-
Vážená paní Valová,
nevím, proč si vymýšlíte. Vy osobně jste mi napsala:
Dobrý den, reaguji na Váš email - dosti mne rozladil. Tyto pantofle se v
krabičkách nedodávají, a kvůli drahému poštovnému, je balíme do co
nejmenších krabiček, které bereme z potravin, které jsou poblíž nás.
Jestli byla krabička promaštěná, toho jsme si při balení asi nevšimli,
ale i kdyby - pantoflím se vůbec nic nestane. Ohledně barvy - každý
monitor - počítač - může barvu zkreslovat. To je všeobecně známé .
Nikdo barvy v tomto případě neřeší - jelikož jediný výrobce, co je v
republice nestíhá vyrábět, a záleží na materiálu, který sežene.
Zkrátka, pokud nejste spokojená, boty zabalte a pošlete nazpět - v
Zásilkovně Vám je vezmou zadarmo - když uvedete kód -........
Jak vidíte, nikde nenabízíte, abych si nechala jen ten pár, který je v pořádku. Rovněž jste se nevyjádřila ke špatné velikosti, kterou jste zaslali. Objednala jsem si 4 páry bot a ty bych také chtěla, ovšem Vy jste nabídla pouze řešení zaslání bot zpět, pokud nejsem spokojená. Také jste nenapsala nic o tom, že mi budou peníze obratem vráceny ani v jaké výši.
Samozřejmě, že jsem počítala s tím, že si budu muset do Zásilkovny dojet, ale netušila jsem, že tam budu muset jet několikrát. Poprvé nefungoval platební terminál pro platbu kartou, podruhé se mi již zásilku podařilo vyzvednout a zaplatit, potřetí bych tam musela jet, abych vrátila špatně zaslanou objednávku a počtvrté pro novou, snad již správnou zásilku.