-
Nedoporučuje obchod
- Nemám rád TV product
Reakce obchodu Praktický obchod
Dobrý den, děkuji za Vaši reakci, ve které však hodnotíte úplně jiný e-shop, se kterým nemá naše firma nic společného. Tento fakt jste potvrdil i v našem telefonickém rozhovoru společně s tím, že s výrobkem u nás zakoupeným jste spokojený. Tým Praktický obchod
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
- Nic mě nenapadá.
- Zboží přišlo poškrábané.
- Kvalita nic moc.
Nic moc.
Reakce obchodu Praktický obchod
Vážená paní Nikolo,
děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás Vaše nespokojenost, nicméně pokud Vám došlo zboží jakkoli poškozené, máte samozřejmě možnost jej reklamovat, vrátit, nebo jej vyměnit. Z Vaší strany jsme ale nezaznamenali žádnou informaci, ani požadavek na řešení této nemilé situace a proto jsme ji nemohli odpovídajícím způsobem vyřešit.
Děkujeme za pochopení... Tým Praktický obchod CZ -
Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- levné ceny
- špatné zabalení, objednala jsem lávové kameny a hedvábný sáček k tomu, kameny byly zabaleny v krabici, ale sáček byl hozený na krabici a zabalen do igelitu. Při otevírání balíčku jsem samozřejmě nepředpokládala, že dají sáček mimo krabici, tak jsem si ho nařízla. Dárek k Vánocům zničený. Nevím co je za problém, dát sáček ke kamenům do krabice, takto by to zabalil jen hlupák.
Tady už nejspíše nic nekoupím, nebo příště budu rozbalovat balíček opravdu po kousíčku, abych si náhodou nic nezničila.
Reakce obchodu Praktický obchod
Vážená paní Kristýno,
děkujeme Vám za Vaši, byť negativní, a z mého pohledu značně neoprávněnou recenzi. Na naši obhajobu vysvětlím několik faktů. Sáček na lávové kameny, jste si, jak zde nyní sama přiznáváte, rozřízla při neopatrném rozbalování. Nemyslílm si, že by v naší firmě pracovali, jak vy uvádíte, hlupáci, kteří neví, jak zboží správně zabalit. Sáček je v objednávce umístěn vždy mimo krabičku s kameny a to hned ze dvou důvodů. Sáček není součástí kamenů a je vždy dokupován zvlášt - je tedy samostatnou položkou. Zároveň nechceme porušovat originální balení kamenů otevřením krabičky. Proto sáček umisťujeme vždy do balení samostatně. Po obdržení zásilky jste nás kontaktovala s tvrzením, že jsme Vám zaslali sáček poškozený. Již z fotografie bylo na první pohled patrné rozříznutí nožem. Vyzvali jsme Vás tedy k zaslání sáčku k posouzení, abychom mohli celou nemilou záležitost dořešit. Toto jste již ale neuskutečnila a místo toho nám udělila negativní hodnocení za něco, co jsme vlastně nezpůsobili. Mrzí mne tento postoj, neboť ke všem zákazníkům se snažíme přistupovat vstřícně a s pokorou, ale i tak to občas "schytáme s plnou parádou". s pozdravem Tým Praktický obchod CZ -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Reklamace a vystupní kontrolu
Reakce obchodu Praktický obchod
Vážená paní Jano,
děkujeme za Vaše, i když negativní hodnocení. Jestliže solární sprchu namontujete a po týdnu se ozvete s tím, že je sprcha poškrábaná - ač se jedná o mechanické poškození, my Vám i přesto nabídneme možnost reklamace, kterou odmítnete, tak víc už pro Vás bohužel opravdu udělat nemůžeme...
s pozdravem Tým Praktický obchod CZ -
Nedoporučuje obchod
- nerieším
- slabá dodacia lehota...neskoro mi to prišlo a tovar som si už nemohol vyzdvihnúť
chcem touto cestou povedať len tolko,tovar čo mi mal doraziť vo štvrtok na podaciu poštu..nedorazil,to bolo 9.7.2015,potom aj v piatok nebol tovar na Pošte,t.j.10.7 2015,Proste dodacia lehota nebola dodržaná...
Reakce obchodu Praktický obchod
Vážený pane Papierniku,
děkujeme za Vaše hodnocení, i když jej chápeme jako neadekvátní a neprávem poškozující náš obchod!!! Objednávka byla učiněna dne 7.7.205 ve večerních hodinách (17:03 hodin) - na Vaši žádost byla doprava z PPL změněna na Českou poštu. Následující den, tedy 8.7.2015 v 10:18 hodin (tedy v nejbližším možném termínu) bylo zboží předáno České poště, o čemž jste byl informován e-mailem. Jak jste sám uvedl v emailu, který jste nám zaslal, obdržel jste od České pošty SMS informující o připravení zboží k převzetí. Pokud zboží nebylo na poště uloženo, jak Vás pošta informovala, nebyla chyba na straně našeho obchodu, ale na straně dopravce, což my nedokážeme ovlivnit.
s pozdravem Tým Praktický obchod CZ -
Nedoporučuje obchod
- rychlost
- měli mop ,který jsem chtěla
- rychlost super
- rotační mop nerotuje a nemohu se dovolat
byl to mop, který jsem chtěla přišel velmi rychle to bylo skvělé ,ale po sestaveni nechce rotovat vlastně nejde narovnat ve středu té poklice mopu je neohebný .Chtěla jsem zavolat zda by neposlali jen tu poklici ,ale nedovolala jsem se.Balit a posílat to zpět nebudu.Nakupovat budu jinde.
Reakce obchodu Praktický obchod
Dobrý den,
je nám velmi líto, že mop nepracuje tak, jak by měl. Dle výpisu hovorů jste bohužel volala v době polední pauzy - poprvé v 11:37 hod., podruhé v 11:45 hod., proto jste nás telefonicky nezastihla a později to již nezkoušela. Naše následné pokusy o zpětné zkontaktování byly bohužel neúspěšné a ani na náš následný e-mail ohledně vyřešení reklamace z 22.1.2015 jste nereagovala.
Pokud je na výrobku závada, lze ji samozřejmě reklamovat v rámci 24 měsíční reklamační lhůty. Pokud byste nás kontaktovala e-mailem, a zaslala nám alespoň fotografie problematické části nebo podrobněji specifikovala problém, rádi vše vyřešíme k Vaší maximální spokojenosti.
s pozdravem Tým Praktický obchod CZ -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
- dobré ceny
- Počítal jsem s tím, že bude dodán výplet síly 1,25 tak jak tomu bylo na obrázku u zboží, dorazil 1,3 mm. Z praktických důvodů jsem zvolil dopravu poštou, kterou jsem i zaplatil. Společnost však zaslala zboží přepravní společností což mi způsobilo zbytečné problémy.
Neodpovídající specifikace zboží, nulová komunikace při změně přepravy. Nedoporučuji!
Reakce obchodu Praktický obchod
Vážený pane,
velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s obdrženým zbožím, nicméně na naši obhajobu musím podotknout několik důležitých faktů.
1. Obrázek u objednaného výpletu je ilustrativní a zákazník by měl požadovanou sílu vždy uvést do objednávky ( jak je patrné v popisu produktu)
2. Zboží zasíláme přepravní službou, což rovněž uvádíme v popisu jednotlivých doprav a Českou poštu využíváme pouze výjímečně a to vždy na přání zákazníka, který toto musí uvést do poznámky. Cena se vždy odvíjí dle ceníku České pošty, tzn. že zaplacených 98 kč je zvýhodněná sazba pouze pro PPL ( rovněž uvedeno na webu).
Z Vaší strany jsme žádný z těchto požadavků neobdrželi a proto jsme postupovali dle nastavených a uvedených procesů.
Pokud jste obdržel nevyhovující zboží, zákon Vám umožňuje vrácení do 14 dnů bez udání důvodu. Ani tuto možnost jste však nevyužil, ani žádná další komunikace či dotaz z Vaší strany nezazněl. Proto opravdu nerozumím Vaší poznámce o naší "nulové komunikaci".
Jak sám vidíte, z naší strany proběhlo vše v souladu s Vaší objednávkou a proto mne velmi mrzí Vaše negativní hodnocení, které náš obchod zbytečně poškozuje.
s pozdravem Tým Nákupy bez hranic CZ -
Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.
-
Nedoporučuje obchod
- žádné
- špatná komunikace
nepoužitelný