Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Servis me totálně zklamal a proto servis zakaznikům nedoporučil - vzali jste si za diagnostiku 300 kč a na ostatní jste se vykašlali - kdo vi jestli jste to měli vubec rozebrané. Protože jiny servis mě řekl, že je tam něco zaseknuté a nešlo to vydělat. To znamená ze jste mě zakazníka na to ani neupozornili a prostě jste se na to vykašlali a napsali vymluvu že součáska jak vy pišete se nedá sehnat .... Když budu hodnotit jako zákazník - tak za nezájem a ochotu zákazníka informovat a za to jak jste servis odbyli tak vás známují jak ve škole za 5 a zakazníkům servis od vás nedoporučil -

  • Lukáš Hojdn:
    Dobrý den pane Mgr. Lukáši Hojdne
    Vaše „recenze„ včera večer na všech webových portálech Facebook, Firmy, Heureka,.. jen potvrzuje že se nemůžeme nikdy zavděčit všem.
    My jsme udělali vše v souladu s Vaší objednávkou. Druhý den od objednání jsme Vám expedovali objednaný notebook řádně zabalený s platným daňovým dokladem.
    Věřte mi, že kdyby jste se nám v rozumné době 3-5 dní po prodeji ozval a řešil s námi písemně či telefonicky Vaše přání na změnu za jiný vybraný model, tak bychom jistě našli společně nějaké řešení, aby jste i Vy, pane advokáte, byl našim spokojeným zákazníkem, i když je vráceni pro podnikatele §420 mimo rámec OZ.

    Každý den řešíme nějaké vratky dle Občanského zákoníku a našich platných podmínek Dtestu v souladu s OZ. Vždy samozřejmě naplníme naše povinnosti a většinou dokonce i IČařům vyhovíme, nebo hledáme společné řešení.
    Váš arogantní postup kdy 3 týdny po prodeji nám pošlete zpět notebook v krabici, bez vložené vystýlky, nainstalovaný, bez průvodního dopisu čí jakékoliv zprávy. Měsíc po prodeji zavoláte, že zboží už nechcete a že máme udělat nabídku na nějaký tablet s androidem ať si může vybrat…
    Stavíte tak firmy do role „sice nemám právo zboží vrátit, kašlu na pravidla, ale pokud mi nevyhovíte tak vám to ukáži v recenzích“ …což jste včera potvrdil.
    Ani Alza či jiný rozumný obchodník by s Vámi tuto záležitost neřešil s ohledem na to, že při prodeji podnikateli na IČ nemáte na vrácení ani oporu v OZ natož pak měsíc po prodeji zboží.

    Každý obchod má svá pravidla a Vy jste ten kdo je porušuje.

    Za PeKro s.r.o. odpovídá Stanislav Kropáček - jednatel

  • S tímto obchodem jsem nebyl vůbec spokojený. Služby zákazníkovi velice špatné. S každým normálním prodejcem jsem se vždy domluvil na výměně zboží nebo vrácení peněz, pokud jsem nakupoval přes eshop, tady na mě do telefonu byli nepříjemní a pak ani nedodrželi, co slíbili. Příště už takovou chybu neudělám a nakoupím v seriozním velkém obchodě typu Alza, kde se umějí chovat.

  • PeKro obchod: Dobrý den,
    manžel si na hovor dodatečně vzpomněl, ale neuvědomuje si, že by byl upozorněn na cenu toneru. Tím nechci říct že mu nebyla sdělena ale ani že byla, to už nezjistíme. Jak byl myšlen výraz "nesvéprávný" mi pan Kropáček vysvětlil telefonicky. Oba jsme se špatně pochopili.
    Tímto se chci omluvit firmě Pekro a jednateli společnosti panu Kropáčkovi.

  • Marcela: Dobrý den paní Peroutková,
    Vaš servis s tiskárnou Samsung "na pravé straně netiskne, signalizace tonerů" jsme přijali 24.4.2015 a uvedli předběžnou cenu 600 bez DPH.
    Při opravě náš technik zjistil špatný neoriginální a vysypaný toner ve stroji. Nabídl tedy řešení - výměnu vadného toneru a vyčištění stroje. Toto telefonicky 27.4.2015 16:10 konzultoval s Vaším mužem. Až na základě odsouhlasení jsme extra objednávali toner, který nebyl v tu chvíli na provozovně aktuálně skladem. Vaš manžel vyslovil souhlas a byl rád, že tiskárnu i vyčistíme!
    Cena tedy byla odsouhlasena a konzultována!
    Váš manžel tiskárnu včera převzal. Nevyjadřoval se k cenně opravy, ale jen k ceně toneru. Řešili jsme tu případný nákup nové tiskárny s levnějším provozem... (máme tu tiskárny s cenou A4 0,09Kč)
    Naše služby a servis na tiskárny poskytujeme již 15 let a proto ze zkušenosti by si technik nikdy nedovolil rozbalit a vložit do tiskárny nový toner bez odsouhlasení ceny! Takový rozbalený toner, kdyby jej následně zákazník nechtěl, by nám tu zůstal a těžko by se prodal!

    K výrazu "nesvéprávný". Tento výraz je vytržený z kontextu. Kdy jste Vy v dnešním rozhořčeném tel. rozhovoru řekla, že Váš manžel nemohl o věci rozhodnou protože je tiskárna Vaše a volali jsme jemu protože to byl jediný kontakt k zakázce... Proto jsem namítl, snad pro svoji tiskárnu neposíláte nesvéprávného člověka? Nechtěl jsem tím urazit Vašeho muže, ale podotknout fakt, že jsme situaci řešili sním a Vy nyní křičíte po mě protože nesouhlasíte s výsledkem. Několikráte jsem proto i nabízel osobní setkání všech tří osob!

    Prosím, konzultujte ještě tento případ s Vaším mužem. Věřím, že Vám telefonní konzultaci opravy ze dne 27.4.2015 potvrdí.


    S pozdravem Stanislav Kropáček - jednatel

  • Zkušenost s firmou Pekro, respektive přímo s jednatelem společnosti. Objednali jsme si u firmy Pekro vyčištění tiskárny. Předběžná cena 600,- Kč, konečná cena 1350,- Kč bez daně. Firma Pekro svévolně dodala do tiskárny předražený toner, aby mohla tiskárnu vyzkoušet a tím pádem jsme ho museli zaplatit. Nikdo nezavolal jestli s tímto postupem souhlasíme. Jestli souhlasíme s navýšením ceny o víc jak 100%, což si nemůžou dovolit.
    Co je ale nejvíc pohoršující, pan jednatel firmy Pekro označil mého manžela, který byl tiskárnu vyzvednout a dohadoval se o ceně (bezvýsledně) za nesvéprávného. To že jsou někteří obchodníci nesolidní, na to jsem už zvyklá, ale aby někdo kdo nás podvedl byl ještě sprostý je už vrchol.
    Přeji firmě Pekro ať svými praktikami ztratí hodně klientů, brzy zkrachuje a panu jednateli přeji dlouhou frontu na úřadu práce.

  • Pavel Kloc: Dobrý den,
    Nevím co tímto Vaším příspěvkem vlastně chcete říci.
    1/ Ceny se mění Online každý den. Ceny se aktualizují dle ceníků dodavatelů, kurzů...
    2/ Pokud máte u nás objednávku platí cena jak jste se s kolegy dohodli včera! (případně mě kontaktujte tel 777173680)
    3/ Bylo by jistě krátkozraké jen proto, že má přijít objednávka na 1ks notebook Lenovo bezdůvodně zdražit tuto značku (nepřišla by objednávka od zákazníka, ani žádná nová)
    4/ Odkaz na heurece je stále! https://notebooky.heureka.cz/lenovo-thinkpad-t540-20be00bbmc/ jen se dle aktuální ceny posouváme nahoru a dolů.

    Rozhodě není v našem zajmu ani není to v našich lidských zdrojích aktualizovat cenu ručně u 30000 položek.

    Stanislav Kropáček - jednatel

  • Velmi neseriozni pristup

    Vcera 9.3.2015 byla zde na Heurece prezentovana spolecnosti Pekro cena notebooku Lenovo t450p (20BE00BBMC) 45140 Kc. Cena nas tedy z Heureky nalakala na stranky tohoto na prvni pohled velice seriozniho prodejce. Rozhodli jsme se tedy do Pekra zavolat a poptat par podrobnosti vc. dodacich a platebnich podminek. Dohodli jsme se s pracovnikem Pekra na telefonu, ze udelame online objednavku na proformu, jsme firma a platci DPH. Dnes je cena o vice jak 3000 Kc vetsi. Navic odkaz na Heurece zmizel. Kazdemu obchodne smyslejicimu cloveku dojde oc bezi, nicmene se jedna o krajne obchodne neeticky pristup.

    Pavel Kloc

  • Vojta Smutný: Dobrý den,
    Omlouvám se, ale nejedná se o žádný záměr. (nic z toho firma nemá spíše naopak vyklikaných pár korun s kreditu a žádná objednávka) nyní se již zobrazuje cena OK.
    Cena zobrazená na srovnávačích cen se nezobrazují online s weby inzerentů, ale aktualizují se několikrát za den. Dojde li tedy k upravě ceny změní se to vždy se zpožděním na Heurece.cz cca 2-4 hodny na Zboží.cz se změna projeví jen jednou za den a to v 9:00.
    Pokud se tedy nyní změní cena, nebo dostupnost produktu informace se na srovnávačích zobrazí vždy se zpožděním.

    Také bych uvítal online změny, ale vzhledem k množství dat to údajně zatím není není možné:-(

  • Dobrý den,
    Omlouvám se, ale nejedná se o žádný záměr. (nic z toho firma nemá spíše naopak vyklikaných pár korun s kreditu a žádná objednávka) nyní se již zobrazuje cena OK.
    Cena zobrazená na srovnávačích cen se nezobrazují online s weby inzerentů, ale aktualizují se několikrát za den. Dojde li tedy k upravě ceny změní se to vždy se zpožděním na Heurece.cz cca 2-4 hodny na Zboží.cz se změna projeví jen jednou za den a to v 9:00.
    Pokud se tedy nyní změní cena, nebo dostupnost produktu informace se na srovnávačích zobrazí vždy se zpožděním.

    Také bych uvítal online změny, ale vzhledem k množství dat to údajně zatím není není možné:-(

  • Vojta Smutný: *5691 a 5990

  • Mohu se zeptat proč máte na Heureka cenu tabletu ASUS Fonepad 5691 a na vašich stránkách 6990?

  • A moje odpověď 22.03.2011 byla:
    Dobrý den,
    počkám, jen mě prosím informujte kolem 01.04.2011 jak to s dodávkou vypadá.

    Také mám v e-mailu potvrzení, že si moji zprávu pan Kropáček přečetl: byla přečtena: 22. března 2011 16:40:54 (UTC+01:00)

    Jinak objednávku ruším, objednala jsem v pátek 15.04.2011 a včera jsem si ji vyzvedla. Nevím proč jsem tak dlouho čekala, asi jsem se domnívala že jste korektní firma. A teď mě ještě obviňujete, že je chyba na mé straně :-).

    S pozdravem
    Hana

  • Dne 21.3. jsme Vám psali:
    Dobrý den,
    Vámi objednané zboží stále není, dodavatel opět posunul termín dodání na 1.4.2011
    Vyčkáte, nebo máme objednávku stornovat?

    O této doby nemáme žádnou reakci k Vaší objednávce. Žádná odpověď z Vaší strany!

    Nicméně i po 6ti týdnech zboží není a osobně teto baterce ji nedávám moc šanci. Není nikde ve skladech. 2 dodavatelé ji již stáhli ze svého sortimentu. Uspokojivou odpověď proto pro Vás nemám. Máme ji jen objednanou a slíbenou u dovozce, ale ten jen posouvá každých 14 dní termín. Takže jen předáváme informaci k produktu kterou aktuálně obdržíme.
    NESLIBUJEME - Na rovinu říkám jak se věci mají. viz ...dodavatel opět posunul termín... ...máme objednávku stornovat?

  • Moje zkušenost s obchodem (už jsem psala recenzi 19.03.2011, proto nyní píši sem).
    Objednávka (baterie k ntb) učiněna a potvrzena 08.03.2011, po mé recenzi 19.03.2011 přišel e-mail z obchodu že objednané zboží stále není a dodavatel posunul termín dodání na 01.04.2011. Počkáte si nebo máme objednávku zrušit? Moje odpověď - počkám, jen mě prosím kolem 01.04.2011 informujte, jak to s dodáním vypadá.
    Dnes 15.04.2011 - žádné info, žádná komunikace, prostě nic. Že by PeKro přestalo existovat?? Spíš další obcod, který jen slibuje, nekomunikuje, nedodává.... takže NEDOPORUČUJI!!!
    Hana