Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,
    tak arogantní přístup majitelů společnosti jsem již dlouho neviděl. Jakmile máte sebemenší připomínku k objednávce nebo jste nějakým způsobem nespokojení je to hled účelové hodnocení, které se zakládá na pravdě a má za účel pošpinit obchod. Jestli takový přístup máte ke všem, tak držím place, aby vám nenapršelo do nosánku a samou pýchou jste nepraskli. Stačí se kouknou i na jiná hodnocení. Banda nebudu říkat čeho.

    • Velmi se omlouváme, že nás anonymní hodnocení nechávají v klidu, a že Váš stalking a nové a nové špatné hodnocení na Google z právě založených profilů s jediným hodnocením nekomentujeme. Ani zde v anonymní diskuzi z falešného emailového účtu nás to nijak nevzrušuje. Vážíme si každého reálného hodnocení na základě reálného nákupu, to je pro nás podstatné. A těch máme naštěstí řádově stovky s 99% spokojeností našich zákazníků. Takže má-li nás to v očích zákazníků nějak poškodit, nechť si zákazníci udělají obrázek sami.

  • Dobrý den,

    jsem velmi nespokojená s vašimi internetovými stránkami.

    1) nejde mi dokončit objednávka-hlásí mi to Error

    2) dále, proč musím platit za to, že chci platit při převzetí? Nemám kartu, se kterou by se dalo platit přes internet.

    3) a další, proč musím platit za to, že si to přijdu vyzvednout na prodejnu v Ústí?

    Zlodějina. Možná dobře, že mi objednávka nešla vytvořit.

    • Dobrý den, Vaše nespokojenost nás mrzí ale samozřejmě pakliže se Vám zdá že naše služby jsou zlodějina jak píšete, můžete přece využít služeb konkurence? Pakliže se Vám nelíbí naše webové stránky proč z nich neodejdete a snažíte se na nich objednat?
      Ale odpovíme Vám na jednotlivé body -
      1) denně nám chodí objednávky, tedy vytvořit evidentně jdou a o nemožnosti dokončení nás nikdo neinformoval. Chyba tedy s největší pravděpodobností nebude na naší straně ale u Vás?
      2) Nerozumíme Vaší připomínce? Žádná taková platba za převzetí na prodejně neexistuje! Účtujeme pouze platbu za dobírku ( netýká se osobního odběru na prodejnách ) stejně tak jako všichni ostatní a účtujeme ji proto, že za tuto službu platíme dopravci.
      3) Máte-li na mysli částku 29,- za dopravu na prodejnu, ta je účtována z toho důvodu, že máme sklad jinde a prodejny jinde. Máme náklady na dopravu a věřte, že 29,- nám je opravu nepokryje a to ani při dopravě v rámci Ústí nad Labem.