Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Šampón nevyhovující nelze rozčesávat,za mě zbytečná investice co teď s ním?Škoda krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pro mne velmi nevyhovující kosmetika.

    Reakce obchodu Pleva

    Dobrý den, mohu se zeptat v čem byla pro Vás kosmetika nevyhovující? Budeme rádi za každou zpětnou vazbu.
    Krásný den. Tereza Jasníková, Rodinná firma Pleva

  • Nedoporučuje obchod

    • Peníze jsem poslala na účet ale zboží nemám. Když volám telefon nikdo nebere.
    • Není možné se Svámí telefonicky spojit.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Pořád čekám na produkt.

    Reakce obchodu Pleva

    Dobrý den, dodatečně se Vám velice omlouváme.
    V naší firmě jsme během vánočních svátku nebyli natolik aktivní. Během celého roku se snažíme, aby našim zákazníkům byla poskytnuta co nejlepší péče a v předvánočním shonu obzvlášť. V důsledku toho jsme od 20.12. do 1.1.2025 nabíjeli své síly, abychom tak mohli pokračovat další rok.
    Ještě jednou se omlouváme za způsobilé nepříjemnosti.

    Hezký den, Tereza Jasníková, Rodinná firma Pleva

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Trvá dlouho vyřízení objednávky

    Reakce obchodu Pleva

    Dobrý den, dodatečně se Vám velice omlouváme.
    V naší firmě jsme během vánočních svátku nebyli natolik aktivní. Během celého roku se snažíme, aby našim zákazníkům byla poskytnuta co nejlepší péče a v předvánočním shonu obzvlášť. V důsledku toho jsme od 20.12. do 1.1.2025 nabíjeli své síly, abychom tak mohli pokračovat další rok.
    Ještě jednou se omlouváme za způsobilé nepříjemnosti.

    Hezký den, Tereza Jasníková, Rodinná firma Pleva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji - vanocni poukaz má omezenou platnost a to do 31.12., hodně hloupé když ho dávám pod stromeček že? Nikde jsem neviděla upozornění, počítala jsem s tím, že obdarovaný do v klubu vybere třeba v lednu

    Reakce obchodu Pleva

    Poukaz má platnost 1 rok. Takže platnost je do 31.12.2025. Pokud tam máte 2024, tak jsme udělali administrativní chybu a omlouváme se, samozřejmě platnost prodloužíme, nebo můžeme poslat poukaz nový se správnou platností. Děkuji Lukáš Pleva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží dodáno bez návodu k použití
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem si hezký modrý polštářek s potiskem, ale poslali mi zelený,
    což není moje oblíbená barva, takže jsem zklamaná, že si pozorně moji objednávku nepřečetli.

    Reakce obchodu Pleva

    Dobrý den, mrzí mě vzniklá situace. V poznámce jste uvedla dva možné vzory, o které máte zájem. Zaslali jsme Vám jeden z nich, bohužel byl požadovaný vzor v zelené barvěm. Kolegyně Vás bude telefonicky kontaktovat, abychom domluvili podrobnosti, a polštářek v modré barvě Vám na naše náklady znovu zašleme.

  • Nedoporučuje obchod

    Nereagují na objednávku, ačkoli zboží bylo ihned zaplaceno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží Mast s apisinem není podle receptury melivenon je příliš slabá a nemá účinky jaké jsem očekával nejraději bych zboží vrátil...

    Reakce obchodu Pleva

    Dobrý den, moc nás mrzí, že nejste s produktem spokojený. Mast s apisinem děláme dle naší dlouholeté receptury a tuto mast si naši zákazníci chválí. Včelího jedu do masti přidáváme maximální povolené množství. Mast doporučuji používat pravidelně několikrát denně a místo zároveň masírovat. Pokud s produktem spokojený nejste, určitě nám produkt můžete vrátit. Krásný den. Adéla Kubánková, Rodinná firma Pleva

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • krabička jako celek mohla být hezká nebo je to hezky myšleno
    • výrobek je jinak chutný
    • ale obsah byl rozházený a výplň která měla držet jednotlivé medy tak byla potrhaná a lžička taky byla úplně mimo místo kde asi původně měla být. Na jejím místě zbyly pouze dva mastné fleky. Kvůli vzhledu nešlo použít jako dárek.

    Reakce obchodu Pleva

    Krásný den, děkuji za hodnocení a mrzí mě, že jste obdžela poničenou krabičku, tak určitě nemá vypadat. Kontaktovala jsem Vás e-mailem s návrhem řešení situace. Omlouvám se za vzniklé problémy. Posílám odkaz na průzkum spokojenosti s naší zubní pastou, opravdu nás mile překvapilo, jinak jsme zkoumali důkladnost i pravidelnost ústní hygieny, takže výsledky jsou zajímavé.
    https://www.pleva.cz/news/zakaznici-hodnoti-propolisovou-zubni-pastu-pro-svezi-dech?utm_source=&utm_medium=doporuceni&utm_content=heure-zakaznicizubnipastu&utm_campaign=dopo-heureka
    Příjemný zbytek dne. Adéla Kubánková, Rodinná firma Pleva

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Veľmi vysoké poštovné s českej republiky 8 ezr

    Reakce obchodu Pleva

    Krásný den, děkuji za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že náš obchod kvůli výši poštovného na Slovensko nedoporučujete. Nyní pracujeme na tom, abychom mohli nabídnout i levnější variantu dopravného. Víte o tom, že pečlivě pěstěný anglický trávník má velmi neekonomickou, neekologickou a časově náročnou údržbu? Víte, že to lze i jinak?
    https://www.pleva.cz/news/kvetouci-louka-na-vasi-zahrade-domov-pro-zivocichy-a-odpocinek-pro-unavene-sekace?utm_source=&utm_medium=doporuceni&utm_content=heure-kvetoucilouka&utm_campaign=dopo-heureka
    Příjemný zbytek dne. Adéla Kubánková, Rodinná firma Pleva

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží ještě nedorazilo

    Reakce obchodu Pleva

    Krásný den, děkuji za zpětnou vazbu. Problém s platbou jsme vyřešili a objednávku byste již měla mít u sebe. Znáte úžasný Rakytník? Jestli ne, posílám vyčerpávající studnici informací:
    https://www.pleva.cz/news/rakytnik-resetlakovy-pouziti-doba-sklizne-recepty?utm_source=&utm_medium=doporuceni&utm_content=heure-rakytnik&utm_campaign=dopo-heureka
    Hezký den. Adéla Kubánková, Rodinná firma Pleva

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím zboží nedorazilo a obchod nijak nekomunikuje

    Reakce obchodu Pleva

    Dobrý den, děkuji za zpětnou vazbu, telefonicky jsme vše vyřešili, objednávku zašleme ihned po inventuře, od 20.12.2019 jsme měli celofiremní dovolenou - děkuji za pochopení.
    Máte jemné vlasy a nevíte, jak o ně pečovat? Spoustu rad a tipů naleznete v našem článku:
    https://www.pleva.cz/news/pece-o-jemne-vlasy?utm_medium=doporuceni&utm_content=heure-obecny&utm_campaign=dopo-heureka
    Krásný den. Adéla Kubánková, Rodinná firma Pleva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel, peníze jsem poslala a zboží nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • neochota komunikovat i přesto, že tuto možnost nabízejí.

    Obchod Pleva nabízí kontakt "jsme on-line" . Při prvním pokusu jsem dostala odpověď "musela jsem odskočit do skladu, zanechte s dotazem svůj email" .....výsledek NIC. Druhý pokus "napište nám". Napsala jsem tedy žádost o informaci ,kolik "jednotek včelího jedu je v objednané masti na klouby s včelím jedem". Jako příklad jsem přiložila odkaz na polskou firmu, která nabízí mast s různou koncentrací jedu v masti.
    https://pszczelnictwo.com.pl/shop/product/jad-pszczeli-w-kremie-500j
    Odpověď NIC. Obdržela jsem svoji objednávku s množstvím propagace včetně hloupých pohádek o včelce Plevušce, ale požadovanou informaci nikoli.

    Reakce obchodu Pleva

    Krásný den, máte pravdu, nezvládli jsme dvakrát reagovat na chatu, již nám začíná Vánoční sezona, tak občas nestíháme, ale určitě je chyba u nás, takže děkuji za toto upozornění a zlepšíme se!
    Detailně jsem Vám odpověděl do emailu, pokud by bylo cokoliv potřeba jsem k dispozici. Přejeme krásný den. S pozdravem Lukáš Pleva

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dobry

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Byla jsem nadsena jak hezky zbozi vypada a mela radost jaky pekny darek mam pro sve blizke do te doby nez jsem svicky zkusila jak funguji. Z peti kusu horela jen jedna! Knoty prskaly a vubec se nerozhorely. Na to ze jsem za par kousku dala 500kc jsem hodne zklamana.

    Reakce obchodu Pleva

    Dobrý den, moc mne mrzí tato situace, v pondělí se s Vámi spojíme a určitě najdeme řešení, jak tuto situaci napravit. S pozdravem Lukáš Pleva

  • Nedoporučuje obchod

    • nevím, zboží mi nedorazilo
    • zboží nedoručeno

    nemohu hodnotir

    Reakce obchodu Pleva

    Velmi nás mrzí takovéto hodnocení, ale jako dopravu jste zvolila "osobní vyzvednutí v Potštejně", ale požadovala jste v poznámce bez předchozí domluvy "zavezení do Lázní Bohdaneč". Zkoušela jsem se s Vámi 2x spojit telefonicky, což se mi bohužel nepodařilo, takže jsem více udělat nemohla. V Lázních Bohdaneč je lázeňská prodejna, kterou zavážíme na základě jejich objednávek a to cca jedou za 14 dní. Bohužel v období Vaší objednávky lázně zboží neobjednali. Mrzí mne Vaše záporná zkušenost. Jitka Šimková, rodinná firma Pleva