Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše OK

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé doručení, výborná konunikace, perfektně zabaleno
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Spokojen
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Kvalita zboží, bezproblémová komunikace a rychlost dodání. Je to již několikátá objednávka v tomto obchodě a vždy naprosto super.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Po rychlé nápravě důsledku špatné komunikaci bylo zboží doručeno na jinou adresu.Můžu prodejce jen pochválit.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Dobrý nákup a čtou i požadavky v poznámce. Děkuji za spolupráci.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlé dodání

    Dobrý

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal a zaplatil jsem zboží po 8.1,2024, číslo objednávky 435648,A to mi bylo doručeno na špatnou adresu do PO Boxu v Českých Budějovicích.340 Km od mé adresy,na kterou mi balík nebyl doručen.Po vrácení zboží do obchodu po mne bylo poýadováno zaplatit 320 Kč,přitom mi bybyla potvrzena objednávka.Kde by byla uvedena má adresa doručení.

    Reakce obchodu Onpira.cz

    Chyba není na straně nás ani přepravce. Pan Vaculík si jen omylem poslal zásilku do výdejního místa v Budějovicích (viz přiložený snímek objednávky https://www.atshop.cz/dukazy/435648.png ).

    Když zjistil, že došlo k chybě, místo přesměrování zásilky vytvořil další objednávku a požadoval, abychom ji odeslali zdarma. I přes veškeré naše vysvětlování zákazník neporozuměl tomu, že druhá objednávka není zaplacena a protože první objednávka nebyla vrácena, nelze použít ani peníze z ní.

    Dodejme že i tuto druhou objednávku si vytvořil do výdejního místa v Budějovicích. Až na třetí pokus se pánovi podařilo a vyplnil jinou (nejspíš) správnou adresu.

    Panu Vaculíkovi jsme nabízeli dvě možnosti:

    1) Počkat, až se první objednávka vrátí, abychom mohli odeslat další.
    2) Zaplatit další objednávku, která bude odeslána, a první objednávku si nechat refundovat (po jejím vrácení).

    Pan Vaculík si nevybral žádnou z nabízených variant.
    Nezaplatil 2 objednávky a třetí si prostě nevyzvedl.

    Postupovali jsme proto podle našich obchodních podmínek.
    Nezaplacené objednávky jsme zrušili a jakmile se vrátí ta odeslaná, bude refundována.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Vše OK nemám připomínek

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Dobrý sortiment, rozumné ceny, rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Jednoduche, rychle, parada, diky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Obchod rozhodně doporučuji. Skvělá komunikace a rychlé dodání zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Rychlý nákup
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • zboží jsem u vás nakupoval poprvé
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Dobré ceny, rychlé dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost, sortiment
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Jako vždy vše přišlo v naprostém pořádku.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • dobře zpracovaný eshop, přehledný

    nebylo co řešit, hned jsem díky přehlednosti eshopu našel co jsem hledal, odkliknul množství a doplnil fakturační údaje a za dva dny byla objednávka připravena k vyzvednutí, ideální stav

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Okamžitá zpětná komunikace.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    První nákup - zatím vše jak má být.