Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Velmi nepříjemné jednání ze strany prodavačů v obchodním centru Lužiny, kde jsem si vyzvedávala zboží. Konvice neodpovídala barvou mým požadavkům, zboží jsem vrátila.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, pokud jste s přístupem nebyla spokojena. Zákaznická spokojenost je u nás na prvním místě, přijali jsme proto opatření, zamezující výskytu situace v budoucnu.

    Za případné komplikace se omlouváme.
    Martin z OKAY.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží jsem si vybrala na prodejně,personál byl vstřícný,bylo mně vše vysvětleno jak výrobky fungují.Obchod doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání zboží, dobrá komunikace, spokehlivost.
    • Nic.

    Obchod bez problémů, vše proběhlo v pořádku, je to dobrý a spolehliví obchod.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Spolehlivost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Skvělý prodejce i doprava.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Vše O.K.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    vše v pořádku, rychlé dodání

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlost
  • Dobrý den, nejedná se o služby, ale o vlastní výrobek. Tlačítko spuštění
    brusky vynechává a občas se musí zmáčknout několikrát, než se rozeběhne motorek. Uvnitř brusky, musí být někde studený spoj. Chtěl jsem to jako dárek, ale bohužel to darovat nelze. Musel bych se stydět za to, že občas
    se bruska rozeběhne a někdy až po několika pokusech. Nejraději bych vám to vrátil s tím, že mě zašlete výrobek funkční. Nevím co s tím mám dělat. Poštou to nikam odesílat nechci, neboť odeslání balíku by stálo 300,. Kč.
    Rád bych to vyměnil za funkční výrobek přímo v OK třeba v Šestajovicích.
    Děkuji za pochopení s pozdravem Jan Kaňák z Újezda nad Lesy.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    na zboží pro soukromé osoby poskytujeme ve spolupráci s výrobcem záruku 2 roky, pokud tedy zboží vykazuje vady, je možné uplatnit reklamaci na jakékoliv prodejně OKAY Elektro.

    Za komplikace se omlouváme.
    Martin z OKAY.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Nemůžu si stěžovat

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dostupnost, časová nezávislost.
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Zboží mě bylo doručeno na prodejnu
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Vše v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Mám již stejnou druhou digestoř stejné značky. Spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Nemám výhrady

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Bez problému.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vstřícnost , ochota, vysvětlení....

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • vstřícnost
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Komunikace, rychlost
    • Hodně odběrových míst/prodejen
    • Delší čekací doba na prodejně

    Všechno v pořádku, jen je dost možné, že si při odběru zboží počkáte. Jednou to byl telefonát člověka vyřizujícího reklamace (nějaká interní záležitost), to se dá pochopit. V druhém případě už asi 4 lidé ignorovali, že čekám u stolku a něco asi chci a nestojím tam jen tak. Jinak vše ok :)

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení, v případě vyššího vytížení na prodejně může být čekací doba delší, dobu si můžete zkrátit např. prohlídkou dostupného zboží nebo doplňkových služeb.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    S nákupem jsem spokojena. Zboží předvedeno. Vlastním i jiný vysavač této značky k úplné spokojenosti.