Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
9 dnů od objednání a zaplacení a zboží stále nedorazilo.
Reakce obchodu Prodej knih
Vážená zákaznice, vzniklá situace nás velmi mrzí. Došlo zde opravdu k pochybení na naší straně a za to se velice omlouváme.
-
Nedoporučuje obchod
- Již 6 dní od objednávky a stále nedorazilo
Reakce obchodu Prodej knih
Vážený zákazníku, vzniklá situace nás velmi mrzí, avšak k prodlení nedošlo na straně našeho internetového obchodu, ale na straně dopravce. Vaši zásilku jsme vyexpedovali již 29.11. V e-mailu, který jsme Vám zaslali naleznete trasování Vaší zásilky. Tato byla směřována do boxu, které zejména v těchto dnech bývají přeplněné a dodací lhůta tak může být delší.
-
Nedoporučuje obchod
Až po urgování objednávky mi bylo sděleno, že kniha není na skladě.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Knihu jsem nakonec neodebral, protože už mne štve, jak kořen stále jen platit všecko předem. V civilizovaném světě by si takové obchodování nikdo nedovolil, normálně se platí fakturou po obdržení zboží. Ale chápu, žijem přece v Česku...
Reakce obchodu Prodej knih
Vážený pane, pokud byste zvolil platbu dobírkou, nebylo by třeba platit zboží dopředu. Měl jste možnost volby a zvolil jste si sám platbu předem. V civilizovaném světě je toto běžný postup, nejen Čechách. Pokud máte s tímto postupem problém, pak doporučuji nenakupovat v online prostředí, kde se platby předem považují za běžnou věc.
-
Nedoporučuje obchod
knihu jste neměli, tak proč to mám hodnotit
-
Nedoporučuje obchod
rozbité zboží, nevyřízená reklamace
Reakce obchodu Prodej knih
Vážená zákaznice, Vaši reklamaci s Vámi v těchto dnech řeší naše reklamační oddělení. Vy sama jste nás o skutečnosti, že Vám zboží dorazilo poškozené, informovala až po týdnu od převzetí zboží, přesto že v našich podmínkách máme uvedeno, že je třeba zboží reklamovat bezodkladně, ideálně do 48 hodin a vyšli jsme Vám i s touto pozdní reklamací vstříc. Zboží jsme Vám odeslali bezvadné. Nechali jsme si od Vás zaslat fotografie poškozeného produktu. Poškozený přepravní obal jste nám již doložit nedokázala. Reklamace je v tuto chvíli v řešení. Doporučujeme, abyste reklamaci řešila bezodkladně. Pokud nás nemůžete kontaktovat telefonicky v pracovní době, jak jste uvedla, je možné se s námi spojit prostřednictvím e-mailu, kde pracovní doba nehraje roli.
-
Nedoporučuje obchod
stále mi nedorazila objednaná kniha - od 6.2.2023
Reakce obchodu Prodej knih
Vážená zákaznice, mrzí nás vzniklá situace. K prodlení došlo z toho důvodu, že nám dodavatel titul dodal poškozený a museli jsme jej reklamovat. O této skutečnosti jsme Vás v předchozích dnech vyrozuměli e-mailem, abyste byla seznámena s tím, že zásilka bude dodána o něco později. Termín expedice Vámi objednaného titulu byl do 5 pracovních dní. Dnes nám dorazilo zboží bezvadné a zásilka bude expedována. Jelikož se jedná o 6. pracovní den od Vaší objednávky, zboží tak expedujeme s jednodenním zpožděním. A jak jsem uvedla, zpoždění bylo avizováno e-mailem.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží objednáno 6.12.2022.
Zboží dorazilo 29.12.2022( krásný dárek na Nový rok :-))Reakce obchodu Prodej knih
Vážený zákazníku, i my děkujeme za "krásný dárek" v podobě Vašeho negativního hodnocení, které je zcela neoprávněné. Je možné, že jste si v hodnocení spletl e-shop, ale Vaše objednávka objednávka byla vytvořena 21.12., navíc jste si zboží vyzvedl osobně u nás na prodejně dne 22.12.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo doručeno jinam, než bylo objednáno. Obchod nereaguje.
Reakce obchodu Prodej knih
Vážená zákaznice, zásilku jsme odeslali na místo, které jste si zvolila. Bohužel jej pošta z nějakého důvodu přesměrovala jinam, což se díky vytížení poboček v těchto dnech děje. Snažíme se k tomuto zjistit více informací, ale vzhledem k tomu, že obdobných případů a dotazů spojených s objednávkami přibývá, vyřizujeme vše postupně dle doručení. V těchto dnech bohužel není v našich silách odpovídat na dotazy obratem, či v řádu hodin. Pokud se jedná navíc o komplikace spojené s dopravou, jsme odkázáni na informace od zásilkových služeb, které také dostáváme někdy až s mnohahodinovým zpožděním. Proto některé dotazy jsme schopni zodpovědět až v dalších dnech od doručení.
-
Nedoporučuje obchod
- Dlouhé vyřizování
10 dní po zaplacení zásilka NIKDE !!!
Reakce obchodu Prodej knih
Vážený zákazníku, Vaše objednávka byla vytvořena 29.11. a dne 2.11. jsme ji odeslali. O průběhu zpracování objednávky, včetně e-mailu o expedici jsme Vám zaslali e-mailem. Tento jste četl, jelikož jste na něj reagoval a zde bylo uvedeno, že zásilka byla odeslána. Ve chvíli, kdy předáme zásilku zásilkové službě, už je to bohužel v rukou zásilkové služby. Zásilková služba také zasílá informační e-maily s číslem zásilky a s možností sledování zásilky, kde si můžete zjistit, kde se zásilka nachází. Mrzí nás vzniklá situace, avšak my jsme naši práci odvedli tak, jak jsme měli. Bohužel v tomto předvánočním období není v našich silách zjišťovat informace ohledně všech zpožděných zásilek. To je plně v kompetenci adresáta a zásilkové služby. Dle trasování jsme však zjistili, že Vaše zásilka byla převzata již 6.12.. Tedy dorazila do 5 pracovních dní, což byl předběžný avizovaný termín objednaného produktu. Vaši negativní recenzi dle výše uvedeného vnímáme jako zcela neoprávněnou.
-
Nedoporučuje obchod
- Objednany a zaplaceny dvě tužky Albi a dorazila pouze jedna
Zatím smíšené pocity jelikož nedorazilo vše co bylo objednáno.
Reakce obchodu Prodej knih
Vážený zákazníku, velice se omlouváme za pochybení, které bezodkladně napravíme.
-
Nedoporučuje obchod
- Nezvedají telefony
- Neodpovídají na zprávy
- Poslali mi to na špatné výdejní místo
Reakce obchodu Prodej knih
Vážená zákaznice, Vaše e-mailová zpráva nám byla doručena včera v 17:36, pracovní doba kolegů na našem internetovém obchodě je do 17 hodin a začíná v 8 hodin ráno. Vaše hodnocení nám dorazilo včera v 18:34, v tu dobu tedy z důvodu pracovní doby nikdo nemohl reagovat. Dotazy a připomínky zpracováváme postupně dle toho, jak přicházejí a některým je třeba věnovat delší čas. Proto není vždy možné reagovat obratem a ani mimo pracovní dobu. Na dotazy zákazníků však vždy odpovídáme. Pokud jste volala mimo pracovní dobu, pak také samozřejmě nikdo telefon nebral. Pracovní dobu máme uvedenou na našich webových stránkách. A pokud jde o Vaši poznámku, že jsme zásilku zaslali na špatné výdejní místo, pak mohu pouze konstatovat, že jsme zásilku zaslali přesně na místo, které jste měla vybrané ve Vaší objednávce. Pokud jste jej omylem zadala špatně, pak nás tato skutečnost mrzí, ale v tuto chvíli došlo k pochybení na Vaší straně a ne na naší. O pravdivosti našeho tvrzení se můžete sama přesvědčit, pokud se podíváte do kopie Vaší objednávky.
-
Nedoporučuje obchod
Knihu jsem objednal na základě nabídky,objednávka stornována obchodem z důvodu,že není skladem.
Reakce obchodu Prodej knih
Vážený zákazníku, Vámi objednaný titul skutečně nebyl skladový produkt a objednávali jsme jej pro Vás u našeho dodavatele. Bohužel nám dodavatel zaslal informaci, že je produkt již vyprodán, k čemuž může docházet u produktů, které má náš dodavatel skladem jako poslední kusy. Nabídku na Vámi objednaný produkt jsme však žádnou nerozesílali.
-
Nedoporučuje obchod
Pokud bych se sám nezajímal - nic by se nedělo. I tak jestě není v zásilkovně.
Reakce obchodu Prodej knih
Vážený zákazníku, dle telefonického rozhovoru s Vámi jsme dospěli k závěru, že hodnotíte naprosto jiný obchod. Podle Vás jste s námi již telefonicky dříve hovořil a měli jsme Vám tvrdit, že zboží přeobjednáváme, údajně jsme Vám potvrdili přijatou platbu a tvrdil jste, že Vám zásilka měla být doručena do Zásilkovny a zároveň jste zmiňoval Levné knihy. Skutečnost je taková, že my Levné knihy nejsme, nespolupracujeme a nepřeposíláme si vzájemně objednávky, jak jste se mylně domníval. Vámi učiněná objednávka nebyla dosud uhrazena a se žádným z našich pracovníků jste dříve telefonicky nehovořil, mail od Vás žádný neevidujeme a platbu za objednávku jsme Vám nemohli potvrdit, jelikož tato nebyla připsána na náš účet. Zároveň jste si objednal zboží na doručení firmou GLS, nikoliv na Zásilkovnu. Z výše uvedeného jsme tedy došli k závěru, že se jedná o omyl. Mrzí nás zároveň, že když jsme se s Vámi snažili záležitost telefonicky řešit, jednal jste s naší zaměstnankyní hrubě, a to přesto že nedošlo k pochybení na naší straně.
-
Nedoporučuje obchod
Při objednání na stránkách uváděli, že knihy budou dostupné do 3 dnů. Ve chvíli, kdy jsem urgovala dodání mi bylo řečeno, že mají dodání do 5 dnů. Následně celé dodání trvalo 7 pracovních dní.
Reakce obchodu Prodej knih
Vážená zákaznice, u Vámi objednaného produktu je ve stavu o dostupnosti uvedeno do 3 dnů, což je obvyklý termín naskladnění na našem e-shopu. Zároveň je v závorce za touto informací uvedeno, že zboží expedujeme do 3 - 5 pracovních dnů. Tato informace je uvedena viditelně v detailu produktu i v kopii objednávky. Zboží jste objednala 2.5. a 6.5. bylo připraveno k expedici. Zboží bylo vyexpedováno 4. pracovní den, tedy v termínu. Z našeho pohledu bylo v případě vyřízení Vaší objednávky vše standardní a dle uvedených informací.
-
Nedoporučuje obchod
Zboži jsem zaplatil, po tydnu mi emailem poslali , ze predali zasilku a po hodině mi zasilkovna napsala , že zasilka je vracena obchodu!!!
Reakce obchodu Prodej knih
Vážený pane, Vaše zásilka byla nadrozměrná a Zásilkovna nám ji z toho důvodu vrátila zpět. Od tohoto zjištění jsme se s Vámi pokoušeli několikrát telefonicky spojit, abychom s Vámi domluvili náhradní způsob dopravy. Byl jste buď nedostupný a nebo jste telefon nebral. Snaha z naší strany rozhodně byla. I dnes se s Vámi kolegyně pokoušela opětovně spojit po obdržení Vašeho e-mailu. Opět neúspěšně.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Pomalejší e-shop snad ani nenajdete
- Komunikace veškerá žádná !
Nepřijde mi normální, že zboží skladem se expeduje s týdenním skluzem.
Reakce obchodu Prodej knih
Vážená zákaznice, doporučila bych Vám, abyste si při objednávání důkladněji přečetla informace k objednávanému zboží. Neobjednala jste si zboží, které bylo skladem, ale zboží s termínem expedice do 5 pracovních dní, což je viditelně uvedeno v detailu produktu a i v potvrzení objednávky. Vaše objednávka byla přijata 28.11. v nočních hodinách a zboží bylo vyexpedováno 3.12., tedy 5. pracovní den, což bylo v uvedeném termínu. Od nás jste obdržela 4 e-maily o průběhu zpracování objednávky.
-
Nedoporučuje obchod
Zatím nic nedošlo
Reakce obchodu Prodej knih
Bohužel v případě Vaší objednávky došlo ke komplikacím s neskladovým produktem, který nám prozatím nebyl dodán dodavatelem. O této skutečnosti a o delším termínu dodání jsme Vás informovali e-mailem. Bohužel u neskladových produktů a v těchto dnech, kdy jsou přetížené sklady a i zásilkové služby, může ke skluzům docházet. Zákazníky, kterých se to týká, informujeme e-mailem.
-
Nedoporučuje obchod
Dobrý den, 9. 11. 2021 jsem obdržela email, že ke mně zakázka "SVIŠTÍ", pěkně veršované, zaradovala jsem se, jelikož to měl být dárek na sobotní (13.11.) oslavu, neobdržela jsem ani email ani sms, v pátek jsem tedy volala na poštu (Balíkovnu), zda-li náhodou balíček nedorazil. Bohužel nedorazil, včera 15. 11. jsem napsala email s dotazem, kdy mohu balíček očekávat, ale doposud mi nikdo neodpověděl. Takže za mne velké zklamání a to ještě nejsou Vánoce:-(. Toto je první negativní zkušenost s e-shop. IP
Reakce obchodu Prodej knih
Vážená zákaznice, mrzí nás, že jste nebyla spokojena, ale domníváme se, že z naší strany bylo k vyřízení objednávky učiněno maximum. Tím, že Vám přišel e-mail o vyexpedované zásilce, informovali jsme Vás o tom, že od nás zásilka odešla, byla předána dopravci, ve Vašem případě České poště. Nyní jsme zjistili, že zásilka je stále na depu v Kladně a bohužel ani na infolince nám nedokázali sdělit z jakého důvodu. Omlouváme se, že jsme nereagovali na Váš e-mail, který jste zasílala včera, ale bohužel jsme informace o stavu zásilky získali až dnes a navíc se Váš dotaz ještě přesouval ke kolegyni, která má agendu na starosti. Bohužel musíme i my čekat na informace, které dostáváme mnohdy v delším časovém horizontu, než bychom si přáli. Zvlášť, když se jedná o přepravní služby. Nicméně předvánoční sezóna je v této době naopak v plném proudu a některé zásilkové služby mají již v tuto chvíli komplikace.