• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Arogance

    Objednal jsem si elektrický brousek na nože, po 5. dnech od potvrzení objednávky jsem volal, kde je zboží, deklarováno skladem, a bylo mi dost povýšeně řečeno, že toho teď mají moc, že zboží odešlou během dalších 3 dní, a jestli se mi to nelíbí, tak mohu objednávku zrušit. Takto doslovně. Takto by neměl nikdo se zákazníkem jednat.

    Reakce obchodu Profikuchyn

    Dobrý den,
    děkuji Vám za Vaší reakci na uskutečněný obchod v našem eshopu, objednávku jste vytvářel o víkendu minulý týden, přesněji 9.12.. Ke zpracování došlo v 11.12. v pondělí a ve středu 13.12. se Vaše objednávka expedovala. Tím, že budete do telefonu po našem kolegovi křičet, že máte taky eshop a že to není možné, jak nám dlouho trvá expedice Vaší objednávky ničemu opravdu nepomůžete. V tomto případě by jste měl být raději empatický, už jen z toho důvodu, že víte, jak vypjaté situace před vánoci jsou v obchodní sféře, nebo možná nevíte...Přeji Vám krásné vánoce plné pohody a hlavně odpočinku.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízené zboží bylo psáno že je skladem, dodací doba do tří dnů. Platila jsem předem, a když po týdnu nepřišel mail, nic, tak mi bylo řečeno, že bude za cca tři týdny a že v celé republice není. A pán nebyl zcela příjemný, o omluvě, nebo dalším vysvětlení proč se neozvali, ani slovo. Tak jsem je požádala o vrácení peněz, což proběhlo v rámci dvou dnů, takže v pořádku. A brousek na nože CC 120 mi došel z jiné české firmy druhý den :-)

    Reakce obchodu Profikuchyn

    Dobrý den, paní Černochová,
    děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Je mi líto, že jste si nevšimla statusu u tohoto brousku a jeho nedostupnosti již od února tohoto roku, příště je potřeba více sledovat skladový stav a nedožadovat se zboží, které není skladem. Hezký den přeji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží ani po 14 pracovních dnech nedorazilo, ani nepřišel žádný email o tom že by vůbec bylo expedováno. Odpověď obchodu na dotaz kdy zboží dorazí byla: "minimálně 14 pracovních dní máte to i na eshopu! "
    Komunikace na bodu mrazu a kdo ví zda zboží někdy dorazí. Obchod nedoporučuji...

    Reakce obchodu Profikuchyn

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Vaší recenzi. Ano, zboží, které není běžně skladem, neskladové položky, se objednávají na základě požadavku klienta. Není v našich silách vše ovlivnit. Za to se Vám omlouváme. Psali jsem Vám, že dodání může být delší než 14 pracovních dnů, Našel jsem si Váš mail. Vy jste nám na to odpověděla "Aha dobře děkuji " Zboží bohužel ještě nedorazilo, pokud bychom jej měli skladem, rádi bychom ho expedovali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlivost

    Objednával jsem zboží, které mělo být skladem 24.4., z eshopu volali, že se stala chyba a musí ho objednat že Španělska a bude do 14 dní. To také nevyšlo. Další termín je do konce měsíce, to je za 3 dny. Zatím nic nenasvědčuje, že by zboží mohlo dorazit.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Fast delivery
    • Amount of cups is not like what is precised in the description of the product! It's not 6 cups it is only 1

    Reakce obchodu Profikuchyn

    I do not understand your statement. Are you buying a package or a piece? Next time, please note whether it is a package or 1 piece. You have the option to return the goods, I do not understand why you write such a review?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách vedli zboží jako skladovou položku, deset dní po objednání zboží nemám, a ani informaci o termínu dodání. Pouze si napsali o hodnocení!

    Reakce obchodu Profikuchyn

    Pane Nevrlý,
    děkujeme Vám za recenzi. V době, když jste objednával ohřívač, byla tato lampa nedostupná. A tak to bylo i nastaveno v eshopu. Během 10 minut od objednávky Vám přišel tento mail:

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za objednávku. Bohužel tato lampa je dlouhodobě nedostupná.

    Můžeme Vám nabídnout variantu např. :


    https://www.profikuchyn.cz/Stalgast-692334-Terasovy-ohrivac-se-svetlem-d4526.htm


    Poprosím o info, jak jste se rozhodl, zda máme objednávku zrušit, či změnit.


    Děkuji


    Poprosím příště nepište takové bludy...


    Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží zatím nedorazilo, nemám co hodnotit

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kvalita výrobku je špatná, vůbec neodpovídá ceně a fotografiím.

    Reakce obchodu Profikuchyn

    Dobrý den,
    Děkujeme Vám za Vaší reakci. Kvalita vyrobku, ktery jste si u nás zakoupil odpovídá ceně, i fotografiím.

    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • široký sortiment
    • Problém s dodáním zboží, které je údajně skladem
    • Komunikace s prodejcem vázne, jen sliby. Řešení dodávky po urgencích stále odkládá.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Hezké stránky
    • Zboží neměli na skladě, i když ho v e-shopu inzerovali jako by ho tam měli.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Balící služby. Poprvé bylo zboží uvnitř vlastní krabice zničené, krabice poškozená, přepravní krabice v pořádku. Podruhé zboží ve vlastní poškozené krabici přežilo, přepravní krabice byla obalena bublinkami a v naprostém pořádku.

    Vyhoďte baliče, kazí obchod.

    Reakce obchodu Profikuchyn

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že jste měla špatnou zkušenost s expedicí zásilky. Telefonicky jsme Vás kontaktovali. Tento typ zboží, které jste od nás dostala, jsme takto převzali od dodavatele. Již jsme navrhli případná opatření do budoucna.

    Hezký den
    Váš tým Profikuchyn CZ

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží, které měli mít skladem neměli a komunikace také vázla.

    Reakce obchodu Profikuchyn

    Dobrý den, paní Fibingerová,

    velice si ceníme Vaší recenze a určitě se z ní poučíme. Bohužel, není v našich silách expedovat všechny objednávky ve stejný den, kdy byla zaslána. V e-shopu máte sice ikonu skladem, ano, nebo ne, ale také dostupnost do 24 hodin, do 3 dnů, 5 dnů, atd. To pro Vás znamená i datum expedice. V mailu následující den jsme Vám zaslali i možnost deseti procentní slevy na další nákup a pevně věříme, že si ho u nás jistě vyberete..

    Hezký den

    Váš tým Profikuchyn CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • zboží nebylo dodáno

    špatná zkušenost

    Reakce obchodu Profikuchyn

    Dobrý den, děkujeme za Váš názor. V pátek 22.1.2016 jsme spolu ohledně Vaší objednávky komunikovali a vysvětlili jsme Vám, proč objednávka nebyla ještě doručena. Budeme se snažit, aby se tato zkušenost již neopakovala.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Vybral a zaplatil jsem si dopravu ceskou postou + dorucenku a do prace mi volali supr otravni a vlezli borci z PPL. Tohle me fakt nasralo...

    Reakce obchodu Profikuchyn

    Za dopravu se omlouváme. Chyba nastala v komunikaci mezi skladem a obchodním oddělením. Na přehlednosti stránek jsme v pátek zapracovali. Děkujeme za hodnocení.