-
Doporučuje obchod
Super služba doporučují
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.
-
- Nic
- Vraceni zbozi ve 14-denní lhute neuznavaji
- Neuznávají vraceni povleceni,které si rozbalite a podíváte se nanej
- Povleceni drsný materiál + neskutečný zapach
Objednala jsem si povleceni z E-shopu. Po obdržení balíku jsem ho rozbalila abych se podívala zblízka na barvu a materiál. Barva uplne jiná než na obrázku a materiál drsný a nepříjemný. Nevyhovovalo mi,takže jsem ho zpatky zabalila a odeslala na vlastní náklady zpatky ve 14-denní lhůtě. Napsali,ze rozbalene zbozi nepřebiraji! A peníze teda nevrací. Rozhodne nedoporucuju. Obracím se na ČOI
Jak si můžete dovolit tvrdit,ze zbozi bylo použito,když jste si ho odmítli převzít + skontrolovat.
KristinaReakce obchodu panmatraci.cz
Použité zboží bohužel nemůže vrátit! Tečka! Z hygienických důvodů nejde vrátit! Můžete se obrátit na ČOI a na policii! Existuje zákon, kterým se řídíme
Re: objednávka č. (43250)
Ty jo OK - obrátím se na Českou obchodní inspekci + policii ČR. Tak tohle jsem ještě nezažila! U vás již NIKDY NIKDY nic nekoupim a upozorním všechny svoje známe!! Podvodníci.
A negativní hodnocení kam to jen půjde.
---------- Původní e-mail ----------
Od: Pan Matraci <[email protected]>
Komu: [email protected] <[email protected]>
Datum: 3. 5. 2023 18:46:03
Předmět: Re: objednávka č. (43250)
Dobrý den,
Od některých smluv odstoupit prostě nelze, i když byly uzavřeny takzvaně na dálku. U zboží je to dáno určitou faktickou překážkou dalšímu prodeji, jako je spotřebování věci, její smísení s jinou nebo náchylnost ke zkažení, dále upravení podle speciálních požadavků a přání spotřebitele (zboží na míru), prolomení hygienického obalu, chránícího zdravotní nezávadnost, nebo narušení obalu u počítačových programů, disků s hudbou či filmy.
Kde je to upraveno: § 1812 odst. 2, § 1832 odst. 1 a § 1833 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník; § 20b zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Dobré ceny a rychlé doručení
Rychlé doručení .
-
Nedoporučuje obchod
Nemůžu hodnotit,uplynulo 10 dnů a zboží nedošlo....
Reakce obchodu panmatraci.cz
Bohužel v objednávce jste zaslala svoz starých matrací. 2x jsme VÁM psali, že termín dodání může být delší:vzhledem k tomu, že evidujeme požadavek na odvoz starých matrací, termín dodání můžeme být o něco delší . Odůvodnění: svoz matrací musíme objednat u přepravce, obdržíme potvrzení o svozu a posléze můžeme zadat požadavek na dodání a odběr v jeden den. U dané objednávky máme potvrzený svoz na úterý. Den před dodáním a odběrem Vás budeme kontaktovat
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Rychlé jednání, spolehlivé vyřízení, rychlá zpětná vazba! Moc díky!
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- profesionální, skvělá komunikace
-
Nedoporučuje obchod
V pondělí 27.2. brzy ráno matrace objednána a hlavně zaplacena. A je pondělí 6.3. a stále čekáme na doručení. Kdybych firmu nebombardovala emaily tak nemám ani zprávu. Na dnešní jejich "mladý tým" je to katastrofa... Nikdy více.... Jen mě mrzí, že jsem matraci hned zaplatila, jinak bychom koupili v jiném obchodě...
Reakce obchodu panmatraci.cz
Každý den od 27.3 Máme od Vás minimálně 3 emaily. Proč se dotazovat na termín dodání 3x? Avízo a traking na sledování zásilky Vám přijde do emailu a sms zprávy. Proč zbytečně psát stejně dotazy 3 x za den ?
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Velmi rychle vyřízená moje objednávka a vše v pořádku doručeno
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Rychlé a vstřícné jednání.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Doručení bylo rychlé a matrace bez žádné závady. Spokojenost
-
Doporučuje obchod
objednala jsem poprvé a spokojenost
-
Nedoporučuje obchod
- Mají dopravu na madraci zdarma a když si rozšířite objednávku chtěji poštovné...
- Neumí vyjít zákazníkovi vstříc, a neumí spojit jednu objednávku, radši ji rozdělí na dve části....
Reakce obchodu panmatraci.cz
Dobrý den,
prosím o strornování celé zakázky.
Přijde mně nepochopitelné když máte u něčeho dopravu zdarma a pojede to jedním závozem, platit dopravné.
Koupím si madraci jinde.
vzali by jsme si samozřejmě volno, jen to potřebuji vědět dopředu, nepotřebuji odpolední závoz, psala jsem že oba pracujeme do 16hod, tak aby jsme stačili dojet domů z práce.
děkuji Martina Šmídová
--
přeji hezký den
Martina Šmídová
---------- Původní e-mail ----------
Od: Pan Matraci <[email protected]>
Komu: Martina ŠMÍDOVÁ <[email protected]>
Datum: 16. 1. 2023 12:45:40
Předmět: Re: odpolední dodání [Panmatraci | Výprodej matrací, slevy, prodejna] Nová objednávka č. (41888)
Collapse
Dobrý den,
odpolední dodání u přepravce je zpoplatněno částkou 400 Kč. Alternativu Vám můžeme nabídnout vlastní dopravu -termín dodání může být o něco delší ale bude to zdarma.
Proč naskočila doprava? U položky matrace doprava je zdarma. Chránič, povlečení a přikrývka nemá dopravu zdarma.
V případě vlastní dopravy zpoplatněné položky s dopravou můžeme odstranit. Bohužel u přepravce to nepůjde jelikož každá položka bude mít svůj štítek -
Doporučuje obchod
- Nebyl zajištěn odvoz staré matrace i když byl přislíben.
Sliby jsou chyby.
Reakce obchodu panmatraci.cz
Dovolte????
Pro vyhotovení objednávky jsme Vám písemně potvrdili zajištění služby "odber starých matrací". Dle OP termín dodání může být o něco delší (danou informaci jsme Vám také zaslali do emailu). Ok, z Vaši strany potvrzeno.
Ve čtvrtek 12.1 jste nás kontaktovala, že matraci potřebujete akutně a je Vám jedno jestli tam bude nebo nebude svoz. Maminku propouští z nemocnice a matraci potřebujete okamžitě . Ihned následující den zboží odesláno přepravní společnosti. Upozornila jsem Vás, že v případě odeslání přepravcem nemůžeme garantovat svoz starých.... Proč záměrně uvádíte nepravdivou informaci není nám zcela jasné. Bohužel službu " odběr staré matrace " můžeme garantovat pouze v případě naší vlastní dopravy. Přepravce za likvidaci starych matraci účtuje cca 1.400,- Podotýkám, že daná služba u nás je zcela zdarma. Velice se omlouváme, že jste potřebovala matraci okamžitě, jinak by ta služba byla zajištěna dle předchozí domluvy :(((
P.S zřejmě se ptáte , proč je termín dodání o něco delší? Je to z toho důvodu, že musíme naplánovat trasu a zařadit více odběru v jeden den. Děkujeme za pochopení -
Doporučuje obchod
- rychlé dodání
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Kde začít…
Při objednání matrací po výběru platby jsem čekal nějakou rekapitulaci objednávky, kde bych viděl přibližné dodání, žádnou takovou funkci ale tento e-shop nemá. A jelikož maily rozesílají velmi střídmě, jste ponechání takřka bez jakýchkoliv informací.
Po týdnu jsem tedy zavolal na zákaznickou linku, kde mi bylo řečeno, že matrace dorazí v sobotu. Od té doby zase bez informací. V sobotu jsem znovu zavolal na linku, kde mi bylo řečeno, že kurýr je dole před domem. Vzal jsem tedy zabalené staré matrace ze čtvrtého patra dolů, kde světe div se, nikdo.
Objednávku totiž dovezli úplně někomu jinému, do jiného města…
Nakonec přijeli o 3 dny později s menším dárkem jako omluvou a s panem kurýrem, který místo pomoci odnést matrace alespoň za práh prvních dveří, spíše preferoval displej svého telefonu.
Nedoporučuji.Reakce obchodu panmatraci.cz
:))) Nakonec přijeli o 3 dny později s menším dárkem jako omluvou a s panem kurýrem
anatomický polštář z gel pěny... pěkný menší dárek )))) chyby se stávají, jako omluvu jsme Vám nabídli polštář a odvoz starých matrací zdarma. Doporučujeme zjistit na kolik Vám asi tak staré matrace vyjdou odebrat do sběrného dvora.... + anatomický polštář... pak se pobavíme o takovém menším dárku... -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
velmi rychlé dodání objednaného zboží, výborná komunikace
-
Doporučuje obchod
- rychlé jednání i odeslání
- spousta zboží skladem (skutečně:))
-
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.