• Nedoporučuje obchod

    10 %

    osoba frivolní !
    Vydal výrobek, který nemá na skladě

    Cenový nárůst po koupi zboží !!!!!!!!

    Nikdo by neměl koupit zde

    Požadavky na víc peněz, než náklady nakoupeného zboží !!!!!!

    Reakce obchodu Školní potřeby

    Vážený zákazníku,
    píšete recenzi na objednávku, kterou jsme Vám po Vaší úhradě v pořádku a včas odeslali .-).
    Pravděpodobně reagujete na následnou objednávku, kde jste si objednal 20 sad pastelek, kterých jsme ale měli skladem jen 4 sady a vzhledem k tomu, že došlo od 1. 3. 2016 ke zdražení sortimentu ze strany výrobce, jsme Vám již nemohli nabídnout na zbytek objednávky stejnou cenu což jsme s Vámi několikrát konzultovali emailem včetně návrhu na ponížení objednávky na již zmíněné 4 sady....
    Proto jsme se rozhodli po obdržení několika vašich nevhodných emailů a výhrůžek vaši objednávku odmítnout.

    S pozdravem

    Váš tým Prokopův dům

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedorazilo zatím ani zboží ani bližší zpráva o stavu objednávky

    Reakce obchodu Školní potřeby

    Dobrý den paní Junková,
    Vaše objednávka je připravena k odeslání kromě pastelek 3714.
    Informaci ohledně dostupnosti těchto pastelek máte uvedenu přímo na potvrzení Vaší objednávky, které jste obratem po vytvoření objednávky obdržela.

    U těchto pastelek je uvedena měsíční dostupnost viz. potvrzení objednávky a budou dostupné cca od 15. 2. 2016.

    Přeji hezký den.

    Váš tým Prokopův dům

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • slib že po zaplacení na jejich účet bude zboží odeslano zaplatila jsem a doposud neobržela nic

    Reakce obchodu Školní potřeby

    Dobrý den paní Lišková,
    to bude zřejmě omyl. U produktu je jasně uvedena 1 měsíční dostupnost. To znamená, že produkt, který jste si objednala 14. 1. bude dostupný 14. 2. viz. potvrzení objednávky na které je dostupnost uvedena.

    Předem děkuji za ověření.

    Daniel Cempírek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • -
    • U produktu, který jsem objednala bylo uvedeno, že je skladem. Poté mi přišlo "Potvrzení objednávky", načež jsem obratem převedla peníze. Po 5ti dnech ( v pondělí)mi z obchodu přišel e-mail, že mojí objednávku musí stornovat z důvodu již nedostupnosti zboží a s omluvou a s tím, že děkují za pochopení. A peníze, že mi vrátí zpět na účet. Dnes je sobota a peníze na účtě stále nemám.

    Tento obchod mě bohužel zklamal. Zboží, které bylo uvedeno skladem a přišlo mi i potvrzení objednávky, tudíž jsem počítala s tím, že dorazí, vůbec nebylo. Omluva ze strany obchodu po několika dnech přišla i s tím, že mi peníze převedou zpět, ale peníze na účet zatím nedorazily.
    Myslím, že mi mohl obchod nabídnout nějakou kompenzaci - třeba obdobné zboží v obdobné ceně. Budu doufat, že peníze mi brzy dorazí.
    Ještě jsem se s tímto problémem nesetkala a toto nebyl rozhodně můj první nákup na internetu.

    Reakce obchodu Školní potřeby

    Vážený zákazníku,
    Vaši objednávku jste vytvořila dne 14. 7. v 19:36 hodin.
    Na vaši objednávku jsme nemohli reagovat dříve než v pondělí 20. 7. jelikož do té doby probíhala na naší provozovně inventura, o čemž jste ale byla informována již při provedení objednávky. viz. níže.
    Chápu Vaše rozladění ohledně nedostupnosti batohu, který jste si objednala, ale jednal se o doprodej za akční cenu 317,- Kč a sešlo se nám více objednávek.
    Aktuálně Vám jako kompenzaci mohu nabídnout 4 dílný batohový set EMIPO - motiv GORILA s 3 letou zárukou za zvýhodněnou cenu 500,- Kč.
    http://potreby-skolni.cz/skolni-batohovy-set-emipo-gorila-4-dilny.htm
    Platbu za zrušenou objednávku jsme Vám v pátek vrátili zpět na Váš účet.

    Část informativního emailu z potvrzené objednávky:

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme Vám, že jste u nás nakoupili! Vaše objednávka byla úspěšně zaevidována o našeho systému. V následujících dnech Vás budeme informovat o jejím vyřízení.

    Inventura 16. 7. - 17. 7. Vážený zákazníku, objednávky přijaté od 15. 7. budou expedovány v týdnu od 20. 7. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Možná je to normální, ale objednal jsem si rýsovací prkno a přišlo mi kus omlácené dřevotřísky za 500kč. Hrůza.

    Reakce obchodu Školní potřeby

    Vážený zákazníku, pokud Vám přišel kus omlácené dřevotřísky, tak proč jste nám jej nereklamoval, nezavolal, ani nenapsal stížnost na email a raději čekal 10 !!! dní na email s dotazníkem od Heuréky? Tuto recenzi, navíc od anonymního zákazníka, pokládáme za nekorektní pokus o poškození jména naší firmy.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    dostala jsem jiné zboží, než jsem si objednala (pouzdro, peněženku v jiném barevném provedení)

    Reakce obchodu Školní potřeby

    Ještě jednou se velice omlouváme za naše pochybení (jednalo se o motiv FC BARCELONA, který je vyroben ve 3 velmi podobných verzích), a na naše náklady posíláme správné zboží. Děkuji za pochopení.
    Daniel Cempírek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • netuším
    • uvádí, že zboží je dostupné, ale není
    • prodejce telefonicky informuje o dodání zboží, ale ve skutečnosti jej nemá ani na skladě...

    nejsem spokojena

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhá dodací lhůta objednávala jsem si dárek pro dítko k vánocům tak stále doufám že ještě dorazí máme na to ještě 11 dní
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem si zboží v tomto obchodě, protože bylo za příznivou cenu a dalo se sehnat na ks nikoli na dávku. Ale nenapadlo mě že ikdyž mi na email přijde potvrzení objednávky, zboží stejně nikdy nedorazí. Myslel jsem že by to mohla být i chyba pošty, abych firmě nekřivdil. Ale nepřišla mi odpověď ani na dotaz (mail(, který jsem poslal přímo do firmy a ve kterém jsem se ptal co se děje.. nikdo nereaguje.. nedoporučuji !!!!