Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Hellerová Trissa:
    Vážená paní Hellerová,
    v okamžiku objednání zboží skladem nebylo. Jakmile jsme se dozvěděli, že nám je dodavatel v avizovaném termínu nedodá, ihned jsme Vás informovali.
    Z historie objednávky vidím, že jsem Vám 22.8.2013 peníze vrátili.
    Nezdařený obchod nás mrzí, musíme ví zaparacovat na přověřování svých dodavatelů.
    S omluvou,
    Helmut Vajc

  • Vážený pane JUDr. Stiebale,
    Dovoluji si uvést některé skutečnosti na pravou míru:
    Dne 30.11. v 11:07 jsem Vám psal následující:
    „Štít bychom předběžně měli odesílat 17.12. Berte to prosím jako předběžný a nezávazný termín. Vzhledem k předvánočnímu návalu zakázek může dojít k posunu termínu odeslání.“

    Dne 20.12.2013 v 7:38 Vám kolegyně Černá z expedice psala následující:
    „Dobrý den pane Stiebal.

    Z výroby mi dnes volali a omlouvali se , že Váš štít bohužel nestihli dodělat.
    Velice se omlouváme za komplikace, které Vám zřejmě způsobíme a moc se za ně omlouváme.
    Předběžný termín expedice je naplánován na 13.1.2014.

    Přejeme Vám krásné Vánoční svátky a úspěšný vstup do Nového roku 2014.

    S pozdravem
    Hedvika Černá “

    Paní, která Váš štít ručně maluje bohužel onemocněla chřipkou a proto nebylo možné štít v plánovaném termínu dokončit.
    Velmi nás to mrzí, nejsme však schopni se proti vyšší moci bránit.
    Dát Váš štít namalovat někomu méně zkušenému jsme nechtěli riskovat.

    Věřte, že jsme přes veškerou snahu nemohli udělat více.
    Vaší platbu vrátíme na účet č. 2928770001 / 5500 v plném rozsahu.

    S pozdravem,
    Helmut Vajc

  • Jsem vrcholně nespokojen s tímto obchodem . Zničily mi darek pod stromeček,tvrdily mi že mi poslali e-mail,což je lež. Zboží jsem zaplatil okamžitě a zpět byli pouze hloupé výmluvy až po Vánocích. Je pravda že platbu po dvou měsících vrátily , ale trpkost z nekorektnosti zůstává. Je mi to líto , www.stranky jak hrom , ale jinak nic. Slib , že mi majitel zavolá je také pouze slibem. Je to v lidech.

    JUDr.Miroslav Stiebal

  • Byla jsem velmi rozhořčena službami tohoto obchodu.
    Učinila jsem objednávku, která obsahovala dvě věci, v dodatku k objednávce bylo přednostní vyhotovení, přitom jedna věc byla na míru a druhá byla následující čtyři dny skladem.
    Platba byla provedena ještě ten samý den co objednávka a byla jsem ujištěna že vše dojde následující týden.

    Asi o dva dny později mi přišla sms od České pošty, že mají můj balíček a dojde mi v pondělí následující týden.
    Po rozmluvě se slečnou na vaší zákaznické lince jsem byla informována, že moje zásilka ač jsem to nechtěla byla rozdělena, ale že dodání druhé věci bude někdy v tom týdnu co měla přijít. Vzhledem k nezměně poštovného jsem to neviděla jako problém ale o následující dvě hodiny mě bylo emailem řečeno, že tu tuniku už nemají a slibované přednostní vyhotovení nebo značka je skladem není pravdivá.

    Čekací doba se najednou dostala do řádů měsíců.
    A nejvíce se mi líbilo že mi psali že ač měli po dobu mé objednávky všechno SKLADEM, tak to nebylo u dodavatele.

    Trochu k zamyšlení, kde se tady lže.

  • Irena Křížová: Vážená paní Křížová, buďte prosím konkrétní. Kostýmy u nás nabízené jsou jednak z vlastní výroby, ale i dovežené ze zahraničí. Snažíme se nabízet kostýmy, které budou cenově dostupné. Většina zákazníků se nerekrutuje ze scény Living History, proto by ani nebyla ochotná vychytávky exaktně odpovídající historickým předlohám zaplatit. Neznamená to ale, že je neumíme ušít. Napište prosím, oč konkrétně Vám jde a uvidíte, že řešení nalezneme.
    Děkuji a přeji pěkný den!
    Helmut Vajc

  • Vážená paní Křížová, buďte prosím konkrétní. Kostýmy u nás nabízené jsou jednak z vlastní výroby, ale i dovežené ze zahraničí. Snažíme se nabízet kostýmy, které budou cenově dostupné. Většina zákazníků se nerekrutuje ze scény Living History, proto by ani nebyla ochotná vychytávky exaktně odpovídající historickým předlohám zaplatit. Neznamená to ale, že je neumíme ušít. Napište prosím, oč konkrétně Vám jde a uvidíte, že řešení nalezneme.
    Děkuji a přeji pěkný den!
    Helmut Vajc

  • Vážená paní Křížová,
    naším cílem je poskytnout zákazníkovi co nejširší výběr. V naší nabídce tedy najdete jednak kostýmy šité u nás na míru, ale i kostýmy dovážené ze zámoří, které jsou vyráběny ve standardizovaných velikostech. Zvolíte-li si ušití na míru a zjistíte, že Vám nějaká, jak píšete, "vychytávka", chybí, rádi Vám jí došijeme. Stále je co zlepšovat a co se učit, rádi se přiučíme třeba i od Vás. Za případný konkrétní podnět předem děkuji a zdravím.
    Helmut Vajc

  • U této firmy mi vadí,že prezentuje cizý výrobky za své vlastní.Takže nemá or.střihy a šaty nemůže ušít tak jak jsou na fotce.Nafocené šaty mají různé vychytávky,které na fotkách nejsou vidět a ušité šaty touto firmou je mít nebudou.Tudíš nebudou ve 100% kvalitě.