Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • rychlost doručení (55)
  • výběr zboží (46)
  • ceny (44)
  • ochota (42)
  • nákup z pohodlí domova (36)
  • nakoupil v obchodě OptikDoDomu před 1 měsícem

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Cena bohuzel odpovida kvalite. Chodim do jine optiky,nechala jsem se zlakat nabidkou 2 bryli za cenu jednech. S manzelem jsme si objednali bryle,manzel dle poukazu od lekare ja bohuzel pouze zmerenim svych bryli. Po vyzvednuti bryly jsem nemohla bryle vubec nosit,strasne jsem se motala,na PC nesli pouzit vubec. Nechala jsem si v jine optice vymenit skla. Manzel mel ten sami problem,byl bryle reklamovat. Bylo mu receno,ze si na ne musi zvyknout. Jine bryle uz nosil. I presto nechal odeslat na provereni. Bryle se vratili s tim,ze je na nich vse ok a nic s nimi nedelali. Zajimave,ze jiz pres ne videl. Pochopila bych,kdyby chybu priznali. Celkove nejsme s brylemi spokojeni, priste se zlakat nenecham a radeji si priplatim. Je mi jasne,ze tem co nemohou za bryle utratit vice penez jim toto staci.

    Reakce obchodu OptikDoDomu

    Vážená paní, děkuji za Vaši zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že jste s brýlemi od nás nespokojená.
    Brýle Vašeho manžela jsme prověřili v našem zábrusovém centru a neshledali nic, co by odporovalo tomu jak měly být brýle zhotovené podle lékařského předpisu a znovu přeměřeného PD. Veškeré reklamace a manipulace se zákaznickými brýlemi jsou systémově monitorovány (měsíčně se jedná o tisíce ks z různých poboček), není žádný důvod zapírat případnou úpravu nebo změnu v rámci reklamce.
    Vaši reklamaci jste se rozhodla řešit nestandardní cestou, tedy nikoli v místě pořízení, ale v jiné optice, proto nemohu k danému případu uvést nic jiného, než že nás to velmi mrzí.
    V Mercedesu Vám Škodovku neopraví, ale běžně Vás ubezpečí, že jejich značka je lepší (tak se samozřejmě děje v každém konkurenčním oboru, optiku nevyjímaje).

  • nakoupil v obchodě OptikDoDomu před 1 měsícem

    Nedoporučuje obchod

    40 %

    Neochota obsluhující pracovnice poradit s výběrem obrouček pro dítě (bylo to stylem - tady máte dvoje a jedny si vyberte, já sama jsem si pak všimla dalších brýlí, které jsme nakonec vybrali a to bez pomoci této pracovnice )a při jejich dodání její nechuť kvalitně "doladit" brýle na obličeji, aby nepadaly nebo naopak netlačily dcerku za ušima.

  • nakoupil v obchodě OptikDoDomu před 8 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    20 %

    Při osobním setkání mi byla potvrzena výroba brýlí na dálku s podporou na práci s PC, ale následně mi bylo telefonicky sděleno, že toto nejde a byly mi nabídnuty multifokální brýle, což jsem sice nerada, ale potvrdila. Brýle však nemohu používat na PC, pouze na dálku a na blízko, takže opět musím mít při sobě dvoje. )O:

  • nakoupil v obchodě OptikDoDomu před 5 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    40 %

    musím poslat zpátky, nesedí mi na obličeji. Když jsem si je vybírala, tak nebyl problém, pak mi došli a padali mi. Volala jsem, mám poslat na doladění za ušima atd. Brýle potřebuji nutně k řízení a pokud je posílám zpátky, tak budu zase čekat. Kdybych si je koupila v kamenné prodejně poblíž, hned bych to mohla vyřešit a seřídit.

  • nakoupil v obchodě OptikDoDomu před 6 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dostal sms o předání balíčku přepravci, telefonicky jsem hovořil s doručovatelem a nic jsem neobdržel. Prý se spletli !
    Že by trpaslíci ?

  • nakoupil v obchodě OptikDoDomu před 7 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Neprovadi se kontrola dioptrii.

    Reakce obchodu OptikDoDomu

    Dobrý den, výstupní kontrola se provádí v několika krocích, samozřejmě také u zabroušených dioptrií. Jedná se o kontrolu prováděnou na přístrojích lidmi, lidé jsou stále ještě někdy omylní. Za komplice se omlouváme, věřím, že vše bylo nakonec vyřešeno ke vzájemné spokojenosti.

  • nakoupil v obchodě OptikDoDomu před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • brýle se po dvou měsících úplně rozhýbaly a skla jsou celá poškrábaná, ač je nosím jak oko v hlavě

    Reakce obchodu OptikDoDomu

    dobrý den paní Wojnarová, brýlová obruba Ray Ban, kterou jste u nás zakoupila patří mezi kvalitní značky. Obruba se vlivem vyšších mínusových dioptrií mohla mírně roztáhnou (to se běžně u vyšších mínusových dioptrií děje - širší okraje na krajích čočky roztahují platovou obrubu do stran), pokud navštívíte naší pobočku kde jste brýle zakoupila, rádi Vám brýle porovnáme. Dioptrické čočky Profi s indexem 1,74 jsou maximálně tenčené s tvrzením, běžným nošením by nemělo po 2 měsících dojít k poškrábání. Pokud se u nás zastavíte, prověříme jejich stav a pomůžeme s řešením.

  • nakoupil v obchodě OptikDoDomu před 10 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Je to skoro 20 dní a brýle zatím nedorazily

    Pro mě spíše ne, objednáno 17.4., dnes je 5.5. a zatím objednávka nedorazila.

    Reakce obchodu OptikDoDomu

    Dobrý den, mrzí mě Vaše reakce, zvláště poté, co jsme se Vám snažili vyjít vstříc a objednávku pro Vaši dceru jsme předělávali na vhodnější kombinaci pro dítě (místo samozabarvovacích, jedny sluneční ztenčené 1,6 a jedny čiré 1,5). Tím jste také ušetřila cca 1100,-Kč oproti původní zakázce.
    Objednáno bylo 19.4. 1018, což je i zde na heureka.cz doložitelné. Tzn. dnes 7.5. kdy objednávka odchází je 10-tý pracovní den.
    Petr Seidl

  • nakoupil v obchodě OptikDoDomu před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V prodejně bez ochoty špatné informace
  • nakoupil v obchodě OptikDoDomu před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    30 %

    • pohodlí
    • cena
    • akce 1+1
    • poměrně dobrý výběr obrouček
    • brýle se více mlží
    • špatně vyrobené brýle

    Nechala jsem si vyrobit dvoje brýle (akce 1+1 zdarma) a bohužel v jedněch z nich nevidím dobře (cylindr 2,5, dioptrie 0). V těch lepších mám hodně brzy unavené oči a rozostřuje se mi vidění. Zkusím ještě chvíli nosit, potom půjdu reklamovat.
    (pozn. mám stejné dioptrie jako v předchozích brýlích).

  • nakoupil v obchodě OptikDoDomu před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Čekací doba na brýle 3 měsíce
  • nakoupil v obchodě OptikDoDomu před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Nemohla jsem využít nabidky 1+1 prý že se mé cilidry na sklech nevejdou do tabulek.
  • nakoupil v obchodě OptikDoDomu před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbytecne vyhozene penize, pres bryle spatne vidim, prestoze jsem je reklamovala. Bryle lezi v pouzdre nenosim je. Mnoho let chodim do jedne optiky, kde jsem tento problem nikdy nemela, letos jsem chtela vyzkouset jinou optiku, vybrala jsem tu vasi. Bylo to prvne a naposled.

    Reakce obchodu OptikDoDomu

    Dobrý den paní Bártová, rádi bychom Vám pomohli nastalou situaci řešit. Brýle jsou již podruhé zhotoveny podle předpisu od Vašeho očního lékaře. I po zpětném přeměření jsou hodnoty na předpise shodné se zabroušenými brýlemi (dioptrie, PD). V případě změny hodnot může chvilku trvat než si na nové brýle zvyknete. Pokud ani to nepomůže, doporučili bychom přeměření. Samotné měření je vždy kombinace objektivních měření lékaře a subjektivních pocitů klienta.

  • nakoupil v obchodě OptikDoDomu před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zásilka byla dávno zaplacena, přišel mi mejl, že nebyla...

    Reakce obchodu OptikDoDomu

    Dobrý den, komplikace ohledně platby nás velmi mrzí. Pracujeme na automatickém propojení s bankou tak aby se identifikace došlých plateb max zrychlila.

  • nakoupil v obchodě OptikDoDomu před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    20 %

    • omezený sortiment
    • lživé reklamy

    Reakce obchodu OptikDoDomu

    Vážený pane, "lživé reklamy" je velmi ostré a vážné nařčení. V tomto případě také anonymní. Je Vaším právem (nebo spíše povinností), abyste takové chování nahlásil na patřičném úřadě (řeší to jak Česká obchodní inspekce, tak příslušný Živnostenský úřad). Proti anonymnímu výkřiku se bohužel nelze bránit, proti úřední kontrole to možné je - chtěli bychom toho práva využít.

    Kompletní brýle jste u nás pořídil s individuálně zhotovenými ztenčenými čočkymi s indexem 1,67 za 4334,- Kč.
    Pokud je Vaše nespokojenost natolik zásadní, máte možnost vrácení zboží.

  • nakoupil v obchodě OptikDoDomu před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože po nás chcete hodnocení nákupu. zboží ještě nedošlo. Navíc mne velmi mrzí, že se o vše musím starat sama. Objednat optika jsem musela opětovně, o dodání zboží se musím starat a nabídka obrouček také nebyla taková, jak jsem si představovala a v mém případě(multifokální skla s více dioptriemi) jsem si mohla vybrat pouze z několika málo možností.

    Reakce obchodu OptikDoDomu

    Dobrý den paní Nekolová, Vaše objednávka, resp 2x brýle pro Vašeho manžela a 1x na čtení pro Vás jsou již několik dnů připravené k odeslání. Přála jste si platit převodem, fakturu jsme tedy zaslali na Váš email ihned po objednání. Zboží odesíláme až po jeho uhrazení, na fakturu ve Vašem emailu jsme následně upozornili i telefonicky. Dodání multifokálních brýlí trvá déle než jednoohniskových, cca 15-20 dnů, věřím, že jste na to byla naším OptikemDoDomu upozorněna. Dále je pravda, že miltifokální čočky, navíc s vyššími dioptriemi je vhodné vsadit do omezeného počtu obrub - to je dáno specifickými vlastnostmi těchto čoček.
    Je nám líto jestli jste byla s našimi službami nespokojená, doufáme že Vám budou dlouho sloužit brýle od nás.

    email od paní Nekolové:
    Dobrý den,
    velmi se omlouvám za zpožděnou platbu. Stalo se tak proto, že jsem si myslela, že se stále jedná jen o potvrzení zakázky a fakturu jsem přehlédla. Moc se za své jednání omlouvám a platby za brýle mé i manžela jsem obratem poslala. Vše je dáno velkým množstvím informací, jak v pracovním tak osobním životě. Ještě jednou se omlouvám a hodnocení prosím, zašlete ještě jednou. Práci paní Maulerové musím hodnotit velmi pozitivně, byla velmi milá a oceňuji její vstřícný postoj ke mně i k manželovi. Vše se stalo mým opomenutím. Ještě jednou se omlouvám. Nekolová

  • nakoupil v obchodě OptikDoDomu před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obchodní zástupkyně neměla k předvedení značkové brýle a neustále mi je vymlouvala. Nesprávně mě informovala o zárukách - tvrdila, že když si koupím značkové brýle, nemám na ně záruku.

    Neprofesionální servis od obchodní zástupkyně.

  • nakoupil v obchodě OptikDoDomu před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    40 %

    • jiná verze nákupu optických pomůcek
    • pružnost reakce,objednávkový systém,cena dopravy

    z první a jedinné zkušenosti nelze vše odsoudit, ale mají co zlepšovat

  • nakoupil v obchodě OptikDoDomu před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchodnice nemá informace o produktech, žádný výběr obrouček. Totálně mně navnadila na něco co nemohla splnit. Akce 1+1 je podvod

    Napíšou 1 + 1 zdarma a když jim ukážete, že máte silnější dioptrie, tak už to najednou nejde ! Si děláte z lidí prdel nebo jak ? Naučte se psát co opravdu nabízíte trotli.

    Reakce obchodu OptikDoDomu

    Vážená Salli, akce 1+1 je dle nabídky pro min. 80% zákazníků, tzn, pro všechny do +/- 3,5 dio. Omezení jsou jasně všude definovaná. I ve Vašem případě jste mohla mít brýle dvoje za běžnou cenu jedněch. 4800,- Kč za dvoje brýle se ztenčenými skly (jedny dokonce index 1,67 !) Přejeme Vám hodně štěstí s hledáním podobné ceny za dvoje brýle.

  • nakoupil v obchodě OptikDoDomu před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Výhodou této firmy je to, že nakoupím v pohodlí domova a také nízké ceny obrouček.
    • Neprofesionální obchodní zástupce, který neví, jak fungují slevové akce a slíbí něco, co nemůže splnit.
    • Na internetu velký výběr brýlí, doma si můžete vybírat pouze z cca třetiny obrouček. Žádná kontrola zboží - reklamace.

    Brýle jsme si objednávali spolu s partnerem. Až na druhé schůzce jsme zjistili, že akci, kde jsou druhé brýle zdarma, nemůžeme využít, protože akce je pouze na určité druhy brýlí, což na internetu nebylo. Objednali jsme si tedy každý dvoje brýle. Partner měl vše v pořádku, já jsem jedny brýle reklamovala, měla jsem prohozená skla a druhé jsou křivé.