Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Skvělé ceny
    • Kompletní nabídka
    • Dobrá komunikace
    • Žiadna komunikácia okrem prvotného mailu, žiadne info prečo tovar neprišiel
  • 10 %

    • Vybraný sortiment nebol skladom
    • Po dohovore aj tak dodané odlišné produkty
    • Platil som vyššiu sumu než za akú bola objednávka
    • Poštovné malo byť zadarmo nad 500czk... asi nebolo

    Neodporúčam. Žiadna solidarita. Žiadne korektné postupy. Dlhá čakacia doba. Ignorácia

  • 90 %

    • zboží které jinde nebylo k dispozici

    Váhal jsem zda objednat... je tu spíš červeno než zeleno.
    ve středu večer objednáno, v čtvrtek email že zboží odesláno a v pátek pošta doručeno...

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • 10% věrnostní sleva
  • Žadná komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žiadna komunikacia,ignoracia objednavok.

    Strata času,neplatit prevodom.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • délka dodání a produkt neodpovídá obrázku

    nedoporučuji

  • 10 %

    • - Produkty, když už máte to štěstí a dostanete je, jsou skvělé.
    • - V minulosti jsem měla dobré zkušenosti s tímto obchodem.
    • - Neustálé sliby o dodání objednávky, neustálé telefonáty, e-maily kdy si připadám opravdu trapně a jak největší prudič, sliby dárků ke KAŽDÉ objednávce, které avizují i na stránkách a absolutně nic z toho jsem neviděla i po třech ujištěních, že pošlou + prý každý dostal ještě dárek navíc za čekání, ani to jsem tedy v balíčku opravdu neměla.
    • - Měsíc jsem čekala na objednávku, která bez předchozího upozornění dorazila úplně v jiném počtu a objemu (ačkoliv všechno objednávané bylo dle webu skladem) - bez tolikrát slibovaného dárku navíc za čekání a trpělivost, teď měsíc čekám na doplnění objednávky a nic, nikdo se neozývá, pro jistotu už mi pan Grňák ani nebere telefony. Na e-mail mi napsal, že nestíhá komunikovat, což je mi líto, ale tak nějak není můj problém.
    • - O odeslání zásilky (ani kolik budu platit dobírku) jsem nedostala vůbec žádné info, jednoho dne prostě přišla pošťačka a chtěla po mě částku, která ani nesouhlasila s původní objednávkou.
    • - Před rokem jsem měla skvělé zkušenosti a nedala bych dopustit, ale po tomhle musím tedy silně NEDOPORUČIT. Mám pocit, že objednávky pod deseti tisíc jsou v podstatě odignorovány, nepřipadám si jako zákazník, na kterém by tomuto obchodu nějak záleželo.

    Nedoporučuji. Už vůbec ne předem platícím zákazníkům, kteří budou akorát měsíce čekat a ztrácet čas nikam nevedoucí komunikací.
    Nedostala jsem ani žádnou fakturu, takže vzhledem k tomu, že ze mě udělali takovýho idiota a naslibovali, co nakonec nedodrželi, tak to budu ještě řešit, ale už bohužel ne s nimi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel již nemohu obchod doporučit. Objednávku jsem provedla začátkem března a vzhledem k tomu, že první objednávka proběhla bez problémů jsem tuto zaplatil předem, zboží však nemám dodnes.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zajímavý sortiment
    • 17,2,2016 jsem nakoupila a zaplatila, všechno bylo skladem.
    • 9.3.2016 jsem odeslala e-mail na [email protected] , do dnešního dne se mi nikdo neozval!!!
    • Dobrý den,
    • potvrzuji příjem jednoho balíčku s :
    • 1x máslo plumérie 15ml za 85Kč
    • 1x krém na ruce 35ml kokos za 240Kč
    • 1x krém na ruce 35ml guava
    • 1x mýdlo karambola ruční papír za 100Kč
    • 1x mýdlo guava ruční papír za 100Kč
    • 1x mýdlo med ruční papír za 100Kč
    • 6x mýdlo 100g plumerie za 6x140Kč=840Kč
    • --------------------------------------------------------------
    • celkem za 1705Kč z 6312Kč (zaplacená objednávka ze dne 17.2.2016)
    • zbývá 4607Kč u vás na další objednané zboží, což by mělo dle výpočtu být o 180Kč více
    • 2l olej plumérie 2499Kč
    • dilo olej plast 30ml 680Kč
    • masážní olej 29ml plumerie 2ks á 110Kč =220Kč
    • gel 240ml regenerační 560kč
    • dilo gel 15ml 2ks á 80Kč=160Kč nahrazeno máslem á85Kč 2ks =170Kč
    • regenerační mýdlo dilo 100g á 149Kč=298Kč
    • Prosím o odsouhlasení, abych věděla s čím mám počítat a otázka má je kdy, vím, že 2l olej by měl být do měsíce a zbytek?

    NEDOPORUČUJI, dneska jsem odstopila e-mailem od smlouvy, uvidím, zda-li mi budou vůbec vráceny peníze. 9.3.16 e-mail bez odpovědi do 24.3.2016 je hodně dlouhá doba, zvláště když objednávka je přes měsíc stará a zaplacená

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • možnost dodání na zásilkovnu
    • snad VŠECHNO!
    • Naprostá ignorace platícího zákazníka, žádná reakce na mail. Zboží, které bylo skladem, dodali přepravci až za týden od objednání! Neschopnost odeslání malé objednávky, přitom zboží BYLO SKLADEM! Špatné značení zboží !!!Neuvedení složení výrobku!!!

    Objednávala jsem zboží, které bylo skladem, v úterý 1.3. o půl 4 ráno, v pátek 4.3. kolem 14 hodin, jsem psala firmě prolek mail, s dotazem na dodání zboží, bez jakékoli reakce.
    7.3. mi psala Zásilkovna (ne obchod), že čekají na dodání zboží obchodu prolek a 8.3. že zboží přijali.
    Aby zboží přišlo na Zásilkovnu až 8 dní od objednání se mi stalo poprvé, vždycky mám zboží do 3 dnů doma, navíc odesílali zásilku AŽ po mém mailu s dotazem na zboží.
    Jaké bylo moje nemilé překvapení, při vyzvednutí balíčku. Místo nějaké bublinkové obálky na mě čekal kus kartonu z nějaké krabice přeložený napůl, obalený igelitem a lepící páskou. Žádná faktura, dopis, vizitka, prostě nic, jen hozené 2 kalíšky s maskou. Na zboží není ani uvedeno zákonem povinné složení, což by však v rámci ochrany lidského zdraví, být mělo. Český název absolutně neodpovídá názvům výrobků na webu, mám tedy doma zboží s popiskem: „Výživná ibišková obličejová maska“ místo „Čistící maska ibišková“ Druhá maska nese název: „Čistící papájová obličejová maska“ místo „Exfoliační maska z enzymu papáji a ananasu“ Tedy jiný název zboží, než které jsem si objednala.

    • Nekomunikuje. Dlouhé dodací lhůty. Žádná zpráva.
  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Vela sortimentu ktory inde nekupite.
    • Dlha dodacia doba

    Zatial mi este nic neprislo tak nemozem sa vyjadrit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • levnější ceny než jinde
    • vůbec žádná komunikace

    Při dotazu kdy bude zboží odeslano nikdo nereagoval tudíž jsem po týdnu objednávku stornovala do dnešního dne nemám odpověď

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • + Nízké ceny,
    • + slevy pro stálé zákazníky,
    • + kompletní sortiment značky Pure Fiji
    • - Delší dodací lhůty bez informace, co je se zbožím a kdy přibližně dorazí.

    Pokud na zboží nespěcháte, obchod doporučuji vzhledem k opravdu nižším cenám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Nezájem, nekomunikace.

    K obchodu bohužel nedošlo. Obchod týden nekomunikoval ani nedodal (naštěstí) platební údaje, potom, co jsem objednávku stornoval, pán najednou ožil a začly klasické výmluvy o nemocnici atd., které jsem již slyšel x-krát. Nechápu, proč si někdo zakládá e-shop, když pak o něj nemá zájem a nakupující jej obtěžují.

    Obchod nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cenu, poštu zdarma
    • Nekomunikují

    Učinila jsem objednávku, registraci. Obojí přišlo potvrzené do mejlu.
    Od té doby ticho po pěšině 20.9. od té doby nic, dnes je 30.9..
    Psala jsem dva dotazy - na e-mail i na jejich stránky, kde mají možnost rychlého kontaktu...
    Jsem ráda, že jsem neobjednala platbou z účtu, což dělám většinou a chtěla to platit až po převzetí.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Vyborna kosmetika za skvele ceny

    Vrele doporucuji

  • 90 %

    • cena a široký výběr
    • nic

    nevěděl jsem jakou vůni, zavolal jsem a ochotně mi poradil