoké úrovni
    • jediné snad, že jsem chtěl zboží zaslat Českou poštou a přišlo PPLkem, ale cena zůstala stejná

    Výborná komunikace, domluvil jsem se na všem a doporučuji vřele!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji. Zboží objednáno 6.8. (na webu deklarováno jako "skladem"), 6.8. změněn status mojí objednávky na "pečlivě se připravuje", 21.8. prodejce objednávku zrušil a jako důvod uvedl "zboží není nikde skladem".

    WTF?

    Pokud na webu uvedu, že nabízené zboží je skladem a že následnou objednávku pečlivě připravuju, jak můžu po 14-ti dnech objednávku zrušit s odůvodněním, že zboží není nikde skladem?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nejde se na žádné číslo dovolat a na mail také nereagují.

    Zboží svítí skladem a doručení do druhého dne. Druhý den mě volají, že mají v Polsku další týden dovolenou, tak že to neumí dodat v brzkém termínu a pak přestanou reagovat na telefon i mail. Výborná firma na komunikaci.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Zavolali, nabídli náhradu za zboží, které nebylo skladem, slušné jednání.