• Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nedošlo mi přesně stejné zboží, které jsem si objednala

    Reakce obchodu Pokeria.cz

    Dobrý den,
    nemáme hlášenu žádnou takovou reklamaci. Je potřeba vědět, že Heuréka za Vás případnou reklamaci neřeší. Musíte se spojit s obchodem, ve kterém jste nakoupila. Pokud je cokoliv v nepořádku, řešíme obratem k Vaší spokojenosti. Je tedy otázka, zda chcete být spokojená nebo jde o to, abychom my byli smutní.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Široký sortiment pokerové výbavy
    • Mnou vybrané zboží prý už není a nebude. I po 14 dnech ale stále zůstává v e-shopu se stavem "k dispozici".

    Reakce obchodu Pokeria.cz

    Děkujeme za anonymní reakci. V den nákupu jste byl jistě kontaktován s nabídkou alternativy, kterou je většinou možné mít následující den doma. Takže já bych náš e-shop doporučil. :-)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • obchod je příliš drahý oproti stejným výrobkům v jiných internetových obchodech a přesto že jsem si z boží objednala s tím, že k tomu má být ještě kniha navic zdarma, nic nepřišlo.také jsem do poznámky napsala,a by bylo zboží dodáno o 14 dní později, jeikož to byl dárek a také mi nebylo vyhověno.

    Reakce obchodu Pokeria.cz

    Dobrý den,
    slečna Nikola? Poznámku k objednávce jsem nyní dohledal, předtím jsme ji přehlédli, čili za to se Vám omlouváme.
    Zakoupila jste knihu Texas Holdem Poker, kterou jsem napsal. Cena 299,- Kč je cena, na které jsem byl domluven s vydavatelstvím Computer Press. Že ji mají jinde levněji mě trápí, protože taková domluva nebyla, ale nic s tím nenadělám. Pořizovací náklady na knihu jsou však nesrovnatelné s hodnotou informací, které v ní přítel nalezne.

    Ke každé objednávce posíláme 2 dárky, je to software pro pořádání turnajů a 10 rad jak hrát poker lépe. Na oba dva dárky najdete po objednávce odkazy, zřejmě jste je přehlédla, ale když mi napíšete, zašlu Vám je znovu.

    Jan Pokorný
    Pokeria.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zatím žádné, objednanou knihu jsem neobdržel.
    • Po nedodání knihy, je ticho po bouři. Žádná další komunikace.Je pravda, že jsem od vás obdržel info, že kniha není skladem. Tak proč ji nabízíte?

    Názor zatím nemám, jen jsem malinko zklamaný. Nevím, zda mi bude objednaná kniha vůbec doručena?

    Reakce obchodu Pokeria.cz

    Náš problém je v tom, že obesíláme zákazníky, pokud se nějaké zboží vyprodá, ale ti na e-mail nereagují a napíší reakci jen sem. Z ní nepoznáme o koho se jedná. Pokud tedy mohu tipnout, jste jedním ze zákazníků, kteří objednali knihu od Sklanskeho. Stalo se nám to poprvé, že tato kniha je vyprodána a nemá ji ani nakladatel. V jednání je dodávka odjinud, ale zde je právě ten cizí faktor, který nemůžeme ovlivnit a změřit, proto nejsme schopni přesně říci, kdy bude kniha odeslána. Máme přislíben příští týden, ale není to 100%. Pokud si přejete objednávku stornovat, poprosím o kontakt přes náš e-mail. Pokud ještě vydržíte, dáme vědět hned jak kniha dorazí a další den už bude u Vás. Samozřejmě vymyslíme i nějakou odměnu, protože ve Vašem případě je dodací lhůta opravdu neúměrně dlouhá.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží zatím nedorazilo. ještě v den objednávky mi volali z obchodu, že zboží nemají na skladě a že bude v průběhu příštího týdne a že mi pán určitě ještě zavolá. Už je to deset dní a nejen že nevolali, ale ještě mi pošlou dotazník, jak jsem spokojený z jejich službami.

    Reakce obchodu Pokeria.cz

    Dobrý den,
    napište na náš e-mail, ať si vše můžeme vyjasnit. Všechny z Vás, kteří jste dané zboží objednali, jsem obvolal, pokud to nešlo (např. uvedené neexistující číslo), tak jsem poslal e-mail.
    Jedná-li se o knihu Sklansky, tak ty jsou nyní vyprodané komplet v celé ČR a nemá je ani nakladatel, proto jednáme o mimořádné dodávce vně republiku, ale trvá to.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Obědnal jsem si určitý druh karet a doručili jste mi samozřejmě jiný než jsem chtěl!

    Reakce obchodu Pokeria.cz

    Dobrý den,
    já bych se jen ohradil proti slovu "samozřejmě". Myslím, že kdyby to bylo tak samozřejmé, tak je nesmysl nakupovat po internetu. Zjišťujeme u dodavatele, jak to vlastně bylo a kde se stala chyba.
    Pokud chcete opravdu zboží vracet, pošlete nejprve e-mail a my Vám potvrdíme adresu.