Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
nepravdivé údaje o zástěrách
Reakce obchodu 2P-SERVIS
Dobrý den pane Horáci, děkujeme Vám za nákup v našem obchodu. Uvedené údaje v popisu Vámi objednaných zástěr jsou správné. Pokud nejste z nějakého důvodu spokojený, prosím obraťte se na naše obchodní oddělení.
S pozdravem, Vašek Švec 2P Servis.
www.pp-servis.eu -
Nedoporučuje obchod
- Dodani zbozi temer tyden
- Bylo mi zaslano jine zbozi
Objednala jsem si ceske nano rousky za 3,63/ks v baleni 50ks, prisli mi uplne jine rousky se zavazovanim za hlavu v zelene barve a vyrobce Cina,eshop uvadi cenu techto rousek 1,51/ks.
Bohuzel postovne stalo 100kc tak nebudu zasilat rousky zpet a platit dalsi postovne,ale vyhodila jsem 280kc-rousky nebudu pouzivat! Proto ze obchod zasila jine zbozi nez si zakaznik objednal uz zde nikdy nenakoupim a timto tento eshop nedoporucuji!!Reakce obchodu 2P-SERVIS
Dobrý den paní Markéto, děkujeme Vám za nákup v našem obchodu. Chyba s objednávkou se stala na naší straně, za což se upřímně omlouváme. Vámi požadované zboží Vám zasíláme zdarma v nové zásilce. Pevně věříme, že nám v budoucnu dáte ještě důvěru, abychom Vám mohli ukázat, že to umíme lépe.
S pozdravem, Vašek Švec 2P Servis.
www.pp-servis.eu -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Zadala jsem doručení na dobírku, ale zboží dorazilo bez dobírky, bez dokladů. Asi bude zboží zadarmo - nemám totiž k dispozici ani fakturu.......Zjevně ve firmě někdo neumí číst.
Reakce obchodu 2P-SERVIS
Dobrý den paní Jano, děkujeme Vám za objednávku v našem obchodu a zároveň se moc omlouváme za naši chybu. Kolegyně Vám zaslala fakturu do e-mailu, prosíme o její uhrazení, za které předem děkujeme. Omlouváme se za komplikace a doufáme, že i v budoucnu u nás ráda objednáte.
S pozdravem, Vašek Švec 2P Servis.
www.pp-servis.eu -
Nedoporučuje obchod
Po několika pokusech objednání zboží pokaždé selhalo a ihned objednávka zrušená. Komunikace nulová, žádná odezva.
Reakce obchodu 2P-SERVIS
Dobrý den paní Jano, 20. kvštna jste vytvořila objednávku, kterou jste nezaplatila, kdy Vám následně byl doručen email, přes který jste mohla platbu provést opakovaně. Bohužel není možné expedovat neuhrazené objednávky.
S pozdravem, Vašek Švec 2P Servis.
www.pp-servis.eu -
Nedoporučuje obchod
- Na eshopu vše , ve skutecnosti nic dostupné. Nejhorší eshop.
Reakce obchodu 2P-SERVIS
Dobrý den paní Radrmilo, děkujeme Vám za nákup v našem obchodu i za recenzi. Vámi nakoupené zboží bylo ve výprodeji a za odpravdu super cenu. Díky tomu už nebylo dostupné Vámi požadované množství. Ve výprodeji máme i další položky také za onu super cenu, tedy je z čeho vybírat.
S pozdravem, Vašek Švec 2P Servis.
www.pp-servis.eu -
Nedoporučuje obchod
- Mají pytle na prádlo, tedy zboží, které nikde jinde není
- Neúměnrě dlouhá doba doručení
Až po 10ti dnech! od objednání znoží, jsem dostal zprávu, že zboží bylo předáno dopravci. V dnešní době naprosto neskutečně dlouhá doba zpeacování objednávky!
Reakce obchodu 2P-SERVIS
Dobrý den pane Petře, děkujeme Vám za nákup v našem obchodu. Né vždy se vše povede dle našich představ, takže se moc omlouváme za komplikace ohledně Vaší objednávky. Dáte-li nám příště důvěru a nakoupíte u nás, budete určitě spokojený. Na další nákup Vám posíláme dárkový poukaz.
S pozdravem, Vašek Švec 2P Servis.
www.pp-servis.eu -
Nedoporučuje obchod
- Toto píši 8 dní po objednání: Schránka nešla otevřít, robot na telefonu k ničemu. Další den jsem zásilku nechal doručit jinám (o 200m vedle) a do teď bez informace o možnosti vyzvednutí.
Reakce obchodu 2P-SERVIS
Dobrý den pane Rudolfe, děkujeme Vám za nákup v našem obchodu. Zároveň se omlouváme za problémy, které vznikly u Vámi zvoleného dopravce. 17.7. večer jste vytvořil objednávku, 20.7. byla zásilka připravena na Vámi zvoleném výdejním místě. Zásilku jste přesměrřoval a 25.7. Vám byla doručena.
S pozdravem, Vašek Švec 2P Servis.
www.pp-servis.eu -
Nedoporučuje obchod
Vše špatně
Reakce obchodu 2P-SERVIS
Dobrý den pane Jiří, děkujeme Vám za nákup v našem obchodu. Objednávku jsme zrušili na základě Vašeho požadavku. Pak jste si vytvořil objednávku novou, kterou jsme Vám odeslali 27.10..
S pozdravem, Vašek Švec 2P Servis.
www.pp-servis.eu -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Obchod vůbec nedoručil zboží na adresu Balíkovny ,kterou jsem si zvolila.
Reakce obchodu 2P-SERVIS
Dobrý den paní Martino, děkujeme Vám za nákup v našem obchodě. Moc nás mrzí, že jste nám dala nedoporučující recenzi, protože problém nevznikl naší chybou.
Při vytváření objednávky jste si zvolila doručení Balíkovnou na pobočku Balíkovny Olomouc 10 - tuto informaci náš e-shop v pořádku předal Balíkovně. Balíkovna zásilku doručila na pobočku Olomouc 9. Patrně pobočka Olomoc 10 byla již plná.
Za vzniklé problémy se omlouváme, ale nedošlo k nim naší vinou.¨
S pozdravem, Vašek Švec 2P Servis.
www.pp-servis.eu -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Dodány jiné velikosti. Musím zaslat zpět, což je pro mě samozřejmě velmi zatěžující, čekat na vrácení peněz na účet, a pak případně učinit novou objednávku, což si možná rozmyslím. Pracovní bílé kalhoty jsem si již od této firmy nedávno koupila, odzkoušela a pokusila se objednat znovu pro vyhovující střih a velikost. Lze je prát na vyvářku, ale materiál není příliš komfortní na nošení. Asi budu pátrat po obdobně velkých a pohodlných, ale z měkčí bavlny či s jinou povrchovou úpravou.
Reakce obchodu 2P-SERVIS
Dobrý den paní Lenko, děkujeme Vám za nákup v našem obchodu a zároveň se omlouváme za vzniklé komplice. V současné době přecházíme u kalhot na značení velikostí EU. Patrně jste si nevšimla, že ve velikostních tabulkách již uvádíme velikosti EU. Pokud Vám nevyhovuje zvolený materiál kalhot, tak si můžete vybrat ze široké nabídky vzorů a materiálů našich kalhot.
S pozdravem, Vašek Švec 2P Servis.
www.pp-servis.eu -
Nedoporučuje obchod
špatná komunikace, ani po 14 dnech nemám zboží a to jsem před 6 dny podala telefonickou stížnost o neinformovanosti zákazníka o stavu objednávky a zpoždění ,dodnes nemám zboží
MuDr SvobodováReakce obchodu 2P-SERVIS
Dobrý den paní Svobodová, děkujeme Vám za nákup v našem obchodu. Moc se omlouváme za vzniklé komplikace, které vznikly naší chybou. Část Vaší objednávky bude kurýr doručovat dneska. Pevně věříme, že Vás kvalita našeho zboží přesvědčí a nakoupíte opět u nás, abychom mohli ukázat, že to umíme mnohem lépe.
S pozdravem, Vašek Švec 2P Servis.
www.pp-servis.eu -
Nedoporučuje obchod
Zboži jsem dostal v pořadku.Jenže tato nabidka se nehodi na nic.kdybych vědej že ti je takovy šmejd tak to neobjednuji a koupim si u nas v obchode pořadny štit z plexiho skla.Přeji hezky den Vilem.Jablunkov.
Reakce obchodu 2P-SERVIS
Dobrý den pane Viléme, děkujeme Vám za nákup v našem obchodu. Štít, který jste si objednal je primárně určen jako bariéra proti šíření kapénkové infekce, což je uvedeno v popisu. V popisu je také uvedeno, že zvolená konstrukce štítu není určena pro ochranu obličeje před nárazy drobných pevných částic ani před jinými tepelnými či mechanickými riziky. Z výše uvedeného je jasně zřejmé, že se nejedná o ochranný pracovní štít.
S pozdravem, Vašek Švec 2P Servis.
www.pp-servis.eu -
Nedoporučuje obchod
- poštovné 133,- Kč!!
Reakce obchodu 2P-SERVIS
Dobrý den paní Dano, děkujeme Vám za nákup v našem obchodu a také za recenzi. Poštovné máme takové, jaké nám účtují dopravci.
S pozdravem, Vašek Švec 2P Servis.
www.pp-servis.eu -
Nedoporučuje obchod
- Polovinu předem uhrazené objednávky prodejce zrušil, protože zboží údajně nebylo skladem (na stránkách bylo stejné zboží téže velikosti nabízeno a označeno skladem ještě další dva dny).
- Vrácení peněz za chybějící zboží se zbytečnou prodlevou a až po telefonické urgenci.
- Uhrazená část objednávky stále nepřišla a dosud nebyla předána ani přepravci.
Reakce obchodu 2P-SERVIS
Dobrý den paní Mirko, děkujeme Vám za objednávku a omlouváme se za komplikace. Nezrušili jsme Vám polovinu objednávky, ale pouze 1 halenu. O nedostupnosti haleny Vás hned informovala kolegyně a na základe domluvy s Vámi jsme poměrnou část peněz vrátili na Váš účet. Zásilku má již dopravce a o jejím doručení Vás bude informovat.
S pozdravem, Vašek Švec 2P Servis.
www.pp-servis.eu -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Zasielanie na vlastne naklady postou a postovne do ceskej republiky je 9,50€zo slevenska tak si rozmyslite ci si objednate tovar z čiech
Reakce obchodu 2P-SERVIS
Dobrý den paní Andreo, děkujeme Vám za nákup v našem obchodu. Je nám líto, že nás nedoporučujete, ale výše dopravného je přímo úměrná ceně, kterou nám účtuje dopravce.
S pozdravem, Vašek Švec 2P Servis.
www.pp-servis.eu -
Nedoporučuje obchod
Nedoporučuji.
Objednávka stále nedorazila a na emaily firma neodpovídá.
BMReakce obchodu 2P-SERVIS
Dobrý den paní Barboro, děkujeme Vám za objednávku a zároveň se moc omlouváme za zmatky kolem ní. Chyba vznikla v komunikaci na naší straně. Objednávku budeme odesílat příští týden, a jako omluvu Vám nebudeme účtovat poštovné a doběrečné.
Ještě jednou se omlouvám a přeji hezký víkend.
Vašek Švec 2P Servis.
www.pp-servis.eu -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Obchod je asi v pořádku , jen zboží neodpovídalo velikosti . Při objednání vel.38 mi přišly kalhoty , které byly v pase tak vel. 32.
Zboží jsem vrátila.Reakce obchodu 2P-SERVIS
Dobrý den paní Heleno, děkujeme Vám za recenzi, i když nás nedoporučujete. Velikosti konfekčních oděvů a velikosti pracovních oděvů jsou rozdílné, což je dáno normou. Aby si zákazník mohl dobře zvolit velikost našich oděvů, uvádíme tabulku s rozměry hotového výrobku, dle které když si vyberete velikost nebudete mít problém. Tato tabulka je ve fotogalerii a také pod tlačítkem Rozměry výrobku. Pokud si budete u nás příště objednávat, určitě tuto tabulku použijte a jistě si zvolíte správnou velikost.
S pozdravem, Vašek Švec 2P Servis.
www.pp-servis.eu -
Nedoporučuje obchod
Zboží, které mělo být skladem na e-shopu ve skutečnosti nebylo a ani to, které bylo finálně avizované jako dostupné nebylo dosud dodáno (objednáno 6. 1.). Včera byla přislíbena aktualizace dodávky a ani to se nestalo.
Reakce obchodu 2P-SERVIS
Dobrý den paní Stanislavo, děkujeme Vám za objednávku v našem obchodu a zároveň se velmi jménem celé naší společnosti omlouváme. Chyba a zmatky ohledně Vaší objednávky jsou na naší straně. Budeme se snažit co nejrychleji vše vyřešit a věřím, že špatný dojem Vám vynahradí naše pohodlné haleny.
S pozdravem, Vašek Švec 2P Servis.
www.pp-servis.eu -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá čekací doba.
Zboží, které jsem si objednala, tak stale ještě nedorazilo a už mam vyplňovat dotazník o spokojenosti? Podle stránek zboží nebylo zatím ani odesláno. Jsem velice nespokojena a už si zde nikdy nic neobjednám. Objednávku jsem platila kartou a ne malou částku a zboží stale nikde.
Reakce obchodu 2P-SERVIS
Dobrý den paní Lucie, děkujeme Vám za nákup v našem obchodu. Zároveň se moc omlouváme za vzniklé komplikace, které vznikly díky čekání na doručení jedné položky od našeho dodavatele. Bohužel jsme díky maximálnímu vytížení našich zaměstnanců, Vám nedali o této skutečnosti vědět. Jako omluvu Vám dalším balíčkem posíláme dárek a doufáme, že si u nás znovu objednáte a dáte nám šanci napravit si u Vás reputaci.
S pozdravem, Vašek Švec 2P Servis.
www.pp-servis.eu -
Nedoporučuje obchod
zboží mi zatím nebylo doručeno, proto nemůžu pozitivně hodnotit
Reakce obchodu 2P-SERVIS
Dobrý den paní Janette, děkujeme Vám za objednávku v našem obchodu. Objednávku jste vytvořila 7.5. a po víkendu 13.5. jsme Vám objednávku odeslali. 15.5. Vám byla zásilka doručována, ale nebyla jste zastižena, tedy bude zásilka opakovaně doručována v těchto dnech.
S pozdravem, Vašek Švec 2P Servis.
www.pp-servis.eu