Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    kostym mela dcera jednou jen z buniciny jako by a po jednom pouziti se natrhl :( za me velke zklamani

  • Nedoporučuje obchod

    • Dodané zboží neodpovídá kvalitou uvedenou v popisu

    Dodaný karnevalový černý plášť s kapucí kód PT15124-BK2 nesouhlasí s popisem že plášť je sametový, málo prosvítá. Na fotografii je vidět, že se jedná o samet, vzhledově má jinou strukturu, než ten co mi byl zaslán, tedy žádný samet, normální ustřižená, nezaložená a nezačištěná silonová, prosvítající podšívkovina. Nikde není na plášti označení složení látky, výrobce, ani číslo kódu výrobku, aby se dalo zkontrolovat zboží. Na reklamované zboží mi obchodem byl zaslán kód na bezplatné zaslání zpět Zásilkovnou. Peníze mi byly vráceny zpět, ale pouze jen cena pláště 279 Kč, tedy bez mých nákladů 69 Kč za poštovné objednaného zboží. Zkušenost s tímto obchodem je moje ztráta 69 Kč za poštovné.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    peří o dost větší a pohlednější v obyčejné galanterii ve velkém výběru pouze 15kč za 6 kousků.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dodání proběhlo rychle
    • Nefunkční email a telefon kde je jen záznamník. Chtěla jsem jednu věc vrátit do 14 dní a nedá se nikde kontaktovat. Jedině poslat na adresu a čekat. Ale nevím jestli se dočkám.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    O tom, že zboží není skladem (a zřejmě ani nebude) mě informovali až po dvou týdnech od objednání.

    Reakce obchodu PARTYZON.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše zkušenost. U produktu je napsáno, že není skladem. Vaše objednávka byla již předem zaplacena, a proto jsme Vás informovali o stavu Vaší objednávce a žádostí o čísla účtu pro vrácení peněz.

    S pozdravem
    Lucie, PARTYZON.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Domnívala jsem se, že mi zboží bude dodáno na dobírku. To se nestalo.

    Reakce obchodu PARTYZON.cz

    Dobrý den,
    ve Vaší objednávce jste zvolila platbu přes bankovní účet. Pokud byste nám dala vědět, že chcete dobírku, tak bychom objednávku upravili.

    Přeji hezký den,
    Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka nebyla vyřízena ani 7. den (5.pracovní den) a teprve po zavolání do firmy mi bylo řečeno, že jim chybí čelenka, což neplatilo při objednávce a ani mi nebylo sdělěno po objenání.
    Doručení zbylého žboží včas taky nezaručovali a tak jsem to zrušila celé.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod v žádném případě nedoporučuji.
    • Velmi dlouhá (!!!) doba dodání.
    • Špatná komunikace s obchodem.

    Objednala jsem si zboží, u kterého bylo napsáno, že dodání bude za 1-3 dny. Objednala jsem a ihned zaplatila. Po 14 dnech absolutní nekomunikace obchodu jsem napsala dotaz, proč zboží nedorazilo, bylo mi sděleno, že ještě nedorazil kontejner. Žádná omluva, vysvětlení, proč na svých stránkách mají nepravdivé údaje. Po měsíci jsem zrušila objednávku a zboží objednala jinde. Domnívám se, že zboží, které obchod nabízí, je objednáváno z Číny, proto jsou dodací lhůty tak dlouhé. Určitě je výhodnější nakoupit jinde.

    Reakce obchodu PARTYZON.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. U santovských čepic jsme měli dodání do 14 dnů, nikoli skladem. Tyto Santa čepice máme nejlevnější na českém trhu, a proto máme dodavatele z Číny.
    Po tom, co jsme dostali informaci od dodavatele, že zboží nestihne přijít do 14 dnů , tak jsme Vám ihned psali omluvný email, že dostupnost čepic bude až v listopadu.
    Věřím, že došlo jen k nedorozumění a příště už se to nestane. :)

    S pozdravem
    Lucie Polanková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekvaliní zboží
    • Předražený