Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Myslím, že takovou kombinaci lajdáctví, lhaní, arogance a neschopnosti jsem ještě v žádném eshopu nezažil.

    V LISTOPADU jsem si objednal vánoční dárek; ticho po pěšině.
    Po týdnu volám do obchodu, odpověď je, co že jako chci, vždyť je to "teprve týden" od objednávky (nerudně); to jsem znejistěl.
    Po dalším týdnu volám znovu, prý je s objednávkou problém, protože se jedna položka "ztratila na skladě". Domluvili jsme se, že tedy beru objednávku i bez té položky.
    Čekám další týden, volám; že prý se ta položka "ztratila na skladě" a on ji hledá. Cože? To je nějaká legrace? Připomínám naši domluvu, že to pošle bez té položky. Prý jasně a už to posílá.
    Po pár dnech nic; volám tedy a odpověď je, že to "pošle zítra". Říkám, že to chci do Vánoc, slibuje mi, že do Vánoc určitě.
    Po měsíci volám denně; a už radši ani nebere telefony, komunikace nula.

  • tady někdo neunese kritiku,jak čtu recenze...Tabák jste měli v prodeji dokonce 2x a ještě vícero balení skladem.to jsou jenom fakta o mém nákupu u vás !

    • ju a koupit se ještě dá,již jsem objednala na jiném eshopu.to pro uplnost.

    • Děkujeme za informaci. Nicméně se neztotožňujeme se způsobem Vašeho hodnocení spokojenosti. Naše odezva byla rychlá a za danných okolností pochopitelná. Zřejmně Vám žádná škoda, a pakliže ano nechápeme proč jsme ztratlil 90% ze 100%. , když v obchodních podmínkách je jasně uvedeno, že s tímto postupem souhlasíte.
      díky za pochopení
      s pozdravem
      Pucov.eu