Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přenosná klimatizace nevychladí ani jeden pokoj 20 m čtverečních. Fouká pouze před sebe chladnější vzduch, toť vše. Rozhodně nedoporučuji kupovat!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi špatná komunikace
    • Oskubou člověka jak jen můžou, nekorektní chování

    Obchod má dobrý sortiment, ale mělo by vyměnit některé zaměstnance.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po vytvoření objednávky už se nic nedělo, po více než týdnu jsem objednávku zrušil

    Reakce obchodu ProAlergiky.CZ

    Dobrý den,
    mrzí nás vaše nespokojenost.
    Do objednávky jste zadal platbu převodem. Obratem vám byl zaslán email s podklady pro platbu.
    Protože jsme platbu neobdrželi, objednávku jsme nemohli expedovat. Zboží je skladem, v dostupnosti žádný problém není.
    Pokud máte o rukavičky zájem a chcete expedici obratem, zvolte prosím online platbu, nebo platbu dobírkou.
    Hezký den
    Dana Štěpánková
    ProAlergiky.cz



  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • když rozbalíte filtr, abyste vyzkoušeli funkčnost zboží, je Vám stržena částka přes tisíc korun, jelikož filtr není v původním zabaleném obalu.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Telefonickou infolinku, na které velice ochotně a dobře poradí.
    • Špatná kvalita některého zboží.

    Objednal jsem zvlhčovač vzduchu Stylies Titan. První dorazil s poškozeným lakem na čelní straně, druhý dorazil též s poškozeným lakem, ale v menší míře a pouze na boční straně, to už jsem neřešil. Asi nějaký problém ve výrobě. U výrobku v této cenové hladině neodpustitelné. Druhý výrobek byl navíc již použitý, nádržka byla ještě mokrá. Jiné eshopy prodávají použité zboží se slevou.

    Před nákupem vždy volejte na infolinku, kde vám dobře poradí. Parametry produktů které jsou uvedeny na webu, jsou parametry uváděné výrobcem. Tyto parametry však neodpovídají příliš skutečnosti. Je to asi jako s udávanou spotřebou automobilů. V ideálních podmínkách těchto parametrů dosáhnete.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • Sprchový filtr který jsem zde zakoupil, je nefunkční a veškerá propaganda tohoto výrobku je klamná.

    Každý potencialní zákazník by si měl dobře rozmyslet svůj nákup zde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Alergiky doma naštěstí nemáme, ale bydlíme v Ostravě, tak jsme ji chtěli kvůli čištění vzduchu od prachu. Když jsem zkontroloval filtr po dvou týdnech intenzivního používání a porovnal vrstvy prachu na okolním nábytku, zjistil jsem, že prakticky k žádné změně nedošlo a rozhodl se využít "Rozšířené lhůty 30 dní na vrácení zboží", kterou jsme ke koupi dostali "navíc zdarma". Paní z www.proalergiky.cz mě ovšem odmítla s tím, že tato lhůta se vztahuje pouze na nerozbalené-nepoužité zboží. Při jaké příležitosti se tento "bonus navíc" dá využít jsem se nedozvěděl.. Nevadí mi, že jsem tuto pro nás zbytečnou čističku musel nakonec prodat na aukru. Vadí mi, že obchod používá zavádějící názvy "výhod", které ve skutečnosti žádnými výhodami nejsou a příště půjdu nakoupit jinam..

    Reakce obchodu ProAlergiky.CZ

    Dobrý den, mrzí nás vaše nespokojenost. Rozšířená lhůta na vrácení zboží 30 dnů je poskytována naším obchodem nad rámec zákonné povinnosti. Na které případy se konkrétně vztahuje, je uvedeno v obchodních podmínkách. Odkaz na obchodní podmínky (rozšířenou záruku) je u každého produktu hned pod vložením zboží do nákupního košíku červeným písmem. Opravdu nelze vracet zboží po dvoutýdenním intenzivním používání.
    Děkujeme za pochopení.
    Hezký den
    Dana Štěpánková
    ProAlergiky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Koupil jsem si sítě do oken proti pylu.Upevňovací páska na eurooknech nedrží, zřejmě její životnost vypršela. Síť nemá rovnoměrnou gramáž. Podobný princip jsem vyzkoušel na sítích do oken v OBI, ale to bylo o něčem jiném.
    • Kvalita prodávaného výrobku.
  • Nedoporučuje obchod

    • Že dodání zboží bude rychlé.
    • Zboží které obchod nabízí není bohužel na skladě.

    Ostatní dotazy nemuhu zhodnotit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • operátora

    velká škoda nepříjemné komunikace, protože obchod nabízí zajímavé zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • standarně rychle zpracovává objednávku.
    • kvalita zboží je velmi slabá. Objednala jsem body a čepičky pro alergický děti. Obojí je velmi nekvalitně ušito, ze všeho trčely nitě a oblečení se páralo. Kvalita zpracování materiálu taky není valná, což je pro alergický děti docela problém.

    Procesní stránky objednávky byly provedeny velmi dobře. Zboží je ale kvalitativně velmi slabé. Tento e-shop nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Je v místě mého bydliště
    • Dodatečně jsem zjistil, že totožné zboží je v UNI HOBBY o třetinu levnější

    UNI HOBBY mám po cestě domů, na internetu bohužel žádné ceny nenajdete, takže jsem nakoupil v obchodě pro alergiky. Když jsem šel do UNI HOBBY pro jiné zboží, zjistil jsem, že jsem mohl ušetřit třetinu ceny

  • Nedoporučuje obchod

    • Objednala jsem 3 ks, z toho 1 ks byl úplně
    • jiný

    Reakce obchodu ProAlergiky.CZ

    Dobrý den,
    pokud bylo cokoliv ve vaší objednávce špatně, kontaktujte prosím naši infolinku 541 212 450 nebo 602 813 222. Kolegyně vám poradí jak postupovat při reklamaci. Pokud bylo zboží špatné, samozřejmě vám zašleme nový kus.
    Děkuji a přeji hezký den
    Dana Štěpánková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    tekutý prášek špatně těsnil, tudíž vytékal do krabice, což navenek nebylo poznat, ještě že jsem pro zboží šla hned den, kdy bylo doručeno do úschovny k vyzvednutí, v opačném případě by v láhvi asi moc nezbylo

  • Nedoporučuje obchod

    Těžko mohu hodnotit něco, co nebylo doručeno. Od potvrzení objednávky zatím nebyla doručena ani jedna zpráva a jejím stavu.

    Reakce obchodu ProAlergiky.CZ

    Dobrý den, u čističky vzduchu, kterou jste si objednala, je uvedena dlouhodobá dostupnost 30 dnů. výhradní distributor do ČR má tu tohoto zboží bohužel výpadek. Tato informace je uvedena v detailu zboží.
    O stavu objednávky vás budeme informovat telefonicky.
    Hezký den
    Dana Štěpánková, ProAlergiky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nabízí zboží které nemají

    nic moc

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • neodpovídají stavy zboží

    Nelze hodnotit. Ačkoliv měli u položky uvedeno skladem, po pár dnech mi přišel email, že objednávku stornují z důvodu nedostupnosti u dodavatele.

    Reakce obchodu ProAlergiky.CZ

    Dobrý den,
    na přelomu roku bohužel opravdu několik dnů nebyly v souvislosti s inventurou informace o dostupnosti zboží aktuální.
    Jako omluvu za tuto komplikaci vám na email zasíláme slevový kupon na příští nákup v našem obchodě.

    Dana Štěpánková
    ProAlergiky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • e-shop, objednávky se sehrávají pouze v určený čas, do té doby je uváděno, že je zboží skladem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nabízí celkem širokou nabídku zboží pro alergiky, ale o účinnosti produktů po tomto nákupu pochybuji. Výhody tedy nespatřuji žádné.
    • Nedostalo se mi odpovědi na email ohledně nespokojenosti s produktem.

    Kladná hodnocení pod jednolivými položkami v eshopu považuji za uměle vytvořené od majitelů eshopu. S produktem jsem nespokojená.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemusím nikam chodit a jezdit.
    • Zboží bylo drahé a velmi drahá doprava - poštovné. Vysoké ceny.

    Vzhledem k vykým cenám nabízeného zboží a cenám poštovného dopravy,nemám zájem o další nákup.

    Reakce obchodu ProAlergiky.CZ

    Dobrý den, mrzí nás vaše nespokojenst s nákupem, resp. se službami České pošty. Pokud došlo k poškození zboží během přepravy, lze jej reklamovat. Pokud nejste se zbožím spokojen, náš e-shop poskytuje nadstandardní rozšířenou lhůtu na jeho vrácení 30 dnů. Prosím napište nám na [email protected], při řešení problému vám vyjdeme maximálně vstříc.