Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Žádné běhání po obchodech.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Bylo to rychle, dali mi vedet, ze zboží odesílají. Nakoupila jsem několikrát a vždy spokojenost. Platím vždy kartou předem.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé vyřízení objednávky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Platila jsem předem a vše v pořádku
    • Komunikace

    Předem mi volali, kdy mohou zboží odeslat. Platil jsem předem. Doporucuji.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Bohužel dlouhá doba dodání i když bylo uváděno, že je skladem
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Platila jsem předem a vše v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Placeno předem a zboží došlo rychle a pečlivě zabaleno.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • velmi dlouhá dodací lhůta, o dost delší, než bylo uvedeno na webu
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Přišlo v terminu a nemá chybu. Mila paní při vydání. Nakoupim znova.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Vesak přišel poškozený, obal byl neporusen, je zřejmé že již při balení poslali poškozené zboží. Byla jsem zklamaná, věšák znovu zabalit, odnést do zadilkovny a nyní čekám na vrácení peněz. Škoda času, raději si vyberu výrobek, který fyzicky uvidím.

    Jak už jsem psala, vesak přišel poškozen, obal neporusen, byl balen již poškozený, přiložený štítek měl jinou cenu, než kterou jsem platila. Pro mě CAD navíc a zklamání, zároveň musíte zboží znovu zabalit, odnést do zasilkovny, nejednalo se o balíček, který dáte do kabelky, musíte ho odvézt autem.Tento obchod proto nedoporučuji !

    Reakce obchodu Procentov

    Zdravím Vás,

    mrzí mě Vaše zkušenost i to, že věšák k Vám došel bohužel poškozený. :-( Abych se k tomu vyjádřila, určitě jsme Vám věšák neposlali poškozený, to bychom si opravdu nedovolili. Bohužel se často stane, že zboží se poškodí při přepravě například bouchnutím, nebo pádem a poškodí se zboží právě vevnitř (rohy, nebo hrany věšáků jsou na to bohužel náchylné apod. Vrchní obal ale zůstane nepoškozený, tohle je bohužel praxe. Tím se určitě nechci zříct odpovědnosti, samozřejmě zodpovídáme i za dopravu. Proto jsme Vám nabídli výměnu věšáku. Věšák nám prosím vraťte, peníze za dopravu Vám samozřejmě proplatíme a pošleme věšák nový. Pokud byste si přála zajitit svoz, stačí se na nás obrátit. Určitě to vyřešíme k Vaší spokojenosti.
    Petra Obrusníková, provozní ředitelka.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlé dodání
    • Úžasná komunikace
    • Skvělá domluva ohledně dodání zboží
    • Dobré ceny, kvalitní provedení
    • Možnost dobírky

    Objednávala jsem poprvé a nejspíše ne naposledy. Zboží bylo doma za tři dny od objednání, a to i tak, jak jsem prosila v poznámkách. Úžasná komunikace o průběhu vyřízení objednávky. Chodily SMS. Zboží kvalitně zabaleno.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • skvělé jednání, kvalita zboží dobrá
    • nic nelze vytknout

    snadná montáž výrobků v dobré kvalitě za rozumnou cenu,složila jsem si sama :-)

  • Zboží ještě nepřišlo (to by bylo v pořádku, je to 6 dní a na webu psali 1-2 týdny a s tím počítám), ale zato už stihly dojít dva dotazníky, jak jsem spokojený s nákupem.
    To není zrovna povzbudivé - beru to jako celkem jasný příznak, že tento obchod nebude mít svoje pipeliny domyšlené zrovna do detailu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • našla jsem výrobek, který jinde nebyl
    • vcelku rychlé dodání
    • nic
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod pomalu komunikuje
    • Podpora není schopná pomoct
    • Nejsou schopní si zkontrolovat že dali 2 věci do 1 objednávky přepravci

    Objednal jsem si v březnu 2 skříně do bytu... dostupnost byla 1-3 týdny... čekal jsem +- 4 týdny... při převzetí zásilky jsem zaplatil v hotovosti abych poté zjistil že mi byla doručena jenom 1 polovina toho co jsem si objednal. Podpora nebyla schopná pomoct. Manažerka která se měla ozvat se neozvala. Celá věc je již delší dobu v řešení bez úspěchu vyřešení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše v naprostém pořádku, obchod výborně komunikoval, zakoupené zboží odpovídá mým představám. Děkuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Široký sortiment.
    • Našla jsem tu zboží přesně podle mé představy - krásnou elegantní skříňku nad umyvadlo.
    • Příjemná komunikace.
    • Srozumitelný návod k montáži.
    • Dobrá cena.
    • Kvalitní zabalení.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádný obchod nekomunikuje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nedoporučuji! Arogantní jednání! Musela jsem se několik dní dotazovat, kde je moje objednané zboží, které jsem měla (dle informačních emailů obchodu) již mít doma. Bylo mi sděleno, že se prý ztratilo a prý se to stává...tak nevím, co si o tom myslet.

    Reakce obchodu Procentov

    Dobrý den,

    mrzí mě, že se zásilka pro Vás zatoulala někde cestou:-( Jakmile předáme balíček dopravci, tak odesíláme fakturu se záručním listem, proto Vám přišel od nás email, že je balíček už na cestě k Vám. Bohužel se cestou ztratil. Chápu, že Vás to rozzlobilo, také bych určitě byla naštvaná, bohužel z praxe opravdu vím, že se to sem tam stane a my to nijak nedokážeme ovlivnit.
    Chtěla bych se Vám také omluvit, jestli jsme se k Vám nezachovali podle Vašich představ, tohle mě opravdu mrzí ale přiznám se že takové chování mi nesedí na nikoho z mých kolegů. Být arogantní bychom si opravdu nedovolili. Naše vize je dělat práci na kterou můžeme být hrdí a to prostřednictvím spokojených zákazníků, o to víc mě mrzí, že se nám to u Vás nepodařilo.
    Petra Obrusníková, provozní ředitelka.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • skvělá komunikace