• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Asi nefungují prý doručí do tří dnů, a ono nic žádné zprávy jestli je nějaký problém. Budu se muset podivat po zboží na jiném e-schopu

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Obchod nereaguje na dotaz ohledně zaplaceného zboží!!!

    Reakce obchodu Pokladny-vahy.cz

    Zákazníkovi jsme se omluvili. Bohužel si objednal baterie, které jsou k dispozici pouze jako doplňující zboží k vahám, nikoli k samostatnému prodeji. Vzhledem k výpadku platební brány pak neodešla platba včas a musela být opakovaně zadána. Toto nedopatření nás velice mrzí, nešlo rozhodně o záměr.

    Mgr. Leona Meindlová, majitelka e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Váha funguje pouze na baterie, adaptér je asi k jiné váze
  • Nerelevantní příspěvek byl odstraněn. Nejedná se o hodnocení obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dostal jsem jiné zboží nezjsem obednal.

    Reakce obchodu Pokladny-vahy.cz

    Dobrý den,
    ráda bych uvedla celou situaci na pravou míru - zákazník si objednal naprogramovanou pokladnu Markeeta Mini s pokladní aplikací zdarma. Nejsme fanoušky zbytečných paušálových řešení, zvláště pak u drobných živnostníků, takže hardware doplňujeme vyzkoušenou pokladní aplikací, kde se paušální platby neplatí a nabízíme kompletní nastavení. Zákazníci v třetí vlně většinou nepotřebují cloud a nejsou příliš technicky zdatní, proto komplexní služby a ekonomicky výhodná řešení oceňují. V popisku zboží máme uvedeno, že momentálně dodáváme novější zařízení v oranžové barvě, s lepšími parametry a aktuální verzí Androidu. Toto si zákazník pravděpodobně nepřečetl, ač je informace v textu zvýrazněna tučným a větším písmem.

    Zákazník řešil i pozdní dodání zboží. Je pravda, že pokladna byla dodána se zpožděním, ale bylo tak proto, že v době objednání zboží neměl zákazník ještě vyzvednuté ani autentizační údaje od Finančního úřadu, aby bylo možné vygenerovat certifikát. Bez toho samozřejmě není možné pokladnu nastavit.

    Vyřešení nespokojenosti jsme zákazníkovi nabídli. Sice jde o prvního zákazníka, který trvá na dodání starší červené verze pokladny Sunmi, jejímž dodavatelem je Markeeta, ale vyhovíme mu. Pokladnu máme skladem. Vyměněné zařízení bude dodané opět naprogramované, aby mohl zákazník pokladnu vybalit a začít používat.

    Mgr. Leona Meindlová, majitelka e-shopu www.pokladny-vahy.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • rychle
    • bohužel bylo zboží nekvalitní
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Ani po týdnu od doručení a zaplacení na dobírku jsem ( přes dvojí urgenci ) neobdržela fakturu potřebnou k zúčtování do 4.12.2015.
    • Zboží bylo objednáno a zaplaceno, a když po dvou týdnech nedorazilo, dozvěděla jsem se díky telefonátu, že je vyprodáno a přijde až za 2 měsíce.

    Reakce obchodu Pokladny-vahy.cz

    Dobrý den, rádi bychom upřesnili, že zboží bylo objednáno 17.10. a byla vystavena zálohová faktura. Zboží je poté u nás rezervováno po dobu 5 pracovních dnů (tedy do 24.10.). Vzhledem k tomu, že do té doby faktura uhrazena nebyla, došlo ke zrušení rezervace a prodeji zboží. Faktura byla uhrazena až 27.10. a protože v té chvíli bylo zboží již zcela vyprodané i u dovozce, snažili jsme se zákaznici dovolat, abychom situaci neprodleně vyřešili. Telefonát bohužel nebyl ani jednou přijat. Poté již volala sama zákaznice a po dohodě s kolegyní se rozhodla pro vrácení zaplacené částky, což jsme obratem udělali. Samozřejmě nás situace mrzí, ale nemáme dojem, že bychom postupovali nějak nestandardně. Spíše naopak - vždy se snažíme vyjít zákazníkovi maximálně vstříc.

    • Zboží jsem objednala před 10 ti dny s tím,že bude expedováno již druhý den!! Od objednávky tímto odstupuji a zboží jsem si již zajistila u jiného prodejce,kde byla dodací lhůta dodržena.

    Nedodsržení doby expedice

    Reakce obchodu Pokladny-vahy.cz

    Dobrý den, bohužel jste si objednala elektrický psací stroj, u něhož bylo uvedeno, že není v současné době dostupný (v té době nebyl dostupný ani u dodavatele). V následném informativním e-mailu byla informace o tom, že psací stroje by měly být k dispozici pravděpodobně 7. - 8. července a současně jsme se vám snažili opakovaně dovolat, abychom se na vyřízení objednávky domluvili. Ani jednou jste nám však telefon nezvedla, zpátky nezavolala a v dalších dnech byl telefon dokonce nedostupný. Mrzí nás, že došlo k takovéto komunikační kolizi, ale skutečně jsme se snažili záležitost řešit.