Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Rozumím

Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zobrazit původní Heureku
Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Naprosto výborný obchod,rychlé dodání,dobrý výběr krmiv.Naši psi i kočky spokojeni

  • Objednala jsem zboží za cenu přes 1000,- Kč a vybrala platbu bankovním převodem, kterou jsem ale nemohla uskutečnit ihned. U všech ostatních e-shopů je normální, že čekají alespoň 24 hodin na zaplacení, případně mají uvedeno, do kdy je nutné zaplatit. Z Pethome mi po 15 minutách přišla zpráva, že moje objednávka byla zrušena - asi protože jsem nezaplatila ihned. Informace o lhůtě pro zaplacení ale nebyla nikde uvedena. Byl to můj první a tímto zároveň i poslední pokus o nákup na této stránce.

  • Dobrý den,
    objednávám již třetím rokem, ale až doposud žádné problémy, rychlé dodání. Poslední objednávka byla však velké zklamání. Objednané zboží z aktuální nabídky a potvrzené objednávku nedodali :(, nemají ho prý skladem. Vyměnila jsem tedy položku, balík poslali na jinou poštu, než byla uvedena v původní stornované objednávce.

  • Na PETHOME.cz objednávám pravidelně tentokrát už počtvrté a neměla jsem jediný problém vždy přišlo vše co jsem objednala a v naprostém pořádku jsem velmi spokojená ceny jsou velmi slušné,navíc pokud objednáte za větší částku poštovné je zdarma a vždy dostanu drobný dárek a slevový kupon na další nákup je to sice jen pár korun ale udělá radost. Co se týká dodání také si nemohu stěžovat objednala jsem v pondělí večer na státní svátek a ve středu obdržela navíc dostanu na Email pokaždé zprávu při změně stavu objednávky. Po zkušenostech už platím předem kartou a po této stránce také vše ok. Za mě skvělý obchod který mohu jen doporučit :-).

  • Bohužel stránky prodejce nedostupné-.,-.,-.,

  • Radka Wallerová: ještě dodatek a omluva obchodu, večer, když už jsem to nečekala, přišla sms, že dopravce krmivo zítra doveze přesně tak, jak jsme očekávali.

  • Píšete: Označení skladem znamená, že obchod má toto zboží ihned k dispozici a je schopen ho nejpozději příští pracovní den odeslat.

    Před 24 hodinami jsem objednala a zaplatila zboží uvedené skladem, zaplatila ho a nedočkala se od vás jediné reakce. Takže?

  • منبر التوحيد و الجهاد الملف الخاص بأبي أنس الشامي
    V DNEŠNÍ DOBĚ, ZAPOMEŇTE NA "ŽIDOVSKÉ" POŘEKADLO Z PRVNÍ REPUBLIKY-NÁŠ ZÁKAZNÍK, NÁŠ PÁN (PŘIBLBLEJ MORAVSKÝ BAŤA S TÍM TO NEMÁ NIC SPOLEČNÉHO).
    KDYBY SE MĚL PRODEJCE ŘÍDIT PODLE TOHOTO SMYSL NEDÁVAJÍCÍHO POŘEKADLA, MŮŽE HNED SVŮJ OBCHOD ZAVŘÍT.
    VYCHÁZET VSTŘÍC VŠEM VYČŮRANÝM ČECHŮM JEN PROTO, ABY PRODEJCE NEŠPINILI PO SOCIÁLNÍCH SÍTÍ, POMLOUVALI, UDÁVALI......TOMU SE ŘÍKÁ: VYDÍRÁNÍ!
    STÁT-SYSTÉM-OBCHODNÍ ZÁKONÍK ÚMYSLNĚ NASTAVIL A SCHVÁLIL PRODEJ PO INTERNETU TAK ABY LIKVIDOVAL PRODEJCE.
    PROTO SE NEDIVÍME, ŽE NA INTERNETU "NENARAZÍTE" NA ŽÁDNÝ E-SHOP KTERÝ BY PROVOZOVAL VIETNAMEC ČI ČÍŇAN.
    A VÍTE PROČ?
    PROTOŽE VIETNAMEC A ČÍŇAN JE CHYTRÝ, V KLIDU SI PRODÁVÁ ZBOŽÍ TŘEBA U SILNICE, NIKDY NEPŘIJÍMÁ ŽÁDNÉ REKLAMACE, NIKDY NEVYSTAVUJE DAŇ.DOKLAD, NIKDY NEMLUVÍ ČESKY I KDYŽ SE NARODIL V ČR, A HLAVNĚ VIETNAMEC NEBO ČÍŇAN "VŽDYCKY" DRŽÍ SPOLU. SPOLEČNĚ TÁHNOU ZA JEDEN PROVAZ PROTI SYSTÉMU ČR. NIKDY NEPLATÍ DANĚ ČECHŮM ALE POSÍLÁ PENÍZE DO VIETNAMU ČI ČÍNY.
    A TO JE TA VĚC CO VIETNAMCE A ČÍŇANY DĚLÁ "HODNĚ MOC BOHATÉ A NEPRŮSTŘELNÉ".

    ČEŠI BUDOU DÁL HRÁT DRUHÉ, TŘETÍ, ČTVRTÉ HOUSLE.....A VIETNAMCI SPOLEČNĚ S ČÍNOU BUDOU JEZDIT V NOVÝCH AUTECH S PROTEKČNÍMA SPZtkama A BYDLET KOLEM PRAHY VE VELKÝCH BARÁKÁCH. ČEŠI BUDOU VŮBEC RÁDI, ŽE MAJÍ BYT V PANELÁKU, KTERÝ BUDOU SPLÁCET JEŠTĚ 25 LET.
    ČEŠTÍ ZÁKAZNÍCI JSOU ŠVÁBY, KTERÉ UŽ DÁVNO ASIJSKÉ KOMUNITY PŘEŘADILI NA DRUHOU, TŘETÍ KOLEJ.

    UMĚJÍ TO, A ZE SRDCE JIM TO VŠECHNO PŘEJEME, KDYŽ ČEŠI JSOU GUMY!

    منبر التوحيد و الجهاد الملف الخاص بأبي أنس الشامي

  • Nad termínem dodávky jsem se nepozastavila, zřejmě je tam datum generováno podle data objednávky (ale to je neomlouvá) - co ale jistě podporovat nebudu a na co je spousta stížností i v recenzích, je poplatek za osobní odběr - v dnešní konkurenční době eshopů pro zvířata opravdu neslýchané a jak vidno, prodejce s tím nehodlá nic dělat. Zatímco jiné eshopy se předhánějí v hýčkání zákazníka, tady jim asi na zákaznících příliš nezáleží, nebo jich mají dost - mě tedy měli jen jednou a příště se opět nechám hýčkat jinde, 1500,- za objednávku není zase tak málo....

  • R. Sedlackova: Mé zkušenosti s nepravdivými údaji o termínu dodávky na webu obchodu PETHOME.CZ a s trochu laxnější prací zaměstnanců obchodu jsou, bohužel, obdobné. Viz má recenze.

    Co je zřejmé je, že:
    1. Obchod (míněno program e-shopu) je špatně naprogramován, takže zobrazuje termín dodání následující den i tehdy, když v e-shopu není ani nožička, která by objednávku zpracovala (svátky).
    2. Online platby do Fio banky se párují ručně a údajně jen 2x denně (!), např. 2.5. to bylo až před polednem. A to přesto, že systém Fio připisuje vnitrobankovní platby online a v řádu sekund, a API dává mžnost okamžité kontroly (případně systém umožňuje okamžité odeslání informačního mailu o každé došlé úhradě).
    3. Na platbu a dotaz k objednávce, která měla být dodána do druhého dne, nebyla žádná reakce ještě 22 hodin po zaplacení, resp. odeslání dotazu. Obchod tedy patrně nefungoval, jen přijímal objednávky a platby, ač bylo zřejmé, že přijaté závazky vůči zákazníkům nesplní a splnit ani nehodlá.

    Letošní "jarní svátky", tedy období Velikonoce až 11. květen, PETHOME.CZ zkrátka nezvládl....

  • Mám nějaké otázky:

    1. Proč PETHOME.cz lživě uvádí, že dodává zboží do druhého dne? Objednala jsem před týdnem, peníze odešly v den objednání (online platba), ale zboží nemám.

    2. Proč PETHOME.cz lživě uvádí, že má zákaznickou linku od 9-17? Dovolala jsem jen jednou, prý ať pošlu číslo objednávky, to jsem udělala a nic, a dovolat už se jim nemůžu.

    3. Myslíte si opravdu, že 98% hodnocení je dobré hodnocení?!!! Chachááá, tak to fakt ne, protože být v těch 2 % je hodně negativní zkušenost. Buď je prodejce stoprocentní, nebo není, A tenhle FAKT NENÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Proč je poplatek 20Kč za osobní odběr?
    Máte moc zákazníku?
    Nebo otravuje lékarnici, že k ní někdo příjde.
    Za mě mínus, nakoupím jinde, kde není vyčůraný poplatek.