Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cinsky tovar
    • Na dorucenie som cakal 2 mesiace

    Reakce obchodu Perfect Dress EU

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu.
    Moc se Vám omlouváme za komplikace. Pokud zboží není skladem, dodací lhůta je delší.
    Pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit, nebo vyměnit do 14 dní ode dne převzetí.
    Přeji krásný den, Katka.

    • Tovar bol objednany za 21 dni po uhrade, tym sa predlzila lehota o dodania o dalsie dni

    Reakce obchodu Perfect Dress EU

    Dobrý den,
    děkuji za zprávu.
    Omlouváme se Vám za komplikace.
    Kolegyně Vám vysvětlila, že výrobní oddělení jsme měli izolované vlivem COVID do 26.02., proto došlo ke zdržení objednávky. Vaše zásilka je na cestě a dorazí co nejdřív v deklarované lhůtě.
    Prosíme, objednávejte zboží, které máme skladem, zde bude doručení do 3 dnů.
    Přeji krásný den,
    Antoni, Perfect Dress EU.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to moj najhorsi obchod, ktorý som uskutočnila na webe. Navyše sama sa musim dopytovat, kde je moja zásielka , dodávateľa Perfect Dress EU ani nehne informovat o zdrzani mojej zásielky. Navyše ubehol uz viac ako mesiac od zaplatení za tovar.....a oni my ponúknu "bonus" s podmienkou. Strcte si ho niekam a radšej ma informujte o zásielke, pretože ubehol dalsi týždeň od kedy sa tovar nachádza v Holandsku a stále nedorazil na Slovensko.

    Reakce obchodu Perfect Dress EU

    Dobrý večer,
    děkuji za recenzi.
    Na všechny Vaše dotazy jsme Vám ihned odpověděli a všechno jsme Vám vysvětlili. Přepravce má zdržení, které nemůžeme ovlivnit. Zásilka již dorazila na Slovensko a objednávka Vám bude co nejdřív doručena.
    Pokud neráda čekáte, prosíme, objednávejte zboží, které máme skladem, zde máme garantované doručení do 48 hodin.
    Přeji krásný večer.
    Antoni, Perfect Dress EU.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    28. 1. 2021 jsem na tomto eshopu objedal a bohužel i zaplatil dámský prsten.
    Do dnešního dne 4. 3. 2021 nic nepřišlo, mimo dotazníku spokojenosti.
    Při objednávání prstenu (28. 1. 2021) bylo psáno, že je zboží skladem.
    Po dokončení a zaplacení objednávky již náhle zboží skladem nebylo!
    Můj první a poslední pokus o nákup na tomto eshopu!

    Reakce obchodu Perfect Dress EU

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi.
    Bohužel, tento prstýnek skladem opravdu nebyl.
    Informaci o termínu doručení a dostupnosti máte napsanou u každého produktu, v košíku a dále v emailu.
    Prstýnek Vám co nejdřív v deklarované lhůtě dorazí.
    Na email jsem Vám poslala podrobnější informace.
    Přeji krásný den.
    Anna, Perfect Dress EU.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zatím nedorazilo

    Reakce obchodu Perfect Dress EU

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi.
    Moc se Vám omlouváme za komplikace.
    Vaše objednávka je na cestě a v deklarované lhůtě dorazí.
    Na email jsem Vám zaslala podrobné informace.
    Přeji krásný den.
    Lenka, Perfect Dress EU.

  • Bohužel již déle než měsíc na svou objednávku čekám. Nemohu tedy prozatím hodnotit.

    Reakce obchodu Perfect Dress EU

    Dobrý večer,
    děkuji za recenzi.
    Omlouváme se Vám za komplikace.
    Vaše objednávka Vám v deklarované lhůtě dorazí.
    Kolegyně Vám psala mail s podrobnějšími informacemi.
    Přeji krásný večer.
    Petra, Perfect Dress EU.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tovar som objednala pred 3 mesiacmi. Čakacia doba bola 2 týždne ale dorazilo to o mesiac. Kožuch bol nekvalitný, vypadávala z neho kožušina. O deň neskôr som tovar poslala naspäť aby mi vrátili penieze. Prešli 3 mesiace a peniaze mi neboli stále vrátene. Tento e-shop určite neodporúčam.

    Reakce obchodu Perfect Dress EU

    Dobrý den,
    děkuji za recenzi.
    Pokusím se ostatním vysvětlit, jak to doopravdy bylo. Na úvod tedy uvedu, že existujeme již 7. rokem a to by opravdu nebylo možné, kdybychom klientům nevraceli peníze.
    Dodací lhůtu jsme dodrželi, dodací lhůta činí 14 až 25 pracovních dní ode dne expedice zásilky, jelikož kožíšek nebyl skladem. Ohledně kvality kožíšku, prodali jsme tohoto zboží stovky a žádné stížností na kvalitu tohoto výrobku jsme nezaznamenali, naopak, jsme měli pouze kladné recenze. Je to samozřejmě Váš názor a nebereme ho.
    S paní si píšeme opravdu přes 2 měsíce, protože psala nám údajně, že dne 25.11.2020. odeslala nám balíček se zbožím na vrácení. Od té doby to celé začalo a do teď jsme žádnou zásilku od paní nedostali, komunikovali jsme s paní slušně a vysvětlili jsme ji, že na poštu chodíme každý den a všechny zásilky vyzvedáváme, Věnovali jsme paní opravdu mnoho časů, kvůli klientce každý den chodíme na poštu a ptáme se, zda její zásilka tu někde není a vždy nám na poště řeknou, že žádné další zásilky nemají.
    Klientce jsme vysvětlili, že zásilku může na poště reklamovat, jelikož během vánočního období často může dojít k poškozeni, připadne ke ztrácení zásilky.
    S klientkou to řešíme přes 2 měsíce a opravdu nevíme co máme dělat, klientka od nás požaduje vrácení peněz za zboží, které jsme neobdrželi. Reklamovat zásilku nechce. Sledování zásilky nám taky sdělit odmítá.
    Ať každý posoudí sám, ale v tomto případě opravdu klientce vyhovět nemůžeme. Doporučuji zásilku reklamovat a jakmile se objeví a dorazí nám, peníze Vám samozřejmě ihned s radostí vrátíme.
    Přeji krásný den
    Anna, Perfect Dress EU.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakoupeny šaty,velmi špatná kvalita.Posláno zpět 4.2.zatím peněž.částka navrácena.Telefon jen vyzvání,nikdo hovor nepřijímá

    Reakce obchodu Perfect Dress EU

    Dobrý večer,
    děkujeme za Váš názor.
    Zakoupila jste šaty od výrobce MOE, které jsou vyrobené v Polsku. Nespokojenost zákazníků na daného výrobce jsme nezaznamenali.
    Vaši zásilku jsme v pořádku obdrželi dne 09.02. finanční prostředky vracíme do 14 dní, platbu bychom měli odeslat zítra, omlouváme se za menší zdržení.
    Na e-shopu máme uvedeno, že bohužel nestíháme všechny telefonické hovory vyřizovat. Na emaily reagujeme ihned. Děkujeme za pochopení.
    Přeji krásný večer.
    Petra, Perfect Dress EU.

  • Recenze byla smazána ve smyslu bodu 8.3.2 Podmínek používání nákupní galerie Heureka.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednala jsem si zimní boty, které mi přijdou, až když bude jaro

    Reakce obchodu Perfect Dress EU

    Dobrý den,
    děkuji za zprávu.
    Omlouváme se Vám za komplikace.
    Vaši objednávku jsme zrušili a finanční prostředky jsme Vám vrátili zpět na Váš účet.
    Přeji krásný den.
    Antoni, Perfect Dress EU.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mám tie topánky nosiť v lete? Dlhé dodacie lehoty dopredu uhradené a tovar od 14.1. Nemám

    Reakce obchodu Perfect Dress EU

    Dobrý večer,

    emaily s hodnocením od Heureky Vám chodí automaticky a nemůžeme je ovlivnit. Prosíme o hodnocení po obdržení zboží.

    Moc se Vám omlouváme za komplikace. Bohužel, Vaše negativní recenze nemůže ovlivnit doručení objednávky a ani urychlit logistiku. Na všechny Vaše e-maily jsme Vám odpověděli ihned, kolegyně Vám situaci rozjasnila a poskytli jsme Vám podrobnější informace.

    Zboží, které není skladem má přibližnou dodací lhůtu 14 až 25 pracovních dní ode dne odeslání. Dodací lhůta je přibližná a záleží na mnoha faktorech, které ne vždy můžeme ovlivnit. Pokud zboží nemáme na skladě, bohužel nemůžeme garantovat přesné, nebo včasné doručení, zejména v nynější situaci. Informaci o termínu doručení a dostupnosti máte napsanou u každého produktu, v košíku a dále v emailu.

    Vaše objednávka byla zaplacena dne 18.01. a expedována dne 25.01. - dnes je to 15. pracovní den. Zásilka Vám co nejdřív dorazí. Dodací lhůtu dodržíme.

    Pokud pro Vás je dodací lhůta příliš dlouhá, prosím objednávejte zboží, které máme na skladě, tam je doručení vždy do 2-4 dnů.

    Přeji krásný večer.
    Lenka, Perfect Dress EU.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Do dnešního dne půlka objednaného zboží nebylo doručeno.

    Reakce obchodu Perfect Dress EU

    Dobrý večer,
    děkujeme za recenzi.
    Druhé zboží, které jste si objednal, nebylo skladem a proto Vám dorazí později dle deklarované lhůty. Podrobnější informace jsme Vám zaslali mailem.
    Přeji krásný večer.
    Petra, Perfect Dress EU.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Katastrofa stále slibuji, ze zaplacené zboží dorazí a stále nic
    Už mi přišlo dvakrát ohodnocení firmy. To snad chodí až po dodání zboží. Tak nevim, zda se mám obrátit na ČOI s dotazem.

    Reakce obchodu Perfect Dress EU

    Dobrý den,
    Děkujeme za hodnocení.

    Moc se Vám omlouváme za komplikace. Bohužel, Vaše negativní recenze nemůže ovlivnit doručení objednávky a ani urychlit logistiku. Na všechny Vaše e-maily jsme Vám odpověděli ihned, kolegyně Vám situaci rozjasnila a poskytli jsme Vám podrobnější informace.

    Zboží, které není skladem má přibližnou dodací lhůtu 14 až 25 pracovních dní ode dne odeslání. Dodací lhůta je přibližná a záleží na mnoha faktorech, které ne vždy můžeme ovlivnit. Pokud zboží nemáme na skladě, bohužel nemůžeme garantovat přesné, nebo včasné doručení, zejména v nynější situaci. Informaci o termínu doručení a dostupnosti máte napsanou u každého produktu, v košíku a dále v emailu.


    Vaše objednávka byla expedována ze zahraničního skladu dne 22.01. - dnes je to 14. den. Balíček je momentálně v Holandsku a co nejdřív v uvedené lhůtě dorazí.


    Pokud pro Vás je dodací lhůta příliš dlouhá, prosím objednávejte zboží, které máme na skladě, tam je doručení vždy do 2-4 dnů.
    Přeji krásný den.
    Lenka, Perfect Dress EU.

  • Tovar predražený,je to laciný,čínsky tovar.

    Reakce obchodu Perfect Dress EU

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi.
    Omlouváme se Vám za komplikace.
    Vaše zpětná vazba nám pomůže nabízet lepší služby v budoucnu. Snažíme se nabízet pouze kvalitní a ověřené zboží. Sledujeme konkurenci a vždy se snažíme nabízet konkurence-schopné ceny. Zboží, které je označeno "Made in EU" je vyrobeno v Evropě.
    Pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit.
    Přeji krásný den.
    Lenka, Perfect Dress EU.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Už po druhé mi posíláte dotazník spokojenosti a mě boty stále nepřišly !!! Určovala jsem a stále nic. ‍♀️

    Reakce obchodu Perfect Dress EU

    Dobrý večer
    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu.
    Dotazníky Vám chodí automaticky a nemáme na ně vliv. Kolegyně Vám dne 25.01. ihned odpověděla a všechno vysvetlila. Zboží je stále na cestě a v deklarované lhůtě Vám objednávka dorazí.
    Přeji krásný večer.
    Anna, Perfect Dress EU.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Kozačky které jsem si objednala došly v pořádku. Podle tabulky jsem si obj. 39.Byly ale příliš velké. Bílá barva nebyla bílá, ale nějaká divná. Ani za tu cenu nebyly kvalitní a práva bota dokonce na sešlápnutí něco na chodidle vadilo. Poslala jsem zpět.

    Reakce obchodu Perfect Dress EU

    Dobrý den, děkuji za informace. Peníze za zboží jsme Vám vrátili zpět. Přeji krásný den, Katka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jedním slovem dosud nejhorší zkušenost a nejdelší dodací lhůty. když to nejsou schopni zvládnout, ať to nedělají a nestresují lidi, zda-li to vůbec přijde. A prosím vůbec s mi nesnažte psát ty vaše dodací lhůty a neříkejte, že automaticky chodí dotaz na spokojenost, když zboží nemám. Počítač to sám nedokáže, někdo to tam musí zadat. S tím jsem se taky ještě nesetkala.
    Právě proto už nikdy peníze předem.

    Reakce obchodu Perfect Dress EU

    Dobrý večer,

    emaily s hodnocením od Heureky Vám chodí automaticky a nemůžeme je ovlivnit. Prosíme o hodnocení po obdržení zboží.

    Moc se Vám omlouváme za komplikace. Bohužel, Vaše negativní recenze nemůže ovlivnit doručení objednávky a ani urychlit logistiku. Na všechny Vaše e-maily jsme Vám odpověděli ihned, kolegyně Vám situaci rozjasnila a poskytli jsme Vám podrobnější informace.

    Zboží, které není skladem má přibližnou dodací lhůtu 14 až 25 pracovních dní ode dne odeslání. Dodací lhůta je přibližná a záleží na mnoha faktorech, které ne vždy můžeme ovlivnit. Pokud zboží nemáme na skladě, bohužel nemůžeme garantovat přesné, nebo včasné doručení, zejména v nynější situaci. Informaci o termínu doručení a dostupnosti máte napsanou u každého produktu, v košíku a dále v emailu.

    Vaše objednávka byla odeslána dne 16.12. - dnes je to 11. pracovní den. Zásilka Vám co nejdřív dorazí. Dodací lhůtu vždy dodržíme.


    Pokud pro Vás je dodací lhůta příliš dlouhá, prosím objednávejte zboží, které máme na skladě, tam je doručení vždy do 2-4 dnů.

    Přeji krásný večer.
    Lenka, Perfect Dress EU.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod zrušil objednávku bez souhlasu se mnou. Obchod mě o zrušení objednávky neinformoval. Dozvěděla jsem se to až po deseti dnech, kdy jsem sama napsala dopis do obchodu. Výsledkem je, že moje dítě zůstalo bez dárku do Nového roku. V žádném případě nedoporučuji obchod nikomu z mých přátel a známých.

    Obchod zrušil objednávku bez souhlasu se mnou. Obchod mě o zrušení objednávky neinformoval. Dozvěděla jsem se to až po deseti dnech, kdy jsem sama napsala dopis do obchodu. Výsledkem je, že moje dítě zůstalo bez dárku do Nového roku. V žádném případě nedoporučuji obchod nikomu z mých přátel a známých.

    Reakce obchodu Perfect Dress EU

    Dobrý den,
    Vytvořila jste objednávku a získala jste kupón na slevu 200,- kč na příští nákup. Tento kupón lze použít až po kladném vyřízení první objednávky. (viz email) Vy jsme ale vytvořila hned druhou objednávku a tento kupón jste použila a zaplatila jste o 200 Kč míň než jste měla. Na první objednávku jste "zapomněla" a ta byla zrušena. Z výše uvedeného důvodu, systém druhou objednávku nepustil dál a následně ji zrušil a vrátili jsme Vám peníze, protože jste na slevový kupón neměla nárok.
    Přeji krásný den.
    Antoni, Perfect Dress EU.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Sliby chyby zaplaťte a je konec

    Reakce obchodu Perfect Dress EU

    Dobrý den,
    Objednala jste zboží, které nemáme na skladě a dodací lhůta je delší.

    Zboží, které není skladem má přibližnou dodací lhůtu 14 až 25 pracovních dní ode dne odeslání. Dodací lhůta je přibližná a záleží na mnoha faktorech, které ne vždy můžeme ovlivnit. Informaci o termínu doručení a dostupnosti máte napsanou u každého produktu, v košíku a dále v emailu.
    Vaše objednávka byla odeslána dne 09.12. - dnes je to 14. pracovní den. Zásilka Vám bude v uvedené lhůtě doručena. Dodací lhůtu vždy dodržíme.

    Pokud pro Vás je dodací lhůta příliš dlouhá, prosím objednávejte zboží, které máme na skladě, tam je doručení vždy do 2-4 dnů.
    Přeji krásný večer.
    Lenka, Perfect Dress EU.