• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neskutečně dlouhá dodací lhůta.

    Reakce obchodu Premio počítače

    Dobrý den,

    jak Vám již sdělil kolega 2x po telefonu, Vámi objednané pouzdro na telefon za 77 Kč není skladem a zatím nebude. Nemůžeme ovlivnit naskladnění výrobce na českém trhu, tudíž negativní recenze není na místě :-) jedině že bychom začali pouzdra vyrábět sami, ale to zatím neplánujeme.

    S pozdravem
    PCsupport.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzerovaný výrobek multifunkční svítidlo nebyl k dodání. Již dávno byla ukončena výroba, přesto jsem byl vyzván po telefonickém rozhovoru k vystavení objednávky. Nakonec mne firma informovala, že svítidlo opravdu již není možné dodat, proto jsme po vzájemné dohodě celou objednávku zrušili.

    Reakce obchodu Premio počítače

    Dobrý den,

    pokud si objednáte něco NA DOTAZ a pak po nedoručení dáte eshopu negativní hodocení, na to asi nemám moc co říct.

    S pozdravem

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • chtěl jsem nakoupit produkt, který zde bylo možno předobjednat za příznivou cenu - kdybych věděl, že mi někdo zavolá, že dostanou málo kusů a mou objednávku ruší (což ani nevím, jestli je legální), objednal bych jinde
    • komunikace

    nedoporučuji

    Reakce obchodu Premio počítače

    Dobrý den,

    objednal jste si produkt s dostupností "Na dotaz", to znamená, že není skladem a před objednáním je dobré se prvně na dostupnost zeptat. Provedl jste objednávku, kde jsme Vás obratem kontaktovali a sdělili, že prostě ESP: Dishonored 2 Collector´s Edition je v limitovaném počtu, a že se na Vás nedostane. Z naší strany nedošlo k žádnému pochybení. Věřte, že kdybychom byli tvůrci hry, extra bychom pro Vás jednu kopii vyrobili včetně podpisu autorů :-)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ceny
    • Zboží skladem je objednáváno u dodavatele,až pak expedují.
    • Personál ma zjevně zmatek v tom,když někdo zaplatí předem a na prodejně i tak požadují zaplatit.

    První a poslední nákup

    Reakce obchodu Premio počítače

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za toto naše hrubé pochybení. Z důvodu zaškolování nového zaměstance došlo k tomuto nedorozumění.

    Děkujeme za pochopení a pevně doufáme, že na náš obchod i přesto nezanevřete.

    Tým Premio počítače

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Všechno

    Reakce obchodu Premio počítače

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a dovolte nám reagovat na Vaši objednávku.

    Objednala jste si zboží, u kterého bylo jasně napsáno, že není skladem. Jeden z našich lidí Vám volal a nabídnul jinou, o něco dražší, která byla ihned k dostání. Tu jste bohužel nechtěla. A ani počkat na tu, která nebyla skladem.

    Nerozumíme Vašemu negativnímu hodnocení, udělali jsme z naší strany maximum.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala a zaplatila jsem si zbozi s uvedenou dodací lhůtou do dvou týdnů. I po 20ti dnech zboží nedorazilo a nedošlo ani k žádné komunikaci ze strany e-shopu. Až po odeslání dotazu na stav objednávky mi bylo sděleno, že dodavatel zboží e-shopu prozatím zboží nedorucil, bez jakékoliv omluvy.
    Nebýt me vlastní iniciativy,kdovi jak dlouho bych na zboží čekala...

    Reakce obchodu Premio počítače

    Vážená paní Bednárová,

    Objednala jste si zboží, které má u dodací lhůty napsán odhadovaný termín s otazníkem = na dotaz. Před nákupem neskladového zboží s nepotvrzeným termínem naskladnění se vždy doporučujeme předem zeptat. Případně pokud Vám zboží nedošlo, stačilo napsat email s jednou větou "Jak to vypadá" (stejně, jak to dělá 99,83% lidí, kteří u nás nakupují)

    Na Váš pozdější email s dotazem, jak to vypadá, jsme ihned reagovali a na žádost o storno Vám byly vráceny peníze na platební kartu ještě daný den.

    Než příště začnete dávat negativní hodnocení internetovým obchodům, zkuste prosím předem promyslet svůj nákup. Zboží, které jste si objednala nemá v ČR ani jeden internetový obchod a očividně nějaký čas ještě mít nebude, jelikož Lenovo nedodalo žádné kusy.

    Bohužel nejsme výrobci a kupujeme produkty Lenovo překvapivě od Lenova a jsme odkázáni na jejich iniciativu v dodávání zboží do ČR.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • mám to blízko můžu osobně odebrat.
    • před týdnem tvrdili, že zboží bude do dvou dnů a nic se neděje ani email ani SMS prostě nic

    obchod nejedná se zákazníkem solidně

    Reakce obchodu Premio počítače

    Dobrý den,

    vycházíme z údajů poskytnutých centrálním skladem. Zalman slibuje naskladnění více než měsíc a stále žádné kusy nedorazily. Jakmile budou skladem, automaticky Vám přijde SMS o vyzvednutí zboží. Vyřizujeme hromady objednávek a není v našich silách každého zvlášť kontaktovat, že se posunul termín dodání. Zkuste si objednat něco na největších eshopech, tam Vám většinou neodpoví na email a nemají ani zveřejněné telefonní číslo :-)

    Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím o žádných.
    • Zboží nabízené v e-shopu nesouhlasí se zbožím, které má společnost na skladě.
    • Nepružnost komunikace. Až když jsem se sám po týdnu od objednávky ozval, že v dalším týdnu budu na pracovní cestě, proto bych potřeboval, aby bylo doručováno dříve, později nebo do práce, kde by ho převzal kolega, se mi někdo od prodejce ozval s tím, že zboží již bohužel nemají a jestli si nevyberu něco jiného.

    Mám bohužel negativní zkušenost, proto nemohu doporučit.

    Reakce obchodu Premio počítače

    Dobrý den,

    objednal jste si zboží, který NEBYLO na eshopu skladem a mělo napsanou dostupnost 3 týdny. Hned po objednávce jsme Vám volali druhý pracovní den a bohužel se nedovolali.

    Při druhém telefonátu, kde Vás kontaktoval náš člověk (my jsme volali Vám) jste mu slušně poděkoval za zavolání a byla vám emailem zaslána nabídka alternativ.

    Pokud si objednáte něco, co není skladem a je napsaná dostupnost 3 týdny, nemůžete čekat, že Vám zboží pošleme. Doporučuji se vždy předem zeptat na reálnou dostupnost zboží a to neplatí jen na našem eshopu.

    PS: email co jste nám poslal naposled, a ze kterého je zjevné, že jsme Vám volali.

    Dobrý den,

    mrzí mě, že už ho nemáte a bohužel jsem si nic jiného nevybral. Zájem bych měl o Samsung S34E790C nebo LG 34UC97, 34UC87 a Dell U3415W v cenové hladině mezi 15 až 18 tisíci korunami. Jedinou 34UC87 nabízíte, ale 25 tisíc je na mě trchu moc. Ostatně proto jsem u Vás objednával tu 97 za 17 tisíc.

    S tím že kromě Samsungu všechny mohou mít problém s backlight bleed (je to pořád ten stejný display, který i Dellu dodává LG).

    Pokud byste našli něco, co by vyhovovalo výše uvedené neváhejte se ozvat, třeba se dohodneme. I kdyby to třeba bylo za měsíc či dva. Snad tehdy budete mít to, co nabízíte.

    S pozdravem


    Martin Drápal

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Originální zboží za dobrou cenu.
    • Zvýšení hladiny adrenalinu v krvi zdarma ;)
    • Opakované telefonické ověřování stejných informací - "Objednávka není zaplacena / Ano, ale zaplatím až bude skladem" (tzv. "levá ruka neví co dělá pravá").
    • Dlouhá dodací lhůta položky, která nebyla skladem (více než měcíc).
    • Neinformování ve chvíli, kdy už zboží skladem je.
    • Balíček zaslán na zcela jinou adresu než byla zadána do objednávky.
    • Nezasíláno číslo balíčku, abych mohl zjistit, kde se zásilka nachází.

    Nakoupil jsem zde proto, že měli v nabídce zboží za dobrou cenu, které se špatně shání.
    Věděl jsem, že zboží není skladem a po telefonu mi obchodník nebyl schopný říct, zda bude za týden, nebo za měsíc. Nevadí, počkám.
    Zvolil jsem platbu předem s tím, že objednávku uhradím jakmile potvrdí, že zboží mají skladem - po pěti týdnech mi volali, proč jsem ještě nezaplatil, když to mají skladem... Obratem jsem poslal peníze, ale když ani 10. den nic nedorazilo, tak jsem do obchodu zavolal a sháněl se po zásilce. Již prý byla odeslaná a převzatá adresátem 5 dní předtím. Po krátkém pátrání, jak je to možné, se zjistilo, že zásilku odeslali na jinou adresu, než jakou jsem zadal do objednávky!

    Omluva nebo vyjádření lítosti nad chybou: "Když zásilku nedohledáte, tak kdyžtak zavolejte, zkusíme s tím něco udělat.." a číslo balíčku jsem získal až na vyžádání.

    Balíček se naštěstí podařilo podle adresy najít - zásilku poslali na sídlo firmy (kde to převzala recepční), místo toho aby to poslali podle informací z objednávky do kanceláře, která je na jiném konci Prahy.. a kurýra si skutečně na převoz balíčku po Praze neplatíme, tak mě cesta pro zásilku stála dalších 45 minut (hlavně že jsem si zaplatil poštovné z Třince, že..)

    Shrnutí:
    Pokud kupujete a mají skladem, pravděpodobně odešlou rychle.
    Chaos v systému objednávek je zjevný.
    Ochota způsobený problém řešit minimální.
    Minimální informování o stavu objednávky
    Pozor kam zásilku nakonec pošlou.

    Z celkového přístupu obchodu jsem konsternován a znovu takové rodeo zažít nechci a určitě ho nedoporučuji ani dalším kupujícím.

    Reakce obchodu Premio počítače

    Dobrý den,

    děkujeme za vyčerpávající recenzi, za vzniklé komplikace se ještě jednou omlouváme. Od nového roku jsme změnili přepravce i kompletní systém vyřizování objednávek, takže se s takovým problémem již nesetkáte.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzerovali,že zboží je skladem do 5 dnů a po 12 dnech jsem se dozvědě,že zboží vůbec nemají.

    Reakce obchodu Premio počítače

    Dobrý den,
    u Vašeho produktu bylo uvedeno do 5 dnů s nepotvrzeným termínem (5 s otazníkem), stačí zavolat a my Vám zjistíme kdy produkt bude a ověříme dostupnost u výrobce. Máme na eshopu 65 000 produktů a hlídat dostupnost u každého z nich není v lidských silách a bohužel výrobci nedodržují slíbené termíny.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.