Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Ceny
    • Nabídka kamer

    Spolehlivý eshop, co potřebuje člověk více?

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost dodání
  • 100 %

    • Snadná instalace
    • Přijatelná cena
    • Rychlost doručení

    Jsem spokojený, určitě nakoupíme i v budoucnu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Prodejce není schopen odpovědět na jasně formulované dotazy a chová se hrubě.

    Reakce obchodu prodejIPkamer

    Vážený pane Klouček,

    bohužel pláčete na špatném hrobě. Celou dobu velice trpělivě odpovídáme na Vaše dotazy co je to IP adresa a jaký je rozdíl WAN a LAN IP adresování ve Vaší domácí síti. Ačkoliv toto vnitřní nastavení Vaší WAN sítě příliš nesouvisí s námi prodaným zbožím, vynucujete si návody na tuto Vaši stávající LAN/WAN sítě a routeru, která nebyl a není předmětem dodávky. Jak jsme Vám psal, nastavení, instalační práce a kabelové trasy - práce zdarma na Vaší domácí sítí a ostatních LAN/WAN zařízení není v režiji prodejce, který Vám prodá IP kameru. Je potřeba si to uvědomit a netvrdit, že se prodejce chová hrubě. Jediný kdo se chová nesolidně jste Vy, ať se Vám to líbí nebo ne. Za jakoukoliv práci se platí a je to normální. Také nechodíte do práce za to, že dostanete dotovaný oběd v jídelně.

    Děkuji za pochopení.
    Ing. Václav Turek

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Obchod fungoval dobře a rychle,jen mne naštvala pokuta za podlimitní cenu. To tedy nelze považovat za vstřícnost a přestože hlásím, že obchod doporučuji, tak já tam již za těchto podmínek nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu prodejIPkamer

    Dobrý den,
    bohužel pokud je objednávka za 99 (BNC a CINCH konektrory) Kč a doprava je zdarma u objednávek nad 700Kč, není možné zaslat zdarma a dopravuje nutné náčtovat. Stačí objednat nad 700Kč a je možné zaslat zdarma.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zkušenosti nemám žádné protože se se mnou nikdo nebaví.
    škoda jen ,že nemáte alespoň pět vězdiček do mínusu.

    Reakce obchodu prodejIPkamer

    Dobrý den,

    bohužel rekci příliš nechápeme. Máte u nás objednávku za 412Kč bez daně na IR přísvity, je nějaký problém ? Nikdo z Vaší strany nás nekontaktoval (z kontaktů v objednávce)... tak bohužel netušíme za co by jsme si měli vysloužit pět hvězdiček do mínusu. Vysvětlite to prosím alespoň zde, aby si ostatní mohli udělat úsudek a my jsme věděli něco ke zlepšení?

    Vaše reakce nám příjde jemně řečeno nestandartní.

    Děkujeme
    Ing. Václav Turek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po chybně provedené dvojité objednávce, díky chybě jejich systému nám odmítl pan Ing. Václav Turek převzít jednu z totožných kamer zpět. Jeho vyjádření mluví samo za sebe: Dobrý den,
    • celkem u nás máte tři objednávky, z toho jednu dokončenou ihned a druhou dodatečně. Pravděpodobně (není snadné přesně identifikovat) komplikace s platbou vzhledem ke kybernetickým DDOS útokům ani nést škody jimi vzniklé.
    • Trvaly přes týden - viz příloha.
    • Tento válečný stav a s tím související okolnosti nejsme schopni nijak ovlivnit.
    • Obě objednávky byly plněny a třetí nedokončená a nezaplacená byla stornovaná.
    • Skutečný stav věci je takový, že v průběhu 14-ti dní jste zaplatil 2x a nevšiml jste si dle Vašeho tvrzení, že Vám chybí peníze na účtu 2x a proto jste objednal znovu. Celou kontrukci chcete tedy postavit na tom, že Vám poprvé údajně nedorazil potvrzovací e-mail. Měl jste však přesto širokou možnost a další jasné signály že první objednávka také proběhla (viz chybějící peníze na účtu), nebo nás kontaktovat.
    • V současné době žádný ani velký ani malý e-shop nepřipouští vrácení zboží při nákupu na IČ (viz MALL.cz a ALZA.cz). Ti solidnější jako my nabízí alespoň jako vstřícný krok výměnu zboží za jakékoliv jiné. Toto nabízíme těm slušnějším, co s námi komunikují koretně.
    • Ze zákona žádná taková povinnost není. Vůbec nechápu Vás postoj, kdy z naší strany žádná chyba nebyla způsobena ale jsme přesto ošočování z chyby v našem systému.
    • Inu...je potřeba si i na Vaší straně uvědomit, že když trpasličí země jde proti obrovi, nesou důsledky v této hře všichni a musíme se všchni o úrodu SPRAVEDLIVĚ jako společnost podělit v mezích zákona.
    • Stanovisko je trvalé a neměnné. Ing. Václav Turek
    • Předchozí citace myslím sama vyjadřuje ochotu této firmy vycházet vstříc zákazníkům....

    Reakce obchodu prodejIPkamer

    Vážený pane Ladislave Peši,

    objednávku 22475 jste vytvářel za spol. Nutristamina s.r.o. dne 21.3.2021, zboží jste chcete na základě komunikace a této recenze vracet plně funkční dne 22.8.2022 ? Opravdu to myslíte VÁŽNĚ ? Připadá Vám to seriózní ? Co to píšete za "bláboly" ?

    Neneseme žádnou vinu za ekonomický úpadek Vaší společnosti Nutristamina s.r.o. . Řešit napjatou situaci tím, že nám budete i pod nátlakem negativních recenzí vnucovat rok a půl roku staré zboží k vrácení a dožadovat se peněz a vymlouvat se na duplicitu před rokem a půl Vám připadá normální ? Pokud ano, považujte za bezpředmětnou i naši vstřícnou nabídku na výměnu za jakékoliv jiné zboží za naší nabídky. Vyhledejte prosím odbornou lekařskou pomoc.

    Děkujeme za pochopení.
    Ing. Václav Turek

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dlouhodobá spokojenost jak s obchodem tak s produkty které prodává.
  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nepřehledná nabidka
    • Koupil jsem nejdražší kabel

    Reakce obchodu prodejIPkamer

    Bohužel, nemůžeme ovlivnit jaký kabel si vyberete... máme různě drahé a různě kvalitní kabely dle stínění a průměru.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vždy velmi dobře poradí
    • Rychlé dodání
    • Skvělá komunikace obchodu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejsou schopni doručovací službě zadat přesnou adresu. Ani po urgencích. Dopravní služba to samé.

    Neštěstí. Týden doma, místo abych byl v práci. A ještě má dopravní služba tu drzost,tvrdit, že jsem byl nezastižen. Mám kamery a byl jsem doma.Neštěstí. Už nikdy.

    Reakce obchodu prodejIPkamer

    Dobrý den,

    skutečnost je taková, že jste nevyplnil správně číslo popisné a ani nezvedl dopravci telefon. Nám jste také telefon pro upřesnění nezvedl, ale volal jste až cca 30 minut po zpět, tedy jste k zastižení opravdu často nebyl. Předpokládáme, že mezi Vánocemi a Silvestrem je každý většinou doma a nemusí chodit do práce, Vaši situaci neznáme.

    Nejsme dopravci, ale prodejci, škoda že jste nezmínil, že se zbožím jste spokojen...ale co - my tu kritiku sneseme ;-) . Negativní reklama, také reklama :-) .

    Pěkný den

    Dyrka, ELETUR s.r.o.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • varuji před praktikami tohoto obchodu

    Kameru, nebylo jednoduché zprovoznit tak, jak to vypadalo v popisu. Návody staršího data neodpovídají realitě, každý si je musí sám vyhledat. Mobilní aplikace nešla zaregistrovat. Na dotaz mi bylo arogantně sděleno, že prodejce nemůže za můj "starý telefon nebo pomalé připojení". Kameru jsem vrátil. Přestože jsem vyplnil požadovaný formulář se všemi požadovanými údaji, peníze jsem neobdržel. Na upomínací emaily nikdo nereagoval. Peníze jsem obdržel až po zahájení vymáhání doporučeným dopisem za pět týdnů.

    Reakce obchodu prodejIPkamer

    Dobrý den,
    dnes je 1. října a slaví se Den seniorů. Přejeme Vám proto ve Vašem vysokém věku mnoho zdraví. Ve formuláři chybělo číslo účtu (několikrát jsme urgovali)- viz Vámi podepsaný scan formuláře, kde opravdu chybí číslo účtu zde:

    https://drive.google.com/open?id=1Jx3yLUddPLMD_y42lWl0_t4gT3rrI9kK

    Je tedy evidentní, že zde neříkáte pravdu, žádné číslo účtu tam není a i my jsme Vás několikrát o něj žádali i emailem. Vždy jste nás nevrle a arogantně odkázal na formulář. Lidový vypravěč by Vás nazval lhářem, my tvrdíme, že to máte ve svém věku hodně popletené. Váš "vymáhací" dopis, který je mimo jiné omaštěný (asi od salámu) a formulovaný ve stylu "Máňa říkala, že to není směroplatný" není třeba komentovat. Důležité je, že jste v něm konečně prozradil číslo účtu a my Vám tentýž den peníze převedli. Chápeme ale, že v této době plné stresu z COVID-19 jste se alespoň nějak zabavil, zahnal nudu a našel si svůj "hromosvod"

    Pěkný den

    Dyrka, ELETUR s.r.o.

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlá dodávka
    • Obchod neodpověděl na můj dotaz

    Objednané zboží (IP kamera) byla rychle doručena, ale po jejím obdržení jsem zjistil, že v ní něco chrastí. Přes podporu na webové stránce obchodu jsem vznesl dotaz, zda mám kameru ihned reklamovat, nebo nejprve vyzkoušet. Do dnešního dne jsem neobdržel odpověď. Kamera je prozatím naštěstí funkční.

    Reakce obchodu prodejIPkamer

    Dobrý den,

    kamery obsahují absorbční pytlíček, podobně jako je v balení u nových bot. To opravdu není podobně jako u bot záležitost k reklamaci.

    Dyrka, ELETUR s.r.o.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dělá co má
    • Snadné nastavení
    • Dobrá cena - NVR s POE
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé jednání
    • Dlouhodobá zkušenost s perfektními radami k nákupu
    • Skutečně vřele doporučuji
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Příznivé ceny
    • Rychlé dodání zboží
    • Nepozornost při balení zboží (záměna jedné položky)

    Dosud jsem byl vždy velmi spokojen. Při mém posledním nákupu však došlo k dodání jiného napájecího zdroje, než byl objednán. Místo požadovaného zdroje 12V byl v krabici s kamerou zdroj 5V.
    Další problém bylo doručení na jinou provozovnu Zásilkovny, než bylo v objednávce.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zasláno ihned, děkuji.
    Uhádnout defaultní IP adresu té kamery, to je tedy kumšt! 192.168.1.217 ... to dá jenom člověk se zkušeností a to ještě jenom za pomoci IP scanneru. V návodu ani nikde na netu taková základní informace není. Jinak vše v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Doprava, rychlost zpracovani objednavky, komunikace, sortiment...

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé dodání
    • spolehlivé produkty