Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Obchod proběhl v pořádku. Rychlé odeslání. Vstřícné jednání. Spokojenost. Doporučuji „šetřílka“ k dalším obchodům.

  • Bohužel recenzi budu moct udělat až za 8 dní. Ale už nyní mě šetřílek opět naštval a doufám že brzo tu tiskárnu opět jejich kazety rozbijí a budu si moct koupit novou s bočním plněním a ne s cartridge.

    Už při objednávání jsem zjístil, že na stránkách mají chybu, na kterou jsem je upozornil a určitě nejsem první. Protože podle mě tam ta chyba je už minimálně půl roku co mám druhou tiskárnu. Paní na chatu se mě snažila z prvu přesvědčit že do mé tiskárny Canon MG5750 narvu 6 kazet ikdyž mám v hlavě jen 5 kazet a že šedá barva je pro mou tiskárnu jak uvádí mylně na stránkách. Ale to by byla drobnost, kterou bych ještě bral. Při placení jsem měl použil platbu online, vše proběhlo jak mělo ale na mém profilu stále svítilo nezaplaceno. Naštěstí mě paní na chatu ujistila, že jsem to poslal správně a peníze mají. Kazety tedy došly jak měly na výdejní místo.

    Byl jsem celkem spokojen až do doby kdy jsem kazety chtěl vyměnit a zjístil jsem že už se oblbují lidi i u inkoustových kazet. Kazety jsou rozměrově stejné ale část kde je barva je dobrého půl centimetru kratší než na staré kazetě. Zkontroloval jsem ostatní a je na tom stejně celá série co mě došla.

    Samozřejmě budu na to štvát protože kazety potřebuju a po zkušenostech s reklamací minulé tiskárny která byla poslána funkční jen netiskla text ale barevně ano a dorazila mě po nějakých 2 měsících domů s neuznáním reklamace a netiskla už vůbec, místo toho ihned hlásila chybu skenovací lampy se o reklamaci nemá cenu pokoušet.

    Hold je to nejlevnější možnost tisku pro lidi co prohloupí a koupí si tiskárnu za levné peníze a doufají v rozumnou cenu tisku. Příště už nebudu hlupák a raději připlatím a nebudu potřebovat šetřílka ani jiné obchody s neoreginál kazetami.

    A jak jsem sledoval recenze, ani konkurenční obchod nemá s neoreginál tentokráte tonery dobré reference takže to je asi vše stejné..

  • Dobrý den,musím pochválit rychlost reklamace kde byl špartný čip.V pondelí jsem poslala a ve středu už jsem měla cartrige doma.Děkuji

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Marcela Kubešová:

    Vážená paní Kubešová,

    omlouváme se za způsobenou situaci. V náplni byl od výrobce špatný čip. Náplň jsme Vám vyměnili.

    Váš Obchod Šetřílek

  • Josef Vološin:

    Vážený pane Vološine,

    prověřili jsme Vaší objednávku a popisovanou situaci. Objednal jste si kompatibilní náplň. Při uplatnění reklamace jste nás informoval, že jste měl původně zájem o originální náplň. Vrátili jsme Vám peníze, abyste byl spokojený.

    Váš Obchod Šetřílek

  • Olda:

    Vážený pane Oldo,

    vzniklá situace nás opravdu mrzí. Náplně měly od výrobce vadné čipy. Všechny vadné náplně jsme vám vyměnili za plně funkční. Náklady na cestu jsme vám kompenzovali náplní zdarma.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že u nás budete i nadále nakupovat.

    Váš Obchod Šetřílek

  • Dobrý den Objednal jsem si v obchodě šetřílek sadu náplní 4 ks.Z toho 2 byly prázdné.Po reklamaci jsem si zajel pro 2 nové.Z těchto dvou zase byla 1 prázdná.Tak zase jsem jel ji vyměnit.To znamená 2 cesty z Ostravy do Opavy zbytečně navíc.Doporučuji kdo chce ušetřit tak nikdy více obchod šetřílek.

  • Produktový ceník tohoto obchodu mě uvedl v omyl a já jsem objednal špatnou sadu tonerů do barevné tiskárny. Zásilka sice dorazila v pořádku, ale k mému překvapení mi tiskárna hlásila nekompatibilní náplň. Telefonicky jsem se s nimi domluvil, že jim náplně vrátím k reklamaci a dohodneme výměnu. Inu utnout se může i mistř tesař.
    Po týdnu mi ale napsali e-mail, že neshledali na své straně žádné pochybení a že mi k mému zděšení posílají objednávku po druhé zpět, jinak řečeno, mám smůlu. Na žádnou výměnu byť za příplatek nemám nárok. Když jsem pochopitelně protestoval, byl jsem označen za ignoranta. Celá tato komunikace mě stála 1.000 Kč včetně poštovného. Za tutu cenu bych si poptávanou sadu tonerů bez problémů koupil u HP.
    Prosím Vás, vyhněte se obloukem tomuto pseudoobchodu pod názvem "Šetrílek", Jak sám název napovídá, zákaznický servis a slušná komunikace je pro ně cizí pojem. Pokud nechcete přijít o peníze nic si u nich neobjednávejte!

  • Objednávka dorazila během 3 dnů. Bohužel jedna náplň špatná, paní se k reklamaci stavěla výborně, obratem jsem náplň poslala a poprosila, aby mi ihned poslali náplň novou, bez náplně nemohu pracovat. Bohužel ale ani po týdnu nic, podací lístek dodnes neproplacen, jak slíbili, čert to vem, ale další náplň - zase problém...na reklamaci ale druhé náplně žádná reakce - nic.
    Koupila jsem tedy u konkurence a příště objednám všude možně, jen né tady. Jednání hrůza!!!

  • Kateřina Šlampová:

    Vážená paní Šlampová, Vaši objednávku jsme vyexpedovali v den kdy jste si náplně objednali. Byli jste několikrát informováni naším systémem a také přepravcem o zásilce, že je připravená k vyzvednutí, ale nereagovali jste. Celou historii jsme Vám předložili, takže z naší strany nedošlo k žádnému pochybení. Tuto recenzi tedy považujeme za bezpředmětnou.

    S pozdravem Váš Obchod-Šetřílek

  • Po 2 týdnech od objednávky se stále nic nedělo. Obchod jsme po týdnu kontaktovali a bylo nám sděleno, že se čeká na dodání zboží od dodavatele. Po týdnu jsem volala znova. Slečna mi sdělila, že máme objednávku připravenou na poště a že nám odesílali potvrzovací sms i email (nic nepřišlo!). Na poště však žádný balíček nebyl. Volala jsem tedy znova a po několika minutách vyšlo najevo, že slečna hovoří o jiné objednávce se stejným jmenovce, avšak v jiném městě (i přes nahlášené číslo objednávky)! Nakonec dohledala naši objednávku díky adrese a k té mi sdělila, že se jim již navrátila, jelikož jsme ji nevyzvedli na poště. Opět mě přesvědčovala o tom, že nám poslali potvrzovací email i sms! Takže musím bohužel říci, že s nákupem u vás jsem velmi nespokojená a nedoporučila bych vás. Máte v tom pěkný nepořádek.

  • Dobrý den,četl jsem tady pár kritických připomínek.Připouštím že se může chybička vloudit.Ale to v takovém množství ani nijak jinak nejde.Já teda naopak jsem se DLOUHO s takovým přístupem nesetkal.Nejenom že mě náplně které jsem svojí chybou špatně objednal vyměnili ale i s přiobjednáním dalších náplní celá tato transakce trvala 3 dny!!!NEUVĚŘITELNÉ.O kvalitě barev se nebudu vyjadřovat.Zatím jsem doplnil jen černou barvu a tisknu o sto šest.Chtěl jsem jen napsat že s takovým přístupem jsem se v tomto státě Dánském snad ještě nesetkal.Přeju Obchodu-Šetřílek hodně úspěchů a spokojených zákazníků.Děkuji a těším se na další spolupráci Vladimír Nezval.

  • Dobrý den, objednala jsem si inkoustovou černou náplň do tiskárny HP Deskjet 1510. Na Vašem online chatu jsem se ještě ptala paní, která náplň je přesně do mojí tiskárny. Poslala mi odkaz a řekla, že to je náplň přesně pro mojí tiskárnu. Koupila jsem ji tedy a čekala jsem, že vše bude v pořádku. Po výměně za předešlé barvy, se synchronizovalo vše jak mělo, ale druhý den když jsem chtěla tisknout, tak mi tiskárna barvy nepřijmula a pořád mi vyskakovala chyba. Můžete mi prosím nějak rozumně vysvětlit jak je to možné?
    Děkuji

  • Děkuji za tento obchod,perfektní péče o zákazníka,přijemné a milé jednání zaměstnanců - ještě jednou děkuji EVA

  • NavigaceCesky: Vážený zákazníku, zboží Vám bylo odesláno dne 2.4.2013 a vráceno nám bylo 12.4.2013. Bohužel se nám nepodařilo Vás kontaktovat ani telefonicky ani emailem.

    Váš OBCHOD-ŠETŘÍLEK

  • Barvy ani do 14 dnu nedosly a na uvedenych cislech nikdo nezveda telefon!!!! budu objednavat jinde!!!! tento obchod NEDOPORUCUJU, toto neni seriozni jednani, kladne hodnoceni si tady pravdepodobne pise setrilek!!!

  • Dobrý den paní Krajíčková,
    omlouváme se způsobené potíže. Vadné náplně Vám byly obratem vyměněny.

    Váš OBCHOD-ŠETŘÍLEK

  • Dobrý den, využil jsem na vašich stránkách možnost otevřené reklamace, bohužel se mi ještě nikdo neozval. Zakoupené náplně do tiskárny vůbec nefungují. Po vložení černé barvy tiskárna vůbec nereaguje, až když ji vytáhnu. Po návštěvě firmy která se zabývá opravami tiskáren mi bylo řečeno, že náplně nejsou kompatibilní s mou tiskárnou jak nabízíte. Barevnou jsem ani nerozbaloval. Zbytečně jsem vyhodil 864,-
    na reklamaci nikdo nereaguje.
    Je to u vás normální jednání? Děkuji za odpověď.

  • Dobrý den, objednala jsem si 2 inkostouvé náplně-barevnou a černou do tiskárny HP C5280 přesně podle Vašeho popisku pro kompatibilní tiskárny. Po výměně za předešlé barvy, se synchronizovalo vše jak mělo, ale druhý den když jsem chtěla tisknout, tak mi tiskárna barvy nepřijmula. Můžete mi to nějakým rozumným způsobem vysvětlit?
    Díky za odpověď.