Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 100 %

    Vše proběhlo v naprostém pořádku. Rychlé vyřízení objednávky.

  • 100 %

    Rychlé dodání, kvalitní produkty, přijatelné ceny a super možnost využívat body

  • 100 %

    jsem vzdy spokojená jak s dodáním zbozí, tak s jednáním...

  • 100 %

    Netradiční kousky oblečení v kterých zazáří každá žena s každou postavou. Nakupuji zde již roky a vždy vypadám skvěle a nejdu přehlédnout. Cena je velice příjemná. Většinou oblečení kupuji na poslední chvíli k nějaké příležitosti (svatba, večeře, dovolená,…) do poznámky zadám požadavek s rychlým doručením a zboží mám do 2. dne doma (pokud objednávku odešlu ihned ráno samozřejmě:)) všem, kdo chtějí zazářit v unikátním neokoukaném outfitu doporučuji!!

  • 100 %

    Z obchodu objednávám nejčastěji šaty, vesty a kabáty. Materiál je velmi kvalitní, velikost skoro vždy sedí (par výjimek bylo, zboží se jednoduše vrátilo), dodání je rychlé, zboží přijde nepoškozené a přesně takové, jako je na obrázku.
    Mimo jiné - komunikace se slečnami je úžasná.
    Doporučuji.

  • 100 %

    Velká spokojenost! Krásné a kvalitní oblečení za velmi příjemnou cen, mohu jen doporučit

  • 100 %

    Šaty mi dneska přišli a byla sem velmi překvapena jak materiálem tak i vzhledem opravdu luxusní..krásně mi sedí Takže vám moc děkuji za krásné šaty. Denisa.

  • 10 %

    • Jsem velmi zklamaná

    Objednala a zaplatila jsem 3 bundy. V zápětí mi přišel mail, že mou objednávku nevyřídí, protože je jasné, že bundy budu vracet... Objednávala jsem i pro dceru. Ale logicky, pokud by nám bundy nesedli, vraceli bychom. Přišel mi dotaz "Musím se proto zeptat jestli opravdu potřebujete tolik bund, " No hustý :) Odpověděla jsem, pokud mi nebudou tak logycky vrátím... V žádném případě jsem nepsala, že potřebuji jen jednu!!! Jak nyní paní Alina popisuje. Na výběr mají cca 200 bund a vybírala jsem cca 3 hodiny. Kdybych si vybrala bundy, které mají skladem, objednala bych. V dalším mailu mi Anna dokonce napsala " Je to o morálce a vidím, že Vás nikdo jiný nezajímá" neskutečně se se mnou, jako se zákazníkem hádájí... Uff, v dnešní době konkurence. To je síla. Jsme obchodník 25let, vím, jak se chovat k zákazníkovi, ale dota, jestli potřebuji tolik bund mě vážně "nakrknul" Kopíruji "Bohužel, bundy nejsou skladem a je nutné je od výrobců zakoupit. Tento měsíc nás vedení tlačí a dostali jsme za úkol vrácení produktů od klientů minimalizovat. Naše ceny produktů jsou nejnižší na trhu a stejné produkty jsou levnější než u konkurence. Náš výdělek na prodeji není tak vysoký jako u ostatních prodejců. Zpracovávat objednávky, u kterých klient plánuje několik zboží pouze vyzkoušet, maximálně jedno ponechat a zbytek vrátit, se nám v nynější situaci nevyplatí. Aby obdobná spolupráce byla prospěšná pro obě strany, musí se to projevit na naších cenách a bylo by nutné je zvýšit, aby se nám to vykompenzovalo - toto dělat opravdu nechceme. Vážíme si Vašeho a také našeho času a proto Ve Vašem případě doporučujeme vyhledat a navštívit butik, nebo nějakou kamennou prodejnu, zboží si v klidu vyzkoušet a zvolit to správné, které potřebujete. Další možnosti je objednat bundu, kterou máme skladem zde: https://www.perfect-dress.eu/vyprodej-damske-bundy-a-kabaty/ V takovém případě není problém zaslat i více šatů na zkoušení a navíc v takovém případě budete mít vrácení zdarma. Prosím tedy o zpětnou vazbu jak máme dále postupovat. Můžeme pro Vás objednat pouze jednu bundu, pokud ano, kterou? Případně odeslat bundy na zkoušení, které jsou skladem?"

    Reakce obchodu Perfect Dress EU

    Dobrý den,

    paní u nás objednala 3 podobné bundy ve stejné barvě a ve stejné velikosti L.

    Bundy nebyly skladem a museli jsme je pro Vás zakoupit a jednu bundu musel výrobce vyrobit.
    Předpokládali jsme, že paní potřebuje jenom jednu bundu, objednává 3 na zkoušení a minimálně dvě bundy plánuje vrátit.

    Ano, napsali jsme paní a toto jsme slušně vysvětili. Kolegyně klientku informovala o tom, že ji můžeme odeslat na zkoušení bundy, které máme skladem, nebo vrátit peníze.

    Paní nám odpověděla velice agresivním způsobem a nepsala nám, že potřebuje ještě bundu pro dceru jak uvádí nyní v hodnocení (ve stejné velikosti a ve stejné barvě samozřejmě předpokládám) Napsala nám pouze, že plánuje produkty vyzkoušet a v případě potřeby vrátit.

    Objednávku paní požadovala zrušit, to jsme udělali a peníze jsme ihned vrátili zpět.
    Nemyslím si, že jsme udělali něco špatného.

    Po té paní začala být velice agresivní, psala nám emaily s několika vykřičníky, poučovala nás, že se neumíme chovat, nesmíme obchodovat a podobně. Celou dobu jsme ale s klientkou komunikovali slušně.
    Tady příklady toho jakým stylem nám psala paní:

    "kvůli tomu se takto handrkujete? "

    "Tak to raději obchod zavřete, když to neumíte!"

    "Pokud vám toto v obchodování přes internet vadí, tak to opravdu zavřete!"

    "Vy fakt nejste normální."

    "Mě už ten Váš první dotaz přišel ujetý.

    "Takto se normální obchod fakt nechová."

    "Toto se Vám zdá jako agresivní jednání??? Mě zase Vaše přijde jako chování 15leté puberťačky. Jestli nevíte nic o obchodě, tak se do toho fakt necpěte!!! A klidně milion vykřičníků!!!"

    Ať každý posoudí sám z toho jakým způsobem klientka píše. Pokud někdo bude mít zájem, můžeme zaslat na vyžádání celou emailovou komunikaci s touto klientkou.

    My jsme klientku nijak neuráželi, pouze jsme ji vysvětlili, že pro prodejce není výhodné obchodovat takovým způsobem, když klientka potřebuje například 1 šaty na ples a objedná jich například 10 s tím, že potřebuje je pouze vyzkoušet a už s garancí 100% minimální 9 šatů vrátí zpět. Vysvětlili jsem klientce, že pokud těch 10 šatů má prodejce skladem, je to v pořádku a nic se neděje, to není problém. Pokud ale prodejte těch 10 šatů skladem nemá a musí pro klientku zakoupit, nebo vyrobit, je to bohužel problém a prodejci to udělá velkou škodu. Toto píšu jménem všech prodejců a každý kdo prodává a vyrábí šaty se mnou bude souhlasit.

    Klientka s tím nesouhlasila a napsala, že je to v pořádku a nic špatného v tom nevidí. Ano, kolegyně ji potom odpověděla, že pokud si to myslí, tak nemá z lidí respekt a nerespektujete cizí práci a kvůli ní prodejce dostane na sklad 9 šatů (které může, ale nemusí prodat) a tím pádem klientka způsobí prodejci škodu přes 20.000 kč.

    Já s tím plně souhlasím a sama vím jakou práci musí jakýkoliv e-shop udělat aby klientce šaty zaslal (zejména pokud tyto šaty nejsou skladem a prodejce je musí pro klientku zakoupit)

    My jsme lidé a musíme respektovat svůj a cizí čas.

    Děkuji za pochopení a přeji krásný den.
    Alina

  • 10 %

    • Lákavé obrázky pekných šiat
    • Tovar, dodanie

    Neodporúčam. Veľké sklamanie! Objednané spoločenské šaty prišli poškodené, z lacnej tenkej látky, ako tovar z Číny, no za väčšie peniaze. "Luxusné šaty" prišli pokrčené v maličkom balíčku. Tiež som nebola informovaná o stave a dodaní objednávky tak, ako sľubovali v e-maile.

    Reakce obchodu Perfect Dress EU

    Dobrý den,
    děkuji za zpětnou vazbu.
    Vidím, že jste zakoupila šaty za 29 EUR. Věřím, že cena odpovídá kvalitě.
    Šaty jste nám vrátila, my jsme Vám vrátili peníze.
    Já osobně bych doporučila šaty od amerického výrobce Ever Pretty, jsou o něco dražší, ale mnohem krásnější a kvalitnější.
    Vaše zpětná vazba nám pomůže nabízet lepší produkty. Na e-shopu nabízíme desítky tisíc produktů od různých výrobců a dodavatelů, maximálně se snažíme o to, aby každé zboží bylo ověřeno, kvalitní a maximálně odpovídalo vyobrazení na e-shopu.
    Děkuji za pochopení a přeji krásný den.
    Alina.

  • 100 %

    Velký výběr módního zboží.

  • 100 %

    Nejrychlejší doručení, nejlepší ceny... široký výběr zboží...za mě super

  • 100 %

    Vše v naprostém pořádku. Od objednání až po doručení.

  • 100 %

    Výhodné benefity, široký výběr zboží všech značek.

  • 100 %

    Cena, rychlost dodání, dobrá komunikace.

  • 100 %

    Jsem moc spokojená, nakupuji zde pravidelně

  • 100 %

    Spokojena,nakupuji zde casto

  • 100 %

    vždy vše v pořádku, při vrácení peníze téměř okamžitě nazpět

  • 20 %

    • pěkné zboží
    • dodací lhůta déle než měsíc (uvedeno bylo 10-15dní)
    • zboží neodpovídá velikostní tabulce
    • dlouhé řešení při vrácení zboží - zboží bylo převzato 4.12. ,dobropis vystaven 8.12. a splatnost 22.12.
    • sice jsme měli číslo zásilky , ale v podstatě bylo k ničemu

    Bylo to poprvé a naposledy

    Reakce obchodu Perfect Dress EU

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu a moc se Vám omlouváme za komplikace.
    Kvůli vánocům mají přepravci zdržení a proto Vaše objednávka byla doručena později. Pokud zboží není skladem, dodací lhůta je přibližná a záleží na mnoha faktorech, které nemůžeme ovlivnit.
    Velikostní tabulku nám poskytl výrobce.
    Peníze jsme Vám vrátili 4. den po obdržení zboží, toho dne 08.12. Na vrácení zboží máme podle zákona 14 dní.
    Děkuji za pochopení a přeji krásný den, Katka.

  • 100 %

    Rýchle dodanie,tovar mi prišiel v poriadku

  • 100 %

    Rychlé dodání, dobré ceny, pěkné zboží