Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jedna tyčka na lampión nefunguje.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obdržel jsem jiné zboží
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlé dodání
    • Produkty neodpovídají popisu, nápis na balóncích bride to be byl fialový, místo zlaty, ubrousky jsem objednala bílo zlaté, ne růžové.

    Asi bych příště neobjednala, není jisté co přijde, na výměnu jsem čas neměla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Barva úplně jiná než sem obědnal

    Možná budou mít větší štěstí.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • rychlá doprava
    • nedorazilo vše co bylo objednané
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Řádně si překontrolovat kusy zboží při doručení, hlavně ty malé, pokud kupujete více kusů. Já objednávala ve větším počtu stahovací mašle a na faktuře samozdřejmě plný počet kusů zaplacen a fyzicky chybělo několik kusů. I když jde o malou částku, zkomplikovalo mi to výzdobu aut na svatbu, kdy jsem potřebovala přesný počet !!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Objednal jsem u nich koberec, přišel mi červený krepový papír..Nikdy víc, díky

    Reakce obchodu PartyDay.cz

    Dobrý den,
    mrzí mě, že jste nebyl s našim výrobkem spokojen, ale v popisu máme uvedeno, že se jedná o tentký průhledný materiál a cena výrobku je jen 249 Kč.
    Jsme party e-shop a pokud byste chtěl skutečný koberc, musel byste nakupovat v obchodě s bytovým textilem a cena za tento rozměr koberce by byla přibližně 10x vyšší.
    S pozdravem, PartyDay.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    “Garantovaná” doba doručení by se neměla jmenovat garantovaná.

    Reakce obchodu PartyDay.cz

    Dobrý den,
    v našem obchodě nabízíme garantovéné doručení Českou poštou nebo kurýrem DPD. Jedná se o premiové služby, které jsou výrazně dražší než běžná doprava. Vy jste si u své objednávky ale zvolila standardní doručení. Objednávku jsme obdrželi ve čtvrtek ráno a již ve čtvrtek v poledne byla odeslána. To, že Vám objednávka nebyla v pátek doručena nás mrzí, ale není v našich silách to ovlivnit. Je všeobecně známo, že v období před Vánoci dochází ke zpoždování zásilek a proto bych Vám doporučil příště objednávat s předstihem a ne poslední den před požadovaným dodáním.
    S pozdravem, PartyDay.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • no jelikož na obrázku byl 3d obraz a došel mi 2d balík tak moc štastný nejsem
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Kvalita zboží rozhodně neodpovídala ceně

    Ačkoliv jsem objednala a platila za 70ks balonků, obdržela jsem jich pouze 60. Určitě je moje chyba, že jsem si je při převzetí nepřepočítala, ale vzhledem k umístnění výdejního místa to nebylo zrovna úplně možné. Balonky byly velmi nekvalitní, byly na nich patrné chyby zřejmě z výroby, kdy byly vidět malé světlé tečky na povrchu (ztenčea guma zřejmě) takže bolonky praskaly i při mírném nafouknutí. A balonek, který během 20 min praskne, to na oslavě úplně nechcete.
    Celkově mi nepřišlo zboží odpovídající ceně. Příště zvolím konkurenční obchody, se kterými mám již dobrou zkušenost. V tomto případě se nevyplatilo zkoušet nové firmy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekvalitni zbozi.

    Reakce obchodu PartyDay.cz

    Dobrý den,
    vzhledem k tomu, že jste si od nás objednala latexové balónky ve tvaru srdce, předpokládám, že byl problém v tom, že Vám balónky praskaly? U latexových balónků, které nemají pravidelný tvar je obecně větší riziko, že balónek praskne. Je proto potřeba dávat při nafukování pozor a balónek nepřefouknout. Jinak se snažíme vždy vybírat do našeho sortimentu pouze kvalitní zboží od prověřených dodavatelů.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží bylo skladem a dorazilo cca za týden,objednany tyl přišel úplně jiného odstínu, než je na obrázku..

    Reakce obchodu PartyDay.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí, že jste s nákupem v našem obchodě nebyla spokojená.
    Vaši objednávku jste vytvořila v pátek v půl páté odpoledne a my zboží odeslali hned v pondělí. Je pravda, že pošta Vám jej doručila až ve čtvrtek, ale to už bohůžel nemůžeme ovlivnit.
    Co se týče odstínu tylu, tak jsem barvy Vámi objednaných produktů porovnával a máte pravdu, že u růžového tylu byla fotografie světlejší než ve skutečnosti, za což se omlouvám. Fotografii jsme již upravili.