Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlá odezva
    • Skvělá komunikace
    • Vlastní doprava
    • Pomoc s výnosem matrace do bytu (nevešla se do výtahu)

    Nemám co vytknout. Vše proběhlo hladce

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • kvalita zboží, rychlé dodání
  • na všechny otázky mi odpověděli měli velkou trpělivost pomohli vybrat a pomohli mi vytvořit objednavku prostě super

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Komunikace
    • Vlastní doprava
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Oochota, rychlé jednání, profesionální přístup a hlavně do celé objednávky daly srdíčko což není vždy samozřejmostí. Vřele doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
    • Komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Skvělá a ryhlá komunikace
    • Ochotný personál, vše rádi vysvětlili
  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlé a solidní jednání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Doprava a montáž v ceně!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše co slíbili, tak do puntíku splnili
    • ochota, příjemné vystupování
    • doprava, vynesení zboží a sestavení v ceně
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Týden předem telefonovali upřesnění termínu dovozu postele. Vše jak bylo domluveno, firma splnila do puntíku - nejen že přijeli v domluvené hodině přesně, ale i postel byla zcela v pořádku a podle našich představ. Jako bonus zdarma montáž postele a navíc po registraci na jejich webu 25 let prodloužená záruka na masiv a 10 let na ostatní. Nemůžu nic vytknout, naprosto jsme spokojeni.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velmi vstřícné a rychlé jednání. Postel dodána dokonce před termínem.
    • Velká výhoda je doprava a profesionální montáž zdarma.
    • Profesionální zpracování.
    • Nic.

    Obchod doporučuji. Masiv podle představ se špatně shání.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • neprobíhá poradenství ani konzultace, když si objednám zesílené postele z nejvyšší nosnosti nedoporučuji vám logicky vyšší rošty
    • po dodání zboží jsem zjistil že drží jenom na třech kovových úchytek dodatečně jsem to objednal další za extra příplatek
    • dodání bylo po více jak pěti týdnech na internetu píšou 4 až 5 týdnu
    • objednal jsem rozměry které měli na internetu následně to bylo ale dvakrát měněno že jde o specifikum bez slevy
    • za snížení čela postele se platí extra příplatek několik stovek až tisíců
    • dodaní rostu na jeden a půl lůžko má nosnost 120 kg nikde to není napsáno následně my nebyli ochotni dodat nové rošty s větší nosností pokud by tam ležely dva lidi. odmítli zpětný odkup odmítli spoluúčast i částečnou a mě nastal extra výdaj ve výši 15tis KČ
    • jejich podmínky jsou výhodné jenom pro ně vy můžete měnit objednávku jenom do 48 hodin oni vám ale zavolaj a řeknou že to prostě nedodají nebo změň a protože to nemají přitom jsem si to objednal dle jejich webových stránek
    • možnost dodání v sobotu
    • v nabídce různé výšky postelí
    • při dodatečně objednávce došly samozřejmě za příplatek

    Reakce obchodu Postele - Ložnice

    Vážený pane Jiří - Juraji,

    Vy jste si u nás sám v internetovém obchodě objednal 2 zakázkové vyráběné postele a sám jste si navolil jejich konfiguraci - předem jste s námi nic nekonzultoval ani se na nic nedotazoval. Jediný Vás dotaz přišel AŽ PO OBJEDNÁNÍ, a to sice, zda je možné snížit zadní čelo na 89 cm a žádal jste slevu. Ve všem jsme Vám dodatečně vyšli vstříc, u výrobce jsme Vám vyjednali atypický rozměr čela. Ano - atypické úpravy jsou vždy s příplatkem a byl jste o jeho přesné výši informován, zaslali jsme Vám dodatečně podrobný rozpis objednávky s přesným uvedením všech položek a jednotlivými cenami - objednávku jste takto odsouhlasil a my jsme ji na základě Vašeho odsouhlasení zadali do výroby. Zboží bylo vyrobeno a dodáno přesně tak, jak jste si jej objednal a odsouhlasil.

    Všechny postele od všech našich výrobců mají vždy 3 kovové úchyty (patky), na které se vkládají rošty - nikdy to není jinak. Je to zcela standardní řešení u všech postelí a lůžko je s tímto kováním velmi pevné a bytelné. Je to naprosto standardní nábytkářské řešení pro uložení roštů, které používají všichni čeští výrobci kvalitních postelí.
    Pouze pokud zákazník požaduje zvýšenou nosnost postele na 180 kg na osobu nebo více, lze na vyžádání u některých typů lůžek přidat čtvrtou podpěrnou patku. Vy jste však nikdy nic takového nežádal, nedotazoval a ani v objednávce neuváděl.

    Je mi líto, že máte pocit, že u nás neprobíhá žádné poradenství ani konzultace. Kolega technik s Vámi strávil mnoho času na telefonu a v několika telefonických hovorech s Vámi celou objednávku dával dodatečně dohromady tak, aby splňovala přesně Vaše představy. Vše jsme Vám navíc zaslali i emailem.

    Na celou objednávku jste dostal nadstandardní slevu ve výši 7% !!! Včetně slevy 7% na atypické úpravy, které jste si vyžádal za snížení čela. Slevu 7% máte uvedenu ve faktuře u každé jednotlivé položky, můžete se na to jít podívat. Slevu jsme Vám zachovali v dohodnuté výši i přes všechny dodatečné změny, takže v žádném případě není pravda to, co zde píšete.

    Dodací termín u Vámi objednaného zboží je 5-7 týdnů, u atypických úprav je to cca 7 týdnů. Je to uvedeno u Vámi objednaných produktů v eshopu. Takže jste to viděl jak v eshopu, dále jsme Vám dodací termín znovu sdělili telefonicky po ověření ve výrobě na základě Vaši požadovaných atypických úprav na posteli a zaslali jsme Vám termín i emailem, a taktéž jste měl uveden termín 5-7 týdnů v potvrzení objednávky, které jste obdržel emailem. Nevím proto, jak jste přišel na 4-5 týdnů.

    Samozřejmě, že když si objednáváte zakázkově vyráběné zboží a ještě si přejete zcela specifické úpravy, není možné v průběhu výroby již cokoliv změnit, protože se řežou a dále zpracovávají postelové dílce. Z toho důvodu vždy zasíláme objednávku zákazníkovi k odsouhlasení a až následně po odsouhlasení atypických úprav zadáváme do výroby. A i přesto má zákazník možnost ještě do cca 48 hodin něco změnit, pokud by se rozmyslel. Nevím, co víc bychom ještě mohli udělat u zboží, které se vyrábí na míru přímo pro Vás, naopak je to postup zcela nadstandardní.
    Byl jste o tom informován telefonicky i emailem. Ale hlavně netuším, proč vůbec něco takového píšete, když jste po odsouhlasení objednávky vůbec žádné změny nežádal a ani jste nás s ničím takovým nikdy nekontaktoval. Takže opravdu netuším, v čem zde vidíte problém.

    Atypické úpravy jsou vždy s příplatkem ať již se jedná o cokoliv. A znovu opakuji, že zboží jste dostal přesně v té ceně se slevou, cenu jste si odsouhlasil. Můžete si porovnat potvrzení objednávky v emailu, které jste odsouhlasil a fakturu k dodanému zboží.

    Obě postele jsme Vám dodali zcela přesně v dohodnutý den a hodinu, k oběma postelím jste měl dopravu a montáž zdarma. S termínem montáže jsme Vám zcela vyšli vstříc a dodání i trochu posunuli dle toho, jak se Vám to hodilo, protože jste byl na dovolené.

    Ohledně nosnosti roštů na jak Vy píšete "jeden a půl lůžko". Vy jste si sám objednal postel v rozměru 140x200 cm, která má v názvu JEDNOLŮŽKO. Produkt sám má v názvu přímo název ZVÝŠENÉ JEDNOLŮŽKO. Je tedy zcela jasné, že se jedná o lůžko, které je určeno pro 1 osobu. K jednolůžku jste si zvolil rošt s nosností 120 kg - je to uvedeno přímo v konfigurátoru produktu na obrázku roštu - je tam velká ikona 120 kg. Dále je to uvedeno v popisu roštu.

    Vy jste nás cca 2 měsíce po dodání obou postelí kontaktoval s tím, že na tomto jednolůžku spí 2 mužské osoby a potřebujete nosnost 240 kg !!! Je to vůbec poprvé, co jste se zmínil o tom, že na jednolůžku budou spát 2 osoby a ještě ke všemu s takovým zatížením. Před zadáním do výroby jste nikdy nevznesl na zvýšenou nosnost požadavek a ani jste se nikdy ohledně nosnosti na nic neptal. My bohužel nemáme tu schopnost, abychom tušili, že na posteli určené pro 1 osobu budou spát osoby 2 a ještě ji budou násobně přetěžovat. Pokud byste již na začátku řekl, že na jednolůžku budou spát 2 osoby s takovou hmotností, i to by se bývalo dalo u tohoto rozměru vyřešit použitím 2 ks roštů v atypickém rozměru. Ale Vy jste se ani jedinkrát na zvýšenou nosnost nezeptal. Kolega Vás informoval, že pokud na lůžku s nosností roštu 120 kg spíte 2 osoby s nosností 240 kg, tak pouze na Vaši vlastní zodpovědnost.

    To, že si objednáte postel se zesílenými bočnicemi samo o sobě neznamená, že je postel pro vyšší nosnost. Mnoho zákazníků volí zesílené bočnice z estetického hlediska. Na celkovou nosnost postele nemají zesílené bočnice žádný vliv a ani to nikde neuvádíme.
    Pro zvýšení nosnosti je však možné zvýšit počet kování na bočnicích na 4 páry a přidat 1 podpěrnou nožičku na středovou příčku - pouze tato úprava má vliv na celkovou nosnost postele. Opět je to atypická úprava, ale standardně ji s příplatkem nabízíme. Na Vaši dodatečnou žádost kolega opět vše ve výrobě vykomunikoval a kování i středovou příčku Vám dnes v SOBOTU jel namontovat. Kování a přidaná noha samozřejmě není zadarmo. Cenu jste opět věděl a odsouhlasil.

    Dále jste po nás požadoval, abychom od Vás po 2 měsících používání a přetěžování lůžka odkoupili rošty a dali Vám za ně jiné. Tak to ale bohužel nefunguje nikde a my na sebe nemůžeme brát odpovědnost za to, že Vy si sám vyberete a na míru objednáte zboží, které pro Vás necháme vyrobit, vše si odsouhlasíte a když Vám po 2 měsících přestane vyhovovat, protože jej používáte v rozporu s jeho technickými vlastnostmi, chcete po nás, abychom je odkoupili a dali Vám jiné.

    Kolega Vám velmi podrobně vypsal všechny typy roštů a řešení, jak by dodatečně jednolůžko šlo upravit na Vámi požadované zatížení pro 2 osoby. Rošty s vysokou nosností, v nestandardním rozměru a ještě ke všemu výklopné, jsou samozřejmě dražší než Vámi původně objednané a dodané. Takže opět není pravda, že jsme Vám nebyli ochotni dodat nové rošty s vyšší nosností. V emailu máte kompletní specifikaci včetně cen a popisu. Na tento email Vy jste reagoval, že chcete jen přídavné kování a přidanou podpěrnou nohu. O jiné rošty jste neměl zájem.

    Je nám velice líto, že nejste spokojený. Pokud byste však již na začátku sdělil, jaké máte představy, co má postel splňovat, jakou má mít nosnost a že potřebujete, aby na tomto rozměru jednolůžka spaly 2 osoby s takovou vysokou hmotností, rádi bychom Vám poradili a parametry postele s Vámi nakonfigurovali tak, aby tyto požadavky (ač nestandardní) splňovaly - tak, jako činíme denně pro jakéhokoliv zákazníka, který se nás na cokoliv dotáže. Vy jste se však ohledně nosnosti nikdy na nic neptal a vše jste si sám naklikal v eshopu. A ani přesto, že jsme dodatečně ještě řešili jiné úpravy, komunikovali s Vámi telefonicky i emailem, o požadavku na zvýšené zatížení jednolůžka jste se nikdy ani slůvkem nezmínil.

    Přesto děkujeme za Vaši recenzi a za náš tým Vám přeji pohodový adventní čas.

    Věra Štětinová
    Postele-Ložnice

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Kvalitní postele se vším všudy. Komunikace výborná.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    zatím pouze volají a omlouvají se nestihají,covid

    Reakce obchodu Postele - Ložnice

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi. Dlouhý dodací termín u Vaší objednávky nás opravdu velmi mrzí.

    Ano, bohužel výrobní termíny u produktů značky Tropico jsou v současnosti delší, jak Vás kolega informoval. Výrobce se potýká dlouhodobě s enormním nárůstem objednávek a několikanásobně vyšším naplněním výrobní kapacity, než na co jsou standardně vybaveni. Celou skutečnost nyní navíc velmi zkomplikoval fakt, že výrobci Tropico vyhořela koncem října celá výrobní hala v Roztokách u Jilemnice, kde jsou matrace vyráběny. Veškeré objednávky včetně těch rozpracovaných a nedokončených (kam spadají bohužel i Vaše matrace, které byly ve výrobě již těsně před dokončením) jsou tak nyní přesouvány do zahraničních partnerských výrobních závodů koncernu Hilding Anders, pod který značka Tropico spadá, a termíny jsou proto bohužel ještě delší. Velmi nás to mrzí, nejsme bohužel schopni výrobní termín Vaší objednávky vzhledem k těmto skutečnostem nijak ovlivnit. Jakmile budou matrace fyzicky vyrobeny, jsme schopni Vám je doručit obratem.

    Děkujeme za pochopení, velmi se omlouváme za komplikace a v případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit.

    Věra Štětinová
    Postele-Ložnice

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • cena, solidnost
    • nic

    Spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vlastní doprava, profesionální jednání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Byla jsem úplně spokojena se vším, chválím. Pokud budu mít příležitost, doporučím dalším zájemcům.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Spokojenost

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Byla jsem predem informovana, ze mi bude zasilka dorucena.
    • Rosty byly pekne zabalene.
    • Rosty mely dorazit za 2 az 3 tydny a dosly uz za 2.