Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neposlali mi fakturu.

    Reakce obchodu PEDDY.cz

    Dobrý den Libore,

    omlouváme se, že Vám nedorazila faktura, ale nemáme od vás žádné info o případné doposlání faktury.
    Mohlo dojít k špatně vypsanému emailu a tím se faktura neposlala.

    Věříme, že i přes tento nedostatek nadále zůstanete naším spokojeným zákazníkem.

    S přáním příjemného dne.
    Jitka, za tým Peddy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    47611101 se nedá dovolat moje objednací číslo 1000 004952 od5.3 -13.3 ještě nic nepřišlo

    Reakce obchodu PEDDY.cz

    Dobrý den Jiří,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že nejste spokojený s naší komunikací a důkladně prověříme, kde došlo k chybě. Naší běžnou praxí bývá informovat zákazníka ještě v den objednání.

    Za komplikace se velmi omlouváme.

    S přátelským pozdravem Jitka, tým Peddy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží sice odeslali, ale pak zásilka trčela asi dva týdny někde na poštovním depu. Pošta mi poté dle čísla zásilky sdělila, že k zásilce jim nebyly dodány informace o jejím příjemci. Obchod na mé upozornění nijak nereagoval. Pošta pak zásilku vrátila zpět. No a obchod následně tuto (dávno zaplacenou) vrácenou zásilku nejspíš prodal někomu jinému a na mě už nezbylo ;-) A jejich způsob komunikace... to je taky kapitola sama pro sebe. Tak tady už nikdy!

    Reakce obchodu PEDDY.cz

    Dobrý den Lukáši,

    omlouváme se, že Vám balík, který jste si objednal u naší společnosti, nebyl doručen.

    Zjistili jsme, že balík byl ztracen při přepravě Českou poštou.

    V současné době jednáme s Českou poštou o náhradě škody. Vám jsme částku vrátili zpět na účet.

    Pokud máte nějaké dotazy, neváhejte se na nás obrátit.

    S přátelským pozdravem Jitka, tým Peddy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Poskozene zbozi

    Zbozi mi prislo poskozene,obratem jsem poslal email na reklamaci zbozi,nikdo se mi neozval,telefon jenom vyzvani a nikdo nezveda.Jsem zklamany z pristupu k zakaznikovi.Fabry M.

    Reakce obchodu PEDDY.cz

    Dobrý den Martine,

    Chápeme Vaše rozhořčení a velice nás vzniklá situace mrzí.
    V tuto chvíli by měla být Vaše objednávka vyřešena a měli bychom zasílat nové zboží, věříme, že nám i přes tuto nepříjemnou zkušenost zachováte důvěru.
    Za komplikace s Vaší objednávkou se velice omlouváme.

    S přátelským pozdravem Jitka, tým Peddy.cz

    • Není přímý telefonický kontakt na řešení objednávky.
    • Co by vyřešil 30ti sekundový hovor nutno řešit zdlouhavou výměnou emailů. Ani když jsem emailem prosil aby mi hned zavolali, tak stejně odepsali emailem .. a už bylo pozdě. (potřeboval jsem upravit obj podle skladu aby se dala hned odeslat)

    Reakce obchodu PEDDY.cz

    Dobrý den Petře,

    děkuji za Vaši recenzi. Je nám líto, že jste nebyl spokojen s naším zákaznickým servisem.

    Chtěli bychom se Vám omluvit za vzniklé potíže.

    V současné době pracujeme na zavedení přímého telefonického kontaktu na řešení objednávek.

    Abychom mohli zabránit podobným situacím v budoucnu, rádi bychom se s Vámi spojili a probrali tuto záležitost podrobněji.

    Děkujeme za Váš čas a pochopení.

    S přátelským pozdravem Jitka, tým Peddy.cz

  • Dorazil mi jiný typ expanzní nádoby nežli byl na inzerované fotografii.

    Reakce obchodu PEDDY.cz

    Dobrý den Jaroslave,

    Omlouvám se, že vám byl dodán jiný typ expanzní nádoby, než byl na inzerované fotografii.

    Kontaktujte prosím reklamační oddělení [email protected], vyměníme expanzní nádobu za správnou.

    Pokud máte další dotazy, neváhejte se na nás obrátit.

    S přátelským pozdravem Jitka, tým Peddy.cz

  • Objednané zboží, uvádějí že je skladem ihned k expedici. Po objednání přišlo jen automatické potvrzení objednávky. Po pěti pracovních dnech, nevím v jakém stavu je objednávka.

    Reakce obchodu PEDDY.cz

    Dobrý den Petře,

    Objednávku máte uvedenou jako osobní odběr na prodejně a informován jste byl formou SMS, že sekačka je připravená k odběru.
    Je možně, že v objednávce je uvedeno špatné telefonní číslo a nedostala se k Vám informace o dostupnosti.

    Děkujeme vám za pochopení. Pokud máte další otázky nebo požadavky, neváhejte obrátit na email [email protected], vše vyřídíme k vaší spokojenosti.

    S přátelským pozdravem Jitka, tým Peddy.cz

    • Nelze se dovolat a jěště nedošla slibovaná faktura.

    Reakce obchodu PEDDY.cz

    Dobrý den Josefe,

    Omlouváme se a prosíme Vás o trpělivost, zákaznické oddělení je nyní přetížené a proto může odpověď trvat déle. Kolegové s Vámi situaci samozřejmě vyřeší, obracejte se na nás raději prostřednictvím emailu [email protected].
    Fakturu jsme Vám zaslali.
    Věříme, že příště proběhne vše k Vaší spokojenosti.

    S přáním příjemného dne.
    Jitka, za tým Peddy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neprodávají vše co je uvedeno na obrázku

    Řekl bych klamavá reklama. Objednal jsem přípravek na broušení nožů. Vyobrazen je i s vodící tyčí, ale bohužel ta se nedodává, tak proč ji tam uvádějí.

    Reakce obchodu PEDDY.cz

    Dobrý den Jaroslave,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a rádi bychom objasnili, že bohužel nedodáváme vodící tyč spolu s tímto přípravkem.
    Pokud byla na obrázku zobrazena vodící tyč, bylo to pravděpodobně z důvodu ilustrace a ukázky správného použití.
    Omlouváme se, pokud to bylo nejasné nebo zavádějící. Vodící tyč není ani v rozsahu dodávky.

    S přátelským pozdravem Jitka, tým Peddy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 2 x posunut datum dodání zboží, i když na stránkách původně bylo,že je zboží skladem

    Reakce obchodu PEDDY.cz

    Dobrý den Anno,

    Pro vykrytí Vaší objednávky děláme maximum, stále telefonujeme výrobci a dotazujeme se na termín, ten však již několikrát posunuli. Mrzí nás, že objednaný produkt stále nemáte, bohužel nebylo v naší moci věc uspíšit.
    Výrobce bohužel toto zboží stále nemá k dispozici, ač nám v datových souborech vytrvale zasílá opačnou informaci.

    S přátelským pozdravem Jitka, tým Peddy.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Objednával jsem soustruh na dřevo. Ve čtvrtek objednáno, v pátek dodáno kurýrem DPD.

    Objednal jsem nový soustruh, nikde ani slovo o tom, že by se jednalo o rozbalené/vystavené zboží. Přesto jsem dostal soustruh v roztrhané krabici s rozlámaným ochranným polystyrenem zamotaný nešikovně do lepící pásky. Do poznámky k objednávce jsem připsal prosbu aby zboží bylo označeno jako křehké, toto mé přání nebylo respektováno. Pokoušel jsem se v pátek v jednu hodinu do obchodu dovolat, bohužel bez šance. Soustruh samotný je funkční a v dobrém stavu, proto jsem se rozhodl dále celou situaci neřešit, přesto toto byla má poslední objednnávka z PEDDY.

    Reakce obchodu PEDDY.cz

    Dobrý den Ondro,

    rádi bychom se omluvili za nepříjemnou zkušenost s Vaší poslední objednávkou. Pokud tato situace nastala, je potřeba napsat email na [email protected], určitě bychom situaci vyřešili k Vaší spokojenosti.

    Jestliže máte jakékoliv další otázky, nebo kdybychom Vám mohli s něčím pomoci, neváhejte nás kontaktovat. Budeme rádi, když Vám pomůžeme.

    Ještě jednou Vám děkuji za pochopení a přeji Vám krásný den.
    S pozdravem Jitka, za tým Peddy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nedodání kompletní objednávky.

    Reakce obchodu PEDDY.cz

    Dobrý den Vladimíre,

    velmi nás mrzí delší doba dodání u vámi objednaného boxu. V tomto případě bohužel došlo k nečekanému výpadku dodání zboží na straně dodavatele, což zároveň výrazně prodloužilo dobu dodání zboží k vám.
    Byla Vám nabídnuta náhrada a snažili jsme se Vám vyjít vstříc.

    Omlouváme se a věříme, že příště proběhne vše k Vaší spokojenosti.

    S přáním příjemného dne.
    Jitka, za tým Peddy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zakoupené zboží (pila) pravděpodobně nebyla zkoušena, zda funguje.
    • První zapnutí a nic... Nefunguje.

    Není žádnou výhodou kupovat na internetu. Zboží nemusí být vyzkoušeno (nikde není zápis o funkci). Pak je to domácí překvapení, zvláště když má mít druhý den používáno.

    Reakce obchodu PEDDY.cz

    Dobrý den Pavle,

    Nejsme oprávněni kontrolovat funkčnost zboží před expedicí, nemáme to uvedeno ani v našich obchodních podmínkách. To by nás zákazníci nařkli, že zasíláme použité zboží. Některé stroje jsou dokonce originálně zapečetěny.

    Každopádně jste určitě řešil vaší stížnost s reklamací a ta vám nabídla řešení.
    Přesto prosím přijměte naší omluvu za způsobené komplikace.

    S přáním příjemného dne.
    Jitka, za tým Peddy.cz

    • Čekám na zboží

    Reakce obchodu PEDDY.cz

    Dobrý den Petře,

    za komplikace s Vaší objednávkou se omlouváme. Bohužel na Vaše zboží již byla rezervace a muselo být doobjednáno. Před Vánoci se dodávka zboží prodloužila a tím se zdržel i termín expedice vaší objednávky. Momentálně máte vše vyexpedované a vyřízené.

    S přátelským pozdravem Jitka, tým Peddy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Žádná
    • Zboží dorazilo neúplné. Chyběly nožičky pod radiátor. Komunikace s obchodem naprosto nulová. Odmítl jsem převzít . Nikdy více. Vyhněte se jim velkým obloukem.

    Vyhněte se tomuto obchodu obloukem.

    Reakce obchodu PEDDY.cz

    Dobrý den Vlastimile,

    za komplikace s Vaší objednávkou se omlouváme, nicméně abychom celou věc mohly řešit co nejrychleji, tak Vás naše operátorka poprosila o fotodokumentaci a tu jste nezaslal. Pouze telefonický rozhovor, že něco u produktu chybí, bohužel nestačí. Po zjištění dle fotodokumentace bychom nožičky ihned zaslali a vyřešili objednávku k vaší spokojenosti.

    Věříme, že příště proběhne vše v pořádku.

    S přátelským pozdravem Jitka, tým Peddy.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží s poruchou a žádná komunikace přes mejl

    Reakce obchodu PEDDY.cz

    Dobrý den Petře,

    za vzniklé problémy na straně dodavatele se Vám omlouváme, nicméně reklamaci solární sprchy řešíme a 1.8.2022 jsme Vám psali email o postupu, který bude následovat.

    S přátelským pozdravem Jitka, tým Peddy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • I když měly uvedeno 2ks skladem napsali že zboží nemají a nebude.

    Reakce obchodu PEDDY.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a moc se omlouváme za způsobené komplikace. Bohužel i nám se někdy stane, že ve skladu máme manko, nebo při předexpediční kontrole zjistíme poškození zboží. To byl bohužel i Váš případ a nové nepoškozené zboží jsme nyní nebyli schopni v rozumném čase zajistit.

    S pozdravem

    Martin, tým peddy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží dle dopravce mělo přijít 29.6. - následně opraveno do 4.7. a stále žádná odezva od dopravce ani od prodejce - na moje emaily....

    Absolutní nezájem o komunikaci se zákazníkem - na telefon se nejde dovolat a na emaily prodejce nereaguje, ani písmem ani na mobil - a navíc od DPD jsem se dočetl v příloze, že (někým) proběhla změna doručovací adresy ?!?!?

    Reakce obchodu PEDDY.cz

    Dobrý den Milane,

    sekačku jsme vyexpedovali hned ten den jak jste objednávku vytvořil, ale
    bohužel došlo k systémovému pochybení na straně našeho dopravce, který nesprávně převzal data o zásilce. Situaci jsme ihned prověřili a zásilku přesměrovali na správnou adresu a dnes 7.7.2022 by jste měl sekačku obdržet.
    S dopravcem budeme dále komunikovat na zlepšení, aby se podobná situace neopakovala.

    Za komplikace s Vaší objednávkou se velice omlouváme.

    S přáním příjemného dne.
    Jitka, za tým Peddy.cz