Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Špatná komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    Židle dodána až za několik týdnů, kýve se, jeden ze šroubů hluboko zapuštěný,, hned musíme opravovat, lajdácká práce

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá dodací doba
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    nebyla poslána sm o doručení

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Co se týče obchodu s tím problém nemam. Zboží bylo připraveno a odesláno během následujícího dne co jste si jej objednali, Ale co se týče komunikace. Jako se zdí si pokecáte líp.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Židle přišla, ale kolečka jsou ošoupaná. Budu muset přestříkat bílou barvou.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Obchod přijal objednávku, zástupce se snažil mi vyhovět i se telefonicky spojil, ale zboží ačkoliv tu mělo být v pondělí, tak tu není, čili někdo něco neumí dotáhnout, opět musím hledat kde to je . To mne nebaví, objednám si to na adresu a tak to na tu adresu dorazí, jinak kurýr by měl dostat padáka.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obdržela jsem úplně jinou židli, než jsem si objednala.

    Reakce obchodu Prima židle

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi na Váš nákup.

    Tato skutečnost nás mrzí, bohužel neevidujeme žádnou reklamaci a záměně nevíme. V případě jakýchkoliv nejasností nám napište či zavolejte a rádi s Vámi vše vyřešíme.

    Tým Primažidle

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží dorazilo o tři dny déle a balík v katastrofálním stavu

    Reakce obchodu Prima židle

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá.
    Objednávka byla vytvořena v pátek odpoledne, expedována byla následující pracovní den at. v pondělí, za prodlení v doručení se omlouváme, ale před vánocemi jsou všechny přepravní společnosti přetíženi.
    Děkujeme za pochopení

    Tým Primažidle.cz

  • Nejde nastavit výška židle.
    Je mi 80 let a není v mých silách ji reklamovat.
    Cardová Jitka

    Reakce obchodu Prima židle

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá.
    S paní jsme se telefonicky spojili a nyní má židli již v pořádku - byla pouze chybně sestavena.
    Vážíme si spokojených zákazníků.
    Tým Primažidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zidle jako takove velmi pohodlne a dobre vypadajici
    • K zidlim prisly spatne nohy i srouby
    • Po reklamaci prisly nohy uz spravne, ale srouby jeste kratsi nez puvodni
    • Reakce na dalsi reklamaci byla velmi lhostejna, ze jsou pouze prodavajici, ale dily dodava nekdo jiny

    Pozor, chodi spatne doplnky k montazi, vymena take nedorazila v poradku, ve finale jsem si sla srouby koupit do hornbachu.

    Reakce obchodu Prima židle

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá.

    Reklamaci jsme řešili obratem a poslali jsme nové nožičky tak i originální spojovací materiál. Po nahlášení druhé nesrovnalosti, jsme zákazníka informovali, že jsme poslali originální spojovací materiál a pokud je chybný, že zašleme nový. Zákazník již nechtěl s námi řešit touto cestou.
    Tým Primažidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obecně celý nákup od zpracování sedačky a míry tvrdosti až po přístup e-shopu při vrácení.

    Tento e-shop jsem si vybral kvůli možnosti vyzkoušení a v případě nespokojenosti vrácení za rozumnou cenu.
    Ale to jsem netušil že na e-shopu jsou uvedeny nepravdivé informace:

    1)Náklady spojené s vrácením zboží mají být údajně kolem 200,- Kč v mém případě to bylo 2000,-

    2) Při vrácení zboží se účtuje 10% z prodejní ceny v mém případě by to bylo 1250,- KČ.
    Realita ale byla ta že mi bylo naučováno 2490,- za vyzkoušení sedačky.

    Při vrácení zboží a jeho fyzickém předání jsem nebyl upozorněn že když nedemontuji na 1 díle ze 3 nožičky sedačky, tak je to chyba. Demontáž zabere 1 minut, kdybych na to byl upozorněn demontuji na místě.

  • 28 dní čekám na židli.

    Reakce obchodu Prima židle

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi na Váš nákup.
    Při výběru zboží je nutné sledovat dostupnost, kterou uvádíme u každého produktu. V případě dotazů nás můžete kontaktovat na naší infolince, emailu či chatu.

    Vážíme si spokojených zákazníků.

    Tým Primažidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nebylo nabízí údajně jiné ale je to stejný výrobek o 400 Kč dražší proto jsem zboží nepreobednala.

    Reakce obchodu Prima židle

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá.
    Objednané bylo sezónní zboží, které při objednání nebylo dostupné, prověřili jsme dostupnost i u našeho dodavatele a ten nám poslal zprávu, že je výrobek již vyprodaný.
    Zákazníkovi jsme poslali email s vysvětlením a nabídli jsme možné dostupné alternativy nebo storno objednávky.
    Tým Primažidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Stříbrné části křesla jsou odřené a poškrábané
    • Švy jsou křivě vyšité
    • Koženka je na některých místech označena bílými křížky

    Tohle křeslo určitě nedoporučuji a znovu bych si ho nekoupil.

    Reakce obchodu Prima židle

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi na Váš nákup.

    Bohužel nemůžeme tuto recenzi posoudit, nemáme zákazníkem nahlášenou žádnou reklamaci.
    V případě nejasností se na nás neváhejte obrátit, buď na infolinku, email či chat, rádi vše s Vámi vyřešíme.

    Tým Primažidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    14 dní po splatnosti faktury zboží stále nedorazilo . Měli jsme objednané 1x kancelářské křeslo + 3 konferenční židle, křeslo po urgenci dorazilo s hádavým dopravcem, který mi zásilku odmítl dodat s tím, že jsem se mu ani nepředstavila, přestože kolegyně mu potvrdila, že na zboží už nějakou drahnou dobu čekám....

    Reakce obchodu Prima židle

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi na Váš nákup.

    Zákazník má u nás evidované dvě objednávky s dostupností skladem u dodavatele tzn. doručení do 15 pracovních dní od objednání. Kancelářské křeslo bylo dodáno do 10 dnů od objednání a konferenční židle budeme dodávat také v termínu.
    Velice nás mrzí komplikace spojené s dopravou a budeme to řešit s naším obchodním zástupcem přepravní společnosti .

    Vážíme si spokojených zákazníků.

    Tým Primažidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Chybí 2 šrouby,zatím nedoručeny.

    Reakce obchodu Prima židle

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi na Váš nákup.
    Objednávka byla obratem vyřízena. Zaslanou reklamaci jsme přijali a bude v co nejkratším čase vyřízena.
    Věříme, že i přes tuto komplikaci budete s naší společností spokojeni.

    Tým Primažidle.cz

  • Jak to můžu hodnotit, když zboží dosud nedorazilo?!

    Reakce obchodu Prima židle

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
    Vámi vybraná židle měla při objednání dostupnost 8 týdnů - po naskladnění bude doručena.
    Při objednání je důležité sledovat dostupnost vybraného zboží.
    V případě nejasností se můžete kdykoliv obrátit na náš chat, infolinku či email.
    Tým Primažidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nescopnost najít platbu. Zboží objednane 2.3. dosud nemám? Neochota něco řešit mimo "systém". Již nikdy více podobný Tým .

    Reakce obchodu Prima židle

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi na Váš nákup.
    Objednávka byla přijata 2.9.2023, byla zvolena platba převodem.
    Platba nebyla připsána a nemohla být zásilka odeslána obratem, uvedený telefonní kontakt byl také špatný. Poslali jsme tedy email s žádostí o správný tel.kontakt a prověření platby. Druhý den přišel email se správným tel.číslem, ale bez reakce na provedení platby. Platbu jsme nakonec dohledali podle data, částky a jména - byl zadán špatný var.symbol.
    Proto se dodání prodloužilo. Jakmile jsme platbu dohledali, nabídli jsme termín dodání, který byl nejprve potvrzen a následně zákazníkem zrušen. V našem zájmu není zdržovat dodání objednávky zákazníkovi.
    Pro rychlé dodání objednávky je důležitá součinnost se zákazníkem.

    Tým Primažidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nebyla výrazně při nabídce uvedena doba dodání i když bylo uvedeno že je na skladě..

    Reakce obchodu Prima židle

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi na Váš nákup.

    Dostupnost zboží máme uvedenou přímo na našem webu u vybraného zboží. V případě, že není zboží skladem, zasíláme email s upřesněním termínu dodání vybraného zboží.

    Tým Primažidle.cz