Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Po zaplacení,dlouhá doba doručení zboží.
Reakce obchodu Primatextil
Dobrý den,
děkujeme za vaši recenzi.
U vámi objednaného zboží bylo uvedeno, že není skladem. Zároveň byla uvedena informace, že bude odesláno do týdne a byl uveden termín doručení.
Zboží bylo odesláno včas a doručeno na vaši adresu o 3 pracovní dny dříve, než bylo avizováno.
Z naší strany bylo splněno vše, co bylo slíbeno a to s několikadenním předstihem.
Primatextil.cz -
- zboží je zaplaceno, ale stále nedorazilo
- neobdržela jsem žádné avízo o odeslání zásilky
- obchod nekomunikuje
Reakce obchodu Primatextil
Dobrý den,
děkujeme za recenzi. U vaší objednávky bohužel nedošlo ke spárování s platbou (z technických důvodů na naší straně).
Zásilka tedy byla odeslána až po ručním přiřazení platby se zpožděním několika dnů a to zcela standardně (včetně e-mailových a sms zpráv s informacemi o stavu vyřizování objednávky).
V případě nejasností jste nám mohla kontaktovat a vzniklá situace se mohla vyřešit mnohem rychleji.
Za vzniklé komplikace se omlouváme.
Martin Mareš
Primatextil.cz -
Nedoporučuje obchod
- Spolupráce s Českou Poětou
Reakce obchodu Primatextil
Dobrý den,
děkujeme za recenzi nákupu v našem obchodě.
Plně rozumím vaší nespokojenosti, pokud byl problém s doručením zásilky na straně české pošty.
Je mi líto, že jste nám nedal doporučení. Zvlášť, když z naší strany proběhlo vše naprosto standardně a tak, jak bylo slíbeno. Doba odeslání zásilky objednaného zboží byla avizována do 10 pracovních dnů, ve skutečnosti byla odeslána po 5 pracovních dnech. O vyřizování objednávky jsme vás informovali v několika e-mailech a sms zprávou. Byl zaslán odkaz na sledování zásilky a případnou změnu doručení atp. Pokud byl s doručením nějaký problém, mohl jste nás kontaktovat. V těchto ojedinělých případech se vždy snažíme vyjít zákazníkům maximálně vstříc a problém na straně doručovatele vyřešit.
Jako prodejce nemůžeme ovlivnit proces doručování.
Jediné, co můžete udělat, podat reklamaci na doručování zásilky (což se právě stalo) a věřit, že k těmto ojedinělým pochybením bude docházet co nejméně.
Celá tato situace mě osobně velice mrzí. Zvlášť, když jste u nás nakupoval opakovaně a dřívější nákup byl zcela bez problému.
s pozdravem
Martin Mareš
vedoucí obchodu www.primatextil.cz -
Nedoporučuje obchod
- Hodně dlohá doba dodání. Za tu dobu si zákazníci seženou zboží jinde a většinou i levněji tak jako já
Kdyby nebyla dodací lhůta tak hrozně dlouhá možná že bych byla spokojená.
Reakce obchodu Primatextil
Dobrý den,
objednávka byla VÁMI zrušena před jejím vyřízením.
U objednaného zboží bylo uvedeno, že NENÍ skladem a zároveň byla uvedena i dodací lhůta. Kdyby objednávka nebyla z vaší strany zrušena, byla by vyřízena v době, kterou u zboží uvádíme.
Toto všechno vědět, objednat zboží a nakonec objednávku zrušit a napsat takovouto recenzi, považujeme za hodně nefér. -
Nedoporučuje obchod
- žádné
- nabízí zboží které nemá To znamená klamavá reklama
Nevím,ale já nejsem spokojená.
Reakce obchodu Primatextil
Dobrý den,
děkujeme za recenzi.
U Vámi objednaného zboží bylo uvedeno, že není skladem. Ve zcela ojedinělých případech dochází k vyprodání také u našeho dodavatele, což se stalo právě v tomto případě a vaši objednávku tedy skutečně nebylo možné vyřídit. Zboží bylo již vyřazeno z naší nabídky.
O této situaci jsme vás ihned informovali s možností výměny za alternativní výrobek.
Rozhodně nemůžeme souhlasit s tím, že se jedná o klamavou reklamu. Nabízet úmyslně zboží, které nemůžeme zákazníkům dodat, nedává smysl.
Je nám líto, že jsme nemohli vaši objednávku vyřídit, ale v množství nabízených produktů se v ojedinělých případech může stát, že dojde k jeho doprodání nebo se dokonce přestane vyrábět (jako v tomto případě).
s pozdravem,
Martin Mareš, Primatextil.cz -
Nedoporučuje obchod
- nyní už žádné
- závadné zboží
- trvá vrácení peněz
nenakupovat
Reakce obchodu Primatextil
Dobrý den,
dovoluji si reagovat na tuto recenzi za obchod Primatextil.
1) K vadnému zboží:
Mezi vráceným zbožím (ve 14ti denní lhůtě) byl skutečně jeden výrobek závadný. Tuto vadu jsme vzali na sebe a vrátili vám celou částku za nákup. A to i přesto, že zboží nebylo vámi standardně reklamováno (ale vráceno v zákonné lhůtě) a prokázat, že závada nevznikla u vás (například při rozbalování), by bylo prakticky nemožné. Bylo by to tvrzení proti tvrzení. Nicméně měli bychom plné právo vrátit částku poníženou o cenu vadného zboží.
2) K vrácení peněz:
Nemáme žádný zájem jakkoli prodlužovat dobu vrácení peněz za nákup. Vámi zvolená forma úhrady (poštovní poukázka) je bohužel z časového hlediska docela nevýhodná např. v porovnání s převodem na účet.
Jsme obchod, pro který je spokojenost zákazníka na prvním místě (ostatně o tom svědčí ostatní recenze). Rozumím tomu, že vy na to máte jiný názor. I v tak nepříjemné situaci, kdy dojde k vrácení zboží zákazníkem (a věřte mi, že pro nás je tato situace nepříjemnější), vycházíme zákazníkům maximálně vstříc a plně respektujeme jejich právo vrátit, popř. reklamovat u nás zakoupené zboží. Tak jak se stalo v tomto případě.
Za internetový obchod Primatextil
Martin Mareš