Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • bez obchodních podmínek

    Reakce obchodu Plechařina.cz

    Dobrý den,
    velice Nás mrzí Vaše hodnocení. Zde Vám zasíláme vyrozumění k Vašemu hodnocení. Dne 8.7.2015 v 20:19 jste si uzavřela objednávku , tím pádem se Vaše objednávka začala vyřizovat ve čtvrtek dne 9.7. 2015, byla Vám odeslána v pátek dne 10.7 prostřednictvím České pošty. Podle sledování zásilky jsem zjistili že jste nebyla zastižena a následné předání proběhlo dne: 14.7 .2015. Velice se Vám omlouváme, ale nebyla Naše chyba, že jste nebyla zastižena. Ke kvalitě komunikace, každým krokem, kterým zásilka prochází jste byla informovaná e-mailem. Obchodní podmínky jsou na e-shopu, v zákaznické zoně, další kde se dají najít obchodní podmínky jsou při uzavření objednávky, podle nového zákona je tam i zaškrtávátko že souhlasíte s obchodními podmínkami.

    odkaz obchodních podmínek:

    http://plecharina.cz/zakaznicka-zona/obchodni-podminky

    Ještě jednou se Vám velice omlouváme za způsobené problémy, z Vašeho hodnocení se poučíme a uděláme Vše pro to aby Naši zákazníci byla nadále spokojeni. S pozdravem a přáním pěkného dne Zdeněk Borovec majitel Plechařina.cz