Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Telefon dorazil ..
    • Bohužel špatně funguje...zaplatila jsem si v iPhone diagnostiku... zjištění strašné má měněný displej tudíž nekomunikuje jak by měl.
    • Je vyrobený v roce 2014 ve Francii
    • Problém s nabíječkou
    • Žádný záruční list
    • Žádná faktura tím se prodejci v obchodě pobavili
    • Chci mobil panu Radkovi Bryknarovi vrátit a chci zpět peníze je to podvod nekupovala jsem žádný repas ale nový telefon a mám toto

    Stručně kupuji nový mobil - přijde starý repas... beru to jako podvod. Bohužel zjištění až po připojení na diagnostiku v iPhone při problémů s displejem ...oprava min.5000 což je jasné že. Chci mobil vrátit nechci žadný repas. Co vy ostatní máte to s panem Radkem Bryknarem dořešené? Rozhodně nemohu doporučit ostatním bohužel i když obchod už není. No to nás nepřekvapuje že. Ale je to nad 5000 tudíž to budu řešit dále. Přidáte se někdo? Nebo se prosím ozvěte kdo máte tuto zkušenost jak jste dopadli na mém e mailu něco vymyslíme - [email protected]

  • 10 %

    • NAPROSTO NIC
    • komunikace
    • falešné údaje
    • podvod
    • chyběla faktura a záruční list
    • telefon byl pro jinou zemi
    • nabíječka, která nefungovala v naší zemi

    Takže..zde je moje zkušenost s panem Radkem Bryknerem. 4.1.2018 jsem si objednala iPhone 6 64 silver za parádní cenu. Nikde však nebylo napsáno, že jde o použitý mobil a už vůbec ne, že se jedná o telefon, který byl určen pro jinou zemi. Tohle vše jsem zjistila až po 14 dnech možnosti odstoupení od smlouvy. Dožadovala jsem se o odeslání faktury, která součástí balíčku nebyla. Jelikož se pár dní po mé objednávce internetový obchod zrušil. Psala jsem dva emaily. Úplně marně jsem čekala na odpověď. Jednoho dne z ničeho nic přestal jet signál. Jediné, co telefon psal bylo "hledání" nebo "žádná síť". Po přendání SIM do jiného telefonu, vše fungovalo jak má. Navštívila jsem iStyle, kde mi bylo řečeno, že telefon byl aktivován 1.4.2014 v zahraničí a že jde o vadu, která se u nich řeší výměnou za nový kus. Jak je tohle možné, když iPhone 6 vyšel 9.9.2014?! Napsala jsem panu Bryknerovi situaci a všechny problémy, které mi telefon přinesl a ejhle, hned sem se dočkala odpovědi, po 2 měsících. Napsala jsem mu, že chci vrátit telefon, jelikož porušil hned několik obchodních podmínek a že nehodlám tolerovat tenhle podvod s tím, že pokud to tak nebude, budu tuhle situaci řešit přes COI. Pan Brykner se bránil tím, že nic neporušil, že vše bylo napsáno na webu a že vše na svoje náklady opraví. Po pár recenzích, které jsem si posléze přečetla, jsem se nestačila divit. Nebyla jsem jediná, která takhle naletěla. Po pár nepříjemných telefonátech, jsme si s panem Bryknerem dali sraz a navštívili opět iStyle, aby slyšel, že si nevymýšlím, jelikož to bylo předposlední řešení tohoto sporu. Kdyby pan Brykner ten den nedošel na sjednaný sraz a nevrátil peníze, řešili bychom celou tuhle situaci právě přes COI, kde jsem se dočetla, že zatajování určitých údajů, které by mohly ovlivnit koupi, vedou až k 3 000 0000,- pokutě. Po návštěvě iStylu se ani pan Brykner nestačil divit, co mu bylo řečeno a peníze nakonec vrátil.


    Proto všem doporučuji nikdy nic nekupovat od pana Radka Bryknera, který vydělává jenom na podvodech.

    Reakce obchodu PhoneSmart

    Paní Karolína Hloušková zkrátka pár měsíců využívala telefon a poté skrz výhružky se rozhodla, že si nechá vrátit peníze. Veškeré informace na webu byly uvedeny. Samozřejmě, že po několikati měsíčním používání telefonu Vám peníze vrátit nechci, protože mě peníze za takový telefon nikdo nevrátí. Nabídl jsem Vám reklamaci telefonu, ale Vám o telefon nešlo, vy už jste si zřejmě vybrala nějaký novější model. Nevím jestli jsem mluvil s vámi nebo s vaši maminkou, ale když mi bylo řečeno abych přišel do nějakého areálu u Brna, kde na mě budete čekat a nebude sama, tak jsem přirozeně dostal strach. Nenechám se zmlátit kvůli telefonu a proto jsem navrhl předání na místě kde jsou lidi.
    Bylo mi řečeno, že na telefonu jsou dvě závady. Nejde signál a foťák při focení "vydává zvuk". Po vsunutí SIM do telefonu okamžitě naběhl plný signál a druhá závada je při nejmenším směšná. Víme o co tady šlo, ale hlavně, že paní Karolína Hloušková dostala co chtěla. Jsem rád, že mám tuhle zkušenost za sebou.

  • 10 %

    • Rozhodnutí je na každém,já v žádném případě nedoporučuji.

    7.12.jsem objednala telefon a zaplatila,po telefonátech a různých sms s panem Bryknerem jsme se dohodli na navrácení peněz,ale dosud čekám marně.Uvažuji o tr.oznámení.Má někdo také takový problém? Fojtíková Marcela

    Reakce obchodu PhoneSmart

    Dobrý den, peníze jste obdržela jak bylo domluveno :)

  • 70 %

    • Cena
    • Kamaradcina dcera byla nadšena.
    • Dodací doba, zmatený informační systém webu.
    • Objednávka na cestě - neznamená na cestě k vám.
    • Odesláno - to znamená, ze vám DPD veze objednávku.

    Pořizoval jsem iPhone 5c, placeno 28.11. Dodáno DPD 14.12.
    Telefon typ A1456, tedy GSM+CDMA - chybí jedno pásmo LTE používané Vodafonem - ničemu to nevadí, používají jej snad jen v Opavě.
    Originálně zabalené, tedy s US/JP koncovkou nabíječky.
    Doporučil bych připojovat sledovací číslo automaticky.

  • 90 %

    • Super komunikace
    • Rychly obchod
    • Cena
    • Nabíječka nepasuje do zasuvek.

    Obchod proběhl v naprostem pořádku.

  • 10 %

    x

  • 10 %

    • Nokia E 52 po měsíci taky dorazila
    • Hnus hnus hnus plast šmejd Made in Cina podvod podvod podvod přidávám se a zvažuji právní kroky

    Raději nekomentovat

    Reakce obchodu PhoneSmart

    Napište nám prosím do emailu. Situaci řešíme.

  • 10 %

    • nic
    • Nokia E52, údajně originál, ale je to laciný repas. Původní samolepka pod baterií s pravým IMEI (a made in Korea) je přelepena jinou (made in Finland), tak aby souhlasila s dodanou samolepkou, nesedí ani číslo firmware a hlavně plast na display je přilepen velmi nedbale a dole dokonce vůbec, což prakticky znemožňuje použití horních tlačítek.
    • Jako bonus nedostanete ani fakturu, ani dodací, dokonce ani záruční list.
    • Je podfuk, na který jsem čekal cca 20 dní. Pokud bude problém s vrácením peněz, jsem rozhodnut na pana Bryknara podat žalobu.

    Tento obchod nedoporučuji, přijde mi, že je to podvod.

    Reakce obchodu PhoneSmart

    Tyto Nokie jsme již stáhli a omlouváme se. Peníze byly vráceny.

  • 10 %

    • - objednana Nokia E52 nakonec po mesicnim cekani dorazila.
    • - zadny doklad o koupi
    • - zadny navod v cestine
    • - mizerna komunikace s prodejcem
    • - evidentni mene kvalitni kopie namisto originalu
    • - podavam oznameni na ČOI

    Na Aliexpressu je tato Nokia za cca 50 dolaru. Protoze je mi jasne, ze jde o cinskou kopii bez jakychkoliv zaruk, chtel jsem mobil od ceskeho prodejce. Vida, PhoneSmart.cz ji sice nabizi skoro za dvojnasobnou cenu, nicmene v domeni, ze je to plnohodnotny cesky obchod (a take se tak jejich web tvari), objednavam zde, a ne na Aliexpressu.

    Bohuzel pan Bryknar, jednatel PhoneSmart, je obycejny diletant, ktery zbozi objedna v zahranici (klidne na tom Aliexpressu), a kopii telefonu z Ciny tak jak dojde, preposle v CR dal a jeste si na tom vezme 100% marzi. Vysledkem je uplne stejna vec jako z Aliexpressu - tedy bez ceskeho dokladu a navodu, i to prislusenstvi je pofiderni, ale zaplatite panu Bryknarovi za prekupnictvi bohateho jeziska.

    Nikdy vic a vsechny varuji, tak snad bude moje zkusenost i ostatnich zde v diskuzi do budoucna jasnym ponaucenim.

    Reakce obchodu PhoneSmart

    Dobrý den,
    zboží samozřejmě přebírám zpět a vrátím vám peníze. Za nepříjemnosti se omlouváme.

  • 10 %

    • Je to již 18 den a telefon nikde.Na dotaz jak to vypadá s doručením mě bylo řečeno že je na celnici.Že do dvou dnu dorazí.Nedorazil.

    Nedoporučuji

  • 90 %

    • Super komunikace
    • Cena
    • Nic

    Jenom doporučuji super komunikace , dodání chvilku trvalo ale vyplatilo se aspoň sem se ještě víc těšila.

  • 90 %

    • Nízká cena

    Obchod proběhl v naprostém pořádku. Nemůžu se tedy ztotožnit s níže uvedenými recenzemi.

  • 10 %

    • Dne 27.11 jsem si obednal Iphone SE.Telefon me dorazil 14.12 . a to po opetovnem vyvolavani.Byl me dovezen osobne,ale doma jsem zjistil ,ze telefon neni novy ,ale pouzity a krabicka od mobilu je roztrhana na 2 mistech.V dokladu neni ani razitko ani firma -je tam uplne neco jineho.Jelikoz jsem si kupoval novy mob. telefon a byl me vydan pouzity telefon ,kterej ma jako novy pochazet z nemecka,podam na tuto firmu podnet k inspekci a na PCR Ceske republiky.A v zadnem pripade NEDOPORUCUJI tuto firmu

    NEDOPORUCUJI V ZADNEM PRIPADE

    Reakce obchodu PhoneSmart

    Dobrý den,
    poprosíme o foto do emailu, tohle by se stávat nemělo a vždy se snažíme jakékoliv problémy řešit. Nemáme zatím žádnou takovou zprávu, že by se něco takového stalo. Jestli nejste spokojen, tak nám napište nebo zavolejte a situaci vyřešíme.

    Aktualizace: S panem jsme se sešli a nedorozumění vyřešili. Samozřejmě se ještě jednou omlouváme za nepříjemnosti.

  • 50 %

    • nizka cena, jinak nic
    • dodaci doba, uvadena 7-10 dni, v mem pripade cca 20 dni, provozovatel nema potrebu tohle nijak proaktivne komentovat
    • telefon prisel (iphone 6s) s Francouskou nebo Italskou nabijeckou
    • bez faktury, nebo jakehokoli jineho dokladu
    • pouze platba predem

    zkusenosti ohledne dodaci doby obdobne jako v predeslych recenzich, prilis si hlavu nelame s duverou zakazniku ...
    proaktivne nekomunikuje, i kdyz v mem pripade na telefony a e-mail reagoval
    telefon nakonec dorazil, i kdyz nevim co se bude dit pokud bude nutna reklamace ...
    je to tak 50/50, pokud chcete usetrit a mate radi trochu adrenalinu ..., jinak ja osobne bych priste radeji zustal u osvedcenych obchodu

  • 10 %

    • Nesmyslně dlouhá doba dodání
    • Nemožnost dodání na dobírku
    • Zcela zoufalá komunikace

    Pochybuji, že jde o fungující obchod

  • 10 %

    • ?
    • komunikace

    Objednal jsem iPhone téměř před měsícem, a kupodivu byla možnost i dobírky, jinak bych do toho asi nešel. Dodací lhůta 7-10 dní. Objednávka potvrzena (automatem ?). Mezitím jsem poslal e-mailem 2 dotazy a 1x telefonoval - ŽÁDNÁ REAKCE! Po uplynutí dodací lhůty a nekomunikaci jsem se zařídil jinak a opět e-mailem (mimochodem v obchodních podmínkách je to vyžádáno jako jediný způsob komunikace) jsem objednávku zrušil. O 2 dny později mi přišel email (zase automat ?), že mi zboží bude doručeno následující den (?) - nic stejně nedorazilo, nikdo mi ani nenapsal, ani nezavolal. Za sebe říkám, že důvěra 0.

    Reakce obchodu PhoneSmart

    Dobrý den,
    5.12. jsme Vám odeslali zprávu, že objednávku odesíláme a ihned jste nám napsal, že zboží nepřevezmete a objednávku rušíte, proto jsme ji zrušili. Víme, že dodací lhůta nebyla dodržena a za to se omlouváme.

  • 10 %

    • Přijde mi to, že majitel e-shopu vždy začíná obchodovat těsně před vánocemi. Má stejné mobilní číslo, jen názvy obchodů jsou jiné. Podívejte se, co se dělo před lety na CZ Tablet - viz odkaz níže. Mám na PhoneSmart objednaný celkem drahý Samsung, tak jsem moc zvědav, jak to dopadne, ale rozhodně se tomuto krámu obloukem vyhněte! Tuším, že jestli mobil vůbec dorazí, tak pod stromeček to nebude :-(

    https://obchody.heureka.cz/cztablet-cz/diskuse/

  • 80 %

    • 4dny po objednání a zaplacení mám telefon
    • originálně zabalený se vším příslušenstvím
    • s fakturou i dokladem eet
    • osobní předání v brně, nebo doprava zdarma
    • snad jen lehké znervóznění předchozími hodnoceními
    • absence dodací lhůty před nákupem, což má za důsledek nervózní klienty, kteří jsou zvyklí z alzy apod. dnes večer objednat a zítra v poledne převzít.

    předchozí komentáře byly dle mého názoru neopodstatněné, před koncem roku dodací lhůta týden? to není žádný problém, kéž by byla dodací lhůta týden.
    Je pochopitelné, že při objednání před koncem roku je zvýšené riziko vyprodání a čekání na naskladnění zvláště při nižší dostupnosti některých modelů a při nejnižší ceně na heureka by zákazník měl pochopit.
    Za mě vše v pořádku a ne nejsem provozovatel tohoto e-shopu.

  • 10 %

    • Objednával jsem 13.11., 20. mi pan Brykner poslal mail s omluvou, že se dodávka zpozdí a jako kompenzaci přislíbil poslat 200,- Kč. Včera jsem mu posílal mail s dotazem na dodání, bez reakce, tak jsem mu dnes dopoledne volal. Prý si to najde v pc a napíše. Po 2 hodinách čekání, jsem mu poslal sms, prý se ozve až bude u pc, ale stále čekám a nic. 200Kč mi na účet nedorazilo...

    NEDOPORUČUJI

  • 10 %

    Risknul jsem to , objednal , poslal peníze ( už mě mohlo napadnout , že je to divné , když nemají možnost dobírky ) a dnes jsem psal mail , kdy zboží dorazí , jelikož jsem objednával 16.11. Zatím jsem nedostal žádnou odpověď , budu to zkoušet telefonicky .
    Další mail a opět žádná odpověď , myslím si , že to je jeden velký podvod , jinak si to nedovedu vysvětlit . Požádal jsem o zaslání částky zpět na účet , pokud tomu tak nebude do příštího týdne , předám celou věc na policii , aby se zabránilo dalšímu podvodu .