Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • nemohu hodnotit, když se obchod neuskutečnil

    Reakce obchodu PROFI-PEDIKURA.cz

    Dobrý den, obchod se neuskutečníl po společné dohodě, kdy jste si objednala poslední Propolis Lösung 10ml, který nebyl bohužel v pořádku. Lahvička nebyla úplně plná, a další skladem nebyla. Na dodávku nového produktu jste čekat nechtěla. S pozdravem Jiří Vykydal

  • Zvoží jsem koupil z nouze. Ce jsem chtěl, nebylo skladem.

    Reakce obchodu PROFI-PEDIKURA.cz

    Dobrý den, bohužel Vašemu hodnocení vůbec nerozumíme. Objednávku jsme Vám odeslali a byla převzata do druhého dne.
    Pokud není nějaké zboží již skladem, tak je zřejmně vyprodané. Sklad doplňujeme každý den, ale bohužel se setkáváme se stále většímy výpadky u dodavatelů. S pozdravem Jiří Vykydal

  • Přestože zboží bylo zaplaceno, a obdržela jsem informaci o tom, že je zboží na cestě a budu informována, kdy si mohu vyzvednout, - to byla poslední informace o zboží.

    Reakce obchodu PROFI-PEDIKURA.cz

    Dobrý den, objednávku jste udělala večer 27. 9. 2023, 28. 9. byl státní svátek, 29.9. 2023 jsme měli zavřeno. O tomto jsme informovali na e-shopu. Vaše objednávky byla vyexpedována HNED v pondělí 2. 10. 2023 a předána přepravci - České poště. Vzhledem k tomu, že byli zavaleni balíky na doručení, tak všechny balíky nabraly zpoždění. Váš balík je doručován dnes! Pro všechny zákazníky děláme vždy maximum, aby byly zásilky doručeny včas, proto nás mrzí, že nám dáváte Nedoporučuji. Od nás jste dostala i sledovací link, kde jste měla možnost si toto ověřit. S pozdravem Jiří Vykydal

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Velký výběr
    • Nedodali jednu položku.

    Reakce obchodu PROFI-PEDIKURA.cz

    Dobrý den, jak již víte, každá objednávka a její expedice je zaznamenávaná na kamerový záznam pro případnou kontrolu. Toto jsme učinili i u Vás. Zjistili jsme že objednávka byla kompletní a k čemu byla fréza přibalena. Záznam z videa jsme poslali i Vám. Frézy se dávají do malého zipového sáčku s kódem frézy, který byl přibalen. Skutečně nevíme, co máme ještě udělat, abychom Vám dokázali, že malý objednaný výrobek za 69 Kč byl odeslán. Nikdo z Vás nechce dělat hlupáka, jak píšete. Jen hledání nás stálo dvě hodiny času. Co bychom z toho měli. S pozdravem Jiří Vykydal

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Absolutně nekvalitní zboží, i při plném nabití nestáhne nic.
    Velké zklamání. Už nikdy. Jsou to vyhozené penize

    Reakce obchodu PROFI-PEDIKURA.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že nejste spokojena se zakoupeným přístrojem TOUCHBeauty 1536 bruska na paty.
    Podle Vašeho vyjádření toho moc nepoznáme, co je s přístrojem, ale předpokládáme, že jste ho vůbec nespustila, i když je nabitý. Pokud, tomu tak je, tak jste nevypnula dle návodu ,,dětskou pojistku". Stačí pár sekund přidržet hlavní tlačítko a tím se bezpečnostní pojistka vypne. Pokud se jedná o jinou příčinu, tak nám přístroj pošlete zpět a my přístroj okamžitě zkontrolujeme. S pozdravem Jiří Vykydal, ODEL LABORATORIES, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Přišlo mi jiné balení. Místo na změkčení kůže proti pocení.

    Při balení jsou nepozorní. Přišlo mi jiné balení.

    Reakce obchodu PROFI-PEDIKURA.cz

    Dobrý den, pane Fialko, po kontrole Vaši objednávky jsme zjistili, že jste si objednal pouze jeden přípravek od značky Batavan a ten Vám byl podle kamerového systému zabalen a odeslán. Z naší strany jsme tedy odeslali objednávku v pořádku. Myslíme, že jste si spletl e-shop. S pozdravem Jiří Vykydal

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Bohužel šlo zaplatit pouze hotově (pravidlo eshopu, ne zasilkovny), takže jsem zboží nemohl převzít. Nerozumím, proč bych nemohl zaplatit kartou

    Reakce obchodu PROFI-PEDIKURA.cz

    DOBRÝ DEN, to že nelze platit v zasilkovně kartou upozorňujeme hned při výběru zasilkovny a byla možnost provést úhradu kartou přímo v e-shopu? Nemáme toto nastaveno, protože by to byly další peníze pro Vás navíc. Přímo v e-shopu to je ZADARMO.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • hezke modely obleceni
    • pokud nesedi - hradite si zpet postovne a jeste 50 kc za prijem noveho zbozi
    • modely od stejne znacky absolutne nesedi rozmerove a jeste vas necahji zaplatit troji postovne. prvni, pro prvni objednavce, druhe - pri odeslani jim zpet, treti - 50 kc za prijem noveho zbozi. sokujici politika

    nebyt te postovni drahe politiky, dal bych nakupovala. Takhle ztratili zakaznika a budu nedoporucovat.

    Reakce obchodu PROFI-PEDIKURA.cz

    Dobrý den, oblečení Vena jsou ručně šité modely v malé serii, uvedené rozměry, které uvádíme jsou orientační a na toto upozorňujeme a zároveň u popisu připojujeme přesnou tabulku rozměrů, které odpovídá. Po změření lze model správně vybrat. Ano, nyní účtujeme při výměně 50 Kč, kdy tato částka slouží na pokrytí části poštovného za znovu odeslání. My za Vás tak hradíme zbytek 69 Kč. Bohužel stávajíci prodejní cena tohoto oblečení nám neumožňuje úhradu poštovného spojeného se špatným výběrem velikosti. Hezký den, s pozdravem Jiří Vykydal

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Při problému ze strany obchodu, žádný pokus o vyřešení. Mě jako dlouholetého zákazníka, to velmi zklamalo. Zhoršení komunikace se zákazníkem. Jediné plus, že až na můj popud o objednávku nastala malá kompenzace.

    Reakce obchodu PROFI-PEDIKURA.cz

    Dobrý den, ano chyba se stala na naší straně, kdy tato objednávka nám zůstala bohužel viset v systému.
    Od otevření salónů v ČR a SR máme 400% nárůst objednávek. Za toto nedopatření se omlouváme. S pozdravem Jiří Vykydal

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Prodejce neumožňuje v dnešní době platbu přes platební kartu u vyzvednutí v zasilkovne. Nikde žádné upozornění. Aby si Zakaznik přinesl hotovost. Po kontaktování prodejce, jen samé výmluvy, proč nenastavi v zasilkovne si platby kartou. Nepochopitelne v dnešní době

    Reakce obchodu PROFI-PEDIKURA.cz

    Dobrý den, u rozhovoru jsem byl osobně přítomen a nikdo se nevymlouval jen jsme Vás slušně infomovali o stavu. Informaci o tom, že nelze platit kartou v Zasilkovně je uvedena přímo u výběru Zásilkovny v košíku a také v OP. Možnost platit kartou Vám byla také nabídnuta. Hezký den Jiří Vykydal

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nefunguje - vracím.

    Reakce obchodu PROFI-PEDIKURA.cz

    Dobrý den, dovolím si odpověďet na Vaše nedoporučení. Přístroj jsme obdrželi zpět a vyzkoušeli jeho funkčnost a funkguje podle deklarovaného popisu. Přístroj se Vám nepovedl spustit, protože je nejříve nutné podle návodu na tři sekundy přidržet hlavní tlačítko. Je to bezpečnostní pojistka pro děti, aby se neporanily, a aby se přístroj při cestování případně sám nezapnul. Přeji hezký den Jiří Vykydal

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • - rychlé dodání
    • - zakoupené jednorázové roušky jsou mi k ničemu, tvarovací drátek jde špatně na nose vytvarovat, vrací se zpět do pův.polohy, nadzvedává dioptrické brýle......Čínský výrobce... Příště raději připlatím a koupím v lékárně....

    Reakce obchodu PROFI-PEDIKURA.cz

    Dobrý den, děkujeme za upozornění a omlouvám se za potíže. Roušky nám pošlete zpět a my Vám vrátíme všechny peníze. Podíváme se na použité drátký a budeme řešit přímo s výrobcem.

    Tyto roušky nakupujeme více než 10 měsíců od jednoho výrobce. Prodali jsme jich přes 50 000 ks a reklamace jsme měli dvě, jednou na chybějíci tvarovací drátky a podruhé nedrželi provázky. Při tomto objemu jsou to promile. Ještě jednou se omlouváme, že Vám zboží nesplnilo očekávání. Hezký den a hezké vánoce Jiří Vykydal, jednatel spol.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod zasílá zboží s prošlou expirací
    • musela jsem zboží vrátit

    Reakce obchodu PROFI-PEDIKURA.cz

    Dobrý den, situaci jsem prověřil a bohužel se stalo. Jednomu přípravku končila expirace a již neměl být expedován. Velmi se Vám omlouvám. Toto není náš standard, proto jsme Vám ihned, jak jste nám toto oznámila, navrhli vrácení zboží a výměnu za nové. S pozdravem Jiří Vykydal

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    produkt som nedostal ??

    Reakce obchodu PROFI-PEDIKURA.cz

    Dobrý den, pane Sochore,
    objednávku jste udělal 24.9. ve 13:49, zvolil jste platba převodem a osobní odběr na pobočce v Ostravě. Vzhledem k tomu, že jste z Bratislavy, tak Vám v ten samý den volala zaměstnankyně ve 13:59. Vše máme zdokumentováno. Vyžadoval jste dodání bez poštovného jako na výrobek, který jste zakopil u jiného prodejce a nikoliv u nás. Brusný váleček za 9,62 EUR, bohužel neumíme poslat zdarma na Slovensko, proto bylo i dohodnuto po telefonickém rozhovoru, že objednávka bude stornována. Je mi líto, ale Vašemu hodnocení nerozumíme. S pozdravem Jiří Vykydal

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nevýhoda-slabé brusky,moc toho nenabrousí...

    Reakce obchodu PROFI-PEDIKURA.cz

    Dobrý den, podíval jsem se na Vaši objednávku. Z 12 modelů brusek jste si vybrala brusku na nehty model Bausch 0309 u kterého je popis: ,,Elektrická bruska na nehty se 7 frézami na úpravu nehtů". Tento model je pro svůj účel tedy úpravu a zkracování nehtů dostačující. Pokud brusku zároveň chcete používat i na pedikúru, tak je potřeba zvolit model určený i na pedikúru, tedy brusky s vyšším výkonem. Tato informace je vždy uvedena u každého výrobku. Pokud bysjte zavolala, tak bychom Vám toto vysvětlili a doporučili model 0375, 360 apod. Výrobek jste také mohla do 14 dnů vrátit, pokud by nebyl použitý. S pozdravem Jiří Vykydal

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rychlost
    • Bylo dodáno jiné zboží, než bylo uvedeno v popisu a na obrázku. Dle reakce obchodu jim dodavatel pod jedním kódem dodává dva rozdílné výrobky, takže o problému vědí, ale asi neřeší...

    Reakce obchodu PROFI-PEDIKURA.cz

    Dobrý den, ano bohužel chyba se stala na naší straně, kdy jsme Vám poslali pedikérskou pinzetu v jiném tvaru, přičemž funkčnost byla stejná. Po Vašem upozornění Vám kolegyně nabídla okamžité vrácení peněz vč. poštovného, aby se toto vyřešilo, co nejdříve. Za nedorozumění se omlouvám. S pozdravem Jiří Vykydal

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sami nevedia co chcú. Pred cca 1- 1.5 rokom som si bez problémov objednala špony na zarastajuce nechty a teraz odrazu mi ich odmietli predať. Vraj si mam otvoriť živnosť. Akurát kvôli nim si ju isto neotvorím. Pedikúra sa dá robiť aj ako zamestnanie a nemusí byť na živnosť.

    Reakce obchodu PROFI-PEDIKURA.cz

    Dobrý den, paní Renáto, jsem rád, že jste se rozhodla do hodnocení doplnit i komentář, abych mohl reagovat. Víme co chceme a hlavně proč. Prodej na ičo je speciálních výrobků určených pouze pro profesionální použítí tedy přípravků s vysokým obsahem UREY a veškeré špony na zarostlé nehty u nás funguje již 1,5 roku a je skutečně vázán pouze na prodej na IČO. Je to ochrana konečných zákazníku před zraněním a také všech podnikajících pedikérek. Špony na zarostlé nehty musí aplikovat proškolený pedikér bez toho to nejde. Pokud nepodnikáte jste zaměstnaná, tak stačí udělat objednávku na společnost, ve které pracujete. Nevím tedy v čem tedy vidíte problém? Osobně jsem byl přítomen tel.hovoru, kdy Vám toto kolegyně vysvětlovala. S pozdravem Jiří Vykydal

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednávala som si sadu na pedikuru. Chodíme s dievčatami na kurz pedikury (rovnaké) a každá sme v nej mali niečo úplne iné a dokonca niektoré nám posielali na dvakrát pretože neboli úplne.

    Reakce obchodu PROFI-PEDIKURA.cz

    Dobrý den, ano chyba se stala na naší straně. Za toto jsme se po upozornění omluvili a ihned doposlali chybějící nástroje. Rozhodně se musím ohradit, že v sadách bylo vždy něco jiného. Nástroje měli vždy stejné rozměry, mohly se lišit pouze v designu. Ještě jednou se omlouvám, že sada nebyla kompletní. S pozdravem Jiří Vykydal

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Arogantni ridic volal pred tydnem, ale na dodavku stale cekame.

    Nespolehliva dodavka, jelikoz obchod nepredal dopravci vsechny informace a pouzivaji nespolehlive/arogantni dopravce.

    Reakce obchodu PROFI-PEDIKURA.cz

    Dobrý den, pane Marku, podíval jsem se podrobně na Vaši objednávku, která byla vytvořena 8/2 a hned tentýž den byla i expedována na dodací adresu, kterou jste sám uvedl. Dodací adresa byla tedy zadána i pro doručení PPL. Z naší strany v tomto nevidím jakéholiv pochybení. PPL Vám zásilku doručovala 9.2 - 8.07 a následně 10.20, stím, že nebylo možné doručit po neúplné dodací údaje. Zde nerozumím, proč nedošlo k doručení, když byl udeven i telefón. S pozdravem Jiří Vykydal

  • Neprodáváte bez IĆ. Škoda. Urbánková

    Reakce obchodu PROFI-PEDIKURA.cz

    Dobrý den, paní Urbánková,
    ano, byla Vaše objednávka po telefonickém hovoru zrušena, protože jste chtěla koupit zboží, které je označeno ,,Nákup pouze na ič". Jedná se o přípravek Allpresan 7 tinktura na nehty proti mykózám 50 ml určen po profesionální účel na pedikúru. Jeho neodborné použití může způsobit poranění, proto se nesmí prodávat konečnému spotřebiteli. Bohužel nerozumím Vašemu NEDOPORUČUJI? Chráníme tím nejen Vaše zdraví!
    S pozdravem Jiří Vykydal