Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • obchod se neozval, že zboží nemá a nebude
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednané zboží, které bylo skladem, obchod zrušil bez omluvy nebo vysvětlení
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • žádná
    • velmi dlouhá dodací lhůta

    Zboží bylo jako náhrada za reklamované objednáno 5. ledna, dodáno 2. února. Kdekoliv jinde je nabízeno za podobnou cenu a s dodáním do 3 pracovních dnů. Komunikace s prodejcem zdlouhavá, reaguje pozdě a je nutné posílat upomínky.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • ochota vyřídit reklamaci, spolupráce při výměně zboží
    • neoriginální inkousty nejsou kompatibilní s tiskárnou HP
    • dlouhé dodací lhůty
    • zdlouhavá komunikace

    Lživě nabízí kompatibilní neoriginální levnější inkoustové náplně HP opatřené čipem. Přes všechny pokusy a resetování firmwaru tiskárny jejich neznačkové náplně NEFUNGUJÍ. Bylo ověřeno na 2 sadách neoriginálních inkoustů. K reklamaci se však postavili čelem a souhlasili s výměnou. Komunikace byla vstřícná, nicméně zdlouhavá.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • požadovaný originální inkoust do Canon nakonec neměli...
    • Objednáno 13.7. dodáno 25.7.

    Velmi zdlouhavé

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží neodpovídalo stavu nového zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel se ukázalo, že dva tonery v jednom dvoubalení, stojí víc než dva samostatné tonery vyndané z tohoto dvoubalení. Což nedávalo smysl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kdybych toner nepotřebovala, vrátila bych zboží zpět - přebal, papírová krabička, v níž se toner v alobalu nacházel, byla pošpiněna: Toner sem putoval - z Irska - a zřejmě nějak složitě: 1/3 orginál krabičky byla něčím polita a viditelně poškozena = MUSELI TO VIDĚT V PRODEJNĚ, KDYŽ MI TONER BALILI, NEŠLO PŘEHLÉDNOUT. Dopravou se to nestalo, bublinková obálka s adresou byla nepoškozena! A r. výroby 2013 mi také přijde už po "záruce". Zatím jsem barevně netiskla a obávám se toho!

    Reakce obchodu printerjam

    Dobrý den, u produktu bylo uvedeno. Že je po expiraci a taktéž, že je obal poškozen. Na funkčnost nemá vliv. Navíc byl na heurece zařazen v oblasti bazar.

    https://www.printerjam.cz/cc644ee.htm.

    Vaše recenze je tímto neoprávněná, a poškozujete tímto jméno mé, tudíž firmy. Pokud nepožádáte na heurece o stažení vaši nepravdivé recenze budeme to řešit jinou cestou. Děkuji


    Jak recenzi upravit/nechat smazat

    .....Stačí, když mě zákazník kontaktuje na emailu [email protected] a zažádá o úpravu či smazání hodnocení a napíše název obchodu. Já poté se zákazníkem vše potřebné vykomunikuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel musím udělit negativní hodnocení. Jsem velmi zklamaná z takového prodeje- byla mně prodána prošlá cartridge do tiskárny.
    Cartridge je z roku 2013, nikde o tom zmínka, že bych byla upozorněna na nákup zboží po expiraci.

    Reakce obchodu printerjam

    Dobry den, uvedeno bylo ve strucnem popisu. "Po exp."

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nebylo posláno v originálním papírovém obalu, pouze ve vnitřním PE, o čemž dodavatel neměl ve specifikaci zmínku a ani později na to neupozornil. Na originálním papírovém obalu HP je datum výroby. I přes značně nízkou cenu velké minus.

    Reakce obchodu printerjam

    Dobrý den pane Kaněro,
    u produktu bylo vše řádně uvedeno, tučným červeným písmem! https://www.printerjam.cz/q2610a.htm.
    Požádejte prosím o odstranění klamavé recenze tímto následujícím způsobem.

    .......Hodnocení mohu odstranit či upravit na základě žádosti od zákazníka. Stačí, když mě zákazník kontaktuje na emailu [email protected] a zažádá o úpravu či smazání hodnocení a napíše název obchodu. Já poté se zákazníkem vše potřebné vykomunikuji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Prodejce nabízí originální toner a na webu má foto HP toneru v původním obalu. Dodal však toner v krabici od nějaké čínské napodobeniny a toner byl v nezapečetěném sáčku. Etiketa na toneru je sice HP, celkový dojem ze zásilky je však velmi rozpačitý.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zajimava cena
    • Cena bohuzel neni vse, nakonec jsem dostal misto originalniho HP toneru nejakou recyklovanou kopii, kompletne rozbalenou, navic s porusenym ochrannym obalem
    • Nakup jsem obratem vratil, nedostal jsem penize zpet

    Ujistoval jsem se predem e-mailem, zda dostanu originalni toner HP CB541A / 125A Cyan jak bylo uvedeno v popisu produktu a bylo mi to i prislibeno. Zaplatil jsem prevodem predem a jake bylo me rozcarovani, kdyz jsem dostal neco, co bylo ocividne maximalne recyklovany toner navic s neoriginalnim krytem a zcela rozbaleny. O necem jako originalni obal s HP hologramem si mohu nechat zdat. Nasledne se rozproudila e-mailova korespondence s panem Kubankem z PrinterJam, ktery se tvaril, ze vse je preci takto naprosto v poradku a ze oni toto zbozi takto dostali od sveho dodavatele a ze za to vubec nemuzou. Chvili se dokonce snazili tvrdit, ze toto je preci uplne normalni originalni HP toner, jako kdyby originalni toner v zivote nevideli.

    Nakonec jsme se dohodli na vraceni zbozi, zbozi jsem odeslal tak, ze ho PrinterJam prijal 21.12. Od te doby nijak nereaguji, asi maji stale Vanoce a penize jsem zpet zatim take nedostal.

    Celkove naprosto tristni zkusenost, NIKDY VICE. Myslel jsem si, ze takoveto zavadeci praktiky se zakazniky se dely jen v divokych 90-tych letech a ze v dnesnim svete nemuze podobna firma prezit. Ocividne jsem se naprosto mylil. Zasluhovalo by si to ČOI.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo nám nabízeno že nám pošlou jinou nabídku, po tom co napsali že objednané zboží není ,po 14 dnech žádná nabídka ,žádná zpráva žádná informace. Bouckova.

    Reakce obchodu printerjam

    Dobrý den vážená paní Boučková,

    dovolte mě abych vám reagovala na vaše hodnocení.
    Dne 7.11.2018 jste si u nás objednala 2 kusy- Lesklý inkjet fotopapír A4 - 180 g/m2, 20 listů.
    Ihned vám byla zaslána proforma k uhrazení. Kde jste vy si sama zvolila platbu předem na účet.
    Do dnešního dne nám proforma nebyla uhrazena, tudíž vám nemohlo odejít zboží.
    Nikdo vám jinou nabídku , ( ve své schránce zkontrolováno) nezasílal.
    Tudíž opravdu nerozumím vašemu hodnocení.
    hezký den
    printerJam

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jenom náplň PO EXPIRACE a neni na stranka napsani tak..

    Reakce obchodu printerjam

    Dobrý den

    děkujeme na reakci. Po expiraci že bylo zboží jsme vás informovaly, to jste nám sdělil že to nechcete. Z toho důvodu jsme vás zásilku neodeslaly.

    printerjam
    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dobrá cena
    • Prodají Vám zboží, které je 7let prošlé

    Reakce obchodu printerjam

    Dobrý den

    v popisu produktu máme řádně uvedeno že zboží o které máte zájem je po expiraci.
    Samozřejmě že tomu odpovídá i cena.
    Děkujeme za recenzi, avšak co jste objednal jste také dostal.
    krásný den
    printerJam

  • Na zboží jsem dlouho čekal - musel jsem telefonicky urgovat.
    Ze třech náplní byl jeden "neoriginál" a ještě k tomu náplň rozlitá.

    Reakce obchodu printerjam

    Dobrý den

    zboží které jste objednával v tu dobu nebylo skladem.
    Neoriginály byly všechny objednané náplně, jelikož jste objednával kompatibilní neboli neoriginální náplně.
    Pokud byla jedna náplň rozlitá, nemám info že by jste nás kontaktoval ohledně reklamace.
    Taková věc se může stát i přepravou avšak to řešíme výměnou.
    Děkuji a přeji hezký den

  • Pomichali jste dodací a fakturační adresy!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednával jsem černobílou a barevnou kazetu (neoriginální). Černobílá dělá proužky a barevná vůbec nešla. Hlásila , že je neoriginální a tiskárna nešla pustit. Po výměně bar. kazety (neproplatili mi poštovné) sice tiskne, ale pořád hlásí, že je neoriginální kazeta a musí se to všechno odklikat, než jde tisknout. Už bych si v tomto obchodě nic nekoupil....

    Reakce obchodu printerjam

    Dobrý den,

    omlouváme se Vám za komplikace s naším produktem.
    Co se týká poštovného je to běžný reklamační postup.
    V některých případech je možné ze tiskárna zahlásí ze je cartridge neoriginální, avšak tisknout bude.
    Děkuji
    přejeme krásný den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jejich barva vydrzela vytisknout 13 stran textu

    Po upozorneni ze je barva spatna, chteli abych ji na vlastni naklady poslal zpet. Tak jsem radsi koupil barvu jinde nez jeste platit postovne s nejistym vysledkem. Nedoporucuji

    Reakce obchodu printerjam

    Dobrý den

    omlouváme se Vám za komplikace s naším produktem.
    co se týká poštovného, je to běžný reklamační postup.
    Reklamace se snažíme vyřešit hned a řešíme je do té doby než je spokojený zákazník.
    Děkujeme
    krásný den