-
Martin Hlavnička: Dobrý den, objednávka zboží ze dne 27.11.2015 22:19:25 nebyla zaplacena, proto se nemohly žádné peníze vracet. Příspěvek jste psal 10 dní po objednání, tak není logické, že 3 týdny urgujete platbu. Eviduji pouze e.mail z 4. 12. 2015, 21:00:20, před tím jsme řešili náhradní barvu atypického rozměru povlečení z mikroplyše.
-
Martin Hlavnička: Dobrý den, objednávka zboží ze dne 27.11.2015 22:19:25 nebyla zaplacena, proto se nemohly žádné peníze vracet. Příspěvek jste psal 10 dní po objednání, tak není logické, že 3 týdny urgujete platbu. Eviduji pouze e.mail z 4. 12. 2015, 21:00:20, před tím jsme řešili náhradní barvy atypických rozměrů prostěradel z mikroplyše.
-
Objednal jsem zboží, které bylo hlášeno, že je skladem. Ihned po objednání jsem zboží zaplatil, přišlo mi potvrzení a pak hned po něm email, že zboží nemají a v dohledné době nebude. Tak jsem objednávku stornoval a už tři týdny dá se říct denně píšu emaily, na které vůbec nereagují a peníze mi stále nevrátily.