Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlivost

    Reakce obchodu Pexo.cz

    Ďekujeme za hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlost

    Špatná dodací doba,výmluvy dopravce

    Reakce obchodu Pexo.cz

    Ďekujeme za hodnocení. My expedujeme tovar do 24 hod z naších skladov. Prosím, kontaktujte nás na adrese [email protected] a sdělte nám podrobnosti o zásilce a problému. Podíváme se na to společně s dopravcem. Děkujeme vám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Taška mi došla v jiném provedení.Tašku jsem odeslala zpět.Penize mi nebyly doposud vráceny na účet

    Reakce obchodu Pexo.cz

    Dobrý deň,

    Mrzí nás Vaše nespokojenost. V ramci reklamace se peníze zasílají do 14 dnů od obdržení vráceného zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdy již na fb nic nekoupím.

    Reakce obchodu Pexo.cz

    Dobrý den, je nám luto že ste neboli s nákupom spokojná. Mohli by ste nám prosím poslat bližšie info na mail: [email protected], prípadne nás kontaktovat na mobil: +420 725 376 217, určite problem vyriešime k Vašej spokojnosti. Ďakujem, Pavol z Pexo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednání zboží jsem neobdržela podklady k platbě. Objednávala jsem o víkendu, tak jsem si říkala, že se tím budou zabývat asi až v pondělí, pak jsem na to zapomněla a obchod mi ve čtvrtek poslal jen info, že mi objednávku zrušili. Jako by vůbec nefungovali, komunikace se zákazníkem nulová. Psala jsem jim stížnost na mail, také bez odpovědi. Tento obchod je akorát ztráta času.

    Reakce obchodu Pexo.cz

    Hezký den, velmi se omlouváme za způsobené komplikace. Emaily občas bohužel zákazníkům chodí do spamů, což mohl být přesně tento případ, určitě ale vždy údaje k platbě a shrnutí o objednávce zákazníkům posíláme. Váš email přišel v pátek odpoledne, ihned v pondělí ráno jsme Vám odepsali, určitě tedy se zákazníky vždy komunikujeme a vždy se jim snažíme se vším vyjít vstříc. Velmi mě mrzí Vaše negativní zkušenost, bohužel je systém automatizován a proto byla Vaše objednávka automaticky stornována.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už 16 dní mám objednáno a zatím zboží nikde a komunikace žádná

    Reakce obchodu Pexo.cz

    Hezký den, jednalo se o technický problém, který jsme společně vyřešili a nyní je již zboží na cestě k Vám. Ještě jednou se Vám velice omlouváme za komplikace s dodáním. :)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé doručení
    • Nízká kvalita zboží. Panda batoh,anekke dětská peněženka
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Nevím jakou mám napsat výhodu a nevýhodu obchodu