Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • jsou to zloději objednate si nějaké zboží v tomto případe šampon 1250 ml a oni vam pošlou jen tak 1000 ml a řeknou pardon to je v pořádku tak neni je to zlodějina nenakupujte tam a arogantní chavaní patří k tomu

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Ve Vašem případě který uvádíte, se jednalo o systémovou chybu. Nikdo Vám bohužel neřekl, že je vše v pořádku. Naše firma se Vám omluvila, svou chybu jsme uznali, a nabídli Vám vrácení peněz. Bohužel, nevidím z naší strany žádnou zlodějinu.

    Hezký den

    Michaela Lelovská
    www.parfemy-premier.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • špatná komunikace vůči klientům

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velice nás mrzí Váš názor ohledně komunikace, který uvádíte. Mohu se zeptat, kde nastal problém ?
    Vaši objednávku jste provedla 25.12.2014 v době svátků, na výdejním místě byla Vaše objednávka již 30.12.2014.

    Děkuji a přeji hezký den

    Michaela Lelovská
    www.parfemy-premier.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Žádné!
    • Všechny!

    Nikdy více!

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel nevím z jakého důvodu jste s naším eshopem nespokojen. Zboží Vám bylo dodáno v pořádku, žádnou reklamaci na zboží od Vás nemáme. Kde se tedy stala chyba ?

    Hezký den

    Michaela Lelovská

    www.parfemy-premier.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Výhoda je nejspíš velmi rychlá doprava a také snadno dostupný reklamační formulář na webu
    • na telefonní zákaznické lince nikdo není, prodali mi padělek nebo naředěný kus (přesně netuším, ale parfém prostě není v pořádku, nevydrží ani hodinu)

    Rozhodně nedoporučuji. Objednala jsem před Vánoci parfém od Hermés a na Silvestra jsem podávala reklamaci, dnes parfém odesílám zpět. Měla jsem předchozí malé balení zakoupené v kamenné prodejně a tudíž mám s čím porovnat - PARFÉM JE PRAVDĚPODOBNĚ FALEŠNÝ, po navonění dobrý leda tak na záchod, vůně vydrží na zápěstí tak hodinu a zmizí. A podle diskuze tady nejsem jediná, komu se tohle stalo. Parfém je dekodovaný, tj. má vzadu přelepený čárkový kod, takže možná cestoval buhvíkde a kvalita na to doplatila, rozhodně s ním není něco v pořádku. Originál, který mi dochází a mám ho z kamenné prodejny, vydrží ještě druhý den. Absolutně nechápu, jak může Heuréka tenhle obchod doporučovat zákazníkům a přitom dorazí poštou padělek nebo nějaký vyvanulý nebo naředěný kus. Jsem zvědavá, jak reklamace dopadne, protože telefonní linka nefunguje. Mrzí mě, že jsem při výběru obchodu sledovala pouze recenze a nezamířila jsem do i do diskuze. A na logo "ověřeno zákazníky" už opravdu nedám.

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Mrzí nás Váš názor, který na náš eshop uvádíte. Jsme česká firma působící na trhu minimálně 7 let a prodáváme pouze originální zboží. Objednávala jste u nás parfém HERMES - Jour d´Hermes Absolu, s reklamací na tento parfém jsme se dosud bohužel nesetkali.

    Objednávala jste 22.12.2014 a v době před Vánoci jsou linky přetížené. O svátcích na zákaznické lince bohužel nikdo není.

    Hezký den

    Michaela Lelovská
    www.parfemy-premier.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dodání zboží trvalo 8 dní, i když obchod uvádí dodání do dvou dnů. Obchod nereagoval na e-mail, ani na telefony. Když jsem se po několika dnech dovolal do obchodu a stěžoval si na nedodání zboží v termínu, tak vinu svedli na poštu. Přitom zboží bylo vyskladněno až čtvrtý den po objednání. Obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Dobrý den paní Vondráková,
    Vaši zásilku objednanou pozdě odpoledne 15.12. jsme skutečně odeslali až 18.12. dopoledne tj. za 2 a půl dne, bohužel k tomuto zpoždění došlo s ohledem na to, že jste zvolila platbu kartou, kdy se Vaše platba připsala na náš účet až 17.12.. Mrzí nás, že jste se k nám nemohla dovolat, telefonní linky byly bohužel v předvánoční čas přetíženy.
    Omlouváme se, pokud jste Vám nedokázali zásilku dodat tak rychle jak jste si přála.
    Parfemy-Premier.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • -zajímavé ceny
    • -komunikace na nulové úrovni: uvedený tel. na webových stránkách nefunguje!!! (popř. jej pro jistotu nikdo raději týden nezvedá). Nedovolala jsem se, až někde na sklad - při hledání jsem se na heurece dopátrala dalšího čísla. Zde paní velmi ochotná a naštěstí mi vše zařídila a zkontaktovala se s kanceláří.
    • -neochota řešit reklamaci co se týká poštovného. Balík odeslán za nemalé peníze jako balík do ruky, který však dorazí téměř za týden, přesto, že tímto zaručují doručení následující pracovní den (i dle podmínek ČP). Zde musí reklamaci dle ČP řešit odesílatel zásilky, což zřejmě v kanceláři neví a ani se nezajímají. Prostě nechtějí. Pokud by byl tedy nějaký větší problém, nedokážu si představit, jak by k němu vůbec přistupovali.
    • -doprava: nabízí se pouze doručení ČP jako balík do ruky. Za takovou cenu mi to přijde přehnané. Za stejné nebo lepší částky nabízí jiné přepravní společnosti podstatně lepší úroveň dodání, vč. kontaktu apod.

    Zboží bylo v pořádku, zde výhrady nemám. Vadí mi komunikace obchodu, neochota při řešení problémů. Jestli bych měla příště ušetřit nějakou stovku, kašlu na to a raději se obrátím na jiný, ověřenější obchod, někdy to za to opravdu nestojí!

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste se k nám nemohla v předvánoční čas dovolat, tel. linky byly bohužel přetíženy, můžeme Vás ujistit, že dotazům zákazníků se věnovalo několik našich operátorů celý den.
    Co se týká Vaší reklamace, zaznamenali jsme ji, ale vyřešit ji tak, jak jste žádala bohužel nejde, nejde o neochotu, ale holý fakt. Na vysvětlenou, byla jste nespokojena s tím, že dodání balíčku netrvalo 1 den, tak jak Česká pošta garantuje, ale trvalo déle. Bohužel toto je v předvánoční čas běžná praxe, jak u nás, tak u všech dalších internetových obchodů - pošty i jiní přepravci jsou přetíženi a v některých dnech pak zásilky dorazí později, nutno podotknout, že většina zákazníků s tím v prosinci tak nějak počítá. Pokud se navíc stane situace, kdy dojde ke kalamitě ( jistě jste zaznamenala, že byl dokonce kvůli ledovce zastaven provoz na železnici ), dodání zásilky se prostě pozdrží.
    Požadovala jste jako reklamaci to, abychom Vám u dopravce vyreklamovali Vámi zaplacené poštovné a proto, že balíček dorazil později Vám cenu poštovného vrátili - toto možné není, přesto, že nebyl balík dodán tak rychle, jak by měl, dodán byl a my jako firma jej musíme poště uhradit, pokud bychom jej reklamovali, nedostaneme zpět celé poštovné, ale pouze tolik korun, kolik odpovídá rozdílu ceny balíku do ruky a nespěšného balíku, tento rozdíl je ovšem pouze v řádku jednotek korun, proto nevidíme žádnou možnost jak situaci řešit. Po pravdě nemáme ani kapacitu, která by řešila v předvánočním období jednotlivé zpožděné zásilky, toto neprovádíme my, ani jiné internetové obchody.
    Děkujeme za pochopení
    Parfemy-Premier.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepravdivé informace o stavu zásilky. Zaplatil jsem si za dopravu, ale pro zboží jsem si musel dojít na poštu, která lživě informovala o pokusu o dodání.

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Za doručení Českou poštou se velmi omlouváme, bohužel toto není v našich silách ovlivnit. Česká pošta je v předvánočním čase přetížená, a musí se s tím jako každý rok počítat. Jako zákazník máte pravo na opakované doručení, tuto možnost jste nezvolil. Doručování bohužel není chyba naší firmy.

    Děkujeme za pochopení.

    www.parfemy-premier.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • stránky e-shopu byly (jsou ?) zavirované, po nákupu byl detekován vir pro přenos informací ohledně internetového bankovnictví !!!

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Dobrý den pane Marco,
    stránky obchodu opravdu nejsou, ani technicky nemohou být zavirované, tím, že si prohlížíte jakékoliv stránky nelze žádné počítačové viry přenést, k tomu může dojít pouze, pokud stahujete či jinak nahráváte do Vašeho počítače jakékoliv soubory, to ovšem nemá s našim obchodem nic společného :)
    Parfemy-Premier.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • zbozi nebylo doruceno na uvedenou adresu, ale predano na postu. dopravce uvedl lez jsem nebyla zastizena. na poste mi pote pozvrdili ze si to ulehcuji a nezavazi zbozi nauvedene adresy ale primo na postu. to me mrzi.

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velice nás mrzí situace, která ve Vašem případě nastala. Bohužel doručování České pošty lze řešit pouze s poštou.

    Hezký den

    Michaela Lelovská

    www.parfemy-premier.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nízká cena
    • neví, co prodávají

    pozor, ať Vám nedoručí jiný druh zboží, než jste objednali

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Ve vaší objednávce máte objednaný Exlamation, který jste i dostala. Tato vůně se od výrobce dováží buď jako EDT nebo EDC, záleží jaké označení zvolí.

    Hezký den

    Michaela Lelovská

    www.parfemy-premier.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost
    • Prodej napodobenin originalu!

    Mam moznost srovnani s originalem a toaletka neni spatna, jen vydrz je horsi a voni trochu jinak, ale to se jeste da koupit. Sprchovy gel, je i zadarmo drahy a ten rozhodne nedoporucuju!!! Kdyz se umeju originalem, tak vonim, kdyz se umeju timto, tak je to jako kdyz jsem se myl sprchovym gelem bez jakekoliv vonne prisady!!! Priste urcite na internetu nakupovat parfemy nebudu a zaplatim radeji 2x vic za original, ktery ve finale vyjde na stejno, protoze nebude takova spotreba.

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Dobrý den pane Daniele Groschupe, zakoupil jste u nás parfém Instinct David Beckham v ceně 277 Kč, tento parfém nám dodává jeho jediný distributor v České republice, totožné zboží tak zakoupíte jak ve všech kamenných, tak internetových obchodech, jeho cena 277 Kč je u nás doufáme nízká, nicméně okolo 300 Kč jej zakoupíte prakticky všude včetně drogerií, kde se toto zboží běžně prodává, Mrzí nás, pokud nejste spokojen, nicméně totožné zboží u nás zakoupilo mnoho zákazníků a nikdy jsme neobdrželi jakoukoliv reklamaci.
    Parfemy-Premier.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    objednala jsem si parfém chloe, který jsem předtím koupila v parfumerii.
    rozdíl je neuvěřitelný. parfém, koupený v tomto eshopu nevoní stejně, je cítit po alkoholu a je očividně ředěný.
    vracet jej nebudu, cena byla poloviční oproti parfumerii, takže to beru za vlastní chybu, dalo se to čekat.
    eshop nemohu doporučit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena,možnost vyzvednout si zboží kdy se mi to časově hodí
    • na zadní straně parfému má být na lahvičce popisek - zajišťující mj. originalitu výrobku. V obchodě tento popisek je, parfém vydrží velmi dlouho i na oblečení do druhého dne. Parfém zakoupený u vás dle mého není originál, nemá popisek na flakónu (název ano,ale nic na opačné straně). Vůně nevydrží dlouho,je slabší a na oblečení není cítit vůbec.

    Nedoporučila bych. Myslím, že je to dovoz z Turecka,nebo netuším..nebo naředěné, ale vůně je zcela z určitostí slabší než originál ve značk.prodejnách.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • blokují maily, nečtou je, nekomunikují, dohoda žádná. Odesílateli se hlásí "nedoručitelný mail"

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Dobrý den paní Hovorková, ve vašem případě bohužel šlo o situaci, kdy jste zadávala neexistující adresu emailu, pokud se uvede správně email ´[email protected]´, vše samozřejmě funguje jak má. U vaší objednávky máme však i poznámku, že jste požadovala slevu a dopravu zdarma, kde jsme Vám s ohledem na malou výši objednávky nemohli vyhovět, není toto pravou příčinou vaší negativní reakce ?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvedené tel. č. je stále obsazeno.
    • Emailová zpráva se mi 2x vrátila zpět jako nedoručitelná.

    Nejprve byl problém s bankou, protože nefungovala on - line platba. Poté jsem se snažila kontaktovat obchod nejdříve telefonicky, poté i emailem. Obojí bohužel bez úspěchu. Chtěla jsem změnit objednávku na platba na dobírku, ale bohužel kontakty nefunkční...

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaše hodnocení.

    Naše zákaznická linka je k dispozici každý všední den od 8 do 18 hodin. Je možné, že z důvodu telefonické vytíženosti může být někdy linka obsazena.

    Emaily nám od zákazníků chodí v pořáku a jsou také řešeny denně.

    Jste si jista, že jste čerpala kontakty z našich stránek http://www.parfemy-premier.cz/info/kontakty ?

    S pozdravem

    Nikol Zezulová
    www.parfemy-premier.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • nechci posoudit
    • žádná komunikace,vše s velkými problémy

    Nedoporučuji,žádná komunikace,na emajly neodpovídají,byl to první obchůdek,co jsem učinila,s kolegyněmi jsme testovaly konkurenční parfémky,ani jedna z nás si parfémek u vás nekoupí,moc jste mne zkjalmali.

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám, za Vaše hodnocení.

    Mrzí nás však Vaše negativní recenze. Konkrétně u Vaší objednávky s Vámi komunikovalo naše zákaznické oddělení, protože jste si zvolila platbu převodem a nesouhlasila nám částka, kterou jste nám zaslala s Vaší objednávkou v našem systému.

    I když s objednávkou není žádný problém, i tak informujeme zákazníka o průběhu vyřízení objednávky emailem a SMS zprávou.

    S pozdravem

    Nikol Zezulová
    www.parfemy-premier.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednané vzorky přišly poloprázdné, špatně zavřené. Objednaný tester přišel bez víčka, to je poprvé, co se mi stalo, že by tester neměl víčko. A to objednávám vůně docela často.

    Ceny dobré, kvalita nedostačující.

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Za zaslání poloprázných vzorků se omlouváme. Pokud Vám přisly vzorky poškozené, mohla jste napsat e-mail nebo zavolat a my by jsme Vám zaslali nové vzorky.
    Co se týká kvality prodávaných testerů, tak jsou naprosto v pořádku. Vůně, prodávané v testerech ve většině případů víčka nemají a s touhle skutečností je třeba při nákupu testerů počítat. Proto je také cena testeru nižší oproti klasickému balení.

    Hezký den
    www.parfemy-premier.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Garantovali doručení do druhého dne, ale do 24 hodin zboží ani neodeslali.

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Vážená paní Lucie Kozlíková z Klecan, objednala jste si u nás zboží v 17.00 hod 7.7., ráno 8.7. jsme zásilku zabalili a předali poště, která Vám ji 9.7. doručila, tedy zásilka odešla hned ráno po objednávce a do 24 hod byla u Vás, pokud jste myslela, že zásilku, kterou objednáte večer, dostanete již ráno tj. např. za 12 hodin od objednávky, neexistuje bohužel žádný přepravce, který by toto zvládl :) ... zmiňujete ještě, že jsme garantovali doručení do 2. dne - toto nikde negarantujeme, pouze dle obch. podmínek záslky do dáváme do 2. pracovního dne, že jsme zboží do 24 hod neodeslali není pravda. Mrzí nás, že píšete takové nesmysly a že jste nečetla naše obchodní podmínky :)

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Všechny
    • Slečna, která pracuje, kde si vyzvedáváte osobně zboží...Neochotná, neuvěřitelně arogantní, člověk si připadal, že jí otravuje.... V tomto shopu již díky ní nenakoupím...Jinak vše v max pořádku..

    Slečna, která pracuje, kde si vyzvedáváte osobně zboží...Neochotná, neuvěřitelně arogantní, člověk si připadal, že jí otravuje.... V tomto shopu již díky ní nenakoupím...Jinak vše v max pořádku..

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaše hodnocení.

    Vaši připomínku přeposílám na pobočku na Florenci k prošetření.

    S pozdravem

    Nikol Zezulová
    www.parfemy-premier.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Totální nevstřícnost při nápravě chyby ze strany obchodu

    Obchod zaměnil zásilky a zaslal mi úplně něco jiného pro někoho jiného. Po tel. reklamaci mi bylo sděleno, že týž den odchází oprava zakázky a že já mám zaslat chybnou dodávku zpět. Ten den jsem běžel na poštu a balík odeslal. Ještě jsem pro jistotu vám obchodu sdělil číslo balíku, aby jste si to mohli ověřit. Včera se mi balík vrátil zpět jako nepřevzatý a opravená zásilka dodnes nedorazila!!!!!!!!!!

    "Přesně tak si představuji nápravu vlastní chyby!"

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaše hodnocení.

    Za záměnu, která se ve skladu stala jsme se Vám omluvili, a tímto se Vám ještě jednou moc omlouváme.
    Situaci jsme se s Vámi pokoušeli neprodleně vyřešit, s tím že nám špatný balíček zašlete zpět, a my Vám po jeho přijetí obratem zašleme správný.
    Bylo Vám sděleno, ať balíček zašlete zpět s průvodním dopisem, kde přiložíte číslo Vašeho účtu, aby Vám byly proplaceny náklady na poštovné které Vám vznikly. Několikrát bylo upozorněno, že se balíček nesmí zaslat na dobírku, jinak nebude převzat.
    Bohužel i přesto balíček dorazil na dobírku 97 Kč, proto byl vrácen poštou zpět.
    Se zákaznicí, která naopak obdržela Váš balík je situace již vyřešena, bohužel tím že jste balík zaslal s dobírkou se celý proces zpomalil.
    Až od Vás přijmeme balíček se zbožím, obratem Vám samozřejmě zašleme balíček od nás.
    Vstřícnost na naší straně byla, a nadále samozřejmě je, budeme očekávat balík od Vás.

    Děkujeme Vám za Vaše pochopení.

    S pozdravem

    Nikol Zezulová
    www.parfemy-premier.cz