• Nedoporučuje obchod

    80 %

    Dlouhá dodací doba zboží zatím nedorazilo. Obchod asi vybral špatnou přepravní společnost. Na zboží stále ještě čekám. 2433kč

    Reakce obchodu Originální zahrada

    Dobrý den,
    toto hodnocení se bohužel netýká objednávky z našeho e-shopu. Přepravní společnost si zákazník zvolil sám a zásilka byla doručena ve standardním termínu. Dále také u tohoto zákazníka neevidujeme objednávku v uváděné hodnotě 2433Kč ale v mnohem nižší hodnotě.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednávka byla vyřízena rychle a bez problémů, ale zboží mě nemile překvapilo. Ten kus balkonové zástěny je na obou stranách ustřižený křivě a zároveň je ošklivě roztřepený, budu si ho muset sama zastřihnout. Také je posetý nějakým smetím, které budu muset obrat.

    Reakce obchodu Originální zahrada

    Děkujeme za hodnocení, které nás však překvapilo. Zákaznice neměla objednanou žádnou balkonovou zástěnu, ale stínící tkaninu v metráži. U stínící tkaniny v metráži se může stát, že konec není ustřižený 100% rovně. Nicméně je vždy přidán malý přesah nad rámec objednaných metrů. Vzhledem k tomu, že stínící tkaniny se prodávají po celých běžných metrech, tak převážná většina zákazníků si tkaninu upravuje na míru danému místu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod i dodání v pořádku. Nejsem spokojen s výrobkem, který má vytvářet mlhu a to se jaksi neděje. Jde pouze o obyčejnou sprchu, která je mi absolutně k ničemu. Popis výrobku je tedy klamný.

    Reakce obchodu Originální zahrada

    Toto hodnocení nás velice mrzí a jednoznačně odmítáme tvrzení, že popis výrobku je klamavý. Konkrétní sprchy se prodalo desítky kusů a do dnešního dne nemáme zpětnou vazbu, že by neměla deklarované funkce a navíc sprchu máme osobně vyzkoušenu. Zákazník nás před tímto hodnocením nekontaktoval, nevyužil svého práva na odstoupení do 14 dnů a ani nezaslal výrobek na reklamaci. Bohužel se tedy nedá určit, zda se jedná o vadný kus, špatnou instalaci nebo subjektivní dojem z funkcí výrobku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Špatná komunikace a o tom, že zboží není na skladě, jsem se dozvěděla až po prevední platby a na základě telefonátu.

    Reakce obchodu Originální zahrada

    Zákaznice si objednala produkt, u kterého svítilo, že není skladem a vybrala si platbu on-line. Před provedením platby ani objednávky se neinformovala o předběžném termínu naskladnění zboží. Zákaznice byla po provedení objednávky kontaktována a byl jí sdělen termín naskladnění objednaného produktu. S termínem naskladnění souhlasila. Po cca deseti dnech od provedení objednávky si vše rozmyslela a objednávku zrušila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • došlé zboží bylo mírně poškozeno
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    První nákup proběhl hladce a nebýt druhého pokusu o nákup bylo by hodnocení dobré. Při druhém nákupu jsem zjistil, že i když mají zboží v místě vyzvedávání objednávky, tak vyzvednutí není možné, možné to je jen když tam je určitá osoba, která není každý den.
    Takže pokud chcete něco rychle obraťte se raději na konkurenci.

    Reakce obchodu Originální zahrada

    Objednávka byla připravena k osobnímu vyzvednutí za 20 MINUT, protože zákazník na to spěchal. Zákazník si objednal vodovodní sloupek a kotvící patku, po konzultaci se rozhodl, že kotvící patku nebude chtít. Nicméně druhý den pozdě večer se rozhodl, že kotvící patku potřebuje a objednal si ji tedy znovu. Následující den volal, kdy si ji může vyzvednout načež mu bylo sděleno, že bohužel aktuálně to není možné, protože tam nebyla přítomna kompetentní osoba a že objednávka bude připravena k vyzvednutí nejpozději hned následující den. Toto zákazník nebyl schopen pochopit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Arogance,neochota,pozdní a chybné dodání,zdlouhavé vyřizování reklamace...Tento obchod nikdy vice..

    Reakce obchodu Originální zahrada

    Zákazníkovi byla objednávka po dohodě rozdělena a čekalo se na naskladnění. Bohužel dodavatel částečně změnil design produktu, zákazníkovi byl dodán tento produkt s novým designem. Vzhledem k tomu, že produkty s novým a starým designem byly v blízkosti, tak zákazník nás požádal zda by nešel produkt vyrobit ve starém designu. Snažili jsme se tedy vyjít vstříc a požádali dodavatele, zda se jim nepodaří vyrobit produkt ve starém designu. Zákazníka jsme informovali, že to bude trvat delší dobu, v řádech týdnů a zákazník souhlasil. Ve chvíli, kdy jsme zjistili, že toto není možné, tak jsme zákazníkovi nabídli výměnu starého produktu (již rozstříhaného) za kompletně nový. S tímto zákazník souhlasil a bylo mu zasláno kompletně nové zboží s tím, že zdarma od nich náš dopravce odveze vracený produkt.Dopravce nám zpět přivezl pár cm z několika metrů. Bohužel ani po několika týdnech nám zákazník nebyl schopen vrátit původní produkt. Se zákazníkem bylo vyměněno několik emailů i telefonátů a o všech termínech byl informován a souhlasil.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • inzeruje skladem a skladem není

    Reakce obchodu Originální zahrada

    Produkt skladem byl, pouze ale poslední 1ks, zákazník ale požadoval 3ks produktu. Na naskladnění produktu nechtěl zákazník čekat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • V balíčku chybělo zboží dle dodacího listu.
    • Nedostal jse žádný doklad o koupi.
    • Chybějící hadicovou spojku jsem urgoval emailem ale nikdo nereaguje.

    V balíčku chybělo zboží dle dodacího listu.
    Nedostal jse žádný doklad o koupi.
    Chybějící hadicovou spojku jsem urgoval emailem ale nikdo nereaguje.

    Reakce obchodu Originální zahrada

    Ihned jak nás zákazník informoval, tak byla chybějící hadicová spojka odeslána na náklady našeho e-shopu. Faktura byla přiložena v obálce a přilepena na balíku, zákazník si jen nevšiml, byl o tomto informován.