Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Berou penize, neberou telefon, objednavku stornuji po 3 dnech.
    To neni obchod, to jsou podvodnici a ted moje pejs ma byt 2 dni bez jidla nez objednam nekde jinde?

    PODVODNICI ne prodejce

  • Rozhodně nedoporučuji, již 2. objednávku mi stornovali z důvodu, že zboží nemají skladem... peníze z první objednávky mi stále nedorazily. Slečna mi zavolala až po 10 dnech od platby .

  • Tento eshop již nedoporučuji a to protože objednané zboží nám ani nebylo doručeno protože sám eshop objednávku stornoval a jak jsme později zjistili tak storno objednávky proběhlo z důvodu zdražení produktu, který nutně potřebujeme skrz selhávání ledvin našich mazlíčků. Nejhorší je, že produkt jsme museli objednat jinde ale tento eshop nám doposud nevrátil naše peníze přestože platba proběhla online kartou. Předešlý incident z minulosti byl, že objednávka opět placena kartou byla doručena na dobírku a opět jsme to museli řešit, v emailech nám několikrát dokonce lhali. Takže velmi špatná zkušenost 3x a dost.

  • Rozhodně nedoporučuji obchod. Na telefon se nedovoláte, na email nikdo nereaguje. Už minulý týden mi přišlo oznámení, že zboží bylo expedováno a stále nic nedorazilo. Zboží je samozřejmě předem uhrazeno. Budu obchod nahlašovat k prověření na obchodní inspekci.

  • Nedoporučuju obchod.
    Zboží zaplaceno hned po objednání a to 23.2., do dnes stále neodesláno. Na emaily obchod neodpovídá.

  • NEDOPORUČUJI OBCHOD!!!
    objednáno zboží, které bylo uvedeno, že je SKLADEM, v pátek 21/2/2020, zaplaceno hned v pondělí 24/2/2020.
    Nikdo nereaguje ani na telefony ani na mail.
    Do zásilkovny bylo el.podáno 26/2/2020, zásilkovna však zboží nemůže doručit, protože ho fyzicky od obchodu stále nemá!!
    Na webu máte v podmínkách uvedeno, že zboží bude doručeno 2-5dnů od zaplacení!
    SVÝM JEDNÁNÍM HRUBĚ PORUŠUJETE OBCHODNÍ PODMÍNKY !!

  • Také jsem si objednala po přečtení dobrých recenzí, bohužel jsem nešla v recenzích na další stránku. Na tu jsem najela až po marném čekání na zboží, chtěla jsem vědět, jestli jsem ojedinělý případ, zjistila jsem, že nikoliv. Spousta zákazníků píše v negativním hodnocení téměř shodné stížnosti.
    Takže já také, jako diskutující přede mnou zde, nechápu, jak může Heuréka neustále doporučovat tento obchod.

    Mé hodnocení: Granule jsem objednala 10.ledna, dnes je 21. ledna a stále je nemám.
    Obchod od objednání nekomunikuje, neinformuje o objednávce, telefon mi zvedli až jsem tam volala dva dny v kuse a to mi paní oznámila a omlouvala se, že mou objednávku prostě zapomněli ve skladě odkliknout!!!
    Slíbila nápravu, na email mi sice přišlo, že objednávka již vyexpedovaná, ale teď je to dalších 5 dní a nic. Ani granule, ani žádné info, telefon opět nikdo nebere. V dnešní době 21 dní čekat na zboží mi připadá opravdu přehnané.

    Shrnutí: Granule jsem nakonec obdržela 22.1.2020, po 22.dnech od objednání, podotýkám, bylo uvedeno, že jsou skladem. Nalákají na dobrou cenu, sice velice výhodnou, ale co z toho, když pak marně čekáte, nikdo vás ani neinformuje, co se s objednávkou děje, proč to zpoždění, nekomunikuje a musíte zatím samozřejmě granule koupit jinde, třeba za vyšší cenu, aby bylo čím krmit.

    • mám bohužel stejně nepříjemnou zkušenost a na zboží od 24/2/2020 také stále čekám

    • mám bohužel stejně nepříjemnou zkušenost a na zboží od 24/2/2020 také stále čekám

  • V dobré víře jsem zde nakoupila. Obchod měl skvělé hodnocení, ale obrovská chyba. Vše objednáno, zaplaceno před více než týdnem, dodnes nemám žádné info. Psala jsem mail, volala několikrát, telefon očividně funguje, když je tu a tam obsazený, ale žádná odezva. Fungování Petshopu Jihlavská je opravdu strašné. Snad paní veterinářka, která je pod tímto obchodem podepsaná, funguje v praxi lépe. Rozhodně nedoporučuji!

    • Dobrý den, mám stejnou zkušenost. V pondělí 6.1.2020 jsem objednala a ihned uhradila probiotika pro mého pejska a do teď bez reakce, neodpovídají ani na e-mail ani nezvedají telefon. Vzhledem k vysokému hodocení jsem také zvolila tento obchod. Myslím že by Heuréka měla spíše odrazovat od nákupu z tohoto e-shopu a ne ho doporučovat, reneczí na nedodání zboží jsem našla mnohem víc, bohužel pozdě...

  • Bylo by prosim mozne na vydejnim miste nalepit na nektere ze dvou dveri VYDEJNI MISTO ESHOP? Dekuji.