• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zajímavé ceny
    • aspoň snaha dodatečně vykomunikovat, že zboží nenají
    • v e-shopu nabízí zboží uvedené výslovně skladem a nemají ho
    • i po upozornění že nemají, je na e-shopu stále skladem-i po týdnu

    Reakce obchodu Profi stavba

    Situace na trhu kamen a krbů je kritická. Sklady po celé ČR jsou bohužel prázdné, výrobci dělají na objednávky pořadníky. Bohužel realita je taková jaká je.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic co slibují nesplní

    totalní krach...sliby a pak nic

    Reakce obchodu Profi stavba

    Kamna od ABX Stockholm s výměníkem jsou vyprodaná v celé ČR asi 3 měsíce. Nevíme tedy kdo a co Vám slíbil. Jedná se o nejvíce poptávaná kamna od ABX. Na tento model jsou vytvořeny pořadníky. Většina kamen co jde z výroby jsou již prodaná na před-objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží není po 6 dnech skladem

    Reakce obchodu Profi stavba

    To tak bývá, že zboží není skladem po 6ti dnech od objednání, když je u něj uvedena dostupnost na 3 týdny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nemohl jsem si vybrat dopravu
    • Zboží mi dorazilo poškozené

    Objednal jsem si šamotový díl do kamen, který ač hodně zabalený, byl poškozený a to tak, že je nepoužitelný. Vzhledem k tomu, že je to díl, který brání vnikání ohně do komínu, tak se nedá slepovat tak, jako ostatní, takže totální nespokojenost.

    Reakce obchodu Profi stavba

    Dobrý den,
    to, že se někdy obsah v balíku poškodí se stává. Není to eshopu, ale o dopravcích, kteří zboží přepravují.
    Stačí když nám zašlete zprávu a pošleme Vám nové zboží, pokud nám ale nesdělíte, že Vám přišlo zboží poškozeno, tak o tom nevíme a těžko můžeme něco napravovat.
    Díl do kamen stojí 94,- Kč, takže poslat jej zdarma nově je to nejmenší.
    Profistavba.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná výhoda, zboží ještě nemam
    • Obchod nedoporučuji, zboží po 6 dnech ještě nedorazilo

    Reakce obchodu Profi stavba

    Podle sledování dopravy byla zásilka odeslána ve čtvrtek 23.9.2021 a v pondělí 27.9.2021 doručena. Nevidíme to tak dramaticky :-)

  • Nedoporučuje obchod

    Nemůžu ohodnit, protože mnou objednané zboží ještě nedorazilo.

    Reakce obchodu Profi stavba

    To tak bývá, že při výběru způsobu platby při objednání "platba bankou předem" se čeká na úhradu platby a teprve potom se zboží odesílá ze skladu. Zboží je doručeno až po zaplacení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Termín dodání nebyl dodržen

    Reakce obchodu Profi stavba

    Topeniště k udírně nebyla dostupná od května 2021. Na topeniště byly vytvořeny pořadníky.
    Objednávka přišla 22.7.2021 doručena zákazníkovi 29.7.2021, jednalo se tedy o luxusní termín dodání, když se běžně čeká 3 měsíce.
    Každý to vidí samozřejmě jinak.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Objednávku jsem zrušila pro příliš dlouhou dodací dobu, na kterou nebylo upozorněno na web stránkách prodejce. Obchod sice komunikoval a omlouval se, ale až po provedení objednávky zboží.

    Reakce obchodu Profi stavba

    Když je u položky uvedeno "není skladem - dostupnost na dotaz", nevíme už jak více sdělit kupujícímu, že tato položka opravdu není skladem a že tedy nelze očekávat, že bude ihned položka expedovaná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • již týden čekám na zásilku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    KATASTROFA!!!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Profi stavba

    Podle sledování u dopravce bylo náhradní sklo za 306kč doručeno v pořádku a v termínu na Vaši adresu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Cena
    • Špatná adresa a telefon pro vyzvednuti
    • Dodavatel nevěděl, že mi muze zbozi vydat
    • Časová narocnost vyzvednutí, na základě bodů výše.
    • Neda se platit kartou

    Prijel jsem na adresu z emailu, kde již dodavatel (Ptáček) nesídlí, prý pár let. Dohledal jsem novou adresu a pár kilometrů přejel. Tam našli objednávku, ale nebyli informováni, že mi mohou zboží předat, protože jsem nebyl z firmy která zboží překupuje (profistavba.cz). Bylo to ke konci pracovní doby a tak obvolavali Profistavnu (Bravura s.r.o.) a nemohli se dovolat, už to vypadalo, že pojedu s nepořízenou a cesta 40km tam a domu bude zbytečná a budu ji muset opakovat. Pan u dodavatele (Ptáček) byl ale ochotný a zůstal ještě po pracovní době, aby vše dořešil. Dovolal se a vše nakonec dobře dopadlo. Profistavba (Bravura) se omluvili. Netlačil mě vysloveně čas a dopadlo to dobře, takže bych hodnotil znamkou 3, ale stacilo málo a mohla to být dost neprijemna zkušenost.

    Reakce obchodu Profi stavba

    Omlouváme se, PTÁČEK má asi 90 poboček a občas nějakou pobočku přestěhuje do nového skladu. Již opraveno, adresa posunuta o ulici vedle. Informaci o výdeji zboží si nedali vědět v síti mezi pobočkama PTÁČEK z důvodu velmi nízké ceny zboží v ceně pár korun.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nesrovnalosti ve vyřízení objednávky. Po 7 dnech zboží nemám.

    Reakce obchodu Profi stavba

    Podle sledování dopravy zásilka byla doručena a uhrazena dopravci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • Neseriózní jednání. Před objednávkou vychvalování produktu. Po objednání a doručení obrat . Povýšené urážející jednání svalovaní viny na zákazníka.
    • Lákání zákazníka na úplně jiny produkt než je nakonec zaslán.
    • Dodnes na stránkách nesjednaná náprava i přes několikeré upozornění ( účelové chování, klamání spotřebitele)

    Reakce obchodu Profi stavba

    Dodána byla solární sprcha zákazníkovi dle objednávky ( ročně prodáno velké množství těchto sprch s první reklamací ze strany zákazníka ).

    Po doručení sprchy začali "vulgární sprosté útoky ze strany zákazníka po telefonu i po emailu každých 10 minut v trvání půl dne" že jsme dodali jinou sprchu než jaká byla objednána a ať si okamžitě přijedeme pro zboží, protože jsme ho podvedli.

    Zákazník měl od nás návrh, že nemáme žádný problém si zboží vyzvednout a vrátit peníze. To bylo pro zákazníka stále nepřijatelné a opakovaně chtěl celou situaci rozebírat znovu.

    I když byla objednána doprava pro dodané zboží ( zákazník i tak potřeboval opět ujistit, že opravdu dopravce přijede v dohodnutý termín a že nebude okraden a podveden ). Když měl dopravce vyzvednout zboží, bylo nám oznámeno, že dopravce nemá již jezdit, protože zákazník sprchu již prodal. ( mluvíme o časové posloupnosti 2 dny od dodání zboží na adresu zákazníka ).

    Pří nákupu přes eshop má každý zákazník nárok na vrácení zboží bez udání důvodu do 14-ti dnů od nákupu.
    Je to ochrana spotřebitele, protože obrázek na eshopu může mít např. jiný odlesk barvy ( zboží se fotí nasvícené ), zákazník může mít jinou představu o zboží, kohoutek na sprše nejde otáčet lehko nebo jde zase moc lehko, je to tom, že každý má úplně jiné vnímání a zboží kupuje pro sebe. Je to naprosto běžná věc, že zákazníci vracejí zboží, protože neodpovídá jejich představě.

    To, že kupujícímu nevyhovuje zboží, které si vybral nemá nic společného s kvalitou prodejce. Sprchu prodává asi dalších 30 firem, pokud by nákup proběhl někde jinde, špatnou recenzi by dostal jen jiný obchod místo nás.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Obchod nabízí zboží, které potom není schopen dodat, protože už se nevyrábí. Asi se o dodání snažili, ale stejně to pro mne byla zbytečná prodleva, než jsem mohla objednat tedy jiné zboží jinde.

    Reakce obchodu Profi stavba

    Jednalo se doprodej posledních kusů kamen ABX FORT. To se někdy stává, že nevyjde na všechny objednávky když se dají kamna do slevy do výprodeje. Prodleva v informování zákazníka byla jen jeden den, museli jsme počkat na ostatní rezervace v závislosti, jestli budou vyexpedované předchozí objednávky nebo nebudou. Pokud by někdo zrušil rezervaci na kamna a mohli bychom je poslat, byly bychom zase v recenzi slavní, úžasní a nejlepší.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nebylo na skladě, obchodník alespoň napsal, že bude do cca 2 týdnů. Dnes je to týden od objednání, zboží zatím nedorazilo.

    Reakce obchodu Profi stavba

    Pokud je objednáno zboží u kterého je uvedena dostupnost - není skladem, opravdu to znamená, že není skladem a musí se objednat ve výrobě. To je běžný postup na celém světě už mnoho a mnoho let.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla zrušena ze zákona z důvodu nedodržení podmínek smluvního vztahu ze strany dodavatele dodatečným navýšením ceny skladovaného zboží. Václav Šimík

    Reakce obchodu Profi stavba

    To je bohužel realita dopadu ročního omezení ve světě. Výrobci z důvodu zvýšení vstupních nákladů materiálů museli zdražit svoje výrobky ze dne na den. Je nám to líto, bohužel je to tak jak to je.

  • Nedoporučuje obchod

    *editováno* na ně nereagují

    Reakce obchodu Profi stavba

    IFNORMACE K NÁHRADNÍM DÍLŮM JOTUL :

    NÁHRADNÍ DÍLY pro kamna JOTUL máme objednané v NORSKU. Naskladnění bude koncem února - začátkem března 2021. 

    Stávající objednávky budou automaticky vyřízeny. V případě zájmu o nákup dílů doporučujeme udělat objednávku, na díly je vytvořen pořadník. Bez objednávky je téměř nemožné náhradní díly zakoupit. Evidujeme více objednávek než přijede zboží, přednostně se budou vyřizovat stávající objednávky.

    V celé Evropě chybí železo a tak se prodlužují termíny dodání na sortiment od všech výrobců kamen a krbů. To je bohužel realita.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na stránkách uvedeno skladem, telefonicky zjištěno, že není. Komunikace ze strany obchodu vázne. Snad nám dárek klapne

    Reakce obchodu Profi stavba

    Zákazník byl informován, že udírny pro velký zájem jsou vyprodané. Výrobce by je měl mít hotové na přelomu ledna a února. Když není výrobek vyroben, nelze opravdu s tím nic dělat. Je to prostě tak jak to je.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    V nabídce uváděli, že zboží je skladem a přitom bylo vyprodané. Tato obstrukce mne zdržela a kamna mezitím prodali i tam kde je skutečně měli...

    Reakce obchodu Profi stavba

    U objednaného zboží bylo uvedeno "obvykle skladem", což neznamená, že zboží je dostupné na 100%. Kamna JOTUL byla v prosinci před vánoci celo-evropsky vyprodaná. Norská strana nestíhala vykrývat objednávky z důvodu obrovského zájmu o jejich výrobky. Na většinu kamen byl vytvořen pořadník pro zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    nedodrženi termínu dodání

    Reakce obchodu Profi stavba

    Podle sledování dopravy měl být předpokládaný termín doručení 2.12.2020, doručení však proběhlo až 3.12.2012.

    Každý den jsou ve zprávách a ve sdělovacích prostředcích informace, že dopravci nestíhají pod náporem počtu zásilek doručovat v termínech a že rozvážení zásilek se opožďuje o 1 - 3 dny podle vytížení v daném regionu.

    Omlouváme se za zpoždění 1 den v doručení, bohužel je to realita posledních dnů se kterou je nutné počítat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Docela pěkná slibotechna.
    • Když se této ,,Profi stavbě" vyhnete, ušetříte čas i peníze

    Na stránkách uvádějí nepravdivé informace, svévolně mění adresu dodání, pokud se vám to nelíbí, máte smůlu.

    Reakce obchodu Profi stavba

    Pane A. proč lžete ?

    Objednal jste si zboží přes eshop a jako dodací adresu jste uvedl adresu naší firmy.
    Když jsme chtěli upřesnění na jakou adresu máme zboží poslat, dostali jsme odpověď, že objednávku rušíte.