Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Eshop s názvem ProAlergiky, který jsem oslovila pro zakoupení čističky nedoporučuji. Při poptávce poskytuje neúplné informace a zatajuje podstatné skutečnosti rozhodné pro objednání zboží. Zboží dodali na jinou adresu než jsem žádala a když jsem odstoupila od kupní smlouvy, přislíbili svoz, který neobjednali a my jsme čekali se zbožím před domem celý den zbytečně. Poté již odmítli komunikovat a vyžadovali jen telefonickou komunikaci pro nemožnost použít u soudu. Proto nedoporučuji. Odstoupila jsem od kupní smlouvy dne 2.10.2020 a odstoupení bylo přijato daným eshopem s příslibem vrácení celé částky. Dnes byl druhý termín svozu a opět si pro zboží nikdo nepřijel. Eshop po opakovaných urgencích reagoval tak, že žádný svoz neobjednal, což mi potvrdilo i DPD, které jsem od 6.10.2020 opakovaně kontaktovala. Neboť se jedná o částku 28053 Kč, předala jsem vše kompetentním orgánům.

    • Vážená paní K., děkujeme vám za komentář. Je nám líto, že jsme nemohli naplnit všechna vaše očekávání, ač byla poměrně nadstandardní.
      Poradenství s výběrem vhodného produktu a zpracování vaší objednávky u nás několik lidí věnovalo několik hodin. Poskytli jsme vám všechny informace potřebné k vašemu rozhodnutí o nákupu a zodpověděli všechny vaše dotazy.
      Přesto jste s produktem nebyla spokojena a rozhodla jste se odstoupit od smlouvy, na což máte plné právo. K vyřízení odstoupení a vrácení peněz je ale nutné vrátit zakoupené zboží. Za doručení vráceného zboží je v takovém případě odpovědný zákazník. My jsme vám přesto jako projev dobré vůle nabídli svoz zboží kurýrní službou na naše náklady, avšak nejprve jste nám neposkytla správnou svozovou adresu a posléze trvalo několik dní, než se nám s vámi podařilo dohodnout na novém termínu svozu. Věříme, že zboží v pořádku dorazí a my budeme moci váš požadavek vyřídit ke spokojenosti obou stran a samozřejmě také v souladu se zákonem.
      S úctou M. Závacký, ProAlergiky.cz

    • vážení, adresu jste měli správnou ale dělali jste si z nás jen legraci což činíte do dnešního dne. Svoz měl být dle Vašeho příslibu 6.10.20, 8.10.20 a dne 12.10.20. Vždy jsme čekali ale nikdy svoz z Vaší strany neproběhl. Jednání Vaší paní ředitelky došlo do toho stádia, že již s Vámi nechci mít nic společného a očekávám vyjádření Vašeho právního zástupce na celou Vaši komunikaci. V první objednávce jste mi účtovali 12 ks filtrů za 0 Kč, při další přes 20000 Kč. Dané jednání je divné již od samotného začátku, za které jste se nejdříve omlouvali ale nyní již jen manipulujete s informacemi a fakty.

    • Děkujeme vám za názor. Jak jsme již uvedli, budeme postupovat podle zákona.

    • pevně věřím, že již zanecháte manipulací.

    • Děkujeme vám za názor. Jak jsme již uvedli, budeme postupovat podle zákona.

    • Tak postupujte dle zákona a neporušujte má práva, kdy zde uvádíte mé iniciály, k čemuž jsem Vám nedala souhlas a vyzvala Vás opakovaně k zanechání daného jednání!

    • Děkujeme za příspěvek. Mohu potvrdit, že veškerý nás dosavadní postup byl plně v souladu se zákonem.

  • naprosto katastrofální přístup obchodu proalergiky.cz, lživé popisky ohledně produktů, neochota ani k výměně zboží, oškubou Vás ošidí, obelžou a je jim to úplně jedno, nejhorší obchod ever