Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nic moc, objednal jsem ve čtvrtek a bylo mně řečeno v pátek budu mít zboží na prodejně. Bohužel až za týden:-). Už s Vámí nechci nic mít. Repráky jsem si objednal už jinde.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Ochota a vstřícnost.
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Rychle dodani !

  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlé vyřízení objednávky

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Nebyl přiložen český návod
    • Přesto, že jsem při objednání fritézy jasně vyplnila, že nechci žádnou prodlouženou záruku, přemluvili mého manžela 78let, který zboží vyzvedával aby přistoupil na tu nejdelší záruku (za nejvíc peněz). Nezdá se mně to fér.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    v případě koupě výrobku je manuál k dispozici v balení nebo je distribuován elektronicky. Ke zboží vždy doporučujeme prodlouženou záruku, zákazník má možnost se svobodně rozhodnout, zda ji zakoupí. V případě, že si její koupi rozmyslí v průběhu. může odstoupit podobně, jako při nákupu zboží přes e-shop.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost + cena
    • Nic
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost a vstřícnost personálu na prodejně v Bohunicích
  • Doporučuje obchod

    60 %

    ok

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a budeme rádi za doplnění, v čem se můžeme zlepšit, aby Vaše hodnocení bylo v budoucnu vyšší.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • bez potíží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost vyřízení objednávky
    • dostupnost výd. místa
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Ochotný a milý personál

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nejsem spokojena.Sluchátka nefungují,musím vyřizovat reklamaci.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že zboží vykazuje vady. Zboží je originálně zabalené, z hygienických důvodů a také z důvodů zachování záruky na jakost ze strany výrobce bohužel nemáme možnost zboží vyjmout z obalu. Většinu reklamací vyřešíme do 15 dní od podání.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Jinde ten samý produkt levnější

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    dle porovnání cenových srovnávači nabízíme druhou nejlepší cenu, rozdíl je však v řádu korun. Pokud o zboží i tak nemáte zájem, můžete jej vrátit na nejbližší prodejně OKAY.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Vše v pořádku - OK

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ochota, vysvětlení, dovoz, ustavení.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost vyskladnění a následná doprava proběhla velice rychle
    • komunikace obchodu
    • produkt nepoškozený dobře zabalený

    objednávám na Okay už opravdu dlouho a nikdy mě nezklamal vřele doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost dodání
    • žádná
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    vnutily mi prodlouzenou zaruku

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    zákazník má svobodné právo si doplňkové služby zakoupit a také odmítnout. V případě, že jste si koupi prodloužené záruky rozmyslela, máte právo od ní odstoupit na příslušné prodejně. Přijdete však o výhody po záruční době.

    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Do dnešního dne jsem se nedozvěděl termín dodání a je to již týden od objednání. Dnes jsem dostal telefon na lokálního dopravce, ten nebere telefon a byl jsem vaším operátorem předem upozorněn že dopravce má dnes zavřeno a tím pádem asi nepracuje.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    termín dodání zboží je uvedeny v košíku, v případě doplňkových služeb jako je např. výnos dvoučlennou posádkou je zákazník informován obvykle jeden pracovní den předem telefonicky ze strany přepravce. Stav objednávky, jakožto i kontakty na přepravce naleznete na webových stránkách https://www.okay.cz/pages/stav-objednavky.

    Martin z OKAY.