Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Podle mých osobních zkušeností jde o neseriózní obchod přesně podle hodnocení, neaktualizové informace u zboží, neschopnost odepsat na dotaz ohledně dostupnosti a když tedy člověk objedná, tak poté teprve reakce, že zboží není. První zkušenost s tímto obchodem a hned bohužel negativní. Už dlouho se mi něco podobného nestalo.

  • Nikdo nereaguje na dotazy ohledně doby dodání zboží ani telefonicky ani emailem. Zboží je objednáno již více než 8 dní a žádné info... DŮRAZNĚ NEDOPORUČUJI

  • Zbozi jsem mnel mit doma na druhy den nic neprijelo neni to chyba PrimaMobil ale debilni In-Time dorucovaci spolecnosti prej moje adresa neexistuje (objednavam neustale z internetu a pokazdy jsem mnel doruceni vsechno ale ne z In-TIME !!! ) prej mi taky volali a nevim ale kdy a kdo ?! kdyz uz volali a nedovolali se tak proc nezavolali vice krat? PPL stim problem nema.... zmente zasilkovou firmu!

  • Mám objednáno zboží 18. mělo být naskladněno je 20, žádná reakce .... Nikdo nebere telefony.....

  • V neděli večer jsem objednávala mobil a dnes tj.úterý dopoledene dorazil a to v naprostém pořádku.PrimaMobil mohu jen doporučit.S telefonem jsem spokojená i když v předešlých recenzích lidé psali,že není dodán návod v češtině,není to pravda-v češtině je!

  • jak je to s DPH pro odpočet v ČR ?
    děkuji

  • Nevím co myslíš "oficiální českou distribucí".
    Prima Mobil alias ARAŠID dodává od SYGIC pouze verzi "Sygic Voucher Edition".
    Na internetu však nabízí nehorázně verzi "Sygic GPS Navigation" včetně návodu na instalaci.

    Klidně objednávku na "Sygic GPS Navigation" přijmou i vyfakturují, ale pak pošlou "trošku" upravený návod (proti návodu na internetu) mailem, kde vymění název produktu "Sygic GPS Navigation" nahradí názvem "Sygic Voucher Edition".
    Mě na dotaz co s tím, že jsem psal, že mám nainstalovaný produkt "Sygic GPS Navigation" odpověděli, že mám jen zadat produktový klíč.
    Jenže po čase aplikace klekla a já se na Sygic Supportu teprve dověděl, že mi dodali klíč k jinému produktu a doporučili abych klíč reklamoval a koupil si "Sygic GPS Navigation". To jsem učinil už 2x. Další krok, pokud nevrátí peníze bude soudní žaloba.

    Otázka jazyka není věcí produktu. Nejsem expert, ale myslím že Sygic sám pozná zemi a je možno si manuálně vybrat z mnoha jazyků.

    Voucher Edition nemá všechny funkce jako GPS Navigation.Lze jí uplatnit jen na jednom zařízení, zatímco GPS snad na pěti. Rozsah omezení přesně nevím, ale existuje.

  • Prodavaji tu oficialni ceskou distribuci?

  • Trochu pozdní reakce na teo.r (neměl jsem čas, ani náladu).
    Objednáno bylo u Prima Mobilu, faktura - dodavatel uveden ARAŠÍD.
    Reklamoval jsem skutečnost, že jsem objednal konkrétní SW (SYGIC GPS Navitation, to uvedli i na faktuře, ale dodali jiný produktSYGIC Vjoucher edition. A reklamaci nesmyslnou argumentací odmítli. Blíží se lhta rekalamce 6 měsíců, tak s tím musím něco udělat.
    Věcně je to podle mne jasné - dělají na zákazníky podraz - dodají něco jiného, než je dohodnuto a pak chtějí zákazníka otrávit, aby reklamaci vzdal. Stará taktika. Jenže to se mi nechce. I na internetu blafuní v nabídce.
    Tak teď nevím kam co napsat, aby to mělo účinek. Oni spoléhají, že to člověk nakonec k soudu nedá.
    Takže nevím jak "dost tvrdě hledat" jak píšeš.

    V každém případě zájemce o nakupování tu této firmy varuji - dobře si to rozmyslete, nejednají fér, když prodají něco oblafnutím. Podle mne dobře vědí co dělají a spoléhají na svou taktiku utahání.

  • teo.r:
    Asi máš fakturu od PrimaMobilu. Tam je uvedena firma arašid z Banské Bystrice. Tedy asi budeme muset hledat tam a to možná dost tvrdě.

  • Objednal jsem u PrimaMobilu Sygic GPS Navigation pro Android. Poslali fakturu, po zaplacení produktové klíče, Jenže ne k objednané navigaci, ale k "Sygic Voucher", což prasklo až když aplikace při opakovaném načtení dalších map zhavarovala a Sygic Support slělil, že to je jiná verze a doporučil reklamovat u dodavatele. Ten však reklamaci odmitl a v současnosti zmizela i jejich webová stránka na internetu. Co s tím?

  • Nějak nelze najít stav mé zásilky která mněla dorazit do desti dnů!!!! Již je to 13 den a stále doma nic není a ani nelze nikde ověřit jestly dojde!!!!!!!

  • Asi jsem tento obchod moc přechválil, když čtu všechny recenze!
    Tak berte mou recenzi s rezervou!
    Ta komunikace bude asi největší slabina, toto považuji v internetovém obchodě důležitou věc!

  • Dle množství příspěvků od 30.října 2009 existuje ve skutečnosti nejspíše jen na netu. Ve škole (OA) jsou podobné firmy, aby se studenti naučili podnikání - jmenují se fiktivní.

  • To bych take rada vedela..

  • je tento inernetovy obchod kwalitni ?