• Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • pokud slibujete dodani do utery meli byste termin dodrzet a ne mi po telefonatu o zjisteji stavu obednavky rict ze ho teprve dneska posilate
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • rychlé a bezproblémové dodání...
    • zboží je dost drahé...

    zboží při dodání mě překvapilo
    naušničky jsou hodně malinké-na stránkách e-shopu vypadaly mnohem větší
    struna-není řetízek, ale moc drahá obyč. struna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem zklamaný, prsten s rytinou, kde rytina není téměř vůbec vidět a je to doslova odfláknutá práce, jelikož nápis který měl být na skrýté straně prstenu je tak malým písmem a nevýrazným to bych ještě pochopil, ale že to překrývá nápis steel a tedy není ani možnost to přečíst, to se styďte.

    Hanba na Vás a doporučuji se podívat po konkurenci a nebo se na tu práci vykašlete když to neumíte.

    PS: Je to moje asi 10. objednávka prstenu s rytinou, u Vás byla první. Takže mi věřte že mám s čím srovnávat.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Prstynky poskrabane, kaminek-srdce zasazeny nakrivo - poutova provenience z "chir.oceli"
    • Vyprodej zmetku , ktery se schoval za akci.

    Pred 5 lety snubni prsteny ze zlata a de dnes spokojenost. Ovsem po tomto nakupu sperku v akci z chir.oceli totalni zklamani...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - nelibi se mi, ze obchod nekomunikuje. Odesle automaticky e-mail, ze Vam odesila zbozi a po 10 dnech Vam prijde dalsi email, abyste ohodnotili nakup i zbozi, ktere jeste nedorazilo. A na zpravu, kterou jsem odeslala pred 3 dny, že mi zboží ještě nedorazilo, mi nepřišla žádná odpověď.

    Reakce obchodu Prsten.cz

    Dobrý den, v našem eshopu www.prsten.cz je veškeré zboží skladem, bylo Vám tedy odesláno tak jak zmiňova email. Chyba se patrně stala při doručení, kdy česká pošta ne vždy při nezastižení adresáta nechá oznámení o uložení zásilky na poště. Od nás šla zásilka v ten samý den k Vám.
    Co se týká dotazníků Heureka.cz tak ten posílá nezávisle na nás heureka bez ohledu na to jak objednávka "dopadla", to je taky jejím cílem zjisit skutečné fungování a spokojenost zákazníků.
    Omlouváme se za nedoručení zásilky, kterou my však odeslali v den objednání.
    Hezký den.
    Martin Kubíček
    Jednatel Elegante online, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • velky vyběr
    • to nevím

    zakoupila jsem stříbrny řetízek,obchodník udával že je stříbrny ale po týdením nošení změníl na barvu černou !!!

    Reakce obchodu Prsten.cz

    Dobrý den,
    veškeré naše zboží je prověřováno puncovním úřadem a opuncováno. Černání je způsobeno reakcí na váš pot či kosmetiku a bohužel mu nemůžeme předejít.
    Mrzí nás Vaše nespokojenost, ale řetízek byl opravdu stříbrný.
    Hezký den.
    Martin Kubíček
    Elegante online, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu Prsten.cz

    Dobrý den, při dohledávání pohybu Vaší objednávky vidíme, že Vám přeci jen byla doručena a to včera 6.2. Za zdržení se omlouváme, my Vaši objednávku z 23.1. odeslali hned na druhý den tj. 24.1. a patrně Vás pošta neinformovala o uložení zásilky na poště k vyzvednutí.
    Doufáme, že na nás nezanevřete.

    Hezký den. Prsten.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • široký výběr zboží, dobré ceny
    • Po objednávce mi nepřišel potvrzovací email ani nikdo nezavolal. žadný zájem ze strany obchodu objednávku řešit.

    Vzhledem k tomu, že objednané zboží nedorazilo do vánoc a ani se nikdo neozval, nepotrvrdil ani nestornoval objednávku, tak obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Prsten.cz

    Dobrý den, to nás moc mrzí, každému zákazníkovi se věnujeme s veškerou péčí. Email je generován a odesílán automaticky ihned po vytvoření objednávky, takže buď jste se uklepnul v adrese a nebo byl náš email smazán Vaší emailovou schránkou jako spam... V každém případě měli naši pracovníci na Vaši objednávku v průběhu pár dní opětovně reagovat za což se Vám omlouvám a vyvodím z toho zde důsledky.
    Hezký den. Martin Kubíček - Prsten.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • cena,rychlost dodani
    • retizek je z polska a to si myslim ze jste mohli uvest v potaz,dale posledni ocko na retizku bylo jen trapne pricvakle a hned druhy den se kroutil tudiz jsem ho musel nechat zaletovat,treti den hned mel na sobe cerny odreninky,zobacek taky nevipada na dlouho,ale za 900 to jde ale cekal jsem o toho vic

    jedinej duvod znovu zde nakupovat je ta sleva...

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Původně objednané zboží nebylo skladem, když jsem vybral alternativu, přišel prsten s mnoha povrchovými vadami. Přesto nemohu vrátit, protože jsem jej nutně potřeboval na zásnuby.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Levné zboží
    • Nekvalitně vyrobené výrobky

    Velmi levné zboží, ale jeho kvalita tomu odpovídá.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Už desátý den čekáme na doručení obědnávky.a doposud nic nepřišlo

    Reakce obchodu Prsten.cz

    Dobrý den,
    objednal jste si prsten s rytinou. Ty se platí dopředu a Vaše platba stále nedorazila, objednávka proto nemohla být odeslána. Obratem po obdržení Vaší platby, Vám rytinu do prstenu zhotovíme a prsten Vám odešleme.
    Hezký den.
    Martin Kubíček-Prsten.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Poslat zboží jako dárek a nechat připsat vzkaz. Možnost vyrytí.
    • Dlouhá dodací lhůta

    Hezký, spolehlivý, za dobré ceny - ale dlouho to trvá...

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • mrzí mě,že zboží prišlo poškozené
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • nemusím nikam chodit
    • žádné

    nakupujte

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • přehlednost, rychlost a hlavně si objednám doma ze židle a nestojím nikde frontu :-)))
    • nevím o žádných

    doporučila bych udělat nákup a ať si udělají názor sami...

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Posilate spatne velikosti prstenu!

    Reakce obchodu Prsten.cz

    Dobrý den,
    velikosti prstenů posíláme vždy přesně takové jaké si zákazník objedná. Bohužel se nám stává, že si zákazník vytiskne naše pomůcky pro určení velikost v chybném měřítku (tiskárna dokument přizpůsobí na tisknutelnou plochu) a pak je "průšvih" na světě... Do dokumentu jsme červeně přidali upozornění na nastavení tiskárny, aby k tomu již nedocházelo.
    Prsteny objednané ve špatné velikosti (bez rytin) Vám pochopitelně ochotně vyměníme za jinou velikost.

    Martin Kubíček-Prsten.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Špatné vysvětlení velikosti prstenů podle šablon(velikosti se liší i 2 velikosti - nebylo na to upozorněno a protože je máme s rytinou nemůžeme již ,,velké" prsteny vyměnit)

    Reakce obchodu Prsten.cz

    Dobrý den, měřící nástroje na našich stránkách bohužel každý zákazník použije trochu jinak (jinak pásek utáhne nebo nepočítá s kloubem pro nasazení prstenu apod. ) a proto se výsledky mohou od skutečnosti lišit. Na nemožnost výměny prstenů s rytinou na našich stránkách upozorňujeme a zákazníkům vždy doporučujeme jako nejpřesnější způsob navštívit kamenné klenotnictví a prsteny změřit tam.
    Prsten.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • fotografie vypadají lépe než realita, ale i přesto Vás ještě jednou vyzkouším.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé doručení objednaného zboží, při výměně, například, že nesedí velikost rychlá reakce na výměnu zboží.

    Obchod je přehledný, maximalní spokojenost se službami, široký výběr kvalitního zboží.