Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím nic nedorazilo, komunikace žádná.

    Reakce obchodu Prodej brusiva

    Dobrý den,
    mzí mě takováto recenze jelikož se nezakládá na pravdě:
    - objednávka byla vytvořena 12.3.2024
    - objednal jste si výrobek s dodáním 10 dní
    - dnes je 5 pracovní den od objednání
    - tento týden Vám zboží dodáme a proto termín dodání splníme
    - dotazník posílá Heureka a ta nevím jaké zboží jste si objednal a s jakým dodacím termínem
    - při objednávce se ptáme zda chcete dotazníky Heureky a Seznamu na recenze zasílat
    - pokusím se dnes zboží odeslat

    S pozdravem Beran Techcentrum

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po telefonických urgencích na fa. mi to nikdo první den nezvedal a ani druhý. Následně jsem hovořil se zástupcem Heureky, který mi řekl že se mi ozve s verdiktem, to se nestalo a jen mi přišel e-mail ke bylo napsáno, že vozidlo mělo poruchu. 29.2. 2024 jsem objednal a je 6.3. 2024 zboží stále nemám... No hlavně že vše chtěli zaplatit dopředu, což jsem učinil "asi už naposledy" = zkušenost... jsem tak vytočený, že klidně kvůli 2600,- Kč půjdu k soudu...

    Reakce obchodu Prodej brusiva

    Dobrý den,
    telefony běžně bereme a nevím kam jste volal, bruska odešla 1.3.2024 což jsem Vám hned napsal 4.3.2024 když přišel dotaz kde je bruska (dotaz přišel v 11.12h), to že je víjend + v pondělí kdy jsem začal prověřovat proč bruska neodešla a stále leží v Zásilkovně nemohu ovlivnit a až po mé urgenci dali brusku k odeslání = dnes by měla být u Vás. Omlouvám se za komplikace ale od nás bruska odešla správně druhý den. S pozdravem Beran

    • zboží které v shopu prodeje nabízí nemá na skladě

    Reakce obchodu Prodej brusiva

    Dobrý den, nechápu Vaše hodnocení, po přijetí objednávky jsem Vás informoval a omluvil se, že vložku vyrábíme a že jsme zjistili špatný otvor 13mm místo 12mm v požadované vložce 20/12 š.40mm (ty co ukazoval eshop skladem měli špatný otvor ve skutečnosti). Osobně jste mě řekl, že to nevadí a že zboží můžeme dodat v lednu. Předpoládám odeslání v tomto týdnu. S pozdravem Beran

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 6 dní a nic

    Reakce obchodu Prodej brusiva

    Dobrý den,
    objednal jste si výrobek u kterého je uvedeno dodání +- 10 dní, dnes je 5 pracovní den od objednání a předpokládám, že tento týden zboží odešleme. S pozdravem Beran

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Brusné kotouče oba zmetkové.Kotouče hážou nedají se vyosit. Tudíž se nedají pouzivat.

    Reakce obchodu Prodej brusiva

    Dobrý den,
    doporučím zaslat reklamaci než zápornou recenzi bez předchozí komunikace. Koupil jste si kotouč, který má nižší nevývahu a proto házivost by měla být menší,nedokážu z této reakce posoudit kde je problém, nepíšete na jakou brusku kotouče upínáte, jaké máte příruby ....., klidně pošlete video.

    V poradně na webu se můžete dočíst, že úzké kotouče jsou problémové, jelikož výrobce brusky se snaží dělat stroj lehký a neuvažuje o tom, že každý kotouč má nějakou házivost což norma povoluje a nelze udělat kotouč s nulovou házivostí. Zároveň se zde dočtete, že nabízíme možnost pro tyto problémové úzké kotouče aby si zákazník vzal více kotoučů a vybrali si pro sebe ten nejlepší možný a ostatní vrátil.

    Koupil jste si kotouč 175x6x20 obj č.34424106, tyto kotouče dodáváme i výrobci brusek na brusle a proto jich prodáváme stovky ročně a od tohoto výrobce máme potvrzeno, že házivost je zanedbatelná a již nám žádné kotouče nevrací = což neznamená že nemáme zájem řešit tento problém.

    Prosím kontaktujte mě a dohodneme se na možném řešení reklamace. Děkuji Beran

  • Dodávka zde neni

    Reakce obchodu Prodej brusiva

    Dobrý den,
    nechápu Vaše hodnocení, objednávka je z 24.12.2021 na zakázkové výrobky u kterých je uveden dodací termín +- 10dní. Prosím uvědomte si, že byly vánoční svátky a výrobní závody ani mezi svátky nefungují. Výrobky jsou ve výrobě a vše bude dodáno. S pozdravem Beran

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neutratíte žádné peníze, protože nic nepošlou
    • doba dodání
    • nelze platit kartou

    18.12. vytvořena objednávka za tři dni přišla zpráva že se bude makat až v lednu. No objednal jsem jinde kde pracují a už mám hotovo.

    Reakce obchodu Prodej brusiva

    Dobrý den,

    nechápu Vaši rakci a proto Vám vysvětlím trochu pracovní dobu naši a našich dodavatelů což jsou výrobní závody:
    - Vaše objednávka je z 18.12.2021 v 23.24h což je sobota
    - máme uvedeno na webu že náš velkoobchod spravující e-shop v sobotu ani v neděli nepracuje a proto jsem Vám nemohl odpovědět
    - v pondělí 20.12.2021 v 10,03h jsem Vám odpověděl že máte objednané zboží s dodací lhůtou +-10dní což se v roce 2021 nestihne dodat jelikož výrobky nám dodává výrobní závod který ukončil dodávky 21.12.2021 = měl jsem 1 den na objednání ve výrobním závodě
    - výrobní závod nám týdně zasílá +- 5-8 palet zboží a proto musím objednávky zasílat o 2-3 dny dříve před dodáním, posdlední dodávka byla 21.12.2021 a proto Vaše zboží bych musel ve výrobním závodě objednat nejdéle 17.12.2021 a to jsem o Vaší objednáce ještě nevěděl

    PS: nemám pocit, že naše komunikace byla pozdní nebo špatná, jestli jste sehnal někde role 637 skladem tak jste dobrej jelikož to je jen na zakázku = mohl jste si u nás objednat role 969 které máme skladem a vše by jsme ihned odeslali

    S pozdravem Beran

  • Zbozi jsem objedna val 16.12.2021 bohuze do dnesniho dne nic. Asi to tak je v poradku.

    Reakce obchodu Prodej brusiva

    Dobrý den,
    objednal jste si výrobky, které nejsou skladem a u kterých je uvedeno dodání +- 10 dní, bohužel výroba nefunguje již od 20.12. a proto předpokládáme dodání v prvním týdnu roku 2022. Omlouváme se za komplikace ale je konec roku a výrobní závody nefungují již před svátky ani mezi svátky. S pozdravem Beran

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obdržel jsem jiný výrobek. V nabídce byl oválný brousek, který mi nebyl dodán. Byl dodán plochy brousek

    Reakce obchodu Prodej brusiva

    Dobrý den,
    omlouváme se, obrázek byl pro Vás možná zavádějící ale v názvu je štípaný = rovný a zároveň výkres je u výrobku také rovný = obrázek jsem opravil. Dále prosím o upřesnění jaký byl problém s dodací lhůtou = objednala jste v soboru 6.11. = dopravce nevyzvedává balíky a proto jsme zboží odeslali v pondělí 8.11. = nedomnívám se že jsme měli špatný dodací termín. S pozdravem Beran

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Na dodani si pockate az 14 dni i vice.

    Reakce obchodu Prodej brusiva

    Dobrý den,
    při Vašem telefonátu jsem Vás informoval, že kotouče nejsou ani ve výrobě a nové naskladnění bude o týden později a omluvil se. Se zbožím jako omluvu jsem zaslal dárek. S pozdravem Beran

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzerují co nejsou schopni dodat v rozumném termínu

    Reakce obchodu Prodej brusiva

    Dobrý den,
    objednal jste si kotouč u kterého je dostupnost +- 10 dní, dnes je 8 pracovní den. Ano termín do do 10 dní nestihneme za což se omlouvám. Váš kotouč jde z Rakouska a nyní jsou dodávky zpožděné, naskladnění proběhne v úterý 9.3.2021 a následně odešleme. Jako kompenzaci nabízím dopravu zdarma a dárek. S pozdravem Beran

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Obchod má celkem dobré ceny, široký sortiment.
    • Objednal jsem si 2 ks brusných kotoučů,bohužel jeden hází.Nemohu používat na vyšší otáčky. Nepomohlo ano orovnání kotouče.

    Reakce obchodu Prodej brusiva

    Dobrý den,
    pokud je problém s kotoučem, tak doporučuji podat reklamaci místo tohoto hodnocení. Každý kotouč má nějakou házivost, to norma povoluje. Pošlete třeba video a kotouč v reklamaci můžete dostat nový. S pozdravem Beran

  • Dostal jsem potvrzení o objednávce a od zé doby je ticho po pěšině

    Reakce obchodu Prodej brusiva

    Dobrý den,
    na objednávce máte jeden výrobek který nebyl skladem a proto se čeká na skladnění. Objednával jste 3.1. což je dnes 10 pracovní den od objednání (+-10 dní uvedeno u výrobku když není skladem). V prvním týdnu roku jsou inventury a proto zboží je až nyní na cestě z Rakouska a bude dodáno k Vám v příštím týdnu. Omlouváme se za prodlevu. S pozdravem Beran

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Velká nabídka
    • Když jsem se ptala odpověděli hned
    • Nekomunikovali sami
    • Balík mi nemohl přijít kvůli brusné pastě. Ale nedostala jsem žádný předběžný odhad, že se bude naskladňovat 4 týdny.
    • Při odeslání jsem nedostala žádné znamení, že mi byla zasilka odeslána.

    Reakce obchodu Prodej brusiva

    Dobrý den,

    brusná zrna po 1kg balená balíme do 2 PVC sáčků a následně do smršťovací fólie, domnívám se, že zde se nechoval dopravce dobře k balíčku. Ohledně CW pasty máte pravdu dodání bylo dlouhé za což se omlouvám, byl dlouhodobý výpadek ve výrobě u zrna 500. Při odeslání balíčku zadáme tel. číslo dopravci a od něj Vám měla přijít informační SMS. S pozdravem Beran

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rádoby "nízká" cena
    • Absence platby kartou
    • Vysoká cena poštovného
    • Malý výběr druhů dopravy
    • Naprostá neprofesionalita a laxnost zaměstance

    Zboží objednáno 22.10...dne 27.10. jsem urgovala telefonicky, kdy dostanu zboží, že na něj spěchám. Komunikace se zaměstnancem jako s malým děckem, prý 1 ks z mé objednávky prodal jinému zákazníkovi a že čeká na jeho naskladnění. Na mou reakci, že by bylo dobré dát zákazníkovi vědět jsem obdržela odpověď "To jsem asi měl dát, co?" Absolutně neochota, nezájem, neschopnost zaměstnance...prý za to může koronavir či co (Co taky jiného, že?)...stěží se omluvil.
    Ale prý zboží pošle hned po svátku ve čtvrtek, abych jej měla před víkendem doma. Dnes je 2.11. a zboží stále nemám. Od 30.10. visí někde ve Svitavách. Zboží jsem objednávala na dobírku s doplatekm 30,- Kč pro rychlé odeslání, jak píší, takže...SUPER KAUF.
    Nechápu ty pozitivní hodnocení...za mě NIKDY VÍCE!!!

    Reakce obchodu Prodej brusiva

    Dobrý den,
    omlouvám se, že jsme Vás neinformovali o tom, že pasty jsou zamluvené na zálohové faktury pro zákazníky a na obj která přišla ve stejný den ale před Vámi.
    Nevím s kým jste hovořil ale osobně o urgenci či stížnosti nevím a toto vysvětlení a omluvu by jste ode mě dostal i při urgenci. Skladem se ukazovali 2ks ale jedna odešla 23.10. pro obj z 22.10. 8,44h což byla objednávka před Vámi a následně již Vaše objednávka nešla vyřídit v počtu 2ks.
    Ano souhlasím nemáme vše dokonalé jsme eshop který není propojen se skladem a proto vše není on-line (někdo za určitý čas musí udělat fakturu a po faktuře proběhne zpracování které odečte zboží na eshopu) . Objednávky vyřizujeme postupně a dle nejlepšího svědomí. S pozdravem Beran

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na žádnou jsem nepřišel
    • Nelze platit kartou přes internet,při platbě převodem musíte počkat pět dní než vám pošlou zálohovou fakturu,po zaplacení už čekám pátý den na objednané zboží.

    Reakce obchodu Prodej brusiva

    Dobrý den,
    objednal jste si výrobek, který nebyl skladem a proto jsem se zasláním zálohové FA nespěchal abych nezadržoval peníze. Zároveň nyní jsou zaměstnanci na hlídačence (koronavir) a maloobchodní prodejny máme úplně uzavřené nařízením vlády. Výrobek má uvedeno dodání +- 10 dní a včera byl odeslán k Vám což je 8 pracovní den od objednání, proto se domnívám, že je objednávka vyřízena v pořádku.

    Platbu kartou jsem zatím nezaváděl jelikož to má u nás komplikace, prodáváme výrobky na kg a Vy při objednání nevíte zda pasta bude vážit 1kg nebo 1,3kg. Pokud by jste platbu provedl, tak bych musel žádat o doplatek 0,3kg pasty což by zákazníkům dle mého více vadilo než počkat na zálohovou FA se správnou částkou. Programátor zatím v pokladně nenašel "kličku" pro to aby některé výrobky v ks šli platit kartou a některé v kg nešli. Při výběru platby zálohovou FA uvádíme, že není vhodná pro rychlé dodávky jelikož prvně odesíláme dobírky a následně většinou vytváříme zálohové FA. Omlouvám se za komplikace ale není to vždy jednoduché jak se zdá.

    S pozdravem Beran

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na dnešní dobu je to zarážející,ale bohužel objednané zboží jsem do 14 dnu neobdržel.

    Kdo zaváhá-nežere.

    Reakce obchodu Prodej brusiva

    Dobrý den,
    objednal jste si 3ks kotoučů u kterého bylo uvedeno, že skladem máme 2ks. Do poznámky jste nic neuvedl o tom, že máme odestat část objednávky a proto se čeká na kompletaci objednávky. Dnes vše budeme odesílat a je to 8 pracovní den od objednání a proto dle mého jsme vše splnili dobře, jelikož u neskladových položek (látkové kotouče) je uvedena doba dodání +- 14 dní. S pozdravem Beran

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod potvrdil objednávku a již se neozval

    Asi jim nezáleží na zákazníkovi, tak by toho měli raději nechat.

    Reakce obchodu Prodej brusiva

    Dobrý den,
    nechápu Vaše hodnocení. Objednal jste si výrobek 26.11.2019 v 17.47h, který má dodání 20dní. Objednáku jsme potvrdili 27.11.2019 v 04.13h, jak sám píšete a proto hodnocení po osmi pracovních dnech že nám na Vás nezáleží je nepravdivé. Kotouč se pro Vás vyrábí a předpokládáme ho dodat. S pozdravem Beran

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 1. května 2019 mně obchod e-mailem potvrdil přijetí mojí objednávky č. 183053 a od té doby nic.
    Zboží jsem nedostal a tím pádem ani nezaplatil. Zatím čekám, jak všechno dopadne, protože najít jiný obchod bez vypořádání se zde není tak jednoduché.

    Reakce obchodu Prodej brusiva

    Dobrý den,
    bohužel jedna položka Kotouč T1 150x20x20 98A80M8V40 417209 TYROLIT, ještě nepřišla. Výrobce ji má vyprodanou a nové naskladnění bude snad v tomto týdnu a proto jsme objednávku ještě neodesílali. Omlouvám se za zdržení. Každopádně je dnes 8 pracovní den od objednávky a u kotouče je uvedeno do 10 dní, proto se nedomnívám že jsme výrazně porušili dodací podmínky. S pozdravem Beran

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zatím jsem nic neobdržel

    Reakce obchodu Prodej brusiva

    Dobrý den,

    prosím nechápu Vaše hodnocení, objednal jste si zboží 19.12.2018, které nebylo skladem a dodání je uvedeno okolo 10 dní. "Bohužel" jsou svátky a proto bude těžko splněn termín dodání. Výrobní závod v Rakousku nezasílá zboží přes svátky a proto bude nutné počkat na první lednové dodání. Kotouče jsou objednané v Rakousku od 20.12.2018 a také čekáme na dodání. Omlouvám se, že jsem Vás neinformoval dříve ale takto to koncem roku běžně funguje u zboží, které není skladem. S pozdravem Beran