-
- Kávovar funguje jak má
- Komunikace s obchodem - odpověď po týdnu od telefonátu a ještě mě odpálkovali, že není jejich povinnost po vystavení faktury opravovat fakturační údaje (ty se mi změnily když mi spadl internet při platbě a psala jsem tam ihned po potvrzení objednávky-bez odpovědi)
- Stav balíku - odesláno v originální krabici bez jakéhokoli dalšího zabalení, obouchaná (vždyť tam byl ,,jen" kávovar za 15.000,-)
- Skladové zásoby - objednala jsem i doporučené příslušenství k údržbě kávovaru, mělo být skladem, po týdnu od objednání přišel email, že se objednávka ruší, zboží není na skladě
- Platba pouze kartou
Spoléhala jsem na to, že objednávám přímo od Philips a tak bude vše v pořádku, bohužel, zklamali mě na plné čáře. Kávovar funguje, s tím jsem spokojená, ale to ostatní okolo, především komunikace s nimi, to se mi ještě nestalo. Mrzí mě to,ale za mě už tento internetový obchod NE, nedoporučuji.
-
- Dobré ceny
- Velký výběr
- Rychlé dodání
- Platba pouze kartou online
- Nedostatečně zabalená zásilka
- Komunikace
- Doprava pouze před DPD
Bohužel nedostatečně zabalená zásilka,nepřijde mi v pořádku poslat kávovar za 15tis Kč jen v originální krabici,které přišla celá pomačkáná a potrhaná, nechápu jak vůbec může e-shop takhle zásilku poslat obzvlášť když se jedná ještě o tak drahé zboží.
-
- Výhodné ceny
- Dostupné slevy
- Rychlé dodání
- Žádné
Včera 11.8. dopoledne objednáno. Odpoledne odesláno a dnes dopoledne DPD dovezlo.
Doručení velice rychlé.
Co se produktů týče Philips je pro mě jistota kvality a jsem spokojená.
Určitě jsem neobjednávala naposled.
Rozhodně doporučuji! -
Hrnec Philips All in one Multicooker HD2151.dbes dorazil a první jídlo uvařeno.super.usetri místo a čas což je důležité.doporucuji
-
- Cena mnohdy nižší, než nabízí v jiných elektrech
- Zákaznický servis – na FB odpovídají velmi rychle
- Zákaznický servis – Slibují naskladnění, které neustále odkládají
- Naprosto katastrofální doba čekání na naskladnění zboží
Cokoli jsem si chtěla koupit nebylo skladem a naskladnění se neustále oddalovalo. Pokud je výrobek skladem, nákup doporučuji, dodání je rychlé. Mé případy:
Holicí strojek (2020)
6.11. – Sděleno datum naskladnění 20.11.
24. 11. – Opozdilo se!
Ticho po pěšině...
15. 12 – Naskladněno! Koupeno, poté vše OK.
Kávovar (2021/2022)
16. 12. – Sděleno datum naskladnění 20. 12.
20. 12. – Naskladnění se opozdilo
22. 12. – Začátkem nového roku bude naskladněn.
12. 1. – Na eshopu stále nic... Kávovar koupen jinde.
Nakupuji zde jen kvůli tomu, že mám k dispozici slevové kódy. Příště už ale raději ne...Reakce obchodu Philips
Dobrý den, děkujeme za recenzi našeho e-shopu.
Mrzí nás, že došlo k některým nesrovnalostem.
Náš zákaznický servis, který je Vám k dispozici na WhatsApp či Messenger má vždy k dispozici předpokládané termíny naskladnění výrobků. Tato skutečnost Vám měla být během konverzace sdělena. Pokud se tomu tak nestalo, omlouváme se za pochybení.
Na našich stránkách však nabízíme možnost nastavení upozornění na doskladnění vybraných výrobků. Po nastavení upozornění vám přijde na uvedenou e-mailovou adresu informace, jakmile se vybraný produkt naskladní.
To, že některé produkty se občas vyprodají, zvláště před vánočními svátky, je zcela běžné, a to i u jiných prodejců. Snažíme se však výrobky doskladnit vždy co nejdříve je to možné, abychom uspokojili každého zákazníka.
Tým Philips -
- Výběr zboží
- Platba pouze kartou dopredu
- Delší dodací doba
- Špatná komunikace
S obchodem je nutná trpělivost dodani bezneho holici strojku trva 6 dni. Komunikace je mozna pouze textove pres whatsaap takže nemaji infolinku , informace jsou velmi pomale. Čekal bych vice od obchodu ktery spada pod philips .
Reakce obchodu Philips
Dobrý den, děkujeme za recenzi našeho e-shopu.
Mrzí nás, že s námi nejste spokojen.
Na našem e-shopu opravdu nabízíme pouze platbu online - kartou, která je však zcela bezpečná.
Běžná doručovací doba u většiny výrobků je 2-3 pracovní dny. U příslušenství tomu může být déle, jelikož je odesíláno z centrálního evropského skladu. Pokud jste na dodání Vaší objednávky čekal delší dobu, velmi nás to mrzí a věříme, že se jednalo o ojedinělý případ.
Dlouhodobě nabízíme jak možnost textové komunikace skrze Messenger, tak skrze Whatsapp, kde jsme k dispozici pondělí - pátek (8:00 - 22:00) a sobota - neděle (10:00 - 22:00), a to i včetně některých svátků.
V případě dotazů, či potíží však nabízíme i možnost telefonického kontaktu: 228 880 896. Na tomto telefonním čísle jsou kolegové dostupní od pondělí do pátku od 9:00 až do 17:00.
Tým Philips -
- Komunikace
- Kvalita výrobků
- Dopravce DPD
Skvělý obchod, výrobky i komunikace ale doprava pouze přes DPD a proto jsem již další výrobky nakoupila jinde, protože s DPD jsem neměla ani jednou včasné a bezproblémové dodání, tedy pokud obchod nenabídne možnost jiného dopravce, výrobky objednávám jinde. Jinak co se podpory týče, tak vždy vše a rychle vyřešili. Nyní čekám na stanovisko ohledně kávovaru, který přestal po pár měs. fungovat, tak snad se to zbytečně neprotáhne.
-
- Rýchlosť a intenzita fenovania
Mám dlhé, nefarbené a zdravé vlasy. Starám sa o ne, aby to tak aj ostalo. Pri fénovaní sa mi vždy stavalo, že boli vlasy suché, polámané a roztrapkané. Po prvom použití tohto produktu som zostala maximálne prekvapená. Nadstavec na mokré vlasy, ktorý bol súčasťou balenia a netreba ho extra dokupovať sa postaral o moje vlasy na profesionálnej úrovni. Bez použitia akejkoľvek kozmetiky vlasy zostali jemné na dotyk, zdravé a končeky neboli roztrapatené. Philips 3000 vysušovač vlasov určite odporúčam ženám, ktoré sa starajú o svoje vlasy a dbajú o to, aby boli krásne a zdravé.
-
- Cena i výkon super
- Není hlučný
- Lehký do ruky
- Pěkný vzhled
-
- bezkonkurenční produkty
- s každým výrobkem jsem maximálně spokojená
- vždy rychle dodané zboží
-
- V neděli objednáno, v pondělí večer expedováno, ve středu pomocí DPD (zdarma) u mě
- Navíc fén za akční cenu + slevový kód -20%
- Komunikace s centrem podpory naprosto bez problémů, během 5 min vždy odpověď
- V případě, že zboží chcete následně vrátit je doprava od DPD opět zdarma
- Navíc možnost registrace produktu na stránkách
- Žádná
Za mě naprostá spokojenost - jsem zaregistrována na stránkách, kde mám po ruce faktury a objednávky. Určitě ráda přes Philips.cz nakoupím znovu :)))
-
- Žádné výhody
- Poštovné zdarma
- Složitá komunikace, zboží se expeduje ze zahraničí takže velmi dlouhá doba dodání oproti jiným obchodům. Problém stornovat objednávku a při komunikaci jen slibují kdy už bude odesláno. Slíbená sleva 15 % nefunguje zase jenom výmluvy že to určitě máte v nevyžádané poště , ale nic nedostanete.
Rozhodně nedoporučuji
Reakce obchodu Philips
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu týkající se nákupu na našem e-shopu.
Mrzí nás, že s naším e-shopem máte negativní zkušenosti.
Doba dodání je u nás krátká, většinou doručujeme v rozmezí 3-5 pracovních dní.
Storno objednávky nenabízíme, jelikož objednávky nelze systémově stornovat. Vždy se však snažíme zásilku pozastavit při expedici a neodesílat ji, pokud si toto zákazník přeje. Případně je možné zásilku odmítnout převzít skrze aplikaci dopravce DPD, když je zásilka již v přepravě.
Námi nabízené slevy fungují a v případě, že se na nás zákazník s podobnou situací obrátí, vždy je případ vyřešen k zákazníkově, co největší spokojenosti. Jak uvádíte, mnohdy se stává, že e-mail se slevovým kódem zapadne do složek spam nebo hromadné zprávy. Jindy může dojít i k technickému problému, který však společně dokážeme vyřešit.
V případě potíží nás tak vždy neváhejte kontaktovat na tomto odkaze: https://m.me/philipsczechrepublic
Případně je možné nás kontaktovat skrze WhatsApp: +420 771 133 012 (číslo určené pouze pro textovou komunikaci).
Jsme Vám k dispozici pondělí - pátek (8:00 - 22:00) a sobota - neděle (10:00 - 22:00).
Rádi Vám pomůžeme jak se získáním kódu, na který máte nárok nebo případně i s jinými potížemi.
Tým Philips -
- Špatná komunikace
- Komunikace pouze přes messenger
- Nutné urgence pro řešení
- Špatně zabalené zásilky (bublinková obálka)
Nákup jen pro silné nervy - 2x doručené poškozené zboží, při druhé výměně zboží jsem se po měsíci opakovaných urgencí dozvěděl, že zboží už nemají a mužů ho pouze vrátit - celá anabáze trvala 2 měsíce.
Reakce obchodu Philips
Dobrý den, Martine, děkujeme Vám za recenzi našeho e-shopu.
Je nám líto, že máte s naším e-shopem negativní zkušenosti.
Vždy, během komunikace se zákazníkem, se snažíme být co nejvíce nápomocni. Takové nestandardní případy, které popisujete, je však potřeba řešit interně, abychom zjistili veškeré podrobnosti situace a mohli nabídnout co nejlepší, adekvátní řešení.
Není obvyklé, aby se řešení případů protáhlo na Vámi zmíněnou dobu. Pokud trvání případu trvalo 2 měsíce, velmi nás to mrzí.
V tuto chvíli nabízíme nejen komunikaci skrze Messenger, ale i skrze Whatsapp.
V případě potíží či dotazů nás tak neváhejte kontaktovat na tomto čísle +420 771 133 012 (číslo určené pouze pro textovou komunikaci).
Kolegové jsou k dispozici pondělí - pátek (8:00 - 22:00) a sobota - neděle (10:00 - 22:00).
Rádi se Vám budou věnovat.
Eventuelně je možné kontaktovat naše kolegy telefonicky: 228 880 896. Tito kolegové jsou k dispozici v pondělí až pátek 09:00 – 17:00.
Tým Philips -
- Dobrá cena
- Špatná komunikace s obchodem
- Dlouhá doba dodání
- Platba předem
Reakce obchodu Philips
Dobrý den, děkujeme za recenzi našeho e-shopu.
Je nám líto, že nejste spokojen jak s komunikací s námi, tak se samotným e-shopem.
Na našem e-shopu opravdu nabízíme pouze platbu předem online - kartou.
Nabízíme krátkou dobu dodání, obvykle doručujeme objednávky v rozmezí 3-5 pracovních dnů. Pokud došlo ke zpoždění dodání, velmi se omlouváme.
V případě dotazů či potíží nás vždy neváhejte kontaktovat na tomto odkaze: https://m.me/philipsczechrepublic
Případně je možné nás kontaktovat skrze WhatsApp: +420 771 133 012 (číslo určené pouze pro textovou komunikaci).
Jsme Vám k dispozici pondělí - pátek (8:00 - 22:00) a sobota - neděle (10:00 - 22:00).
Tým Philips -
- na heurece tento obchod není nabízen jako možnost pro koupi, tak snad ho nikdo další nenajde a nebude zkoušet něco objednat
- neprofesionální
- neschopní dodat zboží
Chtěl jsem objednat zboží, objednávku jsem platil předem 15.12. Na stránkách bylo oznámení, že objednávky do 17.12. dojdou do vánoc. 20.12. mi píšou, že objednávka byla zrušena bez udání důvodu. Suprové jednání, objednám si zboží a za 5 pracovních dnů mi přijde mail, že jsou neschopní vyřídit objednávku. Asi provozují e-shop prvním rokem... Z tohoto e-shopu rozhodně nikdy nic neobjednávat.
Reakce obchodu Philips
Dobrý večer, děkujeme za recenzi e-shopu Philips.
Mrzí nás, že došlo ke zmíněné situaci.
V případě potíží či potřeby nás vždy neváhejte co nejdříve kontaktovat na tomto odkaze: https://m.me/philipsczechrepublic
Případně je možné nás kontaktovat skrze WhatsApp: +420 771 133 012 (číslo určené pouze pro textovou komunikaci).
Jsme Vám k dispozici pondělí - pátek (8:00 - 22:00) a sobota - neděle (10:00 - 22:00).
Rádi bychom Vám bývali upřesnili důvod, proč kdysi došlo ke zrušení objednávky.
Tým Philips -
- doprava zdarma
- rychlost dovozu
Vše fungovalo na 100%, není problém.
-
- Rychlé doručení
- Kvalitně zabaleno
- Zboží v pořádku
- Neshledal jsem
Takhle by to mělo vypadat, vše v pořádku.
-
- doprava zdarma
- komunikace
- platba pouze předem
- zpožděná expedice zboží
Objednáno a zaplaceno kartou. Objednávka dorazila s několikadenním zpožděním.
Reakce obchodu Philips
Dobrý den, děkujeme za recenzi našeho e-shopu.
Velmi nás mrzí, že máte negativní zkušenosti s nákupem u nás.
Na našem e-shopu opravdu nabízíme možnost úhrady nákupu pouze kartou-online předem.
Vždy, v případě potíží jak s produkty, tak s objednáním/nákupem, nás neváhejte co nejdříve kontaktovat.
Kontaktovat nás můžete zde: https://m.me/philipsczechrepublic
Případně je možné nás kontaktovat skrze WhatsApp: +420 771 133 012 (číslo určené pouze pro textovou komunikaci).
Jsme Vám k dispozici pondělí - pátek (8:00 - 22:00) a sobota - neděle (10:00 - 22:00).
Pokud máte negativní zkušenosti i s komunikací z naší strany, např. z jednoho z uvedených kanálů, neváhejte nám specifikovat, kde došlo k problému. Budeme rádi za konkrétnější zpětnou vazbu, abychom se mohli dále zlepšovat.
Tým Philips